Јас бев Print Shop. Друг јазик и не ми требаше освен англиски затоа што не работев со гости. Иако знам и Германски малку. Нашиве од екс ју со се албанскиот што го разбирам не го спомнувам затоа што тамо не вредат. Значи знам и други јазици но нема врска ние пак не вредиме. Пак ги ставаш македонците као не вредиме само заради тоа што ете се погодило да на перуанците им е шпанскиот мајчин јазик. Плус тоа мене ми бараат за на брод да знам англиски а и на интервју а не шпански ни италјански. Тоа ако знаеш е плус за тебе. Мене друга ми е поентата дека тука за да те примат кога одиш во коузон ти бараат да си флуент а на брод сваќаш дека си и повеќе сто пати подобар со англискиот од пола брод. И јас можеби сум заќутел некого кога ги разбирав русите и белорусите и се чудеа како ги разбирам.
Друго тој што планира да напредува оди далеку. Верувај нашите што се определуваат подолго да се задржат на брод многу напредуваат. Вреден народ сме и снаодлив и не заслужуваме да се потценуваме до толку. Нормално има и некој уфилмани што мислат дека на брод ќе бидат главните тамо, но таквите брзо си ја завршуваат кариерата. но такви се сите балкански народи. Србине и хрватине трипати погорди се од нас и по егоисти.
И многу ти е глуп моабетот со последната реченица. Тоа е тој пристап што го има коузон понижуачки. Као ве праќаме со џет сетот. Бидете делот од елитата. Треба да ни бидете благодарни бла бла. Ко за беспаре да го прават тоа. Значи они посредуваат и си заработуваат за тоа. Не го прават затоа што имаат преголема желба за да помогнат туку затоа што тоа им е работа за која се платени. Ако си работал на брод ќе знаеш што значи тоа.
Не знам зашо упорно ми го стааш у уста тоа дека ние не вредиме и се потценуваме? Не генерализирај. Малце препрочитај шо ти пишуем. За конкретни примери негативни ти зборам, у однос на муабетот шо го напраи декстер дека агенциите намерно не праќаат луѓе на добри позиции, и тоа е чиста глупост.
Еве ќе ти кажам пример, знам македонци шоп селери што работат доолго на брод и зборат по 2-3 јазици, еден учел германски у школо и знае да збори со гости, друга цура имала дечко италијанец и збори италијански. И супер работници се и попаметни од голем дел од тимот, секоја чест. Знам и менаџери што имаат маалски мафијашки пристап македонски ама имаат харизма и сите им се плашат и се многу успешни. Исто знаат 2-3 јазици. Е сеа, знам и луѓе што зборат англиски на некое средно ниво, и немаат премногу искуство, и тие луѓе по некоја случајност некако поминале интервју ааарно ама чекаат со месеци а некои и скоро година дена да се качат на брод, пошто коа праат интервју луѓето од компанијата секако дека пишуваат забелешки. и по некој случај компанијата има стратегија за качување на луѓето на брод. работници што зборат само англиски у тимот се потребни само еден или двајца, затоа што имаат ограничена клиентела, или можат само на одреден број бродови што имаат повеќе гости што зборат англиски, на одредени компании број на такви бродови е ДВА. Чекаат со месеци да се качат... компанијата им е крива, агенцијата им е крива. идат работат месец ипол на таа позиција и се откажуваат. И многу е нормално дека агенцијата се штити од такви.
Имав и другарка исто што работеше со деца на брод, знаеше само англиски и чекаше 8 месеци да се качи на брод, додека сите што пројдоа интервју со неа што имаа повеќе од еден јазик се качија побрзо од неа. дури и за втор договор, имаше одмор од 4-5 месеци затоа што компанијата, а не агенцијата, не можеа да и најдат ротација и тим што ќе и одговара, поради политиката на компанијата. значи доби ДИРЕКТЕН одговор од компанијата дека нема слободен брод ко за неа, додека дур чекаше за да се качи прв пат за брод, нормално е да помисли дека агенцијата не ја праќа намерно на брод. и тоа е многу големо влијание на работите што ги праи агенцијата, ако ви текнуе даваа и бесплатни курсеви по јазици за да имаат бољи кандидати за одредени компании што го бараат тоа.
Не знам, ја изглеа имам проблем што не можам да го видам понижувачкиот однос на коузон што ти го збориш.
А и за различен тип на компании сме работеле изглеа па не можеш да го разбереш моето гледиште, тоа е најверојатно проблемот у комуникација.[DOUBLEPOST=1505173366][/DOUBLEPOST]
Одговорот е едноставен - тоа биле други времиња, тогаш биле посредници за вработување и сигурно не ги нуделе сите овие обуки за дотерување и однесување на интервју и не знам што, не биле дел од "елитата".
Или можеби навистина си и` се допаднал на регрутерката.
Епа видиш, грешка. Јас ја платив таа обука, 5000 денари беше мислам, и бев 2 дена. Не научив ништо за мојата работа на брод нормално, ама покрај моето искуство у мојата работа, научив како да се понашам на такво corporate интервју и добив самодоверба доволно за да ја убијам регрутерката од компанијата и со CV и со све за да ме праша дури дали имам искуство у менаџирање со луѓе за да ми даде позиција на асистент у старт, нормално, искрено и одговорив ама тоа е секако особина, не се учи на обука па затоа тоа морав да го научам на брод и да сфатам колку сум се заебал, кога видов какви незналици ми се шефовите и асистентите. ама секако, имаше голем уддел обуката у тој смисол
@Klin ете ти го одговорот за обуката.
@StarDrom Филипинците, Индонезиците и Индијците, покрај релативно лошиот англиски, дури и ако се втор, трет договор, кој тоа уште два три јазици ги зборуваа шо те заќутеа?
Многу генерализраш огормни културолошки разлики, и тоа во неагативна/позтивна смисла по по потреба за да си одбраниш став, која е таа обука шо ќе те припреми тебе да работиш на отворена палуба на брод со 5000 патници шо плови на отворено море, а ќе ја добиеш во МКД?
Смена почнувашсо џемпер, кај 9 часот жешко, 12 истура дожд,пак жешко и заврши смена со џемпер пак.
САД освен англиски и шпаснки, друго не ти треба воопшто, Европа, Медитерански крузеви имаш гости од секаде, гугл транслејт не помага, и сеа?ОД кои хотели во МКД искуство ќе наведиш за да ги импресионираш на интервју за работа на брод, кога тотално различна динамика и принцип на работа е со копно?
Во кој хотел се одјавуваат и најавуваат комплет сите гости во исти дена на копно?
Убаво е да прават селекција, ама да не е потценувачка,
@warmaster одличен муабет направи.
Пак се фаќате за филипинци и слично, у скроз друга конотација беа тие спомнати ама читате така како што ви одговара. Ок. не е проблем.
Романци, мароканци и сите други што не ги наброја бореле италијански, шпански португалски и германци и слично, имав другарка германка што работеше у екскурзжн што збореше португалски шпански и италијански, србинка што беше менаџерка што ги збореше истите. ај за некои ќе кажеш дека им се сродни јазиците па лесно им е, океј да, се слагам, тоа е ко шо ни е нас лесно да збориме српски, ама и покрај тоа, тие и се покорисни на компанијата у работа со гостите, и тоа е факт, и тоа сакам да го кажам уште од првиот пост само вие тоа не го глеате него го вртите муабетот дека некого потценувам. Ако си работел на компанија каде што на медитерански круз има 1200 италијани, 500 германци, 400 французи, 300 шпанци и 100 english speaking. ќе знаеш за шо зборам од вчера. Да, кул, за у америка ако имаш супер англиски добар си. ама од коа не идат луѓе на ројал преку коузон многу малце луѓе преку нив идат на амерички компании, еве сеа NCL, ама тоа не се споредуе у однос на порано, ако ги изброиш бродовите што ги има ројал карибиан у сите компании под нив. Од тука и нивната промена на политика. Затоа у мајоми идеш само со англиски и нормално на карнивал со 28 брода има работа колку сакаш само со англиски, за фотографи и слично, ете и они праат обуки за фотографи у загреб ако сакаш да си платиш, ако не, како чистач и келнер можеш одма да отидеш, така да исто е.
Можеме до коа сакаме да ги демонизираме агенциите што праќаат луѓе на брод ама ај да пробаме прво да ги видиме работите од друг агол. И не, не сум вработен у агенција, нит имам пријатели што работат, ниту имам никаква причина да ги бранам, само едноставно ми е смачено од еднодимензионално глеање на стварите, и тоа, без навреда
@Dexter26 ама од луѓе што никогаш не биле на брод ама другар им има кажано
[DOUBLEPOST=1505173425][/DOUBLEPOST]
Одговорот е едноставен - тоа биле други времиња, тогаш биле посредници за вработување и сигурно не ги нуделе сите овие обуки за дотерување и однесување на интервју и не знам што, не биле дел од "елитата".
Или можеби навистина си и` се допаднал на регрутерката.
Епа видиш, грешка. Јас ја платив таа обука, 5000 денари беше мислам, и бев 2 дена. Не научив ништо за мојата работа на брод нормално, ама покрај моето искуство у мојата работа, научив како да се понашам на такво corporate интервју и добив самодоверба доволно за да ја убијам регрутерката од компанијата и со CV и со све за да ме праша дури дали имам искуство у менаџирање со луѓе за да ми даде позиција на асистент у старт, нормално, искрено и одговорив ама тоа е секако особина, не се учи на обука па затоа тоа морав да го научам на брод и да сфатам колку сум се заебал, кога видов какви незналици ми се шефовите и асистентите. ама секако, имаше голем уддел обуката у тој смисол
@Klin ете ти го одговорот за обуката.
@StarDrom Филипинците, Индонезиците и Индијците, покрај релативно лошиот англиски, дури и ако се втор, трет договор, кој тоа уште два три јазици ги зборуваа шо те заќутеа?
Многу генерализраш огормни културолошки разлики, и тоа во неагативна/позтивна смисла по по потреба за да си одбраниш став, која е таа обука шо ќе те припреми тебе да работиш на отворена палуба на брод со 5000 патници шо плови на отворено море, а ќе ја добиеш во МКД?
Смена почнувашсо џемпер, кај 9 часот жешко, 12 истура дожд,пак жешко и заврши смена со џемпер пак.
САД освен англиски и шпаснки, друго не ти треба воопшто, Европа, Медитерански крузеви имаш гости од секаде, гугл транслејт не помага, и сеа?ОД кои хотели во МКД искуство ќе наведиш за да ги импресионираш на интервју за работа на брод, кога тотално различна динамика и принцип на работа е со копно?
Во кој хотел се одјавуваат и најавуваат комплет сите гости во исти дена на копно?
Убаво е да прават селекција, ама да не е потценувачка,
@warmaster одличен муабет направи.
Пак се фаќате за филипинци и слично, у скроз друга конотација беа тие спомнати ама читате така како што ви одговара. Ок. не е проблем.
Романци, мароканци и сите други што не ги наброја бореле италијански, шпански португалски и германци и слично, имав другарка германка што работеше у екскурзжн што збореше португалски шпански и италијански, србинка што беше менаџерка што ги збореше истите. ај за некои ќе кажеш дека им се сродни јазиците па лесно им е, океј да, се слагам, тоа е ко шо ни е нас лесно да збориме српски, ама и покрај тоа, тие и се покорисни на компанијата у работа со гостите, и тоа е факт, и тоа сакам да го кажам уште од првиот пост само вие тоа не го глеате него го вртите муабетот дека некого потценувам. Ако си работел на компанија каде што на медитерански круз има 1200 италијани, 500 германци, 400 французи, 300 шпанци и 100 english speaking. ќе знаеш за шо зборам од вчера. Да, кул, за у америка ако имаш супер англиски добар си. ама од коа не идат луѓе на ројал преку коузон многу малце луѓе преку нив идат на амерички компании, еве сеа NCL, ама тоа не се споредуе у однос на порано, ако ги изброиш бродовите што ги има ројал карибиан у сите компании под нив. Од тука и нивната промена на политика. Затоа у мајоми идеш само со англиски и нормално на карнивал со 28 брода има работа колку сакаш само со англиски, за фотографи и слично, ете и они праат обуки за фотографи у загреб ако сакаш да си платиш, ако не, како чистач и келнер можеш одма да отидеш, така да исто е.
Можеме до коа сакаме да ги демонизираме агенциите што праќаат луѓе на брод ама ај да пробаме прво да ги видиме работите од друг агол. И не, не сум вработен у агенција, нит имам пријатели што работат, ниту имам никаква причина да ги бранам, само едноставно ми е смачено од еднодимензионално глеање на стварите, и тоа, без навреда
@Dexter26 ама од луѓе што никогаш не биле на брод ама другар им има кажано