Работа на брод

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.395
Поени од реакции
7.840
Знам, затоа потенцирав дека говорам за казината во Македонија, а не на бродовите.

И сепак нашинците не се навлечени на такви работни позиции, иако има работа 24/7, поентата ми беше во тоа дека има и други работни позиции надвор од казиното, исто како и надвор од ресторанот. ;)
Види има, само шо не е така едноставно, специфични позиции бараат и специфични искуства шо кај нас потешко да се стекнат, обично се менува работна позиција на брод, од келнер или додатна обука и сл на друга позиција.
Гледам има и директни интервјуа за одредени позиции сега и за нас, само се помали оддели и поретко се отвора слободно место.

Казино и гифт шоп на брод е убава работа, ама пишав шо треба, згора одличен англиски и може уше еден јазик, шпански да речиме.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.484
Поени од реакции
11.539
Види има, само шо не е така едноставно, специфични позиции бараат и специфични искуства шо кај нас потешко да се стекнат, обично се менува работна позиција на брод, од келнер или додатна обука и сл на друга позиција.
Гледам има и директни интервјуа за одредени позиции сега и за нас, само се помали оддели и поретко се отвора слободно место.

Казино и гифт шоп на брод е убава работа, ама пишав шо треба, згора одличен англиски и може уше еден јазик, шпански да речиме.
Во целост се согласувам околу тоа, но претпоставувам дека ќе се согласиш со мене дека има и други почетни работни позиции на бродот надвор од ресторанот, за разлика од тоа што претежно го велат секој вторник на презентациите во Коузон.
 
Член од
14 ноември 2014
Мислења
336
Поени од реакции
254
Со денови читам и се воздржувам да коментирам ама еве мој мал придонес.

Чуден е тој Македонски менталитет, сите сакаат подобра позиција, а голем дел од луѓето што сакаат да работат на брод скоро и да немаат релевантно работно искуство за да добијат таква. за англискиот и да не збориме. Нормално е агенцииите да наплаќаат за обука за подобри позиции, од обуки за фотографи до обуки за келнери.

Факт е дека агенциите се ПЛАТЕНИ од бродските агенции за да обезбедат солидни кандидати, инаку кај би бил крајот на интервјуата со стотици луѓе што сакаат да работат на брод, а не знаат да бекнат англиски, не знаат да кажат 3 реченици за себе пред регрутерот на англиски, а да не збориме дека не знаат да напишат CV, па и од тука нормално е некој да им наплати да им го среди. Еве една од подобрите позиции на брод кои ги нуди Коузон е работа во Шоп на брод.

Повеќето нови кандидати што сум ги сретнал на брод од македонија што се качиле на брод, збореле англиски на некое средно ниво, втор јазик многу тешко, ескивираат многу често и во главно се озлогласени во тимовите. Секако чест на исклучоци што ги сите други ги водат во мал прст, ама тие луѓе се ретки или па работат одамна на брод, од времето коа не секој заминувал на брод.

А кога и да помислиш дека тоа што збориш некое разговорно ниво на англиски научено од гледање серии и слично, нека ти текне дека има луѓе у светот што можеби немаат англиски со изговор како твојот, ама затоа знаат италијански, шпански и португалски на страна од тоа, и тие луѓе СЕКОГАШ ќе имаат предност за качување на брод. А тоа не нешто што ретко се наоѓа во Македонија, и тоа го знаат и агенциите, па затоа сите препораки се, ако немаш релевантно искуство за повисока позиција и немаш намера да се надградуваш, дај ни пари и ќе те оспособиме да бидеш келнер, чистач, пулбој и слично. ако сакаш да напредуваш, иди и на брод и докажи дека си способен за повеќе и ќе напреднеш, сум сретнал и такви луѓе, биле клинери и имале понуди за бољи позиции на брод затоа што се труделе. ама ако си мрзлив и искомплексиран, не се лажи да идеш на брод, седи си у македонија и работи за 200 евра.

Е сега, факт е дека поради лошото искуство со кандидати компаниите често со сомнеж ги третираат и луѓето со солидно CV, тоа и јас сум го осетил. Ама за тоа во некој друг пост. Немам толку нерви да куцам сега.

Само сакав да кажам, колку и да мислиш дека си јак, дека знаеш англиски и дека заслужуваш добра позиција, секогаш има некој од индија, индонезија, филипини и слични земји што можеби има лош акцент на англиски ама е скромен, спремен да се СКРШИ од работа, да вика само YES CAPPO, NO PROBLEM CAPPO! и да работи без да се жали што секогаш ќе те нервира пошто ти не си навикнат на тој пристап.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.484
Поени од реакции
11.539
Со денови читам и се воздржувам да коментирам ама еве мој мал придонес.

Чуден е тој Македонски менталитет, сите сакаат подобра позиција, а голем дел од луѓето што сакаат да работат на брод скоро и да немаат релевантно работно искуство за да добијат таква. за англискиот и да не збориме. Нормално е агенцииите да наплаќаат за обука за подобри позиции, од обуки за фотографи до обуки за келнери.

Факт е дека агенциите се ПЛАТЕНИ од бродските агенции за да обезбедат солидни кандидати, инаку кај би бил крајот на интервјуата со стотици луѓе што сакаат да работат на брод, а не знаат да бекнат англиски, не знаат да кажат 3 реченици за себе пред регрутерот на англиски, а да не збориме дека не знаат да напишат CV, па и од тука нормално е некој да им наплати да им го среди. Еве една од подобрите позиции на брод кои ги нуди Коузон е работа во Шоп на брод.

Повеќето нови кандидати што сум ги сретнал на брод од македонија што се качиле на брод, збореле англиски на некое средно ниво, втор јазик многу тешко, ескивираат многу често и во главно се озлогласени во тимовите. Секако чест на исклучоци што ги сите други ги водат во мал прст, ама тие луѓе се ретки или па работат одамна на брод, од времето коа не секој заминувал на брод.

А кога и да помислиш дека тоа што збориш некое разговорно ниво на англиски научено од гледање серии и слично, нека ти текне дека има луѓе у светот што можеби немаат англиски со изговор како твојот, ама затоа знаат италијански, шпански и португалски на страна од тоа, и тие луѓе СЕКОГАШ ќе имаат предност за качување на брод. А тоа не нешто што ретко се наоѓа во Македонија, и тоа го знаат и агенциите, па затоа сите препораки се, ако немаш релевантно искуство за повисока позиција и немаш намера да се надградуваш, дај ни пари и ќе те оспособиме да бидеш келнер, чистач, пулбој и слично. ако сакаш да напредуваш, иди и на брод и докажи дека си способен за повеќе и ќе напреднеш, сум сретнал и такви луѓе, биле клинери и имале понуди за бољи позиции на брод затоа што се труделе. ама ако си мрзлив и искомплексиран, не се лажи да идеш на брод, седи си у македонија и работи за 200 евра.

Е сега, факт е дека поради лошото искуство со кандидати компаниите често со сомнеж ги третираат и луѓето со солидно CV, тоа и јас сум го осетил. Ама за тоа во некој друг пост. Немам толку нерви да куцам сега.

Само сакав да кажам, колку и да мислиш дека си јак, дека знаеш англиски и дека заслужуваш добра позиција, секогаш има некој од индија, индонезија, филипини и слични земји што можеби има лош акцент на англиски ама е скромен, спремен да се СКРШИ од работа, да вика само YES CAPPO, NO PROBLEM CAPPO! и да работи без да се жали што секогаш ќе те нервира пошто ти не си навикнат на тој пристап.
Во целост ти се на место коментарите, но токму во тоа и е` проблемот - македонскиот менталитет не преовладува само кај невработените кои бараат работа, туку и кај работодавачите, исто како и кај посредниците како Коузон.

Во ред е да нудиш обука, но не е во ред да им ја пикаш во уста на тие кои дошле да те ангажираат како посредник, а не како обучувач.

Исто така во ред е тоа што постојано има отворени работни позиции за келнерите, но не е во ред да се обидуваш да им ја форсираш таквата работна позиција на кандидатите кои дошле за да те ангажираат како посредник за некоја друга работна позиција.

Не знам за тебе, но јас лично познавам млади луѓе - претежно фотографи и информатичари - на кои сум им ги препорачувал Коузон, и сите се враќале со истите коментари од презентацијата која Коузон ја одржува секој вторник - им препорачуваат да одат за келнери, а говорам за луѓе со искуство и со два странски јазици, некои дури и со три странски јазици.

Ај за информатичарите знаеме дека многу ретко има отворена работна позиција, во 2016 година @Cakii замина преку Мајоми и сеуште не објавил коментари за неговото работно искуство како информатичар на брод, но од друга страна за фотографите несомнено почесто има отворени работни позиции отколку за информатичарите.

Во ред е на неискусните да им нудиш работни позиции за келнери, но ептен потценувачки, а до некаде и навредувачки е на тие кои ти доаѓаат со работно искуство, со образование и со повеќе од еден странски јазик да им нудиш работни позиции кои немаат никакви допирни точки со нивната професија.

И ќе повторам дека се согласувам со тебе - виновен е македонскиот менталитет.
 
Последно уредено:
Член од
30 јули 2008
Мислења
4.314
Поени од реакции
2.840
Со денови читам и се воздржувам да коментирам ама еве мој мал придонес.

Чуден е тој Македонски менталитет, сите сакаат подобра позиција, а голем дел од луѓето што сакаат да работат на брод скоро и да немаат релевантно работно искуство за да добијат таква. за англискиот и да не збориме. Нормално е агенцииите да наплаќаат за обука за подобри позиции, од обуки за фотографи до обуки за келнери.

Факт е дека агенциите се ПЛАТЕНИ од бродските агенции за да обезбедат солидни кандидати, инаку кај би бил крајот на интервјуата со стотици луѓе што сакаат да работат на брод, а не знаат да бекнат англиски, не знаат да кажат 3 реченици за себе пред регрутерот на англиски, а да не збориме дека не знаат да напишат CV, па и од тука нормално е некој да им наплати да им го среди. Еве една од подобрите позиции на брод кои ги нуди Коузон е работа во Шоп на брод.

Повеќето нови кандидати што сум ги сретнал на брод од македонија што се качиле на брод, збореле англиски на некое средно ниво, втор јазик многу тешко, ескивираат многу често и во главно се озлогласени во тимовите. Секако чест на исклучоци што ги сите други ги водат во мал прст, ама тие луѓе се ретки или па работат одамна на брод, од времето коа не секој заминувал на брод.

А кога и да помислиш дека тоа што збориш некое разговорно ниво на англиски научено од гледање серии и слично, нека ти текне дека има луѓе у светот што можеби немаат англиски со изговор како твојот, ама затоа знаат италијански, шпански и португалски на страна од тоа, и тие луѓе СЕКОГАШ ќе имаат предност за качување на брод. А тоа не нешто што ретко се наоѓа во Македонија, и тоа го знаат и агенциите, па затоа сите препораки се, ако немаш релевантно искуство за повисока позиција и немаш намера да се надградуваш, дај ни пари и ќе те оспособиме да бидеш келнер, чистач, пулбој и слично. ако сакаш да напредуваш, иди и на брод и докажи дека си способен за повеќе и ќе напреднеш, сум сретнал и такви луѓе, биле клинери и имале понуди за бољи позиции на брод затоа што се труделе. ама ако си мрзлив и искомплексиран, не се лажи да идеш на брод, седи си у македонија и работи за 200 евра.

Е сега, факт е дека поради лошото искуство со кандидати компаниите често со сомнеж ги третираат и луѓето со солидно CV, тоа и јас сум го осетил. Ама за тоа во некој друг пост. Немам толку нерви да куцам сега.

Само сакав да кажам, колку и да мислиш дека си јак, дека знаеш англиски и дека заслужуваш добра позиција, секогаш има некој од индија, индонезија, филипини и слични земји што можеби има лош акцент на англиски ама е скромен, спремен да се СКРШИ од работа, да вика само YES CAPPO, NO PROBLEM CAPPO! и да работи без да се жали што секогаш ќе те нервира пошто ти не си навикнат на тој пристап.
Абе не ме заебавај. Индиците биле скромни. Поголема глупост и заблуда немам слушнато. Комапаниите се свесни за способноста на тие народи и затоа филипинците ретко добиваат промоции. Тие ти се лебарки кои колку и да ги газиш немаат мака пак ќе ти речат фала дај ми уште. На самото интервју кога бев регрутерот кажа дека поради тоа не им даваат промоција затоа што тие тешко се откажуваат, така да ако не ти третираат така ќе бидат само филипинци на брод. Индиците не ми ги спомнувај. По лоши луѓе нема од нив. Газат се пред себе и немаат никаков морал и етика за човечка одговорност и почит кон други само со цел да стигнат до повисока позиција. Ама ние такви сме секогаш ние сме кривите и лошите. Претходно ми кажале да се чувам од нив ама и на своја кожа сум осетил колку се подмолни. И да нема причина спремни се да ти направат проблем. Цигани прави. Ма циганите се џентламени за нив.

Знаеш што ми е криво. Што првиот пат кога одев преку коузон ми бараа да го знам англискиот подобро од енглез а кога заминав на брод сватив дека можам да бидам професор на пола екипаж па и повеќе. Многу се потценуваме тука. Многу проблеми се случуваат од филипинци и од индици и од други народи па пак регрутираат од тие земји. А за принцез прекинаа затоа што некои Македонци направиле проблеми и затоа повеќе не регрутираат од тука. Приказни за мали деца. Друга е причината 100% сум сигурен затоа што сум сведок на поголеми глупости од други националности па пак регрутираат од тие земји. Тоа ме нервира што секогаш сме ние оние кривите.....

Има и случаеви од кај нас што ставрно не заслужуваат да одат на брод, но верувај ми има квалитет во Македонија многу повеќе од индијци и филипинци но ние самите се деградираме. Тоа е мојот револт кон Коузон што кога одиш на презентација ти прават филм ко да не вредиш ништо, демек одиш да се дружиш со џет сетот во светот. Кој џет сет се е тоа обичен народ. Верувајте ништо попаметни ни подобар енглески немаат филипинците ни пак индијците ни пак дргугите земји од тој ранг но ние секогаш сме тие што не вредиме.

Факт е дека доколку немаш проблем со работа и малку среќа многу лесно напредуваш на брод. Многу побрзо од филипинец или индиец или индонезиец. Ако мислиш дека ти си главниот даса тогаш си наебал, од каде сакаш биди. А ако си отиде да раобиш и да напредуваш многу побрзо ќе напреднеш од нив....

Поз ми се спие ама не тресете вакви глупости демек индиците или филипинците вредат нешто, посебно повеќе од нас.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.484
Поени од реакции
11.539
Абе не ме заебавај. Индиците биле скромни. Поголема глупост и заблуда немам слушнато. Комапаниите се свесни за способноста на тие народи и затоа филипинците ретко добиваат промоции. Тие ти се лебарки кои колку и да ги газиш немаат мака пак ќе ти речат фала дај ми уште. На самото интервју кога бев регрутерот кажа дека поради тоа не им даваат промоција затоа што тие тешко се откажуваат, така да ако не ти третираат така ќе бидат само филипинци на брод. Индиците не ми ги спомнувај. По лоши луѓе нема од нив. Газат се пред себе и немаат никаков морал и етика за човечка одговорност и почит кон други само со цел да стигнат до повисока позиција. Ама ние такви сме секогаш ние сме кривите и лошите. Претходно ми кажале да се чувам од нив ама и на своја кожа сум осетил колку се подмолни. И да нема причина спремни се да ти направат проблем. Цигани прави. Ма циганите се џентламени за нив.

Знаеш што ми е криво. Што првиот пат кога одев преку коузон ми бараа да го знам англискиот подобро од енглез а кога заминав на брод сватив дека можам да бидам професор на пола екипаж па и повеќе. Многу се потценуваме тука. Многу проблеми се случуваат од филипинци и од индици и од други народи па пак регрутираат од тие земји. А за принцез прекинаа затоа што некои Македонци направиле проблеми и затоа повеќе не регрутираат од тука. Приказни за мали деца. Друга е причината 100% сум сигурен затоа што сум сведок на поголеми глупости од други националности па пак регрутираат од тие земји. Тоа ме нервира што секогаш сме ние оние кривите.....

Има и случаеви од кај нас што ставрно не заслужуваат да одат на брод, но верувај ми има квалитет во Македонија многу повеќе од индијци и филипинци но ние самите се деградираме. Тоа е мојот револт кон Коузон што кога одиш на презентација ти прават филм ко да не вредиш ништо, демек одиш да се дружиш со џет сетот во светот. Кој џет сет се е тоа обичен народ. Верувајте ништо попаметни ни подобар енглески немаат филипинците ни пак индијците ни пак дргугите земји од тој ранг но ние секогаш сме тие што не вредиме.

Факт е дека доколку немаш проблем со работа и малку среќа многу лесно напредуваш на брод. Многу побрзо од филипинец или индиец или индонезиец. Ако мислиш дека ти си главниот даса тогаш си наебал, од каде сакаш биди. А ако си отиде да раобиш и да напредуваш многу побрзо ќе напреднеш од нив....

Поз ми се спие ама не тресете вакви глупости демек индиците или филипинците вредат нешто, посебно повеќе од нас.
Иако никогаш не сум работел на брод, сепак можам да спомнам дека еден охриѓанец пред некоја година донесе снајка од Филипини - ни тој нема работено на брод, се запознале преку Интернет. Момата вели дека било каде е подобро за нејзе, се` додека може да им избега на земјотресите и циклоните на Тихиот Океан. Ако и остатокот од нејзините сонародници така размислуваат, повеќе од разбирливо е зошто би прифатиле било каква работа на брод или во странство.

А за Индијците ни Шеќерезада со нејзините приказни за 1001 ноќ не е доволна. Немам работено со Индијци, но имам колеги кои имаат работено со нив и го потврдуваат ова што го велиш и ти - не знаат за граница на експлоатација во нивната потрага по повисока позиција.
 
Член од
14 ноември 2014
Мислења
336
Поени од реакции
254
@warmaster си ми ја утнал поентата скроз. ама ок. на која позиција си работел со индијци и филипинци? И никаде не кажав дека вредат повеќе од нас, а вредат нешто за компанијата затоа што им идат по гз и на менаџери и на офицери и на сите, нешто што кај македонците не проаѓа, поради его трип, мрзливост и гордост. не викам дека тоа е правилно, само факт е дека е така.

И јас сфатив дека можам да бидам професор на пола екипаж, ама ме заќуте пола екипаж коа прозборе на 2-3 јазици што не се англиски. Така да збори англиски ко американец ако сакаш, ако го гледаш гостинот ко теле коа ќе те праша на италијански/шпански, кај е предниот дел на бродот и задниот или од кај се искача од брод, и не го разбереш и не можеш да му објасниш, џабе ти е. можеш амерички серии да глеаш до утре.

@Dexter26

Убаво си рече за цурата од филипини, и за сите други слични народи, вклучувајќи и индијци. Факт, најниската работа на брод за нив е најприфатлива. и ќе работат ко волови за 600$ цел ден на базен на сонцето, или ќе чистат се и сешто... а А нема да кажат. Дури и со песна ќе работат.

Не можам да разберам кои се тие ситуации кога твои другари со искуство и јазици не добиле работа на брод за каква што имаат искуство, стварно не можам да разберам. Според некои информации, мислам дека на агенциите повеќе им одговара да те пратат на позиција со повисока плата поради процентот што би го земале од компанијата ако те вработи, нека ме поправи @Tonchie ако грешам, ако смее да оддава такви деловни тајни :)

што да ви кажам дечки, ништо не паѓа од небо, малку труд и работа на себе и се стига далеку, фати земи прочитај што се бара на брод за боља позиција, земи поработи го у некоја фирма кај нас, макар и за мали пари, набиј искуство, земи писмо за препорака и иди на боља позиција, место да се жалиш што агенцијата година дена не те викнала на интервју а ти си чекал дома и си стаал ливчиња у кладилница и си тепал време у маало.

или ако веќе мислиш дека имаш искуство и знаење и добро CV, ете ти ја allcruisejobs.com

напраи си профил и аплицирај за работа што те занима, па ќе видиш дали некоја компанија ќе трзне на твоето CV, па после слободно плукај по нив ако не ти вратат ни на мејл :) барем нема зоран од коузон да ти е крив или било кој друг македонец :)
 
Член од
30 јули 2008
Мислења
4.314
Поени од реакции
2.840
@warmaster си ми ја утнал поентата скроз. ама ок. на која позиција си работел со индијци и филипинци? И никаде не кажав дека вредат повеќе од нас, а вредат нешто за компанијата затоа што им идат по гз и на менаџери и на офицери и на сите, нешто што кај македонците не проаѓа, поради его трип, мрзливост и гордост. не викам дека тоа е правилно, само факт е дека е така.

И јас сфатив дека можам да бидам професор на пола екипаж, ама ме заќуте пола екипаж коа прозборе на 2-3 јазици што не се англиски. Така да збори англиски ко американец ако сакаш, ако го гледаш гостинот ко теле коа ќе те праша на италијански/шпански, кај е предниот дел на бродот и задниот или од кај се искача од брод, и не го разбереш и не можеш да му објасниш, џабе ти е. можеш амерички серии да глеаш до утре.

@Dexter26

Убаво си рече за цурата од филипини, и за сите други слични народи, вклучувајќи и индијци. Факт, најниската работа на брод за нив е најприфатлива. и ќе работат ко волови за 600$ цел ден на базен на сонцето, или ќе чистат се и сешто... а А нема да кажат. Дури и со песна ќе работат.

Не можам да разберам кои се тие ситуации кога твои другари со искуство и јазици не добиле работа на брод за каква што имаат искуство, стварно не можам да разберам. Според некои информации, мислам дека на агенциите повеќе им одговара да те пратат на позиција со повисока плата поради процентот што би го земале од компанијата ако те вработи, нека ме поправи @Tonchie ако грешам, ако смее да оддава такви деловни тајни :)

што да ви кажам дечки, ништо не паѓа од небо, малку труд и работа на себе и се стига далеку, фати земи прочитај што се бара на брод за боља позиција, земи поработи го у некоја фирма кај нас, макар и за мали пари, набиј искуство, земи писмо за препорака и иди на боља позиција, место да се жалиш што агенцијата година дена не те викнала на интервју а ти си чекал дома и си стаал ливчиња у кладилница и си тепал време у маало.

или ако веќе мислиш дека имаш искуство и знаење и добро CV, ете ти ја allcruisejobs.com

напраи си профил и аплицирај за работа што те занима, па ќе видиш дали некоја компанија ќе трзне на твоето CV, па после слободно плукај по нив ако не ти вратат ни на мејл :) барем нема зоран од коузон да ти е крив или било кој друг македонец :)
Јас бев Print Shop. Друг јазик и не ми требаше освен англиски затоа што не работев со гости. Иако знам и Германски малку. Нашиве од екс ју со се албанскиот што го разбирам не го спомнувам затоа што тамо не вредат. Значи знам и други јазици но нема врска ние пак не вредиме. Пак ги ставаш македонците као не вредиме само заради тоа што ете се погодило да на перуанците им е шпанскиот мајчин јазик. Плус тоа мене ми бараат за на брод да знам англиски а и на интервју а не шпански ни италјански. Тоа ако знаеш е плус за тебе. Мене друга ми е поентата дека тука за да те примат кога одиш во коузон ти бараат да си флуент а на брод сваќаш дека си и повеќе сто пати подобар со англискиот од пола брод. И јас можеби сум заќутел некого кога ги разбирав русите и белорусите и се чудеа како ги разбирам.

Друго тој што планира да напредува оди далеку. Верувај нашите што се определуваат подолго да се задржат на брод многу напредуваат. Вреден народ сме и снаодлив и не заслужуваме да се потценуваме до толку. Нормално има и некој уфилмани што мислат дека на брод ќе бидат главните тамо, но таквите брзо си ја завршуваат кариерата. но такви се сите балкански народи. Србине и хрватине трипати погорди се од нас и по егоисти.

И многу ти е глуп моабетот со последната реченица. Тоа е тој пристап што го има коузон понижуачки. Као ве праќаме со џет сетот. Бидете делот од елитата. Треба да ни бидете благодарни бла бла. Ко за беспаре да го прават тоа. Значи они посредуваат и си заработуваат за тоа. Не го прават затоа што имаат преголема желба за да помогнат туку затоа што тоа им е работа за која се платени. Ако си работал на брод ќе знаеш што значи тоа.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.484
Поени од реакции
11.539
@Dexter26

Убаво си рече за цурата од филипини, и за сите други слични народи, вклучувајќи и индијци. Факт, најниската работа на брод за нив е најприфатлива. и ќе работат ко волови за 600$ цел ден на базен на сонцето, или ќе чистат се и сешто... а А нема да кажат. Дури и со песна ќе работат.

Не можам да разберам кои се тие ситуации кога твои другари со искуство и јазици не добиле работа на брод за каква што имаат искуство, стварно не можам да разберам. Според некои информации, мислам дека на агенциите повеќе им одговара да те пратат на позиција со повисока плата поради процентот што би го земале од компанијата ако те вработи, нека ме поправи @Tonchie ако грешам, ако смее да оддава такви деловни тајни :)

што да ви кажам дечки, ништо не паѓа од небо, малку труд и работа на себе и се стига далеку, фати земи прочитај што се бара на брод за боља позиција, земи поработи го у некоја фирма кај нас, макар и за мали пари, набиј искуство, земи писмо за препорака и иди на боља позиција, место да се жалиш што агенцијата година дена не те викнала на интервју а ти си чекал дома и си стаал ливчиња у кладилница и си тепал време у маало.

или ако веќе мислиш дека имаш искуство и знаење и добро CV, ете ти ја allcruisejobs.com

напраи си профил и аплицирај за работа што те занима, па ќе видиш дали некоја компанија ќе трзне на твоето CV, па после слободно плукај по нив ако не ти вратат ни на мејл :) барем нема зоран од коузон да ти е крив или било кој друг македонец :)
Ни јас не знам зошто не добиле работа на брод, можеби на Коузон им е полесно да играат на работни позиции за кои постојано има потреба од свежа евтина работна сила, па затоа толку ги форсираат работните позиции за келнери.

Како и да е, уште еднаш ќе повторам дека се согласувам со тебе - проблемот е во македонскиот менталитет, но не само кај работниците, туку и кај работодавачите, вклучувајќи ги и посредниците како Коузон.
 

Makaron

КЕН ЛИИИИ лиду дибу даут јууууууу !!!!
Член од
16 јули 2014
Мислења
7.612
Поени од реакции
11.739
Имам работено со Индонезијци/Филипинци како гости, погнасен народ неам сретнато, хигиена 0, можам да ги замислам како работници. :poS:
 
Член од
14 ноември 2014
Мислења
336
Поени од реакции
254
Ни јас не знам зошто не добиле работа на брод, можеби на Коузон им е полесно да играат на работни позиции за кои постојано има потреба од свежа евтина работна сила, па затоа толку ги форсираат работните позиции за келнери.

Како и да е, уште еднаш ќе повторам дека се согласувам со тебе - проблемот е во македонскиот менталитет, но не само кај работниците, туку и кај работодавачите, вклучувајќи ги и посредниците како Коузон.
Еве не знам зошто јас коа отидов у коузон со ретка работа и со 7-8 години работно искуство и 3 страни CV, регрутерката од кај нив на прелиминарното интервју почна со браво дечко ни требаат повеќе кандидати како тебе, и после месец дена имав интервју со бродска компанија? Зошто мене не ми понудиле да бидам келнер? Да не сум и се свиѓал на регрутерката?
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.484
Поени од реакции
11.539
Еве не знам зошто јас коа отидов у коузон со ретка работа и со 7-8 години работно искуство и 3 страни CV, регрутерката од кај нив на прелиминарното интервју почна со браво дечко ни требаат повеќе кандидати како тебе, и после месец дена имав интервју со бродска компанија? Зошто мене не ми понудиле да бидам келнер? Да не сум и се свиѓал на регрутерката?
Одговорот е едноставен - тоа биле други времиња, тогаш биле посредници за вработување и сигурно не ги нуделе сите овие обуки за дотерување и однесување на интервју и не знам што, не биле дел од "елитата".

Или можеби навистина си и` се допаднал на регрутерката. :D
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.395
Поени од реакции
7.840
@StarDrom Филипинците, Индонезиците и Индијците, покрај релативно лошиот англиски, дури и ако се втор, трет договор, кој тоа уште два три јазици ги зборуваа шо те заќутеа?

Многу генерализраш огормни културолошки разлики, и тоа во неагативна/позтивна смисла по по потреба за да си одбраниш став, која е таа обука шо ќе те припреми тебе да работиш на отворена палуба на брод со 5000 патници шо плови на отворено море, а ќе ја добиеш во МКД?
Смена почнувашсо џемпер, кај 9 часот жешко, 12 истура дожд,пак жешко и заврши смена со џемпер пак.

САД освен англиски и шпаснки, друго не ти треба воопшто, Европа, Медитерански крузеви имаш гости од секаде, гугл транслејт не помага, и сеа?ОД кои хотели во МКД искуство ќе наведиш за да ги импресионираш на интервју за работа на брод, кога тотално различна динамика и принцип на работа е со копно?
Во кој хотел се одјавуваат и најавуваат комплет сите гости во исти дена на копно?

Убаво е да прават селекција, ама да не е потценувачка, @warmaster одличен муабет направи.
 
Член од
14 ноември 2014
Мислења
336
Поени од реакции
254
Јас бев Print Shop. Друг јазик и не ми требаше освен англиски затоа што не работев со гости. Иако знам и Германски малку. Нашиве од екс ју со се албанскиот што го разбирам не го спомнувам затоа што тамо не вредат. Значи знам и други јазици но нема врска ние пак не вредиме. Пак ги ставаш македонците као не вредиме само заради тоа што ете се погодило да на перуанците им е шпанскиот мајчин јазик. Плус тоа мене ми бараат за на брод да знам англиски а и на интервју а не шпански ни италјански. Тоа ако знаеш е плус за тебе. Мене друга ми е поентата дека тука за да те примат кога одиш во коузон ти бараат да си флуент а на брод сваќаш дека си и повеќе сто пати подобар со англискиот од пола брод. И јас можеби сум заќутел некого кога ги разбирав русите и белорусите и се чудеа како ги разбирам.

Друго тој што планира да напредува оди далеку. Верувај нашите што се определуваат подолго да се задржат на брод многу напредуваат. Вреден народ сме и снаодлив и не заслужуваме да се потценуваме до толку. Нормално има и некој уфилмани што мислат дека на брод ќе бидат главните тамо, но таквите брзо си ја завршуваат кариерата. но такви се сите балкански народи. Србине и хрватине трипати погорди се од нас и по егоисти.

И многу ти е глуп моабетот со последната реченица. Тоа е тој пристап што го има коузон понижуачки. Као ве праќаме со џет сетот. Бидете делот од елитата. Треба да ни бидете благодарни бла бла. Ко за беспаре да го прават тоа. Значи они посредуваат и си заработуваат за тоа. Не го прават затоа што имаат преголема желба за да помогнат туку затоа што тоа им е работа за која се платени. Ако си работал на брод ќе знаеш што значи тоа.
Не знам зашо упорно ми го стааш у уста тоа дека ние не вредиме и се потценуваме? Не генерализирај. Малце препрочитај шо ти пишуем. За конкретни примери негативни ти зборам, у однос на муабетот шо го напраи декстер дека агенциите намерно не праќаат луѓе на добри позиции, и тоа е чиста глупост.

Еве ќе ти кажам пример, знам македонци шоп селери што работат доолго на брод и зборат по 2-3 јазици, еден учел германски у школо и знае да збори со гости, друга цура имала дечко италијанец и збори италијански. И супер работници се и попаметни од голем дел од тимот, секоја чест. Знам и менаџери што имаат маалски мафијашки пристап македонски ама имаат харизма и сите им се плашат и се многу успешни. Исто знаат 2-3 јазици. Е сеа, знам и луѓе што зборат англиски на некое средно ниво, и немаат премногу искуство, и тие луѓе по некоја случајност некако поминале интервју ааарно ама чекаат со месеци а некои и скоро година дена да се качат на брод, пошто коа праат интервју луѓето од компанијата секако дека пишуваат забелешки. и по некој случај компанијата има стратегија за качување на луѓето на брод. работници што зборат само англиски у тимот се потребни само еден или двајца, затоа што имаат ограничена клиентела, или можат само на одреден број бродови што имаат повеќе гости што зборат англиски, на одредени компании број на такви бродови е ДВА. Чекаат со месеци да се качат... компанијата им е крива, агенцијата им е крива. идат работат месец ипол на таа позиција и се откажуваат. И многу е нормално дека агенцијата се штити од такви.

Имав и другарка исто што работеше со деца на брод, знаеше само англиски и чекаше 8 месеци да се качи на брод, додека сите што пројдоа интервју со неа што имаа повеќе од еден јазик се качија побрзо од неа. дури и за втор договор, имаше одмор од 4-5 месеци затоа што компанијата, а не агенцијата, не можеа да и најдат ротација и тим што ќе и одговара, поради политиката на компанијата. значи доби ДИРЕКТЕН одговор од компанијата дека нема слободен брод ко за неа, додека дур чекаше за да се качи прв пат за брод, нормално е да помисли дека агенцијата не ја праќа намерно на брод. и тоа е многу големо влијание на работите што ги праи агенцијата, ако ви текнуе даваа и бесплатни курсеви по јазици за да имаат бољи кандидати за одредени компании што го бараат тоа.

Не знам, ја изглеа имам проблем што не можам да го видам понижувачкиот однос на коузон што ти го збориш.

А и за различен тип на компании сме работеле изглеа па не можеш да го разбереш моето гледиште, тоа е најверојатно проблемот у комуникација.[DOUBLEPOST=1505173366][/DOUBLEPOST]
Одговорот е едноставен - тоа биле други времиња, тогаш биле посредници за вработување и сигурно не ги нуделе сите овие обуки за дотерување и однесување на интервју и не знам што, не биле дел од "елитата".

Или можеби навистина си и` се допаднал на регрутерката. :D
Епа видиш, грешка. Јас ја платив таа обука, 5000 денари беше мислам, и бев 2 дена. Не научив ништо за мојата работа на брод нормално, ама покрај моето искуство у мојата работа, научив како да се понашам на такво corporate интервју и добив самодоверба доволно за да ја убијам регрутерката од компанијата и со CV и со све за да ме праша дури дали имам искуство у менаџирање со луѓе за да ми даде позиција на асистент у старт, нормално, искрено и одговорив ама тоа е секако особина, не се учи на обука па затоа тоа морав да го научам на брод и да сфатам колку сум се заебал, кога видов какви незналици ми се шефовите и асистентите. ама секако, имаше голем уддел обуката у тој смисол @Klin ете ти го одговорот за обуката.

@StarDrom Филипинците, Индонезиците и Индијците, покрај релативно лошиот англиски, дури и ако се втор, трет договор, кој тоа уште два три јазици ги зборуваа шо те заќутеа?

Многу генерализраш огормни културолошки разлики, и тоа во неагативна/позтивна смисла по по потреба за да си одбраниш став, која е таа обука шо ќе те припреми тебе да работиш на отворена палуба на брод со 5000 патници шо плови на отворено море, а ќе ја добиеш во МКД?
Смена почнувашсо џемпер, кај 9 часот жешко, 12 истура дожд,пак жешко и заврши смена со џемпер пак.

САД освен англиски и шпаснки, друго не ти треба воопшто, Европа, Медитерански крузеви имаш гости од секаде, гугл транслејт не помага, и сеа?ОД кои хотели во МКД искуство ќе наведиш за да ги импресионираш на интервју за работа на брод, кога тотално различна динамика и принцип на работа е со копно?
Во кој хотел се одјавуваат и најавуваат комплет сите гости во исти дена на копно?

Убаво е да прават селекција, ама да не е потценувачка, @warmaster одличен муабет направи.
Пак се фаќате за филипинци и слично, у скроз друга конотација беа тие спомнати ама читате така како што ви одговара. Ок. не е проблем.

Романци, мароканци и сите други што не ги наброја бореле италијански, шпански португалски и германци и слично, имав другарка германка што работеше у екскурзжн што збореше португалски шпански и италијански, србинка што беше менаџерка што ги збореше истите. ај за некои ќе кажеш дека им се сродни јазиците па лесно им е, океј да, се слагам, тоа е ко шо ни е нас лесно да збориме српски, ама и покрај тоа, тие и се покорисни на компанијата у работа со гостите, и тоа е факт, и тоа сакам да го кажам уште од првиот пост само вие тоа не го глеате него го вртите муабетот дека некого потценувам. Ако си работел на компанија каде што на медитерански круз има 1200 италијани, 500 германци, 400 французи, 300 шпанци и 100 english speaking. ќе знаеш за шо зборам од вчера. Да, кул, за у америка ако имаш супер англиски добар си. ама од коа не идат луѓе на ројал преку коузон многу малце луѓе преку нив идат на амерички компании, еве сеа NCL, ама тоа не се споредуе у однос на порано, ако ги изброиш бродовите што ги има ројал карибиан у сите компании под нив. Од тука и нивната промена на политика. Затоа у мајоми идеш само со англиски и нормално на карнивал со 28 брода има работа колку сакаш само со англиски, за фотографи и слично, ете и они праат обуки за фотографи у загреб ако сакаш да си платиш, ако не, како чистач и келнер можеш одма да отидеш, така да исто е.

Можеме до коа сакаме да ги демонизираме агенциите што праќаат луѓе на брод ама ај да пробаме прво да ги видиме работите од друг агол. И не, не сум вработен у агенција, нит имам пријатели што работат, ниту имам никаква причина да ги бранам, само едноставно ми е смачено од еднодимензионално глеање на стварите, и тоа, без навреда @Dexter26 ама од луѓе што никогаш не биле на брод ама другар им има кажано :)[DOUBLEPOST=1505173425][/DOUBLEPOST]
Одговорот е едноставен - тоа биле други времиња, тогаш биле посредници за вработување и сигурно не ги нуделе сите овие обуки за дотерување и однесување на интервју и не знам што, не биле дел од "елитата".

Или можеби навистина си и` се допаднал на регрутерката. :D
Епа видиш, грешка. Јас ја платив таа обука, 5000 денари беше мислам, и бев 2 дена. Не научив ништо за мојата работа на брод нормално, ама покрај моето искуство у мојата работа, научив како да се понашам на такво corporate интервју и добив самодоверба доволно за да ја убијам регрутерката од компанијата и со CV и со све за да ме праша дури дали имам искуство у менаџирање со луѓе за да ми даде позиција на асистент у старт, нормално, искрено и одговорив ама тоа е секако особина, не се учи на обука па затоа тоа морав да го научам на брод и да сфатам колку сум се заебал, кога видов какви незналици ми се шефовите и асистентите. ама секако, имаше голем уддел обуката у тој смисол @Klin ете ти го одговорот за обуката.

@StarDrom Филипинците, Индонезиците и Индијците, покрај релативно лошиот англиски, дури и ако се втор, трет договор, кој тоа уште два три јазици ги зборуваа шо те заќутеа?

Многу генерализраш огормни културолошки разлики, и тоа во неагативна/позтивна смисла по по потреба за да си одбраниш став, која е таа обука шо ќе те припреми тебе да работиш на отворена палуба на брод со 5000 патници шо плови на отворено море, а ќе ја добиеш во МКД?
Смена почнувашсо џемпер, кај 9 часот жешко, 12 истура дожд,пак жешко и заврши смена со џемпер пак.

САД освен англиски и шпаснки, друго не ти треба воопшто, Европа, Медитерански крузеви имаш гости од секаде, гугл транслејт не помага, и сеа?ОД кои хотели во МКД искуство ќе наведиш за да ги импресионираш на интервју за работа на брод, кога тотално различна динамика и принцип на работа е со копно?
Во кој хотел се одјавуваат и најавуваат комплет сите гости во исти дена на копно?

Убаво е да прават селекција, ама да не е потценувачка, @warmaster одличен муабет направи.
Пак се фаќате за филипинци и слично, у скроз друга конотација беа тие спомнати ама читате така како што ви одговара. Ок. не е проблем.

Романци, мароканци и сите други што не ги наброја бореле италијански, шпански португалски и германци и слично, имав другарка германка што работеше у екскурзжн што збореше португалски шпански и италијански, србинка што беше менаџерка што ги збореше истите. ај за некои ќе кажеш дека им се сродни јазиците па лесно им е, океј да, се слагам, тоа е ко шо ни е нас лесно да збориме српски, ама и покрај тоа, тие и се покорисни на компанијата у работа со гостите, и тоа е факт, и тоа сакам да го кажам уште од првиот пост само вие тоа не го глеате него го вртите муабетот дека некого потценувам. Ако си работел на компанија каде што на медитерански круз има 1200 италијани, 500 германци, 400 французи, 300 шпанци и 100 english speaking. ќе знаеш за шо зборам од вчера. Да, кул, за у америка ако имаш супер англиски добар си. ама од коа не идат луѓе на ројал преку коузон многу малце луѓе преку нив идат на амерички компании, еве сеа NCL, ама тоа не се споредуе у однос на порано, ако ги изброиш бродовите што ги има ројал карибиан у сите компании под нив. Од тука и нивната промена на политика. Затоа у мајоми идеш само со англиски и нормално на карнивал со 28 брода има работа колку сакаш само со англиски, за фотографи и слично, ете и они праат обуки за фотографи у загреб ако сакаш да си платиш, ако не, како чистач и келнер можеш одма да отидеш, така да исто е.

Можеме до коа сакаме да ги демонизираме агенциите што праќаат луѓе на брод ама ај да пробаме прво да ги видиме работите од друг агол. И не, не сум вработен у агенција, нит имам пријатели што работат, ниту имам никаква причина да ги бранам, само едноставно ми е смачено од еднодимензионално глеање на стварите, и тоа, без навреда @Dexter26 ама од луѓе што никогаш не биле на брод ама другар им има кажано :)
 
Последно уредено:
Член од
24 април 2008
Мислења
10.484
Поени од реакции
11.539
Епа видиш, грешка. Јас ја платив таа обука, 5000 денари беше мислам, и бев 2 дена. Не научив ништо за мојата работа на брод нормално, ама покрај моето искуство у мојата работа, научив како да се понашам на такво corporate интервју и добив самодоверба доволно за да ја убијам регрутерката од компанијата и со CV и со све за да ме праша дури дали имам искуство у менаџирање со луѓе за да ми даде позиција на асистент у старт, нормално, искрено и одговорив ама тоа е секако особина, не се учи на обука па затоа тоа морав да го научам на брод и да сфатам колку сум се заебал, кога видов какви незналици ми се шефовите и асистентите. ама секако, имаше голем уддел обуката у тој смисол @Klin ете ти го одговорот за обуката.

Пак се фаќате за филипинци и слично, у скроз друга конотација беа тие спомнати ама читате така како што ви одговара. Ок. не е проблем.

Романци, мароканци и сите други што не ги наброја бореле италијански, шпански португалски и германци и слично, имав другарка германка што работеше у екскурзжн што збореше португалски шпански и италијански, србинка што беше менаџерка што ги збореше истите. ај за некои ќе кажеш дека им се сродни јазиците па лесно им е, океј да, се слагам, тоа е ко шо ни е нас лесно да збориме српски, ама и покрај тоа, тие и се покорисни на компанијата у работа со гостите, и тоа е факт, и тоа сакам да го кажам уште од првиот пост само вие тоа не го глеате него го вртите муабетот дека некого потценувам. Ако си работел на компанија каде што на медитерански круз има 1200 италијани, 500 германци, 400 французи, 300 шпанци и 100 english speaking. ќе знаеш за шо зборам од вчера. Да, кул, за у америка ако имаш супер англиски добар си. ама од коа не идат луѓе на ројал преку коузон многу малце луѓе преку нив идат на амерички компании, еве сеа NCL, ама тоа не се споредуе у однос на порано, ако ги изброиш бродовите што ги има ројал карибиан у сите компании под нив. Од тука и нивната промена на политика. Затоа у мајоми идеш само со англиски и нормално на карнивал со 28 брода има работа колку сакаш само со англиски, за фотографи и слично, ете и они праат обуки за фотографи у загреб ако сакаш да си платиш, ако не, како чистач и келнер можеш одма да отидеш, така да исто е.

Можеме до коа сакаме да ги демонизираме агенциите што праќаат луѓе на брод ама ај да пробаме прво да ги видиме работите од друг агол. И не, не сум вработен у агенција, нит имам пријатели што работат, ниту имам никаква причина да ги бранам, само едноставно ми е смачено од еднодимензионално глеање на стварите, и тоа, без навреда @Dexter26 ама од луѓе што никогаш не биле на брод ама другар им има кажано :)
Е сега ги ангажираш како посредници или како обучувачи ?

И зошто овие од Мајоми не го прават истото, освен ако веќе ти е потврдено дека бродската компанија прифатила да те вработи (чисто за потсетување, курсевите за фотографите не се важат) ?

Инаку, јас во повеќе наврати сум присуствувал на презентации во Коузон, така да, не се сите мои коментари основани врз рекла-казала од пријатели.

Демонизирање и критикување не е исто, демонизирање би биле коментари од типот "докажани лопови се" или "на никого не би ги препорачал", а јас никогаш не сум објавил такви коментари на темава.

Критиките се` со најдобра намера - агенцијата да си ја подобри работната пракса и односот кон потенцијалните кандидати за вработување на брод.

И те молам не ми се враќај на македонскиот менталитет или на тоа што се` трпат Филипинците, Индијците и не знам кои други, тука говориме за односот на посредникот за вработување на работници на брод кон потенцијалните кандидати за работните позиции, а не за тоа како им е на другите.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom