Работа како Customer Support

Член од
30 ноември 2011
Мислења
859
Поени од реакции
473
Ужасноста ја прави агресивноста на компаниите во борба за пазарот. Дел од фирмите функционираат со бонуси и тоа е добра стартна позиција за мизерии и сопки внатре меѓу вработените. Во моментов една од најпрљавите дејности се токму телекомуникации бидејќи се плаќа секоја инсајдерска информација.
Телеком е одамна разнишан и преодот кон outsource не им беше среќно осмислен. Прилично се неусогласени.
Секој support оддел е различно конципиран како и денови и смени.
Борба нема, веруј ги боли уво за мн работи се додека не згусти премногу, сите браќа се на тељеком и немаат гајле
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
3.373
Поени од реакции
5.478
Борба нема, веруј ги боли уво за мн работи се додека не згусти премногу, сите браќа се на тељеком и немаат гајле
За support не знам, ама продажба се тепа за бонуси...
 
Член од
30 ноември 2011
Мислења
859
Поени од реакции
473
Каква е таа експлоатација за факинг кастмер сапорт 22-28к плата, некој да ми објасни.
сите странски фирми се над 25к за customer support, со далеку помал обем на работа.
Автоматски споено мислење:

За support не знам, ама продажба се тепа за бонуси...
да продаваат магла, и после имаш катаљарда незадоволни :D за подобрување инфраструктура сме најлоши во наша околина, какви линии имаме тоа е чудо. Ме чудат вип мн пари вложуваат во оптика да се подобри инфр и сл во сите населби.
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2008
Мислења
3.373
Поени од реакции
5.478
Ме чудат вип мн пари вложуваат во оптика да се подобри инфр и сл во сите населби.
Наследија сериозна оптичка мрежа од Близу, сега доправаат пристапна мрежа... Сега со ситуацијава ќе застанат :)
 
Член од
30 ноември 2011
Мислења
859
Поени од реакции
473
Наследија сериозна оптичка мрежа од Близу, сега доправаат пристапна мрежа... Сега со ситуацијава ќе застанат :)
Баш напротив за време на корона биле кај моите дома, им дале еден лист потпиши тука, за 2 саати оптика цело мало по бандери пуштиле, додека телеком ги молеа да стават оптика со потписи абер немаат.
 

Hurin

Pokerface bastard
Член од
3 јуни 2009
Мислења
7.996
Поени од реакции
13.161
за техничка/корисничка поддршка сум работел за скопска фирма за македонски пазар и ти препорачувам да не се замараш воопшто, тешко со пари а работа и нервозни клиенти нонстоп. на прва борбена линија си нонстоп и за баг во софтверот ти го кркаш, секоја фирма и дејност се различни ама мислам дека македонската клиентела е тешко ѓубре и тешко се наплатуваат фактури од нив, нонстоп муабет од типот "абе ти текнува тогаш кога имаше баг во системот, епа тогаш имавме загуби и затоа сега за оваа интервенција не ви плаќаме,, и секогаш вака е муабетот без разлика дали си завршил работа навреме и без некоја штета.

Кога работев во оваа фирма одев на интервјуа во други странски фирми каде што се работеше претежно со професионалци а не со end users и звучеше помалку стресно ама скоро сите тие фирми нудеа 24 часовна поддршка што значеше работа во 4 смени, отприлика платата движеше 350-550 евра тогаш само незнам дали тоа беше основица или смени и саботи им идеа како бонуси.

Сума сумарум ко за прва работа е ок да прифатиш колку да собериш искуство и да се исчеличиш ама да знаеш дека работата може да биде многу репетитивна а обемот да е голем и да немаш време да подучуваш други работи или технологии. Моја препорака за прво искуство е да поработиш 1 година и да си бараш други опции што не би биле класична поддршка туку нешто што ќе биди повеќе платено.
 

LustingVertigo

Puppets. I pull their strings,they dance.
Член од
1 декември 2017
Мислења
217
Поени од реакции
92
за техничка/корисничка поддршка сум работел за скопска фирма за македонски пазар и ти препорачувам да не се замараш воопшто, тешко со пари а работа и нервозни клиенти нонстоп. на прва борбена линија си нонстоп и за баг во софтверот ти го кркаш, секоја фирма и дејност се различни ама мислам дека македонската клиентела е тешко ѓубре и тешко се наплатуваат фактури од нив, нонстоп муабет од типот "абе ти текнува тогаш кога имаше баг во системот, епа тогаш имавме загуби и затоа сега за оваа интервенција не ви плаќаме,, и секогаш вака е муабетот без разлика дали си завршил работа навреме и без некоја штета.

Кога работев во оваа фирма одев на интервјуа во други странски фирми каде што се работеше претежно со професионалци а не со end users и звучеше помалку стресно ама скоро сите тие фирми нудеа 24 часовна поддршка што значеше работа во 4 смени, отприлика платата движеше 350-550 евра тогаш само незнам дали тоа беше основица или смени и саботи им идеа како бонуси.

Сума сумарум ко за прва работа е ок да прифатиш колку да собериш искуство и да се исчеличиш ама да знаеш дека работата може да биде многу репетитивна а обемот да е голем и да немаш време да подучуваш други работи или технологии. Моја препорака за прво искуство е да поработиш 1 година и да си бараш други опции што не би биле класична поддршка туку нешто што ќе биди повеќе платено.
Комуникацијата со клиентите ќе биде 90% преку mail,а поретко имало потреба за вербална комуникација.Клиентите се од поразвиените земји,нема македонска клиентела бидеќи фирмата е Швајцарска.Како за старт е супер за мене бидеќи учам програмирање и фирмата има цела IT група и констатно има потреба од нови IT лица,така да се надевам дека исто така ќе можам да направам транзиција од едно на друго работно место.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
181
Поени од реакции
298
Почна со работа??

И ако си дали си задоволен од работата, опкружувањето и колегите?


Гледам доста огласи од фирмата па се мислам да пратам CV
 

LustingVertigo

Puppets. I pull their strings,they dance.
Член од
1 декември 2017
Мислења
217
Поени од реакции
92
Почна со работа??

И ако си дали си задоволен од работата, опкружувањето и колегите?


Гледам доста огласи од фирмата па се мислам да пратам CV
Не,за жал.Почнав друга работна позиција јбг.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.642
Поени од реакции
738
Technical Support/Customer support единствено што би се нафаќал во Македонија е преку Remote working директно за некоја компанија во странство.

Платите се одлични, работата е напорна и бара многу знаење особено за Technical Support.

Technical Support е поплатена работа, уште поплатена е Application Support која е уствари најкомплицираната.

AS треба да имате солидни познавања од сите сфери на ИТ индустријата (самиот софтвер, програмирање, бази,...), problem solving skills и плус soft skills.

AS е доста платено ама требаат години искуство да бидете in demand.

Добар AS е платен колку еден добар програмер, така што...самотот тоа кажува се.
 
Член од
6 февруари 2019
Мислења
52
Поени од реакции
18
Не,за жал.Почнав друга работна позиција јбг.
Дали беше на интервју?
Мене ми пишаа, сега закажавме интервју, не знам што да очекувам па ако може да споделиш искуство :)
Конкретно за Customer Support позицијата аплицирав.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
181
Поени од реакции
298
Дали беше на интервју?
Мене ми пишаа, сега закажавме интервју, не знам што да очекувам па ако може да споделиш искуство :)
Конкретно за Customer Support позицијата аплицирав.
Jas praev, zemi na angliski spremi si nekoi shablon prasanja gi kako describe yourself, what are your strengths, why do you think you are good fit for this position

Ke ti recat da gi odgovorish vo pismena forma na chat
 
Член од
6 февруари 2019
Мислења
52
Поени од реакции
18
Jas praev, zemi na angliski spremi si nekoi shablon prasanja gi kako describe yourself, what are your strengths, why do you think you are good fit for this position

Ke ti recat da gi odgovorish vo pismena forma na chat
Мене ми рекоа дека ќе биде на video call.
Дали комуникацијата целосно се одвива на англиски?
И дали те примија? Ако да, може ли да ми пишеш како си задоволен од нив општо?
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
181
Поени од реакции
298
Мене ми рекоа дека ќе биде на video call.
Дали комуникацијата целосно се одвива на англиски?
И дали те примија? Ако да, може ли да ми пишеш како си задоволен од нив општо?
Video call e ama ima prven ti go poveruvaat angliskiot valjda, inace ne me primija taka da so srekja
 

LustingVertigo

Puppets. I pull their strings,they dance.
Член од
1 декември 2017
Мислења
217
Поени од реакции
92
Дали беше на интервју?
Мене ми пишаа, сега закажавме интервју, не знам што да очекувам па ако може да споделиш искуство :)
Конкретно за Customer Support позицијата аплицирав.
Ke te prasaat dali imas prethodno iskustvo povrzano slicno so rabotnata pozicija,dali imas dobri/losi iskustva so spravuvajne so klienti/mushterii etc,kolku ti e dobar angliskiot (very important).
 
На врв Bottom