Работа како Customer Support

LustingVertigo

Puppets. I pull their strings,they dance.
Член од
1 декември 2017
Мислења
378
Поени од реакции
331
За брзо време ќе се вработувам на оваа позиција.Perks/cons за оваа позиција и потенцијална плата ? Се работи за швајцарска ИТ фирма што има канцеларии во државава.Некој што е запознаен ако можи малце вовед да ми каже. :)
 
Член од
24 октомври 2014
Мислења
2.776
Поени од реакции
2.330
Како очекуваш некој да ти одговори на вакво прашање? Кој од нас би знаел за позитивни негативни страни, или уште помалце плата ?! :tapp:
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
4.677
Поени од реакции
11.863
Perks - канцелариска работа, добри услови, можност за напредок, билдање CV, стекнуваш нови вештини кои ќе ти помогнат кога би аплицирал во друга фирма за друга позиција

Cons - ако си живчан, има да полудиш.
Се замараш со будали по цел ден. Многу муштерии незнаат ниту што точно бараат па ќе мораш да читаш меѓу редови често.
Некаде се работи 24/7, може да биде исцрпувачки.
Знае да биде доста напорно на работа и стресно.

Е сега незнам точно со што се бави твојата идна фирма, има разлика од customer support во казино и sales на пример.
Плата појма немам, ако си имал интервју сигурно те прашале кои се твоите очекувања.
Ама со оглед дека е швајцарска фирма, би требало да биде солидно платено.
 

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.175
Поени од реакции
40.773
Ќе ја имаш најстресната работа у фирмата посекако :D

Али чим е странска програмерска, ќе ти биде подобро отколку на иста позиција у друга фирма (локална или во друга индустрија), и веројатно поплатена.

У секој случај чим прашуваш, претпоставувам дека ти е прво (или меѓу првите) сериозни работни искуства. Ова би ти било одлично место за почеток. Customer support ти е генерално солидна почетна точка за градење на кариера пошто си опфатен во бизнис и комуникациски сектор, што е супер основа. Па здравје од таму само нагоре.

Со среќа :)
 
Член од
30 ноември 2011
Мислења
1.050
Поени од реакции
859
Генерално е се точно ова што пишаа погоре членовите, само смирено тоа ти е најбитно ќе имаш сигурно некои кои што појма немаат што ќе сакаат да се караат и слично само деескалација и на прав пат си :D , член од фамилијата ми работи во телеком tech support, ако ти треба помош околу нешто пиши дополнително. Со среќа
 

LustingVertigo

Puppets. I pull their strings,they dance.
Член од
1 декември 2017
Мислења
378
Поени од реакции
331
Ќе ја имаш најстресната работа у фирмата посекако :D

Али чим е странска програмерска, ќе ти биде подобро отколку на иста позиција у друга фирма (локална или во друга индустрија), и веројатно поплатена.

У секој случај чим прашуваш, претпоставувам дека ти е прво (или меѓу првите) сериозни работни искуства. Ова би ти било одлично место за почеток. Customer support ти е генерално солидна почетна точка за градење на кариера пошто си опфатен во бизнис и комуникациски сектор, што е супер основа. Па здравје од таму само нагоре.

Со среќа :)
Фала за исцрпниот одговор,ова ме интересираше.

So much hate за едноставно прашање на интерес
Автоматски споено мислење:

 
Последно уредено:

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.175
Поени од реакции
40.773
Фала за исцрпниот одговор,ова ме интересираше.

So much hate за едноставно прашање на интерес
Автоматски споено мислење:
Дремат дома тука мрзливи луѓе, завидуваат што некој си нашол работа :)
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
15.706
Поени од реакции
25.639
Ај пробај трета среќа
 

Matthias

A Statute Snob
Член од
2 март 2020
Мислења
380
Поени од реакции
2.304
ako mislish na Customer Services treba da zemesh vo predvid deka treba da go znaesh sekoj detalj na produktot koj go plasirate na pazarot, english is a must ili germanski/francuski u ovoj sluchaj dokolku swiss calls se transfered vo Makedonija taka da ochekuvaj da imash i stropy customers on the other side, treba da znaesh da se spravish so problemot a samata pozicija bara i iskustvo, i dobro poznavanje na produktot. A poshto e vo prashanje za IT firma znachi ke se bavish so calls povrzani so podrshka na produktot koj krajniot klient ima problem dali toa e software ili hardware ti treba da im go reshish problemot, ili da gi prepratish do samata tech support no treba da znaesh da prenesis tochna i precizna info. Ako ne probash nema da znaesh. Ne e vistina deka se raboti 24/7 vo customer services, pochesto rabotata na customer services e od 8am-7pm kaj poveketo firmi Ponedelnik do Sabota i se rotirate nekoj doaga vo 8 a zavrshuva vo 5 na pladne nekoj pochnuva vo 10am a zavrshuva vo 7pm. Stranska firma pa se bara korektnost i angazhiranost i knowledge.
 

LustingVertigo

Puppets. I pull their strings,they dance.
Член од
1 декември 2017
Мислења
378
Поени од реакции
331
ako mislish na Customer Services treba da zemesh vo predvid deka treba da go znaesh sekoj detalj na produktot koj go plasirate na pazarot, english is a must ili germanski/francuski u ovoj sluchaj dokolku swiss calls se transfered vo Makedonija taka da ochekuvaj da imash i stropy customers on the other side, treba da znaesh da se spravish so problemot a samata pozicija bara i iskustvo, i dobro poznavanje na produktot. A poshto e vo prashanje za IT firma znachi ke se bavish so calls povrzani so podrshka na produktot koj krajniot klient ima problem dali toa e software ili hardware ti treba da im go reshish problemot, ili da gi prepratish do samata tech support no treba da znaesh da prenesis tochna i precizna info. Ako ne probash nema da znaesh. Ne e vistina deka se raboti 24/7 vo customer services, pochesto rabotata na customer services e od 8am-7pm kaj poveketo firmi Ponedelnik do Sabota i se rotirate nekoj doaga vo 8 a zavrshuva vo 5 na pladne nekoj pochnuva vo 10am a zavrshuva vo 7pm. Stranska firma pa se bara korektnost i angazhiranost i knowledge.

Се работи за VPN/Mail service.Ќе бидам со ментор и ќе има кратка обука за продуктот.Кажано ми е дека се работи прва смена и се почнува од 7-10 сабајле и кажано ми е дека за викенд преретко се работи освен ептен ако има некоја потреба.Се случува да се работи и по 7 работни сати,можам да бидам флексибилен бидеќи 90% од времето се комуницира со клиенти преку mail,пример последните 2 дена од неделата можам да работам од дома.Мислам дека е супер ко за старт.
 
Член од
4 октомври 2018
Мислења
2.800
Поени од реакции
6.948
За брзо време ќе се вработувам како пилот, ако може некој што е запознаен да ми каже нешто повеќе за оваа позиција. Поздрав
 

Kajgana Shop

На врв Bottom