Работа како диспечер во камионџискиот бизнис

Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
I sto ke resi toa? Ke ja zatvori firmata/biznisot u mk ke otvori u bg, srbija ili eve da receme filipini kade e isto prilicno popularno ova. Tamu go rabotat za 12k, plus angliski im e oficijalen jazik. Ako si tolku pameten najdi si adekvatno platena rabota ne unistuvaj prilika za nekoj drug vo zemja so 30% nevrabotenost
Дај не сери и не тролај,сега штитиш преваранти и мангупи кои не им плаќаат осигурување на своите вработени?!? Кај ти се моралните начела дибеку?
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.070
Поени од реакции
22.107
Дај не сери и не тролај,сега штитиш преваранти и мангупи кои не им плаќаат осигурување на своите вработени?!? Кај ти се моралните начела дибеку?
Supak, daj pridruzi ni se u realnosta. Da imame 5% nevrabotenost i 1000e plati pa da seres ovde gluposti. U sred kriza koga narod edvaj prezivejuva da glumis moralen e kretenski.

Ako si sposoben ko sto se pofali ovde teraj si magareto i najdi si nesto soodvetno ne unistuvaj prilika sa nekoj drug.
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Уште една идеја за сите оние кои или работат како диспечери, или сакаат да работат.

Линкдин. Голем број, ако не и сите компании кои се во овој бизнис се таму и се доста активни.

Ова го кажувам од лично искуство, пошто таму во последните 6 месеци сум имал 4 конкретни понуди за работа.

Пак ќе речам то шо сум го кажал и претходно. 2020-та година за trucking во САД беше една од најуспешните години и година во која цените беа на историски највисоко ниво. Има голем број на компании кои работат, а побарувачката за диспечери секогаш постои.

За плати и такви работи не би дискутирал, ама сигурен сум, пак ќе кажам од лично искуство, дека за наши услови се доста солидни.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.289
Поени од реакции
15.490
Уште една идеја за сите оние кои или работат како диспечери, или сакаат да работат.

Линкдин. Голем број, ако не и сите компании кои се во овој бизнис се таму и се доста активни.

Ова го кажувам од лично искуство, пошто таму во последните 6 месеци сум имал 4 конкретни понуди за работа.

Пак ќе речам то шо сум го кажал и претходно. 2020-та година за trucking во САД беше една од најуспешните години и година во која цените беа на историски највисоко ниво. Има голем број на компании кои работат, а побарувачката за диспечери секогаш постои.

За плати и такви работи не би дискутирал, ама сигурен сум, пак ќе кажам од лично искуство, дека за наши услови се доста солидни.
Колку нудат од прилика за dispatch фирмите што се од Америка преку LinkedIn, не наши газди или локални македонски диспеч компании?
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Колку нудат од прилика за dispatch фирмите што се од Америка преку LinkedIn, не наши газди или локални македонски диспеч компании?
Зависи, ама за remote диспеч и некој шо би работел од тука некаде околу $1500-$2000.
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
$1500 tuka davaat so 2 meseca iskustvo, nasi firmi vo usa. Baraj si poveke ako go rabotis toa.
Ова го кажувам за тие со кои сум стигнал да разговарам за плата. Со некои, не ни стигнавме до тоа.

Мене пример тоа што ми нудеа беше 4 days on, 4 days off и можеби би ми одговарало, ама во моментот и не сум заинтересиран да менувам работно место.

А, дека некој ќе ти дај $1500 плата кај нас со 2 месеци искуство, тоа и не би рекол баш :)
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Ова го кажувам за тие со кои сум стигнал да разговарам за плата. Со некои, не ни стигнавме до тоа.

Мене пример тоа што ми нудеа беше 4 days on, 4 days off и можеби би ми одговарало, ама во моментот и не сум заинтересиран да менувам работно место.

А, дека некој ќе ти дај $1500 плата кај нас со 2 месеци искуство, тоа и не би рекол баш :)
Licno imam barano rabotnici so tie uslovi. :)

Amerikanci ako rabotis direktno so niv bez posrednici plakjaat od 3 do 5k. Nekade ako si na turi edna ide po 70 do 100 dolari. Ama tuka veke pravime muabet za so iskustvo. I ako ti se raboti. Tuka nekoi sto go rabotat ova stigaat do $1.000 i kuliraat so slobodno vreme poso voglavno se mladi i im e super. A mozat poveke, privatno.

Jas ova ne bi go rabotil, isto kako vo kladilnica mi e so musteriite. Preporaka za tie so pocnuvaat so ova neka rabotat za smesni pari 2-3 meseci posle imas izbor. 2 meseci vredi za zanaetot i 300 evra da ti e platata. I da, posle linkedin.
 
Последно уредено:
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Licno imam barano rabotnici so tie uslovi. :)

Amerikanci ako rabotis direktno so niv bez posrednici plakjaat od 3 do 5k. Nekade ako si na turi edna ide po 70 do 100 dolari. Ama tuka veke pravime muabet za so iskustvo. I ako ti se raboti. Tuka nekoi sto go rabotat ova stigaat do $1.000 i kuliraat so slobodno vreme poso voglavno se mladi i im e super. A mozat poveke, privatno.

Jas ova ne bi go rabotil, isto kako vo kladilnica mi e so musteriite. Preporaka za tie so pocnuvaat so ova neka rabotat za smesni pari 2-3 meseci posle imas izbor. 2 meseci vredi za zanaetot i 300 evra da ti e platata. I da, posle linkedin.
Не вервам дека е некој на тури платен. Знаејќи дека возачите плаќаат неделно кон фирмата 10-12% од вкупната заработка, јас не сум слушнал некој да зема 70 до 100 долари од тура, пошто то би дошло повеќе од половина од целата заработка на фирмата од еднодневна тура.

Кај нас се заработува. Точно кажа, зависи кој колку сака да работи. Колку повеќе возачи имаш кај тебе, толку поголема плата, се разбира. Јас на пример диспечувам 8-10 камиони, во зависност. Воглавно имам 6-7 со кои работам константно веќе неколку години, а останатите се од оние come and go, шо ќе дојдат, ќе напрат пари, па после ќе има маркетот одреден флип, па не се задоволни и си бараат промена.

Дека вреди занаетот, вреди. Бизнис е кој сигурно никогаш не би запрел, транспорт секогаш ќе има. Фирми се повеќе и повеќе се вртат кон овој дел од светот за вработување на диспечери, фала богу дека тоа е поради работната рака, ама сигурно е дека плаќаат доста подобро, за разлика од било кој македонски газда.
 
Член од
1 март 2010
Мислења
7.885
Поени од реакции
14.366
Чисто информативно, што точно ти се обврските во еден ден? Као, ти му кажуваш на шоферот на секоја раскрсница кај да сврти или само треба да ја најдеш најповолната работа и да му ја прикачиш на навигацијата? Можда сосем нешто трето?
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Чисто информативно, што точно ти се обврските во еден ден? Као, ти му кажуваш на шоферот на секоја раскрсница кај да сврти или само треба да ја најдеш најповолната работа и да му ја прикачиш на навигацијата? Можда сосем нешто трето?
Дневните обврски се контрола на возачот и наоѓање на тура за денот.

Не му кажувам јас кај да сврти или нешто такво, има ГПС за то :)

Едноставно, стапуваш телефонски во контакт со брокери и бараш тура за камионот. Ја договараш турата со брокер и возач (секако, мораш да му кажиш колку милји е турата, колку е тешка и се разбира, колку е платена). Добиваш документ каде сето тоа е напишано, го праќаш истиот на возач и после тоа само го контролираш дали е на време за да товари/истовари.
 
Член од
1 март 2010
Мислења
7.885
Поени од реакции
14.366
Дневните обврски се контрола на возачот и наоѓање на тура за денот.

Не му кажувам јас кај да сврти или нешто такво, има ГПС за то :)

Едноставно, стапуваш телефонски во контакт со брокери и бараш тура за камионот. Ја договараш турата со брокер и возач (секако, мораш да му кажиш колку милји е турата, колку е тешка и се разбира, колку е платена). Добиваш документ каде сето тоа е напишано, го праќаш истиот на возач и после тоа само го контролираш дали е на време за да товари/истовари.
Значи слично на такси диспечер, со тоа што ти вртиш кај "патниците", а не тие кај тебе? Што е заморното и тешкото? Ваљда и временската разлика има улога, ама тие што се жалеа не се жалеа само од тоа.
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Значи слично на такси диспечер, со тоа што ти вртиш кај "патниците", а не тие кај тебе? Што е заморното и тешкото? Ваљда и временската разлика има улога, ама тие што се жалеа не се жалеа само од тоа.
Мислам дека временската разлика игра најмалку улога, барем за мене.

Заморното е тоа што турата за еден камион не се наоѓа на првиот повик, би било супер да е така. Некогаш турата која ти треба е доста далеку од тебе, па не можиш да стигниш на време за да товариш. Некогаш, турата која ти треба не е доволно платена колку што мислиш дека треба да биди. Некогаш, се премногу милји, па возачот нема да стигни да ги извози на време за да товари/истовари. Кога ќе ја најдиш турата која ти одговара и ја договориш, ќе ти останат да најдиш уште 5-6 такви, бидејќи не работиш само со еден камион :)

Затоа, не е баш така едноставно.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.289
Поени од реакции
15.490
@wot znaesh kolku davaat I dali voopsto baraat Safety manager & Track and trace pozicii?
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Мислам дека временската разлика игра најмалку улога, барем за мене.

Заморното е тоа што турата за еден камион не се наоѓа на првиот повик, би било супер да е така. Некогаш турата која ти треба е доста далеку од тебе, па не можиш да стигниш на време за да товариш. Некогаш, турата која ти треба не е доволно платена колку што мислиш дека треба да биди. Некогаш, се премногу милји, па возачот нема да стигни да ги извози на време за да товари/истовари. Кога ќе ја најдиш турата која ти одговара и ја договориш, ќе ти останат да најдиш уште 5-6 такви, бидејќи не работиш само со еден камион :)

Затоа, не е баш така едноставно.
Isto taka i da najdes dobro platena tura a e vo sviripicino mora da ja prenaplatis oti od tamu tesko moze da se najde za nazad ili drugo mesto i moze da e malku platena

@wot znaesh kolku davaat I dali voopsto baraat Safety manager & Track and trace pozicii?
Safety manager do sega mene mi nemaat pobarano poso cesto zboram so gazdite. So safety managers sto imam zboreno obicno se bliski luge na gazdata ili najstarite dobri dispatcheri naprednale do pozicijata. Zboram za golemite firmi sto im vrtat 30, 50, 70, 100 kamioni. Moze takvo da se pocne vo pomala firma, koi izminatata godina gi imase mnogu, koi od kamion dva porasnaa nad 10, 15 zaradi dobriot pazar. Ama ne veruvam deka baraat po klasicnite oglasi.

Da napomenam, ne go rabotam toa i zboram od toa so sum sretnal ama imam dogovarano turi so brokeri i rabotata e premnogu ednostavna. Barem spored mene. Najidealno e da se pristapi frrelancer-ski, za poveke firmi/vozaci da naogas turi, za procent. Pa da rabotis kolku ti se raboti i imas potreba.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom