Проблем со радијстор за парно. Помош?

Член од
24 јануари 2020
Мислења
5
Поени од реакции
1
Имам проблем со радијаторот за парно на Citroën Saxo 1.5D - 2000. Три пати менувам радијатор и еве пак е дупнато.. Загубите на течност од разладниот систем се незначителни, но сепак.. Моторот си работи перфектно, не троши масло. Нивото на масло не е покачено, сѐ е супер. Незнам во што може да биде проблемот. Некој совет?
 
Член од
6 август 2011
Мислења
458
Поени од реакции
649
Имам проблем со радијаторот за парно на Citroën Saxo 1.5D - 2000. Три пати менувам радијатор и еве пак е дупнато.. Загубите на течност од разладниот систем се незначителни, но сепак.. Моторот си работи перфектно, не троши масло. Нивото на масло не е покачено, сѐ е супер. Незнам во што може да биде проблемот. Некој совет?
Капачето од резервоарчето за антифриз смени го, не ти е исправен термостатот.
 
Член од
24 јануари 2020
Мислења
5
Поени од реакции
1
Капачето од резервоарчето за антифриз смени го, не ти е исправен термостатот.
Кога колата ќе загрее, се уклучува вентилаторот. Според тоа термостатот е во ред. Или..?
 
Член од
6 август 2011
Мислења
458
Поени од реакции
649
Не тој термостат, тоа е термо прекинувач. Имаш еден на моторот термостат и другиот е на капачето од " теглата " за антифриз, смени го тоа капаче и немаш гајле.
 
Член од
24 јануари 2020
Мислења
5
Поени од реакции
1
Не тој термостат, тоа е термо прекинувач. Имаш еден на моторот термостат и другиот е на капачето од " теглата " за антифриз, смени го тоа капаче и немаш гајле.
Ќе пробам. Сега се сетив можно е да е до тоа бидејќи кога после возење ќе го отворам капачето на резервоарот за антифриз излегува голем притисок, не би требало да е така нели? И според тоа значи дека кога ќе се создаде висок притисок поради расипаниот термостат нема контрола на притисокот? А радијаторот е тенок алуминиум и страда..?
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
130
Поени од реакции
302
Ќе пробам. Сега се сетив можно е да е до тоа бидејќи кога после возење ќе го отворам капачето на резервоарот за антифриз излегува голем притисок, не би требало да е така нели? И според тоа значи дека кога ќе се создаде висок притисок поради расипаниот термостат нема контрола на притисокот? А радијаторот е тенок алуминиум и страда..?
Нешто ти набива голем притисок во системот за ладење. Термостатот провери го, дали отвара (кога ќе запалиш ладен мотор постепено треба да се загреваат цревата, а тоа црево што иде од термостат треба да е ладно, после кога ќе отвори термостатот треба сите да бидат исто топли). На работна температура на мотор стисни ги цревата за вода и види дали се тврди. Може да е дихтунг на глава или банална работа капачето за резервоарот на посудата за антифриз да е запушено, дефектно па да не отвара над 0,5-0,6 бари.
 
Последно уредено:
Член од
24 јануари 2020
Мислења
5
Поени од реакции
1
Нешто ти набива голем притисок во системот за ладење. Термостатот провери го, дали отвара (кога ќе запалиш ладен мотор постепено треба да се загреваат цревата, а тоа црево што иде од термостат треба да е ладно, после кога ќе отвори термостатот треба сите да бидат исто топли). На работна температура на мотор стисни ги цревата за вода и види дали се тврди. Може да е дихтунг на глава или банална работа капачето за резервоарот на посудата за антифриз да е запушено, дефектно па да не отвара над 0,5-0,6 бари.
Ќе пробам ќе испитам. Фала ви на советите и на двајцата.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
12.826
Поени од реакции
6.847
Ќе пробам ќе испитам. Фала ви на советите и на двајцата.
можно е да имаш премногу антифриз ? а беше ли на друг мајстор ?? помини кај Зоки, кај стариот автопазар, накај Фершпед , 023171794/076869610
 
На врв Bottom