- Член од
- 17 јануари 2014
- Мислења
- 579
- Поени од реакции
- 831
Активирав пакет од ОНЕ за фиксен и интернет,и покрај тоа што чекав над 15 дена (а ми беше кажано дека за најмногу 10 ќе се заврши работата) го имам следниот проблем.
Значи ја зедов опремата и ја поврзав на следниот начин:
Во рутерот преку сплитер го поврзав телефонскиот кабел,а од рутерот во мрежната на PC-то и во телефонот ги поврзав соодветните кабли, преку PC го отворив рутеорт и се функционира,е сега проблемот е тоа што кога ќе вртам некој број од фискниот тел. ми кажува зафатено,а кога пак на фиксниот ќе вртам од друг телефон ми вели ( корисникот кој го баравте го има исклучено мобилниот телфон или е недостапен),исто така нема и интернет,се јавувам во тех.служба првин ми велеше дека не ми е добро поврзана опремата за потоа да ми вели изгледа од кај нас е проблемот,ќе пријавам и ќе ви се јават ама незнаел кога можи ќе одело некој ден а еве веќе 2-дена поминаа,што можам да направам,дали некој имал ваков или сличен проблем?
Значи ја зедов опремата и ја поврзав на следниот начин:
Во рутерот преку сплитер го поврзав телефонскиот кабел,а од рутерот во мрежната на PC-то и во телефонот ги поврзав соодветните кабли, преку PC го отворив рутеорт и се функционира,е сега проблемот е тоа што кога ќе вртам некој број од фискниот тел. ми кажува зафатено,а кога пак на фиксниот ќе вртам од друг телефон ми вели ( корисникот кој го баравте го има исклучено мобилниот телфон или е недостапен),исто така нема и интернет,се јавувам во тех.служба првин ми велеше дека не ми е добро поврзана опремата за потоа да ми вели изгледа од кај нас е проблемот,ќе пријавам и ќе ви се јават ама незнаел кога можи ќе одело некој ден а еве веќе 2-дена поминаа,што можам да направам,дали некој имал ваков или сличен проблем?