корса,астра,пунто,ц3,поло,206,фиеста.Здраво дечки тазе шофер сум .
Ако може да ми препорачате автомобил до 75 kw и до 5,000ЕУР
Да биде лесно за одржување и ефтино.
Поздрав
Пежо 206 дизел со добри километри гледај да не биде од увоз туку од тука некој да ја купиш и ќе го видиш господ не троши многу градско количе но и за на долги релации ќе ти годи. Друга варијанта добра исто тие Опел Астра со isuzu мотор дизел и тука нема да видиш многу мака за поправка и не се толку скапи деловите.Здраво дечки тазе шофер сум .
Ако може да ми препорачате автомобил до 75 kw и до 5,000ЕУР
Да биде лесно за одржување и ефтино.
Поздрав
Па ако планира да виси кај маалските мајстори нека зема Опел дизел.Опел Астра со isuzu мотор дизел
двајца знам што ги убија од возење, никад не се пожалиле
Фиат Браво 1.9 JTD 105 коња,ќе го платиш 2500 максимум,ќе ти останат пари за комплетен сервис,и за казната после 23:00 саатот.Здраво дечки тазе шофер сум .
Ако може да ми препорачате автомобил до 75 kw и до 5,000ЕУР
Да биде лесно за одржување и ефтино.
Поздрав
Имам мој другар кој ја утепа од возење и немаше некој проблем освен нормално најосновните работи кои ги менуваше.Па ако планира да виси кај маалските мајстори нека зема Опел дизел.
Опел само бензинец/плин.
Исузу бе читај,не опелов дизел.Па ако планира да виси кај маалските мајстори нека зема Опел дизел.
Опел само бензинец/плин.
Прочитав бе, исузуто е нешто поасален од опеловиот, ама пак доста порасиплив во споредба со ХДИ, ТДИ и ЈТД моторите.Исузу бе читај,не опелов дизел.
Исузуто е на рамниште на хди,тди и јтд.Ја па за разлика од тебе имам чуено само позитивни мислења.Башка и 4 год.имам исузу,без никакви дефекти.Прочитав бе, исузуто е нешто поасален од опеловиот, ама пак доста порасиплив во споредба со ХДИ, ТДИ и ЈТД моторите.
Ова го зборам од искуство, 9 од 10 души се жалат на опел дизел (и опелов и исузу).
Тетин ми имаше Астра 1993 година,1.7 турбо дизел,ја имаше колата 7-8 години,не сум слушнал нешто да се пожали,само масло викаше ГМ 10-40 синтетика и немаше гајле.Почесто се зборува дека јапонскиот мотор е поиздржлив и прикажан како попогоден од 2.0 DTI engine.[DOUBLEPOST=1394832757][/DOUBLEPOST]Исузуто е на рамниште на хди,тди и јтд.Ја па за разлика од тебе имам чуено само позитивни мислења.Башка и 4 год.имам исузу,без никакви дефекти.
Фактички моторот 2.0 DTI што се монтира во Опел,(Вектра,Астра, да не ги редам сите) е истиот 1.9 JTD (Браво,Брава,Мултипла),Опел купува мотори од Фиат.Истата песна е и со 1.3 CDTI,поновата серија (комон реил) што го тураат во Корса итн,е истиот на Гранде Пунто,Добло итн 1.3 МултиЏет.Ако знаеја од Опел добар мотор да направат немаше да купуваат де од Фиат,де од Јапан.Прочитав бе, исузуто е нешто поасален од опеловиот, ама пак доста порасиплив во споредба со ХДИ, ТДИ и ЈТД моторите.
Ова го зборам од искуство, 9 од 10 души се жалат на опел дизел (и опелов и исузу).
Забегуваме од темата, ама од каде ова, некое инфо од релевантни извори?Фактички моторот 2.0 DTI што се монтира во Опел,(Вектра,Астра, да не ги редам сите) е истиот 1.9 JTD (Браво,Брава,Мултипла),Опел купува мотори од Фиат.
Лажеш Цики, сушиш, ова си пишал пред половина година.Башка и 4 год.имам исузу,без никакви дефекти.
До сега не сум ставил само 2 недели ја имам корсата..на претходното ставав гољф 3..
Пријателе почетник е , до 100 коња може да вози 2 годиниФиат Браво 1.9 JTD 105 коња,ќе го платиш 2500 максимум,ќе ти останат пари за комплетен сервис,и за казната после 23:00 саатот.