Прв Трансатлански лет од Скопскиот Аеродром

До каде треба да биде првиот лет до САД од Скопје?


  • Вкупно гласачи
    32
Член од
24 март 2018
Мислења
17
Поени од реакции
2
Што мислите, дали ќе успее оваа идеа на ТАВ ? Дали навистина Македонија заслужува директен лет до САД и Канада ?
Јас,искрено,многу навивам за оваа идеја.Се надевам дека во блиска иднина ќе има трансатлански летови од Скопје.Кое е вашето мислење?



*Turkish Airlines го разгледува овој проект.
 

redfogv

Царица
Член од
10 мај 2017
Мислења
1.904
Поени од реакции
1.664
Па,ако има заинтересирани патници,ќе успее.Само да е по разумни цени.
 
Член од
25 септември 2009
Мислења
765
Поени од реакции
359
Од каде ти е оваа информација?
 
Член од
2 јули 2008
Мислења
132
Поени од реакции
37
Мислам дека нема потреба, поради тоа што нема да биде исплатливо за компанијата. Прекуокеански летови се изведуваат со поголеми авиони, кои собираат повеќе патници и имаат поголеми трошоци за одржување итн. Ние за жал сме само 2М народ и не знам дали ќе бидеме исплатлива инвестиција. Софија, Белград се на 4-5 саати возење или Истамбул негде 40-60 минути со авион од каде ќе можеш да се качиш на прекуокеански лет, со тоа што гледај на тоа како да треба да патуваш од Балтимор до Њу Јорк се со цел да се качиш на прекуокеански лет...
 
Член од
24 март 2018
Мислења
17
Поени од реакции
2
Мислам дека нема потреба, поради тоа што нема да биде исплатливо за компанијата. Прекуокеански летови се изведуваат со поголеми авиони, кои собираат повеќе патници и имаат поголеми трошоци за одржување итн. Ние за жал сме само 2М народ и не знам дали ќе бидеме исплатлива инвестиција. Софија, Белград се на 4-5 саати возење или Истамбул негде 40-60 минути со авион од каде ќе можеш да се качиш на прекуокеански лет, со тоа што гледај на тоа како да треба да патуваш од Балтимор до Њу Јорк се со цел да се качиш на прекуокеански лет...



Скопскиот аеродром сам понуди да поддржува транс-атлански летови. Turkish Airlines е меѓу можните кои би оперирале таков лет, меѓутоа на релација на пр. IST-SKP-MIA (Мајами го зедов само како пример) значи со stopover на патниците од Турција или летовите означени како IST-MIA via SKP. Тие летови би можеле да ги оперија Boeing 777 или Airbus A330.
 
Член од
2 јули 2008
Мислења
132
Поени од реакции
37
Скопскиот аеродром сам понуди да поддржува транс-атлански летови. Turkish Airlines е меѓу можните кои би оперирале таков лет, меѓутоа на релација на пр. IST-SKP-MIA (Мајами го зедов само како пример) значи со stopover на патниците од Турција или летовите означени како IST-MIA via SKP. Тие летови би можеле да ги оперија Boeing 777 или Airbus A330.
Да, само IST-MIA via SKP не му дава ништо корист на Turkish Airlines. Исто како кога патуваш ти од Скопје до Гевгелија и треба да застанува автобусот во Велес,Неготино,Демир капија....
Исто и за тие што ќе патуваат до Мајами, ќе чекаат директ лет место да се замараат со застанувањава во Скопје (што инаку не му нуди којзнае колку прекуокеански патници месечно на Тurkish Airlines)
 
Член од
24 март 2018
Мислења
17
Поени од реакции
2
Да, само IST-MIA via SKP не му дава ништо корист на Turkish Airlines. Исто како кога патуваш ти од Скопје до Гевгелија и треба да застанува автобусот во Велес,Неготино,Демир капија....
Исто и за тие што ќе патуваат до Мајами, ќе чекаат директ лет место да се замараат со застанувањава во Скопје (што инаку не му нуди којзнае колку прекуокеански патници месечно на Тurkish Airlines)
MIA го зедов само како пример. Сигурно подобра опција би биле JFK/EWR, ORD, DTW каде што има поголема МК дијаспора. Немора ни да биде САД, можеби Канада, на пример YYZ, YVR. Не е чудно ни Air Transat да започнe YYZ-SKP во наредните години. На пр. летот BEG-JFK е секогаш полн, а лета 5 пати неделно со Airbus A330 на Air Serbia.

Never say never.

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 
Член од
2 септември 2010
Мислења
7.148
Поени од реакции
7.510
До Цексонвил најубо е, за да ги гледаме во живо Цексонвил Цагуарс.
 
J

joe.b

Гостин
Уште во раните 90ти се збореше за лет на Квантас еднаш неделно за Австралија со едно попатно застанување поради дотур на гориво,ама ништо не испадна.
Сега кога би бил тој план реализиран не би ни имало застанувања Квантас има флота која би можела да реализира директен лет за Сиднеј или Мелбурн.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom