- Член од
- 5 септември 2007
- Мислења
- 3.848
- Поени од реакции
- 960
Затоа што тој стих е додаден 8-от век во одредени латински текстови (преводи) на Библијата и не постоел во грчките ракописи дури до 1520 година. Значи се работи за интерполација јасно евидентирана од стручните христијани и текстуални критичари на Новиот Завет.би ме интересирало вашето објаснување кое го имате за Првото Јованово Послание (5:7-8) :"(Зашто тројца се Кои сведочат во небото: Таткото, Словото и Светиот Дух; и Овие Три се едно).
И тројца се Кои сведочат на земјата: Духот и водата и крвта, и овие три се согласни."
Зошто седмиот пасус е ставен во загради?( Види овде: http://www.mkbible.net/biblija/index.php) Дали е дополнително вметнат текст во основниот текст во Библијата?
Не би се согласил со ова, затоа што има и други места каде што на едно место е спомнато Тројството. Впрочем, во првите вселенски собори каде што се водела дебатата за и околу Тројството, на никој не му требал овој стих за да го аргументира Тројството, затоа што постојат други цитати - кои што ти како долгогодишен исламски форумџија сигурно ги знаеш и си ги дискутирал и со мене и со други христијани и јас не планирам да губам пак време во објаснување на исти работи.Ова неслучајно го прашувам бидејќи овој пасус е единствениот во Библијата каде на едно место е спомнато Тројството, а кое пак е зедено за темел во христијанското верување?
--- надополнето: 18 април 2013 во 13:48 ---
Очигледно апсотол Павле не размислувал и поучувал на овој начин, бидејќи тој во своите посланија го прави токму тоа, се повикува на здравиот разум и логика и на тој начин ги убедува и римјаните дека Бог постои и дека Тој се објавил преку Исус Христос, а исто така и со разумни и логични докази од стариот завет ги убедува евреите дека Исус е ветениот Месија.верата е особина од човековиот дух а не од човековиот ум, а вероучението е од Бога дадено знаење а не човечка измислица или нагаѓање, така да залудно е да бараш (човечка) логика таму каде имаш веќе (од Бога) откриена вистина.
Христијанскиот Бог е логичен Бог, Бог на ред, Бог кој што бара да го љубиме и со разум, а не да го исклучиме разумот и здраворазумната логика.
„ А Павле рече: „Не сум луд, честит Фесте, туку зборувам вистина и со здрав разум,“ (Дела 26:25, Библијата)