Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ние Христијаните сме должни тоа да го почитуваме
Јес вала!

А кои са тија „христијани„ кои претпочитаат Стар Завет, јудеите? :icon_lol:
--- надополнето: Sep 15, 2011 1:43 PM ---
Кога велам Христијани мислам на Едната и Единствена Христова Црква - без делби по деноминации -
И ја батка, мислам на „...една, света, соборна и Апостолска Црква...„, согласно симболот од верата!
--- надополнето: Sep 15, 2011 1:44 PM ---
Матеј: 5:17 ”Не мислете дека дојдов да ги поништам Законот и Пророците! Не дојдов да ги поништам, туку да ги исполнам.
!
...И?...

Што е тоа „Закон и Пророци„, што Христос дојде да ги исполни? И што Он не исполни?
--- надополнето: Sep 15, 2011 1:46 PM ---
Заповедта за почитување на Саботата - седмиот ден во неделата е толку важна што Бог ја ставилч пред заповедите: не убивај, не врши прељуба, не кради..
Како да не! По Твојава логика, ќе испадне дека почитувањето на саботата е побитно само затоа што е на 4-то место, така?
--- надополнето: Sep 15, 2011 1:47 PM ---
Секоја рационализација и толкување на Божјиот Збор онака како што нам ни одговара е грев!!
Разбира се: еве, една таква рационализација што туку направи и самата и сега-тешко Тебе! :icon_lol:
--- надополнето: Sep 15, 2011 1:48 PM ---
Мики, а ти да се вознесеш некаде?

Јас плаќам...
Ц, немаш толку пари...:icon_lol:
 

The Mad Doc

Алхемичар
Член од
16 март 2009
Мислења
653
Поени од реакции
46
Неделата е денот во кој Христос воскресна, а Апостолите ги ослободија покрстените јудеи од славењето на саботата, но и од славењето на другите старозаветни празници и обичаи (Колосјаните, 2.16, 3.11). Воедно, неделата е дено во кој Христос влезе во Ерусалим, неделата е ден во кој Светиот Дух слезе врз Апостолите.
Не дека сум адвентист, далеку од тоа, али можно ли е Христос да воскреснал во недела бидејќи саботата е ден за одмор? :D

Мене многу ми е чудно зошто и како апостолите би ги ослободувале јудеите со преместувајќи на денот од сабота во недела?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Не дека сум адвентист, далеку од тоа, али можно ли е Христос да воскреснал во недела бидејќи саботата е ден за одмор? :D

Мене многу ми е чудно зошто и како апостолите би ги ослободувале јудеите со преместувајќи на денот од сабота во недела?
се е тоа маркентинг и паблик рилејшн, се до 3-4 век на никој рисјанин не му било значајно кога е роден исус дури не се интересирале кај е гробот на Исус. Таа мода ги зафати попосле, а за саботата, па во Римско време неработен ден и ден за одмор беше недела, евреите и првите христијани ја празнувале саботата, евреите биле најголеми неприатели на Рим а Римјаните не се замарале многу да прат разлика дали овој христијанин кој верува во еврејски месија и спасител е добар ил лош, страдале сите и биле прогонувани сите, покрај евреите кои биле главна мета на римските прогони, страдале и христијани кои се уште се обрежувале, славеле сабота и оделе по синагогите. За да опстанат, христијаните мораа да се дистанцираат и разликуваат од евреите од каде и произлегле, затоа и смениле од сабоа во недела, затоа и римскиот најголем празник го прогласиле за свој (раѓањето на Исус) затоа и иако римјаните го фатиле, осудили и распнале Исуса, преку свои свети книги Христијаните ги преставиле Евцреите како џелати а римјаните како кутри беспомошни учесници преку своја воља во тој злостор
Значи политичка неопходност беше тоа.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не дека сум адвентист, далеку од тоа, али можно ли е Христос да воскреснал во недела бидејќи саботата е ден за одмор? :D
Да, токму така-Христос беше телесно во гробот и со тоа, не ја наруши саботата и го испочитува „...Законот и пророците...„
--- надополнето: Sep 15, 2011 2:43 PM ---
Мене многу ми е чудно зошто и како апостолите би ги ослободувале јудеите со преместувајќи на денот од сабота во недела?
Апостолите, како прва Црква во Ерусалим, добија заповед лично од Христа: да одат, да ги научат сите народи и да ги крштеваат во името од Отецот и Синот и Светиот Дух. Така, Апостолите, т.е. Црквата Христова, не е „нешто„ кое делува своеглаво, туку делува во името Христово, а со благодатта од Духот Свет, што значи дека Црквата не е надвор од Христа, туку е тело Христово, а Он Е глава на Црквата. Одлуките кои ги носи Црквата, практично се Христови одлуки.
 

The Mad Doc

Алхемичар
Член од
16 март 2009
Мислења
653
Поени од реакции
46
се е тоа маркентинг и паблик рилејшн.
Јасно е се тоа, но сакам да го видам теолошкото објаснување бидејќи слабо иде логикава со саботата и неделата. :)
--- надополнето: Sep 15, 2011 2:49 PM ---
Апостолите, како прва Црква во Ерусалим, добија заповед лично од Христа: да одат, да ги научат сите народи и да ги крштеваат во името од Отецот и Синот и Светиот Дух. Така, Апостолите, т.е. Црквата Христова, не е „нешто„ кое делува своеглаво, туку делува во името Христово, а со благодатта од Духот Свет, што значи дека Црквата не е надвор од Христа, туку е тело Христово, а Он Е глава на Црквата. Одлуките кои ги носи Црквата, практично се Христови одлуки.
Опасни се. :)

Сепак, неможе после 1000 години некој некоординирано со библијата да си ги менува божјите заповеди. Тоа е лицемерије, нели?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Јасно е се тоа, но сакам да го видам теолошкото објаснување бидејќи слабо иде логикава со саботата и неделата. :)
Не очекувај духовна логика во политичка одлука.... како не пример ако некогаш мора бранко и грујо заеднички да настапат со иста програма..... нема смисла идеолошки али има смисла политички или економски
 
Член од
14 јануари 2008
Мислења
4.251
Поени од реакции
909
Апостолите, како прва Црква во Ерусалим, добија заповед лично од Христа: да одат, да ги научат сите народи и да ги крштеваат во името од Отецот и Синот и Светиот Дух. Така, Апостолите, т.е. Црквата Христова, не е „нешто„ кое делува своеглаво, туку делува во името Христово, а со благодатта од Духот Свет, што значи дека Црквата не е надвор од Христа, туку е тело Христово, а Он Е глава на Црквата. Одлуките кои ги носи Црквата, практично се Христови одлуки.
Заповед која не ја исполниле во целост. Милиони луѓе горат во пеколот заради неодговорните Апостоли. Уствари не се ни они криви, требало некој да им каже дека има луѓе создадени од Бог и на други континенти, острови, прашуми... или тој шо ги создал ги заборавил истите...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Заповед која не ја исполниле во целост. Милиони луѓе горат во пеколот заради неодговорните Апостоли. Уствари не се ни они криви, требало некој да им каже дека има луѓе создадени од Бог и на други континенти, острови, прашуми... или тој шо ги создал ги заборавил истите...
Ова веќе го имам објаснето повеќе пати.
--- надополнето: Sep 16, 2011 7:18 AM ---
Сепак, неможе после 1000 години некој некоординирано со библијата да си ги менува божјите заповеди. Тоа е лицемерије, нели?
Кој и каде ги променил Заповедите Божји во Библијата после 1 000 г.?
--- надополнето: Sep 16, 2011 7:20 AM ---
Јасно е се тоа, но сакам да го видам теолошкото објаснување бидејќи слабо иде логикава со саботата и неделата. :)
Во што се разликува теолошкото од нетеолошкото објаснување за саботата и неделата?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мислата ми беше: саботата и неделата се теолошки теми па теолошки и можат/мораат да се објаснат. Кое е тогаш нетеолошкото објаснување за префрлањето на денот Божји за одмор од сабота во недела?

Тоа што велиш дека второто (нетеолошкото) било разумно, тоа, кажано со црковен речни, не е разумно, туку е умно и овосветовно, а разумно е само она кое не е од овој и за овој Свет, т.е. разумно е она кое тежи кон бесконечните категории, за разлика од овосветовната ограниченост и конечност.
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Тоа што велиш дека второто (нетеолошкото) било разумно, тоа, кажано со црковен речни, не е разумно, туку е умно и овосветовно, а разумно е само она кое не е од овој и за овој Свет, т.е. разумно е она кое тежи кон бесконечните категории, за разлика од овосветовната ограниченост и конечност.
Мики.... наместо една....да не бапна три четири отсабајле...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Највероватно...:D
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Мислата ми беше: саботата и неделата се теолошки теми па теолошки и можат/мораат да се објаснат. Кое е тогаш нетеолошкото објаснување за префрлањето на денот Божји за одмор од сабота во недела?

Тоа што велиш дека второто (нетеолошкото) било разумно, тоа, кажано со црковен речни, не е разумно, туку е умно и овосветовно, а разумно е само она кое не е од овој и за овој Свет, т.е. разумно е она кое тежи кон бесконечните категории, за разлика од овосветовната ограниченост и конечност.
Значи, разумно е само ирационалното. Рационалното, пак, не е разумно.

Какви вратоломии по сабајле.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Значи, разумно е само ирационалното. Рационалното, пак, не е разумно.

Какви вратоломии по сабајле.
Ај пак, иако веќе имам објаснувано:
- разумот е способност од човековиот дух, со кој духот ги спознава категориите кои не се од овој, створениов Свет, кој е ограничен и и измерлив во секој поглед, туку разумот ги познава оносветовните/духовните категории, кои се неограничени;
-умот е способност од човековата душа, со која душата ги спознава само овосветовните/створените работи, од овој, материјалниот Свет, кој е ограничен и мерлив. Умот не може да ги разбере духовните категории, се додека разумот се наоѓа во демоска помраченост и заспаност.

А што е најчудно, дури и математиката, која е категорија на умот (душата) а не на разумот (духот), го користи имагинраниот број „i", нели? Од кај па сеа некој се сетил дека постои и имагинарана категорија?

Разумното не е ирационално, туку е симболичко и делумно емпириско. Умното не е разумно и симболичко, туку е фактичко и целосно емпириско.

Затоа во Црквата и велиме: световните луѓе живеат на телесно-душевно ниво и ним им се туѓи духовните категории. Верните пак, ја надминуваат својата телесно-душевна ограниченост ти овосветовност, прифаќајќи ги и духовните категории, кои ни се од Бога објавени или преку Писмото или преку Црквата.
 

The Mad Doc

Алхемичар
Член од
16 март 2009
Мислења
653
Поени од реакции
46
Кој и каде ги променил Заповедите Божји во Библијата после 1 000 г.?

Во што се разликува теолошкото од нетеолошкото објаснување за саботата и неделата?
Заповедите освен со лошиот превод со друго не се променети. Но нивното класифицирање која заповед да иде компактно со друга и нивно подредување исто така се смета за промена. Сепак ова е правено од католиците а не од православните. Според тоа, да, во православството нема промена на божјите заповеди надвор од лошиот превод на библијата.

Прашањето го поставив за да го запознаам теолошкото објаснување, не држам факел во рака.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom