Правата на потрошувачите во Македонија

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
8.088
Поени од реакции
12.692
Купив производ (слушалки) од брендираните од нашите продавници за таква роба (да не правам реклама) и ги вратив истиот ден после неколку часа пошто не бев задоволен од квалитетот на истите (слаба јачина и квалитет на звук) и барав да го вратам производот. Ми кажаа да го оставам за да го проверел сервис дека е во ред. Напоменувам дека производот е исправен но не ги задоволи моите потреби за квалитет на истиот (а немаше можност да се проба пред да се купи). Верувам дека по проверката ќе ми бидат вратени парите. Дали е тоа мое право ако не сум задоволен од производот кој го имам пробано 1-2 часа?
stom si go upotrebil proizvodot/servisot togas mozes da go vratis samo ako e rasipano ili ne go pravi toa sto trebalo da go pravi soodvetno. toa deka ti si smenil mislenje nema ili ne gi isplnuvalo tvojte standardi i potrebi nema vrska so reklamacija na proizvod. pari mozes da dobies samo ako prodavacot pokaze dobra volja. tranzakcijata e legalna i zavrsena.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
11.477
Поени од реакции
23.947
Купив производ (слушалки) од брендираните од нашите продавници за таква роба (да не правам реклама) и ги вратив истиот ден после неколку часа пошто не бев задоволен од квалитетот на истите (слаба јачина и квалитет на звук) и барав да го вратам производот. Ми кажаа да го оставам за да го проверел сервис дека е во ред. Напоменувам дека производот е исправен но не ги задоволи моите потреби за квалитет на истиот (а немаше можност да се проба пред да се купи). Верувам дека по проверката ќе ми бидат вратени парите. Дали е тоа мое право ако не сум задоволен од производот кој го имам пробано 1-2 часа?
Според член 50 смееш да го замениш за друг, мене ми имаат излезено во пресрет 2 продавници за вакво нешто, а за враќање ми имаат вратено пари само и само кога воопшто го немав отворено.
 
Член од
20 ноември 2019
Мислења
54
Поени од реакции
24
stom si go upotrebil proizvodot/servisot togas mozes da go vratis samo ako e rasipano ili ne go pravi toa sto trebalo da go pravi soodvetno. toa deka ti si smenil mislenje nema ili ne gi isplnuvalo tvojte standardi i potrebi nema vrska so reklamacija na proizvod. pari mozes da dobies samo ako prodavacot pokaze dobra volja. tranzakcijata e legalna i zavrsena.
Значи производот од 13.000 ден. (Слушалки вифи) работи полошо од слушалки од 1000 денари. Башка опцијата noise canceling речиси воопшто не функционира како треба. Дали е до софтверот на мојот Ајфон не знам меѓутоа ги продаваат за Андроид и Иос.
Ми кажаа дека треба само сервисер да потврди дека се во ред за да заменат или вратат пари. Не спомнаа дека не може. Кога веќе не може проба да се даде пред да се купи, како може да видам дека тоа е тоа.
П.С. Дали ако настане проблем со враќање на средсва можам да земам нешто друго (во тој ценовен ранг или поскапо)
 
Член од
12 март 2009
Мислења
17.931
Поени од реакции
13.121
https://faktor.mk/strujomerite-da-se-chitaat-najmalku-chetiri-pati-godishno-mozno-li-e-strujata-vo-godinata-da-se-plakja-na-12-ednakvi-rati---shto-donese-sredbata-bislimovski-ziberi?fbclid=IwAR2Vb8yCjdjVXEAYYTdtjlLmIY1abSa570Zbc_-6uRaVV7bQ2nYPovDgpfg
СЕ занесуваат ЦЕНАТА на струјата да биде зависна од тоа кој колку троши, т.е. да се уведе КАЗНА за големите потрошувачи... е Тогаш МОРА СЕКОЈ месец ЧИТАЊЕ на Струјомер !!!!
 
Член од
28 јуни 2018
Мислења
363
Поени од реакции
416
https://faktor.mk/strujomerite-da-se-chitaat-najmalku-chetiri-pati-godishno-mozno-li-e-strujata-vo-godinata-da-se-plakja-na-12-ednakvi-rati---shto-donese-sredbata-bislimovski-ziberi?fbclid=IwAR2Vb8yCjdjVXEAYYTdtjlLmIY1abSa570Zbc_-6uRaVV7bQ2nYPovDgpfg
СЕ занесуваат ЦЕНАТА на струјата да биде зависна од тоа кој колку троши, т.е. да се уведе КАЗНА за големите потрошувачи... е Тогаш МОРА СЕКОЈ месец ЧИТАЊЕ на Струјомер !!!!
pa neli imame digitalni broila sto koj k citanje ? neli automatski palat/gasat/gledaat potrosuvacka ?
 
Член од
16 декември 2012
Мислења
2.503
Поени од реакции
5.269
ne razbiram stvarno

ako ima digitalno broilo, neli imaat kontrola vrz nego i znaat sto se slucuva vo sekoj moment?
Според нив, вградуваат два вида броила. Од едниот само е можно читањето од централа. Тој вид е поскап, го има помалку, најчесто по фирми или таму каде констатирале кражба на струја. Другиот вид е насекаде и го читаат 2-3 пати годишно, колку што се обврзале
 
Член од
28 јуни 2018
Мислења
363
Поени од реакции
416
super, sea ke moze da si citaat na 3 meseci i da ti praat poramnuvanje so skapa tarifa i da si se polnat so pari :D

super ideja :D
 
Член од
16 декември 2012
Мислења
2.503
Поени од реакции
5.269
Редно е, со воведувањето на тарифи, да почнат да ги читаат броилата секој месец. Нема секој можност да им пријавува состојба на одреден датум. Кај мене, на пример, броилата се ставени многу високо и, заклучени се. Невозможно е да ја проверам и пријавам состојбата
 
Член од
12 март 2009
Мислења
17.931
Поени од реакции
13.121
Редно е, со воведувањето на тарифи, да почнат да ги читаат броилата секој месец. Нема секој можност да им пријавува состојба на одреден датум. Кај мене, на пример, броилата се ставени многу високо и, заклучени се. Невозможно е да ја проверам и пријавам состојбата
уште пред 15+ години, еден месец (мислам септември) ми иде сметка со СРЕДНА Тарифа, нема Ефтина... одам таму, кај сајмиште, ми кажува УКОЧЕН ти е УКЛОПНИКОТ, не може да НЕМАШ потрошувачка на СКАПА струја... а АБДАЛИТЕ налупале во Летните месеци скапа струја и кога оќитале НУЛА..
Па се расправав, им кажувам, ПРОГРАМОТ Компјутерски за сметки Не ви чини, ЕДЕН струјомер од зградата ако ИМА Ефтка струја потрошња НЕ Е УКОЧЕН Уклопникот !!!
Не им ја платив сметкаата, ја преправија...
Значи не е проблем ако не се чита АКО нема ПРОМЕНА во тарифите, ама кажува ЦЕНАТА ќе зависи од Потрошувачката
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.529
Поени од реакции
11.296
Секое доаѓање во МК пишувам во темава. Не знам дали ми е таква ѕвездата или не остана саглам место кое почитува договор.
Која е постапката кога при нарачка на мебел, трговецот достави мебел со погрешна спецификација? Притоа мебелот е платен унапред и се чекала достава еден месец?
Како опција ни е дадена понуда да го земеме експонатот ( со наша достава ) додека го чекаме новиот производ ( времето на достава може повторно да биде еден месец ). Што доколку се оштети експонатот за тој период?
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
13.915
Поени од реакции
23.421
Секое доаѓање во МК пишувам во темава. Не знам дали ми е таква ѕвездата или не остана саглам место кое почитува договор.
Која е постапката кога при нарачка на мебел, трговецот достави мебел со погрешна спецификација? Притоа мебелот е платен унапред и се чекала достава еден месец?
Како опција ни е дадена понуда да го земеме експонатот ( со наша достава ) додека го чекаме новиот производ ( времето на достава може повторно да биде еден месец ). Што доколку се оштети експонатот за тој период?
не си единствена, ни прва ни последна!
оффф, сега те жалам, и јас немав нерви за тоа и дигнав рака, посебно сега кога мебелот го изработуваат приватници, зависи прва, рака втора рака, едно се гледа во салонот како експонат, друго се носи дома, страшно, ако ми веруваш во последно време што купувам го купувам експонатот што е изложен!
а што ти е купено во Охрид (претпоставка) биди сигурна дека ти е изработен мебелот во Струмица, па прва рака, па втора“.

... така да радоста за нов кауч демек од Врање преработен (жими к...) ни се претвори во хорор, дома ни донесоа „кауч“ сличен ама многу поширок како за спална, каков кауч кога тоа е за спална кревет кога се отвара, денес ќе ви го вратиме, утре... ништо работа... таму каде треба да има 4 нитни во спојките амо по две дури и по една, „ако “ викаат држи тоа нема потреба од повеќе спојки, денес викенд, па празник, па месец, па два.... ништо останавме со кауч што всушност е кревет кој се отвара целосно со димензии како за спална, а се мачиме со полуотворен кога се спие затоа што собата е премала да се отвори целосно. :facepalm:

...така да мој совет, ако експонатот е во ред, не е оштетен или амортизиран од изложеноста во нивниот салон, задржи си го, уплатено однапред веќе не може да се условува, а и да ти донесат новиот производ верувај ми ќе се каете повеќе, да не напишам мој пример да новиот производ што го чекавме во својата изработка имаше даска необработена со се кора од дрвото, а бе човече ќе пушти листови и ќе се расцвети под мојот газ, „а ти што се пикаш под поставата и гледаш кај не ти е местото, ми рекоа“, а јас поклон ли го добив или ви платив колку побаравте? за што? да ми порасне шума во дневна? :facepalm:

ништо работа, така останавме, ни имаш каде да се жалиш ни ништо, мислам дека веќе не функционира Агенцијата за заштита на правата на потрошувачите, единствено преку Пазарен инспекторат, ако имаш подолг фитил на живци, пробај!
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
451
Поени од реакции
422
Здраво,сакам да прашам за следново кое е поврзано со право на потрошувачот а не знам како е регулирано?! Значи пред две години е купен ваучер за предвремена/поволна уплата за годишен одмор од агенција во Мк. После еден месец следи ситуацијата со корона криза и наредните две години ваучерот останува неискористен.
Бидејки сакавме да го искористиме ваучерот последнава година гледавме аранжмани во истата агенција но од разни причини не ни одговараа. Кога контактиравме со агенцијата за вракање на парите на сметка тие тоа го одбиваат по дифолт како да се работи за нивни пари!
Сега прашањето ми е што да се прави? Дали Државен пазарен инспекторат има надлежност тука и да се обидам преку нив или има друг начин?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom