THE_CHOSEN_ONE
1903-2012
- Член од
- 13 август 2007
- Мислења
- 3.724
- Поени од реакции
- 1.333
Само лицето W.C е за вас.
Во мојата реченица немам наведено за која влада се работи. Во претходниот пост напоменав дека откако станаа популарни, од независна Македонија...море и од порано.А зошто ги немаше тие тековни активности во времето на предходната Влада ?
од пилот проект до проект, до материјализација во пракса не знам дали знаеш колку чекори и години се тоа...мнооогу.- Знаете дека веќе спроведовме пилот-проект, а наставниците беа оценети со единици и двојки. Ова ќе почнеме да го правиме редовно, инспекторите ќе одат на терен и ќе ја следат нивната работа. Тие оценки ќе се доставуваат во Државниот испитен центар, кој ќе ги рангира според постигнатиот успех. „Слабите“ ќе имаат пониски плати за 10-15 отсто – вели Џорџе Арсов, директор на Државниот просветен инспекторат.
Ова го сфаќам како лапсус...училиштата не се независни институции, во нивниот назив постои еден збор -државни6. Компјутери во училиштата, тоа што училиштата не знаат да ги заштитат е нивни проблем.
Извор„Бело теле, бела крава, бело млеко нам ни дава“. Оваа песничка треба да ја учат 16-годишни ученици од втора година од средните стручни училишта.
Во употреба беше пуштен уште еден скандалозен учебник. Преполн е со песни од поети за детска литература. „Песничката за месечко“, „Белата песна“ и песната за прво одделение се само дел од содржините на учебникот по македонски јазик, што во училиштата беше дистрибуиран пред десетина дена.
Професорите реагираат. Не сакаат да ги предаваат овие лекции. Велат, учениците ни се смеат.
„Иако чекавме долги години да се издаде учебник за средно стручно образование, она што го добивме пред само 15-тина дена предизвикува во прв ред бура на смеа во одделенијата каде што влегуваме и потоа зачуденост“, изјави Мирјана Гацова.
Ако во прва година средно, учениците ги анализираат Хомер и „Илијада“, во втора треба да се симнат неколку нивоа подолу. Да гледаат детски сликички и да читаат песни што децата ги рецитираат во забавиште.
„И кога ќе почнете вие да им читате една песничка за прво, второ одделение, децата почнуваат да се смеат. Овој учебник претставува понижување на интелектот на учениците во прв ред, а потоа дури на професорите“, додава Гацова.
Учебникот е испечатен во 11.000 примероци. Секој примерок чини околу три евра, што значи дека за оваа литература Министерството за образование потрошило повеќе од 30 илјади евра, без авторскиот хонорар.
Овој учебник бил единствениот одобрен од Педагошката служба. Немал конкуренција. А кога учениците од гимназиите и оние од стручните училишта ќе полагаат државна матура, сите ќе треба да одговараат на истите прашања.
И покрај тоа што првите ги проучувале Данте, Шекспир и Молиер, а вторите ја учеле „Песната за месечко“.
Па албино крава, као зајак албино, булдог албино...
браво з апостот .Прво и основно, далеку од тоа дека сум симпатизер на портокаловите. Кога видов сите информации од кој извор водат потекло, работата е јасна како бел ден. Ништо позитивно, само темнина над Македонково образование. Да беше Сител во прашање ќе цветаа рози... Нашиве медиуми моментално се она на што најмалку треба да верувме.
Еве некои од промните кои сметам дека беа успешни:
- Државна матура (иако уште со огромни недостатоци, сепак добар почеток за некоја промена)
- Бесплатен превоз за средношколците
- Укинување на партиципација
- Реновирање на дел од училиштата (замена н прозорци, промена на санитарни јазли, маси, столчиња,...)
- Намалувње на партиципацијта за студентите со кофинансирање
* Но, не е преродбата од 2000 па наваму... Знам дека јас кога бев прво одделение земав комплет книги со прибор за работа кои ги даде Владата на Банко Црвенковски
Но, ова нема никаква врска со подобрување на квалитетот на обрзованието. Уште се предава по застарени методи на рецитирање на лекциите како што се во учебниците. Нема практична настава, нема експеримнтирање и опити кај дел од природните науки, нема виуелни презентции на матријалот кој се обработува (Power Point), нема никаква мотивација кај учниците да итражуваат на некои нучни полиња, да собираат дополнителни информации кои ќе ги презентираат и сеуште во програмите влегуват некои предмети кои се апсолутно непотребни според избраната струка или идното обраование. Секој чест на оние ретки исклучоци од профеори кои ј примнуват технологијта во своите предавња и преку интересни одржини го будат интересот кај учениите.