- Член од
- 7 декември 2019
- Мислења
- 4.633
- Поени од реакции
- 8.205
До човекот е, не до возраста!
Има плусеви и минуси цела оваа работа. Сега треба да се воведе нов термин"дигитална социјализација", оти онаа вистинската се мења со социјални мрежи!
Технолошкиот напредок нормално носи и поголема можност за новиот вид на писменост. Не можам јас да се мерам со германец, кому компјутер во 2000 година му беше нормална работа и чинеше 1/3 од неговата плата! Мене мојот прв компјутер ме чинеше скоро 7 месечни плати!
И покрај тоа, тоа не ме спречи да си ја дигитализирам и осовременам работата па и животот.
Е сега јас продолжив така и секој ден учам или усвојувам нови техники, дел од моите колеги се на слично ниво но не повеќе од 5%, еден дел се задоволи само со основните вештини, интересно е што во оваа група сите се во државно, дури и професори на факс! Третата група сосема го изигнорира преминот во комјутерска писменост, за жал последниве години станаа луѓе од втор ред, успеваат да преживеат ама со судни маки.
Заклучок е дека и општеството не пружаше баш некоја прилика за технолошко издигање, ама пак што правиме со втората опишана група? Тие ги имаа сите можности за доусовршување, па сепак ги изигнорираа!
Тоа и ме наведе на заклучок, дека сепак не е до општеството, голем процент е до човекот!
Е сега ова е мое мнение, сигурно останатите си имаат своја приказна.
Инаку се работи за генерација која сега е на 60.
Има плусеви и минуси цела оваа работа. Сега треба да се воведе нов термин"дигитална социјализација", оти онаа вистинската се мења со социјални мрежи!
Технолошкиот напредок нормално носи и поголема можност за новиот вид на писменост. Не можам јас да се мерам со германец, кому компјутер во 2000 година му беше нормална работа и чинеше 1/3 од неговата плата! Мене мојот прв компјутер ме чинеше скоро 7 месечни плати!
И покрај тоа, тоа не ме спречи да си ја дигитализирам и осовременам работата па и животот.
Е сега јас продолжив така и секој ден учам или усвојувам нови техники, дел од моите колеги се на слично ниво но не повеќе од 5%, еден дел се задоволи само со основните вештини, интересно е што во оваа група сите се во државно, дури и професори на факс! Третата група сосема го изигнорира преминот во комјутерска писменост, за жал последниве години станаа луѓе од втор ред, успеваат да преживеат ама со судни маки.
Заклучок е дека и општеството не пружаше баш некоја прилика за технолошко издигање, ама пак што правиме со втората опишана група? Тие ги имаа сите можности за доусовршување, па сепак ги изигнорираа!
Тоа и ме наведе на заклучок, дека сепак не е до општеството, голем процент е до човекот!
Е сега ова е мое мнение, сигурно останатите си имаат своја приказна.
Инаку се работи за генерација која сега е на 60.