Питон долг 3 метри скриен под крилото/моторот

Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
На летот на Квантас од Австралија до Папуа Нова Гвонеја, питон долг 3 метри се обидивал повеќе од еден час на -12С да се спаси криејќи се под крилото/моторот.

И тоа чудо да го видиме:


.
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
1.908
Поени од реакции
1.412
Значи некои авиокомпании до толку не ја контролираат состојбата на авионите, што веќе не е ни чудно што се случуваат несреќи.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Значи некои авиокомпании до толку не ја контролираат состојбата на авионите, што веќе не е ни чудно што се случуваат несреќи.
Знаеш дека огромното мнозинство на несреќи се причина на пилотска грешка?
 
Член од
13 ноември 2010
Мислења
242
Поени од реакции
57
Значи некои авиокомпании до толку не ја контролираат состојбата на авионите, што веќе не е ни чудно што се случуваат несреќи.
Qantas важи за една од најбезбедните авио компании
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.124
Поени од реакции
18.110
Знаеш дека огромното мнозинство на несреќи се причина на пилотска грешка?
Ај малку оф топик...
Авионот на Авиоимпекс кај Охрид во ноември 1993 и авионот на Палер во март истата година кај Скопје беа грешка на аеродромите...исто и авионот на Трајковски...Ама мртвите не можат да зборат нели :cenzura:
 

The_Red1

значи фактички
Член од
18 септември 2009
Мислења
4.209
Поени од реакции
4.756
Прашањето е како успеал да стигне до таму?!?
Ваљда авионот не поминува низ некоја савана за да го собере успат.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Прашањето е како успеал да стигне до таму?!?
Ваљда авионот не поминува низ некоја савана за да го собере успат.
Австралија е (претпоставувам од таму тргнал) :) добро што не е она крокодил, на нив дома им влагаат такви животинки не па на отворени пространства локали ко аеродром :)
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Ај малку оф топик...
Авионот на Авиоимпекс кај Охрид во ноември 1993 и авионот на Палер во март истата година кај Скопје беа грешка на аеродромите...исто и авионот на Трајковски...Ама мртвите не можат да зборат нели :cenzura:
Ако зборуваме за Македонија, тогаш да, но тоа е резултат на старите авиони и застарената опрема кај аеродромите, кингерот на Трајковски беше многу стар авион, во светот статистички повеќе од 60 проценти од несреќите се пилотска грешка, 7-8 проценти терористички напади и нешто малку повеќе од 20 проценти се технички проблеми.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom