Веќе 10 минути зјапам во екранов и појма немам што статови да земам. Ај ќе удрам пола поени на интелект за харизма и персуација/убедување и пола на сила за two hand па ќе видам што ќе искочи.
Веќе 10 минути зјапам во екранов и појма немам што статови да земам. Ај ќе удрам пола поени на интелект за харизма и персуација/убедување и пола на сила за two hand па ќе видам што ќе искочи.
Епа some kind of open world e, такви се дури им влезеш во механиките.
Јас Бетмен ја почнав вчера, ко мува без глава бев на почетокот. Многу ми е fast pace некако, немав прегледност на комбата што ги правам.
Автоматски споено мислење:
Ти друже @Gag се жалиш од такви маки, ами јас дека сум на вакви ... (т.е. сега не толку, бев пред година дена)
Не сум се задржувал многу на абилити-хироу шутери, уште од Тим Фортрес (кој што сметам до ден денес најдобро ги имаат нејлнато главните постулати), така и со оваа, али ипак Валорант имаат погодено добар свит-спот меѓу синергијата на абилити и мап дизајнот на Овервоч и шутинг механиките и движењето на Цс: Гоу.
Нормално поразводнети ко резултат на тоа, но цел модел на Рајот е впрочем таков, полесен ентри левел-добар туторијал-чист и разбирлив GUI.
Мислам дека има иднина играва ко испорт.
Значи .....1во Аssassins creed brother hood
Ќе одам со скратена верзија(требаше одамна да постирам ама бев ептен зафатен ...и серверот потоа падна на кајгана)....
Слична е ко 2ката. Дефинивно е полирана. Само што повеќе е очигледно е дека Far Cry 3ката од тука ги има искористено идеите за Outposts и Treasure chests. (Ubisoft..) Исто, бев таму, сум видел тоа...
->++Yay henchmen.....
->+ Многу е подобар дизајнот.И околината.
Негативни точки
->- Full synchronization failed, куп од нив глупи(dont touch the water)..
->- Некои мисии имаат многу инстант фејл(стажарите се на моменти кори со стап, на други се снајпер елит).
Нема да одземам поен, ама има некојси мали фејлови со приказната(lucretia borgia ugh)....демек историска прецизност.
Ќе ја оставам на исто ниво како преткоходната, ако малце повисоко(8.6-7)
Второ....Си реинсталирав Steam. 1ва на менито беше Gloomwood. Демо, ако треба да потенцирам.
Слична е на DUSK(new blood interactive).. Само што ориентацијата е на стелт, наместо на акција. Без премногу спојлери, ти си некој доктор во ...ќе кажам Викторијанско/Едвардијански град со ....сериозни проблеми. Користејќи репертоар од меч бастум, револвер и сачмарка(и отпад) цел ти е да влезеш преку една врата, и да го преживееш хоророт. Атмосверата е сјајна, музиката е целосно на место. Од језива дишина, до напната виолина, до престрашувачки бас. Треба да е спирутален наследник на Thief. Дефивно сега за сега удира блиску.
Трета, и оваa е крајно свежа.HROT. Исто демо. Иако не е од исти девелопер на DUSK, ниту користи Unity, дефинитвно го има тој ретро осет на шутер од типот на Quake , DOOM, Blood итн. Ова е по идни иначе. Нешто чешка, нешто чернобил 86та, нешто хаос во прага. Maлце осет и на Сталкер има... Исто така многу напната, исто ептен атмосверична(дури и повеќе од Gloomwood.
И на крај, ми остана уште една за после.
Download the demo here: https://hakita.itch.io/ultrakill-preludeSupport me on Patreon: http://tinyurl.com/zd48qvfFollow me on Twitter: https://twitter.com/Gg...
youtu.be
Уште една од накитот на New Blood Interactive. Ќе кажам дека е акционо ориентирана(дури повеќе од DusK). Видеото во прилог ја вика Doom Eternal на буџет, мислак дека името е повеќе од адекаватно. Главната финта е дека нема pick ups за здравје. Буквално го добиваш од крвта на непријалтелите. Затоа мора да се игра агресивно, но и многу внимателно. Робот, со голема способност за манверирање што може да врати проектили преку мавање(melee). Оружјата имат позитивни и негативни страни. Некои може да те убијат. Некои се многу....специфични. Има прилично нагла крива на учење. Некои текстури се репетивни, тоа малце одвраќа. Исто и непријателите/ Удрете му есап, ова е сепак демо...и најавено дури после Gloomwood/
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.