Општи вело муабети, прашања, совети

Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Мислев ке се ратосиљам од стариов точак на подолги тури, ама мајсторов кај што го носев ми погрешил делови и сега треба да чекам месец дена другиов мајстор да ми го среди. Е сега на овој стариов кога ке му наместам нова гума, внатрешната бива палачинка. А кога ке ја извадам и напумпам до крај стои напумпана и нигде не испушта воздух. До што би можело да е проблемот?
Вода во кофа и врти цела внатрешна гума. Се случува микро дупка да има гумата (меурче да испушта на секоја секунда/две). Тоа ќе ти одговори што е проблемот.
 

Partizanen banditen

Психијатриски случај
Член од
24 август 2016
Мислења
5.476
Поени од реакции
16.090
Вода во кофа и врти цела внатрешна гума. Се случува микро дупка да има гумата (меурче да испушта на секоја секунда/две). Тоа ќе ти одговори што е проблемот.
На сите што ги проверив имаше дупче, а на гумата сеуште не најдов кај е предизвикувачот на тоа, а ја вртев убаво неколку пати.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
На сите што ги проверив имаше дупче, а на гумата сеуште не најдов кај е предизвикувачот на тоа, а ја вртев убаво неколку пати.
Ако нема дупка може да пушта од ѕиваната.Ќе ја напумпаш до максимум и во леген со вода полека ќе ја вртиш.Ако некаде пушта мора да покаже меури.
 
Член од
18 декември 2020
Мислења
144
Поени од реакции
92
Здраво на сите вело фомуџии. Ке ве молам некој лично кој што имал вакви Shiano педала за Road (друмски :) ) велосипедизам да ми каже мислење за истите. Фала :)
 
Член од
12 јули 2021
Мислења
1
Поени од реакции
0
Здраво на сите ,планирам да го земам scott aspect 970 2021 ,дали знае некој дали го има негде на залиха низ некоја продавница во скопје. Бев во bikemarket ,но таму им се потрошиле и немало да ги има до крај на година. Ако пак мислите дека нема нигде во скопјево ,ако може да ми препорачате некој околу 30 илјади. Фала многу
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Здраво на сите ,планирам да го земам scott aspect 970 2021 ,дали знае некој дали го има негде на залиха низ некоја продавница во скопје. Бев во bikemarket ,но таму им се потрошиле и немало да ги има до крај на година. Ако пак мислите дека нема нигде во скопјево ,ако може да ми препорачате некој околу 30 илјади. Фала многу
TRINX M1000 pro, милион пати сум го препорачал на темата. 10 пати повеќе вреди од Скотот во однос на цена/опрема.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Здраво на сите ,планирам да го земам scott aspect 970 2021 ,дали знае некој дали го има негде на залиха низ некоја продавница во скопје. Бев во bikemarket ,но таму им се потрошиле и немало да ги има до крај на година. Ако пак мислите дека нема нигде во скопјево ,ако може да ми препорачате некој околу 30 илјади. Фала многу
Да фрлиш 32000 денари за тој модел е исто како да си ги подарил некому.За велосипед со таква опрема не се даваат повеќе од 15000 денари.
 
Член од
22 април 2013
Мислења
100
Поени од реакции
91
Имаше слично прашање пред неколку месеци. Пак ќе одговорам, ако имаш намера да трчкаш сегменти и да возиш за МНОГУ МАЛКУ побрзо, 23. Ако сакаш подобра комоција, 25. Разликата 23 и 25 е околу 40 грама. Дали тие 40 грама се поважни за комоцијата? Професионалците возат дури и со 28.
Дали некој има искуство со промена на гуми од 23C на 25C,
треба да менувам гуми па се двоумам дали да ставам 25C
25ки се побрзи од 23ки, јас добив на истите сегменти +1km/h при ист power, иста аеро поставеност без ветер. И тоа важи за ептен идеални мазни патишта, ако се понерамни 28ца е најбрза. А комоцијата е неспоредлива. 23ка е најбрза само во кружна патека во сала и при брзини од 50-60km/h каде отпорот на воздухот е веќе значаен фактор. Поквалитетна гума како Conti grand prix 5000 28ца е полесна од повеќето 25ки што ги нудат тука. Исто можеш заштеда да направиш со лесни бутил гуми во споредба со стандардни ~100гр за пар. Инаку има е супер лесни гуми (ТТ гуми) кои траат значително помалку.
Инаку најголема аеро заштеда добиваш ако имаш соодветна аеро положба на телото, точакот е аеро изработен (TT bike е вон муабетов), аеро алишта, аеро кацига(ТТ кацига повторно е вон муабетов). А вредноста на заштедата ти е по тој редослед, да речеме заштедата е поголема при поголема брзина, така при 50kmh, положбата (од најлоша до најаеро) ти дава 5km/h, aero точакот +3kmh, алиштата 2kmh, кацигата 0,5kmh, гумите 1km/h и kарбон бандашите уште 1-2 km/h. Велосипедист со најлоши фактори при иста сила, ќе развие само 40km/h. И уште една тајна ќе ти кажам, 99% од страва сегмент мангупите, сегментите ги напаѓаат само кога дува ветер во грб или возат позади некој друг па се ротираат.
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Ги сменив и моите од 25мм на 28мм. Разликата огромна, во однос на удобност и перформанси. Просечната брзина ми се зголеми за 2kmh со истиот напор, а на помал притисок се гумите. Сакам да се заблагодарам на @Audiofil за научните статии што ги сподели во однос на ова прашање.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
25ки се побрзи од 23ки, јас добив на истите сегменти +1km/h при ист power, иста аеро поставеност без ветер. И тоа важи за ептен идеални мазни патишта, ако се понерамни 28ца е најбрза. А комоцијата е неспоредлива. 23ка е најбрза само во кружна патека во сала и при брзини од 50-60km/h каде отпорот на воздухот е веќе значаен фактор. Поквалитетна гума како Conti grand prix 5000 28ца е полесна од повеќето 25ки што ги нудат тука. Исто можеш заштеда да направиш со лесни бутил гуми во споредба со стандардни ~100гр за пар. Инаку има е супер лесни гуми (ТТ гуми) кои траат значително помалку.
Инаку најголема аеро заштеда добиваш ако имаш соодветна аеро положба на телото, точакот е аеро изработен (TT bike е вон муабетов), аеро алишта, аеро кацига(ТТ кацига повторно е вон муабетов). А вредноста на заштедата ти е по тој редослед, да речеме заштедата е поголема при поголема брзина, така при 50kmh, положбата (од најлоша до најаеро) ти дава 5km/h, aero точакот +3kmh, алиштата 2kmh, кацигата 0,5kmh, гумите 1km/h и kарбон бандашите уште 1-2 km/h. Велосипедист со најлоши фактори при иста сила, ќе развие само 40km/h. И уште една тајна ќе ти кажам, 99% од страва сегмент мангупите, сегментите ги напаѓаат само кога дува ветер во грб или возат позади некој друг па се ротираат.
Заборави да ја кажеш најголемата тајна на мангупите кои прават времиња на Страва а таа е Хемијата.Зимаат Кленбутерол за топење на мастите и Епо кој е најстрого забранет за оние што се натпреваруваат.На Ленс Армстронг поради Епо му ги земаа сите 7 титули.Не може мангуп на Страва кај нас со скап роуд велосипед да извади над 30 просек на километража од 300км и елевација над 2000 а пулсот да не му е повисок од 120!Јас сум слушал дека шибаат инекции во мускул како еден вид допинг.И носат темни наочари за да не им ги видиш очите кои во тие моменти им изгледаат исто како на наркоманите.
 
Последно уредено:
Член од
7 јуни 2018
Мислења
73
Поени од реакции
58
Заборави да ја кажеш најголемата тајна на мангупите кои прават времиња на Страва а таа е Хемијата.Зимаат Кленбутерол за топење на мастите и Епо кој е најстрого забранет за оние што се натпреваруваат.На Ленс Армстронг поради Епо му ги земаа сите 7 титули.Не може мангуп на Страва кај нас со скап роуд велосипед да извади над 30 просек на километража од 300км и елевација над 2000 а пулсот да не му е повисок од 120!Јас сум слушал дека шибаат инекции во мускул како еден вид допинг.И носат темни наочари за да не им ги видиш очите кои во тие моменти им изгледаат исто како на наркоманите.
Ја се прашувам, која им е воопшто потребата да извадат време, и што? што ке постигнат со тоа? Само за чалам? Нека си возат за нив самите, за лично задоволство и здравје .Времето е за професионалци :)
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Заборави да ја кажеш најголемата тајна на мангупите кои прават времиња на Страва а таа е Хемијата.Зимаат Кленбутерол за топење на мастите и Епо кој е најстрого забранет за оние што се натпреваруваат.На Ленс Армстронг поради Епо му ги земаа сите 7 титули.Не може мангуп на Страва кај нас со скап роуд велосипед да извади над 30 просек на километража од 300км и елевација над 2000 а пулсот да не му е повисок од 120!Јас сум слушал дека шибаат инекции во мускул како еден вид допинг.И носат темни наочари за да не им ги видиш очите кои во тие моменти им изгледаат исто како на наркоманите.
За една Страва да си предизвикуваат штетни последици на долгорочен план :bravobe:

Абе не ги разбирам ни тие што фрлаат илјадници евра за фул-карбон. Скренати со паметот... Ако ти е целта да си фит, ќе бидеш фит и со Шимано Кларис група, а си платил под 800 евра. Фит-от се мери со Resting Heart Rate, а не со сегменти.
 
Член од
19 мај 2014
Мислења
145
Поени од реакции
147
Ја се прашувам, која им е воопшто потребата да извадат време, и што? што ке постигнат со тоа? Само за чалам? Нека си возат за нив самите, за лично задоволство и здравје .Времето е за професионалци :)
Не ми се верува да има кај нас такви што за Страва би земале хемија :eek:
 
Член од
7 јуни 2018
Мислења
73
Поени од реакции
58
Не ми се верува да има кај нас такви што за Страва би земале хемија :eek:
Сигурно со внимание го прочита мојот пост. Но без разлика дали земаат нешто или не, пак ке спомнам. Која им е намерата да извадат време на Страва, која? Само за чаламењње, така? Ништо не добиваат од тоа. Јас лично возам за задоволство и затоа што ме исполнува овој спорт - Велосипедизам. :)
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Не ми се верува да има кај нас такви што за Страва би земале хемија :eek:
99% од сите роудаши што имаат скапи модели се на хемија да не ти ги набројувам по име и презиме ги знам повеќето вклучувајки ги и и МТБ најпознатите тркачи.
Автоматски споено мислење:

Сигурно со внимание го прочита мојот пост. Но без разлика дали земаат нешто или не, пак ке спомнам. Која им е намерата да извадат време на Страва, која? Само за чаламењње, така? Ништо не добиваат од тоа. Јас лично возам за задоволство и затоа што ме исполнува овој спорт - Велосипедизам. :)
Освен чалам друг мотив немаат.Јас исто го користам велосипедот за задоволство без разлика дали е МТБ или Роуд и на ниедна тура не сум запнувал затоа што пред се здравјето ми е на прво место.Земи 2 идентични возила и едното не го бркај повеќе од 120 а другото цеди го нонстоп до максимум на отворен пат и на крај ќе видиш кое возило прво ќе откаже.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom