Max, Viper, Trinx, Scott, Trek... се само рамките
Е сега едните се подобро дизајнирани за аеродинамиката, а останатото зависи од производителот на рамката со опремата која ја набавил за точакот. Може Scott рамка да биде украсенa со опрема што ја носат Max точковите
Тоа е така затоа што со глобализацијата над 90% од рамките на најпознатите фирми се произведени во тајванските фабрики GIANT и Мерида.
Меѓутоа, точкови под 10 000 според мене воопшто не треба да се гледат, освен ако ти е за до продавница да одиш. Многу ефтина цена = лоша и неквалитетна опрема што многу малку ќе ти трае и во случај да сакаш да возиш долги рути, почесто ќе треба да ги менуваш деловите (бидејќи нели не се издржливи).
Јас лично возам низ град најобичен кинески 28 инчи алуминиумски рам со најевтина опрема и дневно вртам во просек од 40 до 45км.Обичен кинески ланец од 150 денари го менувам на 4500 до 5000км,касети користам FALCON обични 7 ца купени по 50 денари нови од магацините на SOBIM од цигански пазар а ги продаваше кумановец брат на сопственикот на познатата кумановска фирма.
Од друга страна, ако купиш на старо, секогаш имаш дополнителни трошоци за менување на делови. Ако некој битен дел е истрошен (како на пример ѕвездата), нов да го набавиш треба да платиш 50-100 евра..
Кај Васко половните точаци на пример се многу малку возени а што се познава по истрошеноста на запчаниците на касетата и истегнатоста на ланецот а на секој точак човекот без разлика колку се возени претходните става нови гуми така што ти за 50% нов од продавница добиваш скоро нов велосипед со некои си 2000км поминати и после 2000 ќе треба да смениш само ланец од максимум 20 евра а касетата издржува 3 до 4 ланци пред да се смени истата.
Ако и гумиве се за менување, рачунај и таму ќе фрлиш 50 евра. Со фрлени 150-200 евра на стар точак, уште малку ќе стигнеш до продажната цена или до премиум велосипеди во продавница. Па сега размисли што е подобро
Гуми купувам само за тој што го возам на сериозни тури додека за низ град не сум купил ни внатрешна ни надворешна со години.Ми носат половни бесплатно од точкарниците што ги фрлаат надвор и внатрешни и надворешни а и доста имам најдено фрлени од цигански пазар,внатрешните ги лепам со Лута лепак од 50 денари со 24 или 48 лепенки а надворешните според истрошеноста ги возам од 2000 до 4000км.Користам и внатрешни силиконски ленти кои имаат некаква солидна заштита против дупнување и сега за сега сум задоволен од истите.