- Член од
- 14 јуни 2018
- Мислења
- 77
- Поени од реакции
- 36
Епа како би возел ти на тврдо седиште кое е оригинално купено со велосипедот. Мислам дека само тоа му е единствен лек - навлака со гел убав и перничиња на бициклистички шорцеви
Едно е седиште купено со точакот друго е седиште што ти одговара немам намера во 21 век да те едуцирам имаш интернет отвори и види што кажуваат професионалците како да одбереш седиште, како да го наместиш и кој се последиците од возење со седиште што не ти одговара. Ке си направите проблем утре нема да можете да имате деца не е играчка. За сунгерите на бициклистички не праам муабет ама и без нив може да имаш удобно возење доколку седењето ти е наместено како што треба.Епа како би возел ти на тврдо седиште кое е оригинално купено со велосипедот. Мислам дека само тоа му е единствен лек - навлака со гел убав и перничиња на бициклистички шорцеви
На меко седиште се вози низ град или докај 1 саат максимум, после тоа ќе почнеш да ги осеќаш ефектите на намален проток на крв. Професионалните тркачи возат на тврдо седиште, но поентата е да најдеш седиште со големина што ти одговара на газот, бидејќи треба да допира на коските не на меките ткива.Вози ти со тврдо седиште над 250 километри во еден ден, па ќе видиш. Моето што го имам е прилично тврдо, а можеби во иднина ќе го сменам. А дотогаш, ќе користам навлака.
И со навлака можат да се избегнат тие последици ти што ги кажуваш на тој начин што седиштето се спушта минимално надолу со носот онолку колку да нема притисок или евентуално да се отвори дупка на самата навлака на истото место каде што е дупката на седиштето и решен проблем.Едно е седиште купено со точакот друго е седиште што ти одговара немам намера во 21 век да те едуцирам имаш интернет отвори и види што кажуваат професионалците како да одбереш седиште, како да го наместиш и кој се последиците од возење со седиште што не ти одговара. Ке си направите проблем утре нема да можете да имате деца не е играчка. За сунгерите на бициклистички не праам муабет ама и без нив може да имаш удобно возење доколку седењето ти е наместено како што треба.
Прочепкав малку по темава и најдов уште едно корисно мислење/искуствоНово седиште кога се купува, најдобро е карличните коски да ви ги измерат на Ass-o-meter за да знаете која ширина на седиште ви одговара на задникот. Ако не е погодено, џабе си го купил и најскапото да е т.е. си ги фрлил парите.
Јас така се зезнав порано, купив еден добар модел на седиште (San Marco) но се испостави дека не ми одговара ширината (имав болки на задникот и грбот). На крај отидов во Проспорт ме измерија на Ass-o-meter и си земав ново Specialized седиште и сега немам никаков проблем, уште прв пат кога седнав осетив огромна разлика од старото.
Оди во Вучко позади универзална сала и види дали го продале последното парче U LOCK по цена од 620 денари.Каде има солидни и не многу скапи сајли за заклучување на велосипед ?
Благодарам !Оди во Вучко позади универзална сала и види дали го продале последното парче U LOCK по цена од 620 денари.
90% користат машинско тенко за машини за шиење кое чини околу 150 денари мало тубиче ма пазар.Предноста е што не лепи прашина и не ги поцрнува ланецот и касетата а мааната е што треба почесто да подмачкуваш бидејки вода го мие полесно,полошо подмачкување има од обичното и е прилично поскапо.Јас лично користам најобично моторно масло од 100 денари литар и не ми смета што лепи прашина и се е црно како ќумур но затоа ланецот не се слуша кога се вози и вода не го мие толку лесно како другото.Еве тука можеш да прошиташ подетално за сите масла:https://www.bikegremlin.com/2948/komparativni_pregled_lubrikanata_za_lanac_bicikla/Што уље користите.
Наспроти некои членови тука што чуваат змии во џебовите за да не посегнуваат по пари, јас користам наменско масло за подмачкување ланци за велосипеди.Што уље користите.