Општи вело муабети, прашања, совети

Член од
9 јули 2012
Мислења
8
Поени од реакции
2
Здраво, Барам совет некој да ми помогне околу виљушката на Biser-Ohrid MTB велосипед. Имам проблем со чукање на виљушката при кочење (напред-назад). Проблемот го гледам во изедени/скршени пластики на средишниот дел од виљушката, внатре во заштитната гума. Прикажани се на сликата и виљушката од велосипедот а и самите изедени/скршени пластики. Не го знам нивното вистинско име (стручен термин а ниту улога) а и самиот тип на виљушка (знам дека е од евтините со федери). Ме интересира за каков тип на виљушка станува збор, како може да ги набавам/најдам тие пластични прстени, како може да го средам проблемот???? Секој совет е добредојден !!!
 

Attachments

Член од
7 јуни 2018
Мислења
73
Поени од реакции
58
здраво за сите на кајгана форумот, бидејќи сум нов сакам да прашам која големина на Рамка на Роуд (road bike) велосипед би ми одговарала за мојата висина што ј имам? M големина, S големина, L големина итн? Ве молам за помош
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
здраво за сите на кајгана форумот, бидејќи сум нов сакам да прашам која големина на Рамка на Роуд (road bike) велосипед би ми одговарала за мојата висина што ј имам? M големина, S големина, L големина итн? Ве молам за помош
А да пишеше колку си висок?
 
Член од
7 јуни 2018
Мислења
73
Поени од реакции
58
50 или 52 цм должина на top tube, или во превод S големина.
а шо е това Top Tube другар? ке можиш да ми објаснеш како да провервам и јас? ке те замолам пиши ми :) фала
 
Член од
11 август 2013
Мислења
18
Поени од реакции
15
Шипката што иде од седиштето до воланот се вика топ тјуб. Пиши на гугл road bike explained и види слики. :) ти си за S големина од повеќето брендови

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Член од
8 јуни 2014
Мислења
702
Поени од реакции
156
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
 
Член од
19 февруари 2018
Мислења
14
Поени од реакции
18
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Prvo isperi go so famin da bide cist potoa so voda, otkako ke go isperes prebrisi go i ostavi go da se isusi. Najdobro e da se podmackuva so ulje za lanci za tocaci ako nemas takvo togas moze so motorno ulje no so najretka gradacija, po edna kapka na sekoj link, na sekoi 120 - 150 pominati km. se povtoruva postapkata.
 

RebelMk

₪ ₪ ₪
Член од
18 октомври 2010
Мислења
1.680
Поени од реакции
1.019
Во Грција често возат IDEAL велосипеди па да ве прашам дали фирмата IDEAL е грчка и какво мислење имате за велосипедите воопшто.[DOUBLEPOST=1528671551][/DOUBLEPOST]
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Некои најпрво земаат четка за заби и со нафта или бензин го чистат целиот ланец и касетата. Откако ќе се исчисти со вода па со сува крпа и следи подмачкување со масло.
 
Член од
7 јуни 2013
Мислења
158
Поени од реакции
85
Здраво, Барам совет некој да ми помогне околу виљушката на Biser-Ohrid MTB велосипед. Имам проблем со чукање на виљушката при кочење (напред-назад). Проблемот го гледам во изедени/скршени пластики на средишниот дел од виљушката, внатре во заштитната гума. Прикажани се на сликата и виљушката од велосипедот а и самите изедени/скршени пластики. Не го знам нивното вистинско име (стручен термин а ниту улога) а и самиот тип на виљушка (знам дека е од евтините со федери). Ме интересира за каков тип на виљушка станува збор, како може да ги набавам/најдам тие пластични прстени, како може да го средам проблемот???? Секој совет е добредојден !!!
Мислам дека се slider sleeves за кои што зборев во минатиот пост. Не го вози во ваква состојба бидејќи можно е да има некој остар агол од пластиката насочен кон телескопот и да ти го гребе како што оди виљушката горе-долу.
Види ако можеш да најдеш ознака со марката и моделот на виљушката и барај дел по тоа, но за постари модели се сомневам дека лесно ќе најдеш дел.
Најдобра варијанта ти е да најдеш виљушка на старо, или да го извадиш делот и здравиот од другата страна и да го споредиш и побараш со некој доволно сличен во димензии со кој ќе можеш да ја поправиш.[DOUBLEPOST=1528752394][/DOUBLEPOST]
Drustvo so sto e najdobro da se podmackuva lanecot?nekoj vikaat so nekoj si sprey imalo nekoj vikaat so maslo imalo posebno za prasina posebno za vlazno vreme sto mislite vie I sto koristite
Prvo isperi go so famin da bide cist potoa so voda, otkako ke go isperes prebrisi go i ostavi go da se isusi. Najdobro e da se podmackuva so ulje za lanci za tocaci ako nemas takvo togas moze so motorno ulje no so najretka gradacija, po edna kapka na sekoj link, na sekoi 120 - 150 pominati km. se povtoruva postapkata.
За надворешно чистење - нафта (не дизел, права нафта). Или цел ќе го ставиш во канче со нафта и ќе го оставиш преку ноќ, или со четка ќе го поминеш надворешно додека не ја добие оригиналната боја и се што е насобрано на него не испадне. Можеш и со Virosol, но сеуште не знам дали има кај нас и каде да се најде.

За внатрешно чистење мора со degreaser, обавезно да е на база на цитрус. Со вода никако.

После чистење го оставаш на топло или добро го загреваш за средството/средствата кои што си ги користел комплетно да испарат за да не го контаминираат уљето и да му ја намалат ефикасноста.

За подмачкување или специјално уље што го има по точкарниците, или уље за ланец на моторна пила. Можеш и со моторно уље за автомобил, но многу лесно и брзо собира ѓубре и бара редовно чистење. Важно е да не биде претенко за да излета брзо од ланецот и да не биде прегусто за да не може да влезе каде што треба.
Го ставаш капка по капка на секој ролер - најсигурна варијанта и знаеш дека не си испуштил место или си ставил премалку. Го вртиш ланецот неколку минути за да го разработиш и да влезе секаде каде што е потребно и вишокот го бришеш со крпа за да не ти привлекува ѓубре на надворешноста.
 
Последно уредено:
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
Мислам дека се slider sleeves за кои што зборев во минатиот пост. Не го вози во ваква состојба бидејќи можно е да има некој остар агол од пластиката насочен кон телескопот и да ти го гребе како што оди виљушката горе-долу.
Види ако можеш да најдеш ознака со марката и моделот на виљушката и барај дел по тоа, но за постари модели се сомневам дека лесно ќе најдеш дел.
Најдобра варијанта ти е да најдеш виљушка на старо, или да го извадиш делот и здравиот од другата страна и да го споредиш и побараш со некој доволно сличен во димензии со кој ќе можеш да ја поправиш.[DOUBLEPOST=1528752394][/DOUBLEPOST]


За надворешно чистење - нафта (не дизел, права нафта). Или цел ќе го ставиш во канче со нафта и ќе го оставиш преку ноќ, или со четка ќе го поминеш надворешно додека не ја добие оригиналната боја и се што е насобрано на него не испадне. Можеш и со Virosol, но сеуште не знам дали има кај нас и каде да се најде.

За внатрешно чистење мора со degreaser, обавезно да е на база на цитрус. Со вода никако.

После чистење го оставаш на топло или добро го загреваш за средството/средствата кои што си ги користел комплетно да испарат за да не го контаминираат уљето и да му ја намалат ефикасноста.

За подмачкување или специјално уље што го има по точкарниците, или уље за ланец на моторна пила. Можеш и со моторно уље за автомобил, но многу лесно и брзо собира ѓубре и бара редовно чистење. Важно е да не биде претенко за да излета брзо од ланецот и да не биде прегусто за да не може да влезе каде што треба.
Го ставаш капка по капка на секој ролер - најсигурна варијанта и знаеш дека не си испуштил место или си ставил премалку. Го вртиш ланецот неколку минути за да го разработиш и да влезе секаде каде што е потребно и вишокот го бришеш со крпа за да не ти привлекува ѓубре на надворешноста.
јас ова си го користам 1854055.jpg
 
Член од
7 јуни 2018
Мислења
73
Поени од реакции
58
Шипката што иде од седиштето до воланот се вика топ тјуб. Пиши на гугл road bike explained и види слики. :) ти си за S големина од повеќето брендови
А што ако земам со М големина на рамка, што ке биде? не е толку голема разликата нели?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom