Јас имам проблем со средната осовина уште од прошло лето. Го однесов кај овој дечково KTM што продаваше у Карпош и затвори, и не можеше да ја извади страната кај што се запчаниците. Го однесов у Bike Stop и они не успеаа да ја извадат туку само ја стегнаа добро средната осовина и држи сега нема клатење, но се слуша крцкање. Рекоа само со сечење на курблата и ставање нова инаку не излегува, запечено е скроз.
Не ти влијае седлото скроз вратено назад на силата на педалење? Мислам попаметно е со подолг стем да го зголемиш дофатот до воланот наместо седлото да го помераш.
Не ти влијае седлото скроз вратено назад на силата на педалење? Мислам попаметно е со подолг стем да го зголемиш дофатот до воланот наместо седлото да го помераш.
Јас имам проблем со средната осовина уште од прошло лето. Го однесов кај овој дечково KTM што продаваше у Карпош и затвори, и не можеше да ја извади страната кај што се запчаниците. Го однесов у Bike Stop и они не успеаа да ја извадат туку само ја стегнаа добро средната осовина и држи сега нема клатење, но се слуша крцкање. Рекоа само со сечење на курблата и ставање нова инаку не излегува, запечено е скроз.
Не ти влијае седлото скроз вратено назад на силата на педалење? Мислам попаметно е со подолг стем да го зголемиш дофатот до воланот наместо седлото да го помераш.
Aк не се ваѓат со намески алат за то, тогаш стварно е запечена в крај. Единствено друго решение пред сечење е да се пробат со радапцигер да се истајт (морат да е поќе сплоснат на краците долу за да влезит саглам) и да се пробат да се извлечит. Ак не профукционират и то, тогаш сечење дефинитивно.
За избегвење понатамошни главоболки, најпаметно решение доколку подржува рамката ти е нова средна осовина од типот на холоутек (hollowtech) било на Шимано, Хоуп и останати и нормално нов пренос напред, и едноставно и лесно е одржувањето на истата. Еднушка ќе ти ја наместат, па после то не ти треба екстремно скап алат за одржавање и сам ќе можиш да си сервисираш/менвиш понатака пошо е едноставно.
Можно е и да се избегнит, ама најмногу зависит кој ќе ти го носит со камион. Накрај ќе си го почестиш 50тина - 100 евра за носењето, зш и тој ќе подмачкат тро некое евро в џеб кај нашиве, то така ојт.
50, 53 ,М,С големина многу не значат зашто кај различни производители има различно белжење. На пр ја сум 166,5 и возам пинарело 46,5 големина мерено центар -центар , од центар на осовина до врв на сеат тубе-от е 45,5 цм а топ тубе е со 51.5 должина. Гледај комплетна геометрија на рамот не само М.С или бројки,
Јас возев на +2 степени ама со подебели (зимски) и беше океј а додека имав и арм вармерс за cool време и беше ладно ама сепак за некој саат се издржува бидејќи почнав од сабајле па после некој саат имаше сонце.
Заинтересиран сум за купување на роад бајк (инаку сум МТБер), но со оглед на оскудноста на велосипеди на пазарот во мкд, а и тоа што го има е високо преценето, размислувам за варијанта купување од странство.
Исто имам понуда од локалец, да ми го достави во мкд за 150 евра +цената за велосипедот норрмално (со 99% гаранција дека би поминало без ддв/царини но сепак секогаш постои тој 1% нели ).
Доколку некој тука има искуство со порачки на велосипеди од странство и како поминал со ддв/царински давачки итн. ве молам споделете.
Заинтересиран сум за купување на роад бајк (инаку сум МТБер), но со оглед на оскудноста на велосипеди на пазарот во мкд, а и тоа што го има е високо преценето, размислувам за варијанта купување од странство.
Исто имам понуда од локалец, да ми го достави во мкд за 150 евра +цената за велосипедот норрмално (со 99% гаранција дека би поминало без ддв/царини но сепак секогаш постои тој 1% нели ).
Доколку некој тука има искуство со порачки на велосипеди од странство и како поминал со ддв/царински давачки итн. ве молам споделете.
Здраво,
Се мислам да купам МТБ (хард теил). Поради немањето на залиха по продавниците(а и цената, секако) се одлучив да купам на старо, но имам некои нејасни работи.
1. Дали има некој начин да проверам статус на велосипедот (краден/не краден) доколку продавачот не чува гаранција/сметка/било каков документ кој докажува дека тој го купил велосипедот.
2. Доколку го купам дали има нешто што би можел да го направам за утре да не ми го земат велосипедот бидејки е краден.
ПС: Не планирам да купувам краден велосипед, станува збор за Used Bike Macedonia фејзбук профилот кој е спомнат неколку пати на темава.
Здраво,
Се мислам да купам МТБ (хард теил). Поради немањето на залиха по продавниците(а и цената, секако) се одлучив да купам на старо, но имам некои нејасни работи.
1. Дали има некој начин да проверам статус на велосипедот (краден/не краден) доколку продавачот не чува гаранција/сметка/било каков документ кој докажува дека тој го купил велосипедот.
2. Доколку го купам дали има нешто што би можел да го направам за утре да не ми го земат велосипедот бидејки е краден.
ПС: Не планирам да купувам краден велосипед, станува збор за Used Bike Macedonia фејзбук профилот кој е спомнат неколку пати на темава.
Ме интересира кај се гледа и што се гледа дали можам да му ставам tubeless гуми, сакам да нарачам кога тогаш ама да не испадне џабе да сум ги земал. Вака ми изгледа тркалото
Ме интересира кај се гледа и што се гледа дали можам да му ставам tubeless гуми, сакам да нарачам кога тогаш ама да не испадне џабе да сум ги земал. Вака ми изгледа тркалотоПрегледај го приврзокот 271540
Барај ознака TR (Tubeless Ready), aк имат негде ќе мојш да клајш. Иначе покрај гума ќе ти требаат и нови тубелес вентили и течност за заптивање (млеко го викаме) и евентуално тубелес трака за бандаж според ширината на внатрешниот дел од бандажот. По ова шо го гледам кај тебе се ми се чинит дек не ти е бандажов компатибилен за тубелес.
Е сега ак не е TR и тогаш мојш да пробаш да клајш, ама немат гаранција дека ќе имаш 100% успех, а и да имаш на подолгорочен период дефинитивно ќе почвит да пуштат по некое време. Процедурата мојш да ја напрајш со тубелес трака (ширина внатрешна на бандажот) еден слој, па после то уште еден слој со трака за бандаж ама гумена нешто налик ова или ова, внимавај исто на вентилот (дали преста или шредер и која големина и дијаметар) и накрај нормално млеко (течност за заптивање) и нормално тубелес гума.
Претежно овие три работи го прает тој проблем.
Најверојатно предниот мењач ти е поместен зато ти фаќат или е искривен. Ак не се поравнуват исто со синџирот тогаш мојш со штрафот за рамот шо го држат горе долу да го наместиш, ак е искривен испрај го плехчето со клешта нанадвор.
Исто можиш да го подесиш апаратчето со двата штрафа шо се на него (со крстач) и имаш 2 ознаки L и H, aк го прајш ова прв пат знајт да бидит малце зезнато. (претежно ак е до ова за 50-100 денари ќе ти го штеловет).
Исто мојт да ти прајт проблем сајлата (можно е да е запечена внатре во кошулицата па да треба да се смени компленто), можно е исто така да е подскината негде па да не прави доволна тензија истата или пак ако имаш на шифтерот буренце можиш да пробаш да ја затегниш во вртење.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.