Nekoj po profesionalen road biker da kaze, taa forma sto ja imaat biciklistive na EuroSport, drzat 40-45km/h prosek, a i se svarno niska kilaza, so minimalna muskulatura, e do taa forma, so dieta stanuvaat takvi, ili nekoja genetika imaat za da bidat takvi isusheni po 60 kg?
сакам да купам надворешни гуми 42-622 а внатрешните ми се од 47до 62 -622.
производителот си дал карактеристики за гумите. такви надворешни со таа ширина нема. да правам импровизација или не?
сакам да купам надворешни гуми 42-622 а внатрешните ми се од 47до 62 -622.
производителот си дал карактеристики за гумите. такви надворешни со таа ширина нема. да правам импровизација или не?
имам веќе купено внатрешни гуми ширина од 47-622 до 62-622, сакам да купам надворешни гуми кои се со ширина 42-622, дали е можна оваа комбинација? што добивам, а што губам ако ја направам оваа комбинација.?
После подолга пауза решив пак да почнам со рекреативно возење на точак, но треба да се отвори ќесето и да се купи еден MTB
Сеа гледав нови, ептен се скапи и немаат никаква опрема. Не ми се дава 700 европски за точок со шимано турнеј опрема и никаква вила Останува на половно т.е на старо.
Некој поискусен да ми пише во порака да му пратам неколку точаци дали вредат за парите?
Точак со група Shimano Altus можеш да купиш за нешто помалку од 500 евра и тоа на ново. Стварно вредат. И за асфалт се предобри (брзи), и за земјен пат, но и стрмни ридови. Ако не си по 'марките', разгледај понуда на Trinx, TopLife и Viper со таа група на Шимано
После подолга пауза решив пак да почнам со рекреативно возење на точак, но треба да се отвори ќесето и да се купи еден MTB
Сеа гледав нови, ептен се скапи и немаат никаква опрема. Не ми се дава 700 европски за точок со шимано турнеј опрема и никаква вила Останува на половно т.е на старо.
Некој поискусен да ми пише во порака да му пратам неколку точаци дали вредат за парите?
Nekoj po profesionalen road biker da kaze, taa forma sto ja imaat biciklistive na EuroSport, drzat 40-45km/h prosek, a i se svarno niska kilaza, so minimalna muskulatura, e do taa forma, so dieta stanuvaat takvi, ili nekoja genetika imaat za da bidat takvi isusheni po 60 kg?
имам веќе купено внатрешни гуми ширина од 47-622 до 62-622, сакам да купам надворешни гуми кои се со ширина 42-622, дали е можна оваа комбинација? што добивам, а што губам ако ја направам оваа комбинација.?
Внатрешни 47 до 62 - 622 да ставаш во надворешни 42 - 622 е бесмислено и надвор од здрава логика.Самата внатрешна издишана е со поголем пречник од надворешната па за да ја ставиш внатре мораш да ја преполовиш и со тоа ќе добиеш искривена надворешна гума.И не одговори која ти е целта наместо пошироки надворешни 50 - 622 да ставиш 42 - 622.
Има некој искуство со заштитна фолија за трупот на велосипед? Дали и каде можам да најдам во МК?
Би сакал колку-толку да го заштитам од гребаници и човечки штеточини..
Од тоа запнување и користење на хемикалии затоа на тој десно вените му се потечени и ќе го прашам што и колку ќе вози кога ќе помине старост над 60 или 70 години.За разлика од него еве во каква состојба е највозрасниот велосипедист на светот 109 годишниот французин Роберт Маршанд кој никогаш не возел на трки како Tour De France или Giro d'Italia:
French amateur cyclist and world-record holder Robert Marchand celebrated his 107th birthday on November 26 after he cycled around 15 kilometres.#Centenarian...
Nekoj po profesionalen road biker da kaze, taa forma sto ja imaat biciklistive na EuroSport, drzat 40-45km/h prosek, a i se svarno niska kilaza, so minimalna muskulatura, e do taa forma, so dieta stanuvaat takvi, ili nekoja genetika imaat za da bidat takvi isusheni po 60 kg?
Таа форма ја држат со помош на еден тон хемија,запнување до светење на црвена сијаличка каде пулсот оди и до 180 отчукувања на срцето или јас ја викам зона на смртта и додека наполнат години како фудбалерите и после машината е продувана.Имам познаник првак во Југославија во велосипедизам на времето,сега има 70 години,зголемена килажа и здравствени проблеми.Во денот не вози повеќе од 20км со роуд.Земи пример 2 идентични автомобили со исти мотори.Едниот вози го постојано со 90,100 на саат на отворено секој ден по 12 саати со месеци се додека моторот не даде знаци за ремонт а вториот цеди го до максимум колку што оди исто по 12 саати на отворено се до ремонт.Што мислиш колку км до ремонт ќе истера првиот а колку вториот?Јас тврдам првиот ќе измине минимум 2 пати поголема километража од првиот.
чекај чекај јас реков дека не се слаби и исушени и дека имаат огромни мускули на нозете, како прашање на претходниот пост, а како ги добиле тие мускули не искоментирав. најверојатно т.е. колку што сум информиран јас највеќе допинг има во велосипедизмот од сите други спортови.
Од тоа запнување и користење на хемикалии затоа на тој десно вените му се потечени и ќе го прашам што и колку ќе вози кога ќе помине старост над 60 или 70 години.За разлика од него еве во каква состојба е највозрасниот велосипедист на светот 109 годишниот французин Роберт Маршанд кој никогаш не возел на трки како Tour De France или Giro d'Italia:
French amateur cyclist and world-record holder Robert Marchand celebrated his 107th birthday on November 26 after he cycled around 15 kilometres.#Centenarian...
Таа форма ја држат со помош на еден тон хемија,запнување до светење на црвена сијаличка каде пулсот оди и до 180 отчукувања на срцето или јас ја викам зона на смртта и додека наполнат години како фудбалерите и после машината е продувана.Имам познаник првак во Југославија во велосипедизам на времето,сега има 70 години,зголемена килажа и здравствени проблеми.Во денот не вози повеќе од 20км со роуд.Земи пример 2 идентични автомобили со исти мотори.Едниот вози го постојано со 90,100 на саат на отворено секој ден по 12 саати со месеци се додека моторот не даде знаци за ремонт а вториот цеди го до максимум колку што оди исто по 12 саати на отворено се до ремонт.Што мислиш колку км до ремонт ќе истера првиот а колку вториот?Јас тврдам првиот ќе измине минимум 2 пати поголема километража од првиот.
Сите професионални спортови се такви, ако сакаш да бидеш во врвот мора да го оптеретиш организмот до максимум вклучувајки го и користењето на стероиди, хемии итн
Сите професионални спортови се такви, ако сакаш да бидеш во врвот мора да го оптеретиш организмот до максимум вклучувајки го и користењето на стероиди, хемии итн
Кој што си сака негова работа.Јас никогаш не сум форсирал на ниедна тура,не дозволувам на најтешките угорници пулсот да оди повеќе од 140,не користам никакви допинзи штетни за организмот и се надевам дека ќе дочекам пензионерски денови во кои ќе продолжам да возам маратонски тури како што возам и денес.
чекај чекај јас реков дека не се слаби и исушени и дека имаат огромни мускули на нозете, како прашање на претходниот пост, а како ги добиле тие мускули не искоментирав. најверојатно т.е. колку што сум информиран јас највеќе допинг има во велосипедизмот од сите други спортови.
Јас сум висок 171 со некаде 66кг.Малку стомакот ми виси а бутовите ми се здебелени и се познаваат мускулите на нив.Долу под колената исто ми се малку здебелени но ниедна вена не се гледа на нив.Не користам никакви хемикалии туку се хранам најнормално и претежно попосна храна.Секој работен ден вртам од 40 до 45км низ град со терет од 8 до 10кг на багажник со најобичен 28 ца од 7500 денари.Просечна брзина на возење е околу 16км на саат.Ова го правам околу 5 години и сметам дека тоа е клучот за набивање кондиција за маратонски тури кои траеле и по 22 саати со паузи.Бидејки не сум спринтер и затоа сум немал амбиции за трки но затоа сум жилав и издржлив на целодневни тури и сум се насочил на велосипедски туринг исто како во атлетиката тој што не го бива за спринт го бива за маратон и обратно.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.