Општи вело муабети, прашања, совети

Член од
21 март 2017
Мислења
142
Поени од реакции
89
Здраво на сите бајкери во темава за Бициклизам, ме интересира нешто т.е. сакам некој совет да добијам од вас како поискусни и навистина ми треба некој што добро е познава таа проблематика, при спортување т.е во случајов возење на велосипед сакам да знам дали при возење на на долги и претежно тешки (со големи успони) релации колку се оптеретува срцето и дали тој напор е штетен за него, дали може да се појават некои сериозни заболувања и сл. колку страда срцето во тие моменти итн, некој поупатен во ова нека даде свое гледиште и мислење , искуства ваши, мислења итн.
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
296
Поени од реакции
412
Здраво на сите бајкери во темава за Бициклизам, ме интересира нешто т.е. сакам некој совет да добијам од вас како поискусни и навистина ми треба некој што добро е познава таа проблематика, при спортување т.е во случајов возење на велосипед сакам да знам дали при возење на на долги и претежно тешки (со големи успони) релации колку се оптеретува срцето и дали тој напор е штетен за него, дали може да се појават некои сериозни заболувања и сл. колку страда срцето во тие моменти итн, некој поупатен во ова нека даде свое гледиште и мислење , искуства ваши, мислења итн.
Срцето - како што знаеме - е во суштина мускул. Секој мускул се доразвива и дооформува со вежбање, и како и секоја вежба, не треба да се претерува.

Можам слободно да кажам дека ние рекреативците не можеме да ставиме толку голем напор на срцето бидејќи тешко ни е да се држиме до функционалната граница на пулс (оној пулс каде се уште можеш да дишиш континуирано и да продолжиш со вртење). За нас рекреативците тоа е некаде во реонот од 170 до 180 отчукувања во минута.

Знам за себе, бидејќи кога ќе стигнам до таа граница потсвесно намалувам темпо. Спротивното може да се каже за тркачиве (ќе го пингам @Acohipmk) кои намерно целат кон функционалната граница бидејќи тогаш се најефикасни (најбрзи). Тука доаѓа во предвид и фактот дека срцето е мускул, и што повеќе го вежбаш станува појако и поцврсто и затоа можат да го издржат тој напор.

Секако, со секоја вежба треба да се има на ум и умереноста. Пак ќе кажам, рекреативците не треба да се грижат за тоа, ама ако ти е вистинска грижа, тие успони пробај да ги возиш со темпо кое ќе ти овозможи да изговориш цела реченица без да треба да земеш воздух.

Сите овие работи паѓаат во вода ако веќе имаш некаков дијагностициран проблем со срцето. Тогаш треба да си ги следиш упатствата кои ти ги дава докторот и да не правиш ништо на своја, а уште помалку на туѓа иницијатива.
 
Член од
11 август 2013
Мислења
18
Поени од реакции
15
Здраво на сите бајкери во темава за Бициклизам, ме интересира нешто т.е. сакам некој совет да добијам од вас како поискусни и навистина ми треба некој што добро е познава таа проблематика, при спортување т.е во случајов возење на велосипед сакам да знам дали при возење на на долги и претежно тешки (со големи успони) релации колку се оптеретува срцето и дали тој напор е штетен за него, дали може да се појават некои сериозни заболувања и сл. колку страда срцето во тие моменти итн, некој поупатен во ова нека даде свое гледиште и мислење , искуства ваши, мислења итн.
Дури и за рекреативно возење, прво оди на стрес тест на спортска медицина, за да бидеш 100% сигурен дека се е во ред. :)
 
T

Terroir

Гостин
Здраво на сите бајкери во темава за Бициклизам, ме интересира нешто т.е. сакам некој совет да добијам од вас како поискусни и навистина ми треба некој што добро е познава таа проблематика, при спортување т.е во случајов возење на велосипед сакам да знам дали при возење на на долги и претежно тешки (со големи успони) релации колку се оптеретува срцето и дали тој напор е штетен за него, дали може да се појават некои сериозни заболувања и сл. колку страда срцето во тие моменти итн, некој поупатен во ова нека даде свое гледиште и мислење , искуства ваши, мислења итн.
Електролитите ти се задолжителни на долги тури според она што го имам читано и ми го имаат кажувано поискусни велосипедисти

Посебно ако си како мене да се потиш (исфрлаш) повеќе од вообичаено електролити од телото, во такви ситуација не е доволна само добра исхрана и редовно надополнување со вода туку електролити (science in sport имаат добри) + магнезиум инаку со ниски нивоа може да го оптеретиш срцето како и останатите др мускули
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
И минералната вода може да ви заврши работа ако немате електролити во моментот
 
Член од
22 август 2016
Мислења
80
Поени од реакции
19
Дечки кај има нај евтини велосипеди брзинци?
 

RebelMk

₪ ₪ ₪
Член од
18 октомври 2010
Мислења
1.680
Поени од реакции
1.019
Гледам на Алиекспрес има преден/заден менувач, касети, ланци Шимано. Имате ли купувано и какви се бидејќи многу се слични со оние по нашиве Бајк продавници.[DOUBLEPOST=1527842863][/DOUBLEPOST]
Дечки кај има нај евтини велосипеди брзинци?
Viper, Max се едни од најефтините и ги има речиси секаде. Ако сакаш подобри има во :
Bike Center, Bike Market, Bike Stop, Outdoor, ProSport, Pro Bike, Treska Sport, KTM (Карпош ако не се лажам) итн :)
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
296
Поени од реакции
412
Гледам на Алиекспрес има преден/заден менувач, касети, ланци Шимано. Имате ли купувано и какви се бидејќи многу се слични со оние по нашиве Бајк продавници.
Јас купувам делови на Алиекспрес. Оригинални се, без гајле. Не сум расположен да плаќам поштарина од 20 евра за дел што чини 25 евра во европските онлајн продавници, и затоа си купувам на Али.

Досега купени преден менувач 105ка и KMC ExtraLight ланец - 100% оригинални. Малку е потешко да копираш комплициран дел како менувач или ланец, притоа да ги запазиш сите жигови, детали и тежината до грам, и да те чини исто или поефтино од оригиналот.
 
Член од
28 март 2015
Мислења
5.428
Поени од реакции
11.336
Имам проблем со седиштето. Ми се спушта цело време. По нетов читам да го фарбам или некоја трака. Или пак да го носам на сервис. Кажете некој добар во Скопје.
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
296
Поени од реакции
412
Имам проблем со седиштето. Ми се спушта цело време. По нетов читам да го фарбам или некоја трака. Или пак да го носам на сервис. Кажете некој добар во Скопје.
И откако ќе ја стегеш стегата паѓа? Да не е замачкана шипката/колчето со маст? Да не има ставено маст внатре во дупката кај што влага шипката? Избриши и исчисти све тоа, стегни пак (ама стегни убаво) и пробај.
 
Член од
28 март 2015
Мислења
5.428
Поени од реакции
11.336
И откако ќе ја стегеш стегата паѓа? Да не е замачкана шипката/колчето со маст? Да не има ставено маст внатре во дупката кај што влага шипката? Избриши и исчисти све тоа, стегни пак (ама стегни убаво) и пробај.
Завиткав изолир околу шипката и нема гајле. Видов дека и претходниот сопственик ставал изолир ама беше делумно распаднат.
 
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
Гледам на Алиекспрес има преден/заден менувач, касети, ланци Шимано. Имате ли купувано и какви се бидејќи многу се слични со оние по нашиве Бајк продавници.[DOUBLEPOST=1527842863][/DOUBLEPOST]
Viper, Max се едни од најефтините и ги има речиси секаде. Ако сакаш подобри има во :
Bike Center, Bike Market, Bike Stop, Outdoor, ProSport, Pro Bike, Treska Sport, KTM (Карпош ако не се лажам) итн :)
jas sega poracav pakni posto imam hayes hidraulika a ovde nema nikade takvi pakni, 4 para za 10$ ovde eden par ke zemes za tolku iznenaden sum kolku se dobri

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
ваша препорка за тоа каде да купам добро седиште за МТБ, со буџет до 2.500-3.000! да биде анатомско, геометриско итн.. ова ме уби во..ваше искуство?
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
296
Поени од реакции
412
ваша препорка за тоа каде да купам добро седиште за МТБ, со буџет до 2.500-3.000! да биде анатомско, геометриско итн.. ова ме уби во..ваше искуство?
Без заебанција, пробај прво спушти го седиштето 2-3 цм надоле пред да купуваш ново. Ако само ти предизвикува болка а немаш трнење на местото, голема е веројатноста цела тежина да ја носи седиштето (а не ја дели со педалите како што треба).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom