Apple
It's good to be good
- Член од
- 11 октомври 2009
- Мислења
- 3.011
- Поени од реакции
- 1.267
Инспириран од постовите што ги читам по темите за Т-Хоме,Кејблтел,Телекабел итн решив да напишам еден вид на водич за тоа што би требало да преземете доколку некоја одредена услуга како што е интернет,телефон или телевизија операторот не ви ја овозможи како што би требало.
Можеби некој би помислил дека ова е глупост но многу луѓе секогаш оставаат велејќи "ех неможам сега со тоа да се бавам неможе тоа да се среди". Тоа е апсолутно неточно. Еве зошто. Сите ние барем некогаш сме се соочиле со мала брзина на интернет(иако операторот ни ветува поголема според договорот) или пак телевизискиот канал што наводно го нудат воопшто не се емитува. Во минатото во Р.Македонија не постоеше законска регулатива што на некој начин ќе постои некој што ќе ги надгледува операторите што прават и како функционираат и тоа им даваше голема слобода на операторите да си поигруваат со нивните корисници притоа зимајќи им пари а даваат малку. Агенцијата за електронски комуникации до пред некое време речиси и ништо да не правеше и евентуално некој ако поднесе приговор тоа се разлекуваше со месеци. Меѓутоа со новите измени во законот АЕК му дава потполна слобода на корисникот да поднесе приговор поради некој вид на оштетување или неовозможување за користење одредена услуга или пример некој технички проблем кој операторот несака да го одстрани. Немањето на прецизна законска регулатива исто така им даваше слобода на телекомуникациските оператори(било да се работи за мобилна телефонија,фиксна,интернет итн) да креираат високи цени и притоа крајните сметки да бидат многу високи а нема образложение од каде е тоа така.
Сакам да знаете дека секоја фирма од било кој домен постои само да направи профит а не да го задоволи купувачот.Фирмите секогаш гледаат со нивно најмало учесто да си го максимизираат профитот дури и да треба да го оштетат крајниот купувач на добро или услуга. Поради тоа доколку некогаш сметате дека услугата(мобилна,финска,интернет,телевизија и слично) не е онака како што сметате дека треба да биде односно сметката е превисока,брзината е многу слаба,сликата е лоша и слично прво нешто што треба да направите е да контактирате со техничка подршка на тој оператор. Иако сите ние сме исфрустрирани од нечиј технички служби и нивниот однос сепак тоа е нешто што мора да се направи бидејќи за било какви понатамошни дејствиа мора прво операторот да се извести за тешкотијата што ве снашла. Тие се должни да ви покажат кое од каде дошло или кое колку чини и исто така доколку квалитетот на услугата е компромитиран тие треба да преземат дејствие за нејзино поправање. Многумина од нас постојано се јавуваме по техничка подршка за многу работи и најчесто ништо не е средено. Нервозите остануваат парите си ги даваме. Доколку техничката подршка е неспособна да го реши проблемот тогаш автоматски вие имате право да поднесете приговор на беслатниот телефонски број на Агенцијата за електронски комуникации 190. Тоа претставува нова услуга барем во Р.Македонија која што служи за пријавување на случаеви кога операторот иако бил известен за одреден проблем кој што корисникот го има при користење на одредена услуга поради некоја непозната причина операторот проблемот не го решил. Приговор претставува правен акт кој што кога го поднесувате АЕК добива правна можност веднаш да ја испита состојбата во врска со вашиот проблем помеѓу вас и операторот и ја утврдува прилината зошто проблемот не е решен и притоа изнаоѓање на решение. Вие поднесувате приговор останатото го прави АЕК. Сметам дека е важно да ги знаете овие работи бидејќи ретко кој оператор води сметка за тоа што прави. Реално ништо не е совршено но досега барем немаше некој што би ги заштитил корисниците од самоволието на операторите и нивните политики. Затоа никогаш не оставајте на тоа дека ситуацијата ќе се среди. Доколку не поднесете приговор,АЕК незнае што се случува и квалитот на услугата е 0. Со поднесување на приговор автоматски АЕК спроведува санкции против операторите и на тој начин следен пат не би се осмелиле повторно да си поигруваат со корисниците. Затоа доколку сакате услуга за парите што ги давате не мирувајте,барајте ја правдата бидејќи сама нема да дојде.
Можеби некој би помислил дека ова е глупост но многу луѓе секогаш оставаат велејќи "ех неможам сега со тоа да се бавам неможе тоа да се среди". Тоа е апсолутно неточно. Еве зошто. Сите ние барем некогаш сме се соочиле со мала брзина на интернет(иако операторот ни ветува поголема според договорот) или пак телевизискиот канал што наводно го нудат воопшто не се емитува. Во минатото во Р.Македонија не постоеше законска регулатива што на некој начин ќе постои некој што ќе ги надгледува операторите што прават и како функционираат и тоа им даваше голема слобода на операторите да си поигруваат со нивните корисници притоа зимајќи им пари а даваат малку. Агенцијата за електронски комуникации до пред некое време речиси и ништо да не правеше и евентуално некој ако поднесе приговор тоа се разлекуваше со месеци. Меѓутоа со новите измени во законот АЕК му дава потполна слобода на корисникот да поднесе приговор поради некој вид на оштетување или неовозможување за користење одредена услуга или пример некој технички проблем кој операторот несака да го одстрани. Немањето на прецизна законска регулатива исто така им даваше слобода на телекомуникациските оператори(било да се работи за мобилна телефонија,фиксна,интернет итн) да креираат високи цени и притоа крајните сметки да бидат многу високи а нема образложение од каде е тоа така.
Сакам да знаете дека секоја фирма од било кој домен постои само да направи профит а не да го задоволи купувачот.Фирмите секогаш гледаат со нивно најмало учесто да си го максимизираат профитот дури и да треба да го оштетат крајниот купувач на добро или услуга. Поради тоа доколку некогаш сметате дека услугата(мобилна,финска,интернет,телевизија и слично) не е онака како што сметате дека треба да биде односно сметката е превисока,брзината е многу слаба,сликата е лоша и слично прво нешто што треба да направите е да контактирате со техничка подршка на тој оператор. Иако сите ние сме исфрустрирани од нечиј технички служби и нивниот однос сепак тоа е нешто што мора да се направи бидејќи за било какви понатамошни дејствиа мора прво операторот да се извести за тешкотијата што ве снашла. Тие се должни да ви покажат кое од каде дошло или кое колку чини и исто така доколку квалитетот на услугата е компромитиран тие треба да преземат дејствие за нејзино поправање. Многумина од нас постојано се јавуваме по техничка подршка за многу работи и најчесто ништо не е средено. Нервозите остануваат парите си ги даваме. Доколку техничката подршка е неспособна да го реши проблемот тогаш автоматски вие имате право да поднесете приговор на беслатниот телефонски број на Агенцијата за електронски комуникации 190. Тоа претставува нова услуга барем во Р.Македонија која што служи за пријавување на случаеви кога операторот иако бил известен за одреден проблем кој што корисникот го има при користење на одредена услуга поради некоја непозната причина операторот проблемот не го решил. Приговор претставува правен акт кој што кога го поднесувате АЕК добива правна можност веднаш да ја испита состојбата во врска со вашиот проблем помеѓу вас и операторот и ја утврдува прилината зошто проблемот не е решен и притоа изнаоѓање на решение. Вие поднесувате приговор останатото го прави АЕК. Сметам дека е важно да ги знаете овие работи бидејќи ретко кој оператор води сметка за тоа што прави. Реално ништо не е совршено но досега барем немаше некој што би ги заштитил корисниците од самоволието на операторите и нивните политики. Затоа никогаш не оставајте на тоа дека ситуацијата ќе се среди. Доколку не поднесете приговор,АЕК незнае што се случува и квалитот на услугата е 0. Со поднесување на приговор автоматски АЕК спроведува санкции против операторите и на тој начин следен пат не би се осмелиле повторно да си поигруваат со корисниците. Затоа доколку сакате услуга за парите што ги давате не мирувајте,барајте ја правдата бидејќи сама нема да дојде.