Нов закон - нема повеќе трајна регистрација за скутерчиња

И

Име И Презиме

Гостин
Нормално е да треба да се регистрираат скутерите годишно.(и да се вади полиса како за автомобилите )Многу од нив (посебно сега кинеските) не се во исправна состојба (несоодветни гуми,кочници и светла ) па предизвикуваат собраќајни несреќи каде се губат животи или се прави голема материјална штета што некој треба да ја подмири .
 

FikoX

Impossible is nothing
Член од
13 август 2007
Мислења
2.850
Поени од реакции
128
за точаци нема бе некоја регистрација?????? или возачка нешто ??? ај ако нема,ЗА БРЗО ЌЕ ИМА !!!
И тоа да го направат ќе се појави некој паметнаковиќ, па ќе бистри овде „Многу велосипедисти кочат само со предна затоа што им е скината сајлата на задната кочница, треба да се проверуваат секоја година“... Нека не глумат многу, и тие и ние знаеме дека регистрацијата се сведува само на плаќање.

Па, гледам и овие што ги бранат се' нови профили се, за пред избори ги направиле сега... (y)
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
А ти си задоволен со ова што секој регистрира кола или мотор туку така?утре коа ќе те удри некој ваков,тебе ќе те напраат крив.али очигледно тебе не ти смета тоа,туку ти смета што требало да се плати регистрација.у мк е битно само да не се плати и да не се губи пола ден на технички прегледи,за безбедноста никој не се замара.
Види по странство како се прави технички преглед на мотор.не смееш ни пукнат жмигавец или светло да имаш,а кај нас у мк возат кој како стигне.

го дрвите со тоа странство ама ептен... ај коа веќе така сакаш да ги судиш работите да ти пообјаснам некои работи а ти поречи ги ако можеш.


1. тоа што ке отидеш на регистрација и ке поминеш технички не е НИКАКВА гаранција дека колата е исправна. сите знаеме во приватните технички прегледи како се регистрира кола - 1000 пати сум бил сведок на поминување на технички преглед на НЕИСПРАВНО возило. ако ти кажам дека имам видено комшија дека регистрира кола со тоа што само со собраќајната оди да регистрира може и нема да ми веруваш нели. и еве да ти кажам јас лично имам поминато на технички со неисправна рачна кочница ( ама ИЧ не фаќаше рачната ) - и ова е нормално и регуларно нели? - после јас сам си ја направив затоа што несакав колата да ми биде неисправна. кога сте запнале со тој технички..

Во склоп на цената на технички праќаш 1500 или 1200 денара за улици и патишта - кај нас какви улици и патишта имаме? за тие пари што ги плаќаме треба патиштана ко писти да ни бидат а не на секој чекор дупки и крпеници што се преправаат од година во година.

Во странство колата се регистрира еднаш на 3/4 години и ти лепат маркица ( пример германија ) имаш црвена зелена и жолта маркица каде што ако имаш црвена маркица во гооолем дел од градот несмееш да возиш затоа што си голем загадувач ако имаш жолда во строг центар несмееш да возиш.

Во странство мерат издувни гасови т.е емисија на CO2 и над одредена граница ти даваат жолта/црвена маркица ( како што реков погоре ) - кај нас тоа го има? - НЕ.. и недај боже да го воведат во брзо време пошто пола и повеќе од коливе у македонија треба да завршшат во отпад како старо железо ( хинт - за во странство да оставиш кола како старо железо треба ТИ да платиш не отпадот на тебе )

платите во странство се апсолутно неспоредливи со платите кај нас.... а казните ни се исти па дури некои казни кај нас се и поголеми

у странство шарата на гумите несмее да ти биде помала од 3 милиметра а кај нас ги возат додека не се покажат самите жици на гумата ( пошто имаат појак животен стандард него ние )

у странство осигурителните компании исплаќаат до денар РЕАЛНА оштета на возилото во случај на сообраќајка - а кај нас недај боже да те удрат кога ке отидеш во осигурителна компанија се ценка со тебе како на пазар да е.

во странство атест за „клима“ фолии не издаваат како кај нас.. си има точно пропишано правило до клку проценти смее стаклото да биде затемнето и никој не се нафаќа да ти пише атест за тавкто нешто - кај нас со 100% затемнети стакла НА ЦЕЛА КОЛА ти пишува во сообраќајна атест дека е регуларно.... и ова е у ред така?

и у случај да не си знаел... кај нас мотор до 50 кубика еднаш се регистрира а полиса за осигурање се вади секоја година... у случај да не си знаел....

се надевам дека доволни ти се споредбите „ВО СТРАНСТВО“ со нашава мизерна македонија. ако не ти се ке ти наведам уште некоја без проблем.

Нормално е да треба да се регистрираат скутерите годишно.(и да се вади полиса како за автомобилите )Многу од нив (посебно сега кинеските) не се во исправна состојба (несоодветни гуми,кочници и светла ) па предизвикуваат собраќајни несреќи каде се губат животи или се прави голема материјална штета што некој треба да ја подмири .
погоре спомнав а ке спомнам и јас.. тоа што ке поминете на технички не значи дека возилото без разлика дали е кола камион мотор или автобус не е никаква гаранција дека возилото е навистина исправно... исправноста на возилото зависи од личен карактер! јас на пример никогаш не сум дозволил да се возам со неисправна кола.. .поготово со неисправни кочници со неисправен систем за управување или со неисправни светлосни сигнали... тие се на 1 место после е се останато... исправноста на возилото зависи од соопственикот на истото возило. пред се тоа е за своја лична безбедност па после и за другите.

а кај нас у македонија полиса за осигурање се вади секоја година и за мотор и за кола и за се што оди на тркала и е регистрирано во мвр.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
го дрвите со тоа странство ама ептен... ај коа веќе така сакаш да ги судиш работите да ти пообјаснам некои работи а ти поречи ги ако можеш.


1. тоа што ке отидеш на регистрација и ке поминеш технички не е НИКАКВА гаранција дека колата е исправна. сите знаеме во приватните технички прегледи како се регистрира кола - 1000 пати сум бил сведок на поминување на технички преглед на НЕИСПРАВНО возило. ако ти кажам дека имам видено комшија дека регистрира кола со тоа што само со собраќајната оди да регистрира може и нема да ми веруваш нели. и еве да ти кажам јас лично имам поминато на технички со неисправна рачна кочница ( ама ИЧ не фаќаше рачната ) - и ова е нормално и регуларно нели? - после јас сам си ја направив затоа што несакав колата да ми биде неисправна. кога сте запнале со тој технички..

Во склоп на цената на технички праќаш 1500 или 1200 денара за улици и патишта - кај нас какви улици и патишта имаме? за тие пари што ги плаќаме треба патиштана ко писти да ни бидат а не на секој чекор дупки и крпеници што се преправаат од година во година.

Во странство колата се регистрира еднаш на 3/4 години и ти лепат маркица ( пример германија ) имаш црвена зелена и жолта маркица каде што ако имаш црвена маркица во гооолем дел од градот несмееш да возиш затоа што си голем загадувач ако имаш жолда во строг центар несмееш да возиш.

Во странство мерат издувни гасови т.е емисија на CO2 и над одредена граница ти даваат жолта/црвена маркица ( како што реков погоре ) - кај нас тоа го има? - НЕ.. и недај боже да го воведат во брзо време пошто пола и повеќе од коливе у македонија треба да завршшат во отпад како старо железо ( хинт - за во странство да оставиш кола како старо железо треба ТИ да платиш не отпадот на тебе )

платите во странство се апсолутно неспоредливи со платите кај нас.... а казните ни се исти па дури некои казни кај нас се и поголеми

у странство шарата на гумите несмее да ти биде помала од 3 милиметра а кај нас ги возат додека не се покажат самите жици на гумата ( пошто имаат појак животен стандард него ние )

у странство осигурителните компании исплаќаат до денар РЕАЛНА оштета на возилото во случај на сообраќајка - а кај нас недај боже да те удрат кога ке отидеш во осигурителна компанија се ценка со тебе како на пазар да е.

во странство атест за „клима“ фолии не издаваат како кај нас.. си има точно пропишано правило до клку проценти смее стаклото да биде затемнето и никој не се нафаќа да ти пише атест за тавкто нешто - кај нас со 100% затемнети стакла НА ЦЕЛА КОЛА ти пишува во сообраќајна атест дека е регуларно.... и ова е у ред така?

и у случај да не си знаел... кај нас мотор до 50 кубика еднаш се регистрира а полиса за осигурање се вади секоја година... у случај да не си знаел....

се надевам дека доволни ти се споредбите „ВО СТРАНСТВО“ со нашава мизерна македонија. ако не ти се ке ти наведам уште некоја без проблем.



погоре спомнав а ке спомнам и јас.. тоа што ке поминете на технички не значи дека возилото без разлика дали е кола камион мотор или автобус не е никаква гаранција дека возилото е навистина исправно... исправноста на возилото зависи од личен карактер! јас на пример никогаш не сум дозволил да се возам со неисправна кола.. .поготово со неисправни кочници со неисправен систем за управување или со неисправни светлосни сигнали... тие се на 1 место после е се останато... исправноста на возилото зависи од соопственикот на истото возило. пред се тоа е за своја лична безбедност па после и за другите.

а кај нас у македонија полиса за осигурање се вади секоја година и за мотор и за кола и за се што оди на тркала и е регистрирано во мвр.
Читај го болдираното,малку контрадикторно.ај одлучи се што и како си возел.
Каде тоа у странство кола или мотор се регистрира на 4 години(ко веќе ја спомна германија,за возило постаро од 3 години,регистрација е на секои 2 години)?
моторите во странство обично се регистрираат еднаш у првите 2-3 години(само коа се скроз нови) и после тоа е секоја година.
За шарата на гумата кој е крив?шоферот или некој друг?ако ти не можеш да си дозволиш да купиш основни работи за кола или мотор кои ја зголемуваат безбедноста,тогаш иди пешки или користи јавен транспорт,не само се жалите како се е скапо а секој ден со кола или мотор идете и у вц(народски кажано).
Да не сакаш казната да биде 100ден за нерегистрирано или неисправно возило?казните се намерно високи за да се свестат возачите,али у мк и тоа не пали.У странство шоферите се многу посовесни отколку кај нас.еве пример англија ,ако те видат дека сакаш да поминуваш улица,одма застануваат.у скопје ми се има десено(пред неколку години) на пешачки 10 мин да чекам некој да застане за да поминам улица.

Не знам зашо го спомнуваш цо2.треба да си среќен што кај нас не мерат.

Осигурувањето у странство детално знае каква кола и во каква состојба осигурало.кај нас ко што сам си кажа осигурањето уствари осигурува и неисправни возила(поминале на технички ко исправни).
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
@galaxys тебе брат не вреди да ти се објасни... секогаш ке бидеш против. и искрено се сомневам дека возиш нешто воопшто според муабетиве али ај.. твое си е.
 
Член од
14 август 2010
Мислења
104
Поени од реакции
22
ме насмеа сега
друга болка е за оние кои си го регистрираа моторчето со 50цм кубни па сменија делови и ги направија 80+, сега тие тешко дека воопшто ќе ги регистрираат, или па може и атест да се плаќа дополнително
Баш ме интересира како они ќе знаат дека моторот е 80 кубика.. кога во сообраќајна се води 50... и тие ќе си ги регистрираат нормално нема никакви атести и тие глупости
 

Klinton

wanna BOMB?
Член од
11 април 2010
Мислења
2.786
Поени од реакции
4.432
Баш ме интересира како они ќе знаат дека моторот е 80 кубика.. кога во сообраќајна се води 50... и тие ќе си ги регистрираат нормално нема никакви атести и тие глупости
скапа е нафтата за пиење
 
Член од
7 февруари 2013
Мислења
128
Поени од реакции
74
Му е*ам матер .. да не прочепкав по интернет немаше да видам. Одам у полиција за осигурување ми вика дечко нова сообраќајна о.О .. И ја каква сообраќајна бе .. па секоја година се регистрира сеа. Па кажете бе мамето ваше.
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Му е*ам матер .. да не прочепкав по интернет немаше да видам. Одам у полиција за осигурување ми вика дечко нова сообраќајна о.О .. И ја каква сообраќајна бе .. па секоја година се регистрира сеа. Па кажете бе мамето ваше.
ова можеби важи за новите, али за старите НЕ. прашав и тоа беше одговорот. старите ќе си тераат со една регистрација. ова за 50 кубика зборам
и нормално, осигурување ќе си вадиме секоја година
 

Кико Д.

ULTRAS - way of life
Член од
26 јануари 2010
Мислења
11.435
Поени од реакции
9.676
Јас баш вчера видов 50ка со онаква лепенка за регистрација низ Битолава.
 
Член од
7 февруари 2013
Мислења
128
Поени од реакции
74
ова можеби важи за новите, али за старите НЕ. прашав и тоа беше одговорот. старите ќе си тераат со една регистрација. ова за 50 кубика зборам
и нормално, осигурување ќе си вадиме секоја година
Го имам 5 години .. ми побараа регистрација.
 

VGC9DCTX9C

Prof. Dr. Zgembo Adišlić
Член од
3 мај 2006
Мислења
101
Поени од реакции
46
Ајде малу освеж.
Возам Kymco Agility 50 од 2008-ма. Во сообраќајната има печат од МВР и потпис од службеникот врз текстот „Регистрацијата е трајна“
Кој може да го оспори ова?
Барам низ закониве, на pravo.org.mk дополнувања и измени и не наоѓам ништо. Некој кења или?
 
А

Атомската мравка

Гостин
Сигурно ова законов е поминат ? Оти вадев ново осигурување не ми рекоа ништо за регистрација + 2-3 полиција ме има запирано и немав никаков проблем.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom