Нови игри

Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Ивентот на иксбокс не ми баш ќејф направи али пошто е скудно време за игри и тоа пројде кај мене така позитивно. Само некако ептен мрачни, сериозни и тензични игри прикажаа со исклучок на Дрт, ако според нив гледаме што ќе се фура во новата генерација тогаш ќе мора на Свич да се префрлам да играм Јоши, Марио и Зелда :D

TLOU2 без разлика колку ќе ја заебат или добро направат едноставно е игра што треба да се изигра, мада тоа сторито може да ти го скрши филмот како и работните услови божем како во некоја конфекција во македонија да работеле, па дури и полошо поминале од тоа...

Заедно со Сајберпанк би биле претенденти за игра на годината.
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.253
Поени од реакции
27.644
ако според нив гледаме што ќе се фура во новата генерација тогаш ќе мора на Свич да се префрлам да играм Јоши, Марио и Зелда
Zelda e perfekcija od igra. I da se prefrlis :D
Автоматски споено мислење:

Нај гарбиџ нека излезе сторилајнот, али овој левел на фиделити,анимации,светло,војс актинг, посрамотуе и игри ко GOW,RDR2,Witcher 3.
Witcher 3 e igra stara 5 godini, ne e fer da se sporeduva.

RDR2 is king. Ne mozat ni animacii za konj priblizno blisku kolku ete 2 godini stara igra.
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Zelda e perfekcija od igra. I da se prefrlis :D
Автоматски споено мислење:


Witcher 3 e igra stara 5 godini, ne e fer da se sporeduva.

RDR2 is king. Ne mozat ni animacii za konj priblizno blisku kolku ete 2 godini stara igra.
Ок у право си можда за Вичер, али секад такви бенчмарк игри се користат за споредба дур се релевантни визуелно, така што тоа е и тестамент за самата игра... туку РДР2 е у поим согазена од ЛОУ2 во поглед на фацијални анимации, енвјармент детали,фиделити на текстури,лајтинг... у војс актингот може да парира, стај гемплеј/катсцени,едно до друго, блатантна е разликата.
Али овде прв пут глеате, да би можел фикс лупам дека лапа готи,бафта и секое друго полубитно признание, Сајберпанк нема да го има тој левел на исполираност у првите неколку месеци.

Ивентот на иксбокс не ми баш ќејф направи али пошто е скудно време за игри и тоа пројде кај мене така позитивно. Само некако ептен мрачни, сериозни и тензични игри прикажаа со исклучок на Дрт, ако според нив гледаме што ќе се фура во новата генерација тогаш ќе мора на Свич да се префрлам да играм Јоши, Марио и Зелда :D

TLOU2 без разлика колку ќе ја заебат или добро направат едноставно е игра што треба да се изигра, мада тоа сторито може да ти го скрши филмот како и работните услови божем како во некоја конфекција во македонија да работеле, па дури и полошо поминале од тоа...

Заедно со Сајберпанк би биле претенденти за игра на годината.
Ја сум генерално ок со тоа што прикажаа, има 3-4 што можам да увидам дека би ми се допаднале, но веројатно помпата и очекувањата за прикажување на по гигантски игри ко Сајберпанк,Хелблејд,Елден Ринг,Хало напраија да е меме евент.
 
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Споредба со РДР2 и впечатоци неможам да дадам бидејќи ја немам уште изиграно, заедно со Вичер да се споредува со TLOU2 неможе од повеќе прилини, како прво многу е ограничена за разлика од Вичер и РДР2 во нивните светови имаш мал милион детали, градби, карактери, вегетација, жив свет, текстури... значи они неможат да се фокусират само на тоа каде оди приказната како во TLOU2, имаш сајдквестови и можеш пример да јавнеш коњ да отидеш од еден до друг крај на мапата без проблем.

Друг пример а тука спаѓа и Сајберпанк е тоа што тие се достапни на повеќе платформи ПЦ, ПС, Иксбокс па и Свич и нивната оптимизација и чистење од багови едноставно е невозможно пример за ПЦ постојат мал милион комбинаторики на компоненти што ги има уградено што различен рам, хдд, процесор тип на виндовс... кај TLOU2 е многу едноставно тука, таа е достапна само за два типа на комбинација на компоненти ПС4 и ПС5...
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Споредба со РДР2 и впечатоци неможам да дадам бидејќи ја немам уште изиграно, заедно со Вичер да се споредува со TLOU2 неможе од повеќе прилини, како прво многу е ограничена за разлика од Вичер и РДР2 во нивните светови имаш мал милион детали, градби, карактери, вегетација, жив свет, текстури... значи они неможат да се фокусират само на тоа каде оди приказната како во TLOU2, имаш сајдквестови и можеш пример да јавнеш коњ да отидеш од еден до друг крај на мапата без проблем.

Друг пример а тука спаѓа и Сајберпанк е тоа што тие се достапни на повеќе платформи ПЦ, ПС, Иксбокс па и Свич и нивната оптимизација и чистење од багови едноставно е невозможно пример за ПЦ постојат мал милион комбинаторики на компоненти што ги има уградено што различен рам, хдд, процесор тип на виндовс... кај TLOU2 е многу едноставно тука, таа е достапна само за два типа на комбинација на компоненти ПС4 и ПС5...
Нормално ни ја ја неам играно но ипак се ова ќе е ингејм футиџ што прикажаа и се бааги јасни нивоата на разлка, не само со Рдр него и со било која друга што е сметана за чудовиште у изглед. Баш ради тоа што ЛОУ2 ќе е онреилс со семи-отворени области и можеби поголема вертикалност у нив, се осврнале максимално на тие елементи кои ги набројав, и е онака многу евидентна разликата, за секој со очи, види во колку нијансирање на емоциите иделе и во катсцени и во егзекутирање на клоус-комбат секвенците, тоа е е реално огромно достигнување и става праг на како треба да личат идните трипл-еј наслови.
Ќе направи такви ментално реалистични анимации за кога ќе играш пример игра ко новава Асасинс Валхала и ќе треба да поминуваш низ нивните дијалози и причи малце ќе ти биде незгодно колку се сабпар.
Сајберпанк секако ќе е истотака 10/10 игра, но мислам дека нема да има доволно иновации во себе за да заслужи готи, исто ко Вичер 3 шо немаше но ги втемели веќе постоечките дотогаш рпџ елементи и ворлд билдинг, али сеа сме 2020, ќе треба да иновираат во неколку сегменти, шутинг,стелт,експлоринг...
 
Последно уредено:
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Без дилеми TLOU2 ќе биде испеглана до максимум и пак ќе дополнам бидејќи во неа се вложи многу, ова е лицето на Сони и игра што ќе им донесе милиони продадени конзоли, лицата на карактерите веројатно ќе бидат најдобри до сега направени во било која игра, Анчартед 4 е стара веќе неколку години и сеуште одлично се држи во тој поглед и е ненадмината од многу други.

Според мене Сајберпанк ќе земе награда за игра на годината, играта е по опширна, по исполнета и достапна за многу играчи низ светот.

Ќе видиме во декември што ќе биде.
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.253
Поени од реакции
27.644
РДР2 е у поим согазена од ЛОУ2 во поглед на фацијални анимации, енвјармент детали,фиделити на текстури,лајтинг... у војс актингот може да парира, стај гемплеј/катсцени,едно до друго, блатантна е разликата.
Znam deka si hypnat, ama, ne e tolku detalna kako RDR2.
Nikoj vo gaming industrijata ne moze da im se priblizi na Rockstar vo detali.
Sporeduvas igra sho e linearna so open world, kade imas dinamicna klima, eko sistem, divina, kade sekoe NPC ima svoj karakteristicen isprogramiran plan za denot.

Teksturi i animacii se tehnologija koja zavisi od hardwareot na koja e developirana, taka da normalno ima prednost.

Igrite se mnogu poveke od UUU KAKVA GRAFIKA BRAAT
Автоматски споено мислење:

Od toa sto go vidov, snegot i animaciite na zivotnite, ete na konjot se podobri vo RDR.
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Znam deka si hypnat, ama, ne e tolku detalna kako RDR2.
Nikoj vo gaming industrijata ne moze da im se priblizi na Rockstar vo detali.
Sporeduvas igra sho e linearna so open world, kade imas dinamicna klima, eko sistem, divina, kade sekoe NPC ima svoj karakteristicen isprogramiran plan za denot.

Teksturi i animacii se tehnologija koja zavisi od hardwareot na koja e developirana, taka da normalno ima prednost.

Igrite se mnogu poveke od UUU KAKVA GRAFIKA BRAAT
Автоматски споено мислење:

Od toa sto go vidov, snegot i animaciite na zivotnite, ete na konjot se podobri vo RDR.
Сите овие под-системи во rdr2 што ги наведе се скрипта и цел им е да ти напраи илузија дека играш сендбокс ко зелда... рдр2 е преполна со разни интеракциони анимации али не често се комплементираат меѓусебно.
Не е графиката сама по себе што го турка медиумот, него уметничкиот талент и гејм дирекција.


На крај, поентата ми е дека игри ко lou/lou2(потенцијално),botw,mario(било која),ds/bloodborne,minecraft,portal,skyrim се многу повлијателни и иновативни од игри ко rdr2,gta5(sp) и witcher 3, зошо првиве се исклучително добри во едно до две нешта и просечни во останатото, вториве се многу добри во се што во тој момент е етаблирано и сакаат да бидат од се по нешто.
Посекако потребни се да постојат и едниве и другиве, но у школи по гејм дизајн првиве ќе се учат поише пошо целиве кои ги поставуваат вториве се неизводливи.

кој му се праи дипдајв, дечково го доловува тоа донегде во видеово, преку обиди за духовитост.
 
Последно уредено:
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Овие што се опен ворлд се скрипта што ти прават илузија дека е сенбокс, па поголеми илузионисти од ноти дог можда и да нема. Ноти дог е во сопственост на Сони и можеби се најпривилегираното стодио на Сони, си се запрашал некогаш како они баш успеваат да направат таква графика, дизајн и анимација а другите се мачат, гледај го видеото со наслов: How Crash Bandicoot Hacked the Original Playstation, 31 минута е но ќе ти сумирам и ќе кажам дека Сони им помогнале, покажале и сугерирале како да го искористат и најмалиот ресурс од конзолата за да ја направат играта толку добра за тоа време, таков пристап не дозволуваат на никој друг.

Пример квест лајнот на баронот од вичер 3 е покомплексен и разграден од сторијата на TLOU, еве да не се налутиш нека биде како една половина од таа што е во TLOU, до моментот кога ќе завршиш со баронот ти си изиграл можда 20 посто од играта. Да не збориме дека имаш ветер, невреме, ден, ноќ, жив свет што не зависи од тоа со кого разговараш, дали си на почеток на квест или го баталуваш тој и преминуваш на друг, пример квест можам да изиграм во ноќе кога има невреме или дење кога е сонце...

Ваквите игри можда ти изгледаат дека не се комплементираат во дадени ситуации затоа што имаш дијалози со десетици карактери каде што најчесто имаш по три прашања или одговори само во една средба со него, да не збориме за карактери што комуницираш и се среќаваш повеќекратно.

Вичер 3 е поим за квест дизајн и раскажување на приказна, ако мислиш дека не е така погледни ги пример Horizon Zero Dawn и Assassins Creed што следеа. Не ми е јасно што толку револуција направија
Зелда и TLOU а не го направија Вичер, РДР и ГТА5.
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Овие што се опен ворлд се скрипта што ти прават илузија дека е сенбокс, па поголеми илузионисти од ноти дог можда и да нема. Ноти дог е во сопственост на Сони и можеби се најпривилегираното стодио на Сони, си се запрашал некогаш како они баш успеваат да направат таква графика, дизајн и анимација а другите се мачат, гледај го видеото со наслов: How Crash Bandicoot Hacked the Original Playstation, 31 минута е но ќе ти сумирам и ќе кажам дека Сони им помогнале, покажале и сугерирале како да го искористат и најмалиот ресурс од конзолата за да ја направат играта толку добра за тоа време, таков пристап не дозволуваат на никој друг.

Пример квест лајнот на баронот од вичер 3 е покомплексен и разграден од сторијата на TLOU, еве да не се налутиш нека биде како една половина од таа што е во TLOU, до моментот кога ќе завршиш со баронот ти си изиграл можда 20 посто од играта. Да не збориме дека имаш ветер, невреме, ден, ноќ, жив свет што не зависи од тоа со кого разговараш, дали си на почеток на квест или го баталуваш тој и преминуваш на друг, пример квест можам да изиграм во ноќе кога има невреме или дење кога е сонце...

Ваквите игри можда ти изгледаат дека не се комплементираат во дадени ситуации затоа што имаш дијалози со десетици карактери каде што најчесто имаш по три прашања или одговори само во една средба со него, да не збориме за карактери што комуницираш и се среќаваш повеќекратно.

Вичер 3 е поим за квест дизајн и раскажување на приказна, ако мислиш дека не е така погледни ги пример Horizon Zero Dawn и Assassins Creed што следеа. Не ми е јасно што толку револуција направија
Зелда и TLOU а не го направија Вичер, РДР и ГТА5.
Го иам глеано, Сони како ексклузивна платформа за тогашното NT им помогнале се разбира, исто ко Nintendo што им помагале на Rare на времето, во видеото колку што се сеќавам поише се образложува како овие нашле воркараунд за да напраат конкурентен платформер.
Заслуга на талентот и успешноста на луѓето што таа франшиза се продала масовно и потоа овие ги откупиле, за да еволуираат ко компанија и до ден денешен да имаат привилигирана позиција, што еве во моменталниве оптикс пред искачање на lou2 ја глеаме и мрачната страна.

Види нема многу луѓе што можат да аргументираат против пишувањето во вичер,рдр,гта сите се у најтесниот бракет, и не само во тоа него ко што кажав и во секоја останата механика што ги сочинува, но ако си играл некои од тие што ги набројав ќе забележиш кај мањкаат, еве нека не е lou, имаш игра ко divinity 1,2 што има боље рајтинг од сите овие три, имаш nier automata,bayonetta,dmc5 што имаат многу боље комбат од вичер, имаш зелда што има далеку боље сендбокс и експлоринг итн... овие гломазни игри што инспирираат, произведуваат субстандардни нивни клонови(по равенката, поголемо/поише=боље) и затоа и самите планираат да се корс коректнат при што Сајберпанк ќе е по густа, а помалку растргната и опширна, а ГТА 6 ќе е на експанзии најверојатно со фокус на вертикалност. Ете и Валхала новава ќе има значително помала мапа и помалце филер квестови во однос на Одисеј.
Значи фората е што овие игри се аутлаерс и не треба другиве да се огледуваат на нив и да применуваат такви модели, туку обратно они се кратците и ајкулите, нешто слично ко технолошките гиганти што се франкештајни лепени и одржувани од стотици стартапи.
 
Последно уредено:

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.253
Поени од реакции
27.644
Edinstvenoto nesto sho moze BOTW da bide prepoznaena po e nejziniot physics i enviromental storytelling.
Glavniot kvest a i side questovite se mnogu lesno zaboravlivi, edino samo kvestot so gradenje na kukja mi ostavi vpecatok.
I nesto sto go ima kaj BOTW a sto mi fali vo drugi igri e toa sto na mapata ima obelesano kade se si bil.

Da, Glavnite kvestovi na RDR se skriptirani, jas taa kritika ja sfativ, megutoa ne postoi momentalno igra na pazarot so takov nezavisen ziv svet kako onoj vo RDR.
Ne znam kolku ja imas igrano, eve jas na primer imam puknato 300 saati, i odprilika tolku vreme vo BOTW, i nemam videno na primer orel kako lovi zajce, ili riba, pa krokodil kako lovi elen, puma kako lovi.
Toa go pravi svetot da se oseka kako vistinska suma.
Pa potoa ako ubies nekoe zivotno, po 2 minuti ako se vratis, negoviot les go jade drygo zivotno.

Rockstar imaat napravreno mokjno AI za seto ova, i ne e vo red sto go potcenuvas tolku.

https://medium.com/the-sound-of-ai/the-reality-of-red-dead-redemption-2s-ai-part-1-c276e9da2763


Site igri gore dole se skriptirani ili imaat skriptirani elementi vo niv.
Sho toa i ne treba da ti bide problem, bidejki TLOU e skriptirana from top to bottom.
Dobra vo storytelling(iako e prasanje na vkus), prosecna vo se drugo.
 
Последно уредено:
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
blays баш тој воркараунд што го спомна што им дале амин од Сони ги издигнува ниво над сите други, тој воркараунд е нелегален и недозволен за било кои други студија, не им љубоморам на НД напротив краш картингот ми е една од омилените игри ама се гледа дека тие уште во старт имаат предност и секогаш ќе имаат. Друга приказна би било кога би им ги виделе игрите и на ПЦ и иксбокс, па тогаш да направиме споредби за анимација, графика, свет, тогаш да видиме колку им се посебни и специјални.

Од игрите што ги спомена погоре уште портал ги немам играно (а ги барав онлајн :)) и скајрим ама неа најверојатно нема да ја изиграм бидејќи ептен не ме влече. Кај зелда бодв ми се допаѓа тоа што може да ме внесе и да поминам саати во неа, не ми се допаѓа тоа што оружјата лесно се кршат а и има грмотевици скоро во секое денонокије. Дивинити 1 и 2 се копии на балдурс гејт, ништо посебно не инвентира но се одлични игри. Ниер Аутомата ми е втора нај омилена игра после Вичер 3 и ја би ја ставил во двете категории што ги кажа ти, феноменална музика, свет, комбат и приказна која што еволуира постојано со доста филозофија каде што те тера да се запрашаш за многу прашања поврзани со животот дур ја играш и посебно кога ќе ја завршиш.

Делумно ќе се сложам со Darling во врска со AI-то на РДР2 кое изгледа нешто нај нај до сега, целиот свет живее без разлика дали си во близина на некој настан, некои животни или не, просто на ниво над сите. И сите девелопери копираат едни од други замисли каде би биле ФПС игрите ако не ги копираа вулфенштајн и ид и не ја надоградуваа формулата, ја поради тоа би се сметал за гејмер пионер бидејќи ја играв во 90-тите :)

Збор два и за TLOU, незнам како луѓе гледаат на тоа колку е по шокантна приказната демек е толку подобра, од типот нај нелогичниот и нај не предвидливиот потег секогаш се смета за исправен и потоа пробуваат да не убедат дека е тоа така, ова се однесува и на филмови и серии, ако тоа е арт тогаш незнам... и незнам колку е исправна одлуката која за мене е надвор од памет за на медиум да се прикажува бакнување помеѓу две малолетни девојчиња, и да се прикажува како маж сака да злоставува девојче, како тоа само на нив им текнало а на никој друг не, дали е тоа прашање од етика, морал и што ли уште не. Оваков "арт" само фураат такви "напредни", "разбудени" кои што мислат дека се над сите и треба на ни покажат како треба...
 
Член од
5 декември 2014
Мислења
379
Поени од реакции
384
Иам 150тина саата на кампањата и мултито во рдр2 се на се, и кога експериментирав со системите до која мера може да идеш, најчесто играта те наведуваше да ја играш како они ја смислиле, ако отстапиш малце почнуваше да се брејкнува.
Сите квестови у ред дед се скриптирани, и тие рандом енкаунтерс се тригераат во одредено време на одредено место, екосистемите се локализирани, цел гејм дизајн спаѓа во скриптични игри, ништо не се одвива независно од друго... и тоа не е страшно, најголем дел од игрите се такви али повеќето не се срамат да се задскриваат, и тие што ги набројав истото важи (можда едино скајрим забегава во некој аспекти само), вие наметнувате дека lou треба исто ко овие да глуми нешто друго.
Ете Ботв си играла, ќе знаеш дека светот ти е отворен од старт, руновите можеш секад на повеќе начини да ги користиш при извршување данџни и пазлови, или тепање бос или искачување планини и предели.
Да не зборам па за Мајнкрафт и Терариа, чистокрвни сендбокси, али се посветуваат на тоа што се, не значи дека едниве се боље од другиве, но мора да избереш или си системска или скриптична игра, или па ќе си второво и ќе глумиш нонбајнари... или ќе сакаш да си брејктру невидено нешто во индустријата и ќе заглавиш у девелопмент ко Стар Цитизен.

И на крај да ви одговорам на двајцата, секад овие што седат на две седишта ќе бидат срозени од тие што важат за стејплс у жанрот(и не, добро изведено раскажување не спаѓа под вкус) и нема љутиш, и ја уживам да ги играм но очигледно ми е кога нивните механики сум ги препознал негде претходно боље изведени, а се препуни со такви.
Муабетот произлезе од тоа дека ја пофалив lou2 како изглеа на сметка на овие, и стојам зад тоа, ко ќе излезе ќе биде првата true некстген игра, ќе видите анализи на канали ко digital foundry.
 
Последно уредено:
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
356
Не е битно дали и колку е играта линеарна или опен ворлд, дали прави само една работа феноменално а другите е назад 10 години, или пак све прави на високо ниво сеедно ми е мене, играм игри што ми се допаќаат и уживам во нив. Ти ги кажа TLOU 1 и 2 како топла вода да измислиле од рангот на Мајнкрафт, Тетрис и Марио и тука неможам да се сложам, фактот дека се популарни игри и спаѓаат во подобрите не го спорам, дека двојката ќе изгледа одлично исто не го спорам, но тоа што можеби ќе изгледа подобро и ќе биде подобро оптимизирана од многу други игри што ќе се појават на повеќе платформи ( од типот Сајберпанк, Асасинс Крид...) и на тоа да се вели дека е вау у споредба со другите од типот види каква е подобро изгледа и делува во споредба со нив, за мене не е прав показател.

ГТА е поим за сендобокс од секогаш, секогаш реалноста ја гурале ниво погоре, има премногу игри излезено до сега каде што е многу тешко и се поретко се случува да има игра што прави нешто ново нешто невидено и не пробано до сега. Ако ти се допаѓаат такви игри тоа е сосема во ред кој сум јас тука да ти кажувам и убедувам но дека другите помалку вредат на некој начин мене не иде.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom