Нови возачки дозволи

Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Здраво на сите...тие што имате положено, од кој пат градска положивте и колку пари ве фати се на се ? :) И дали по извесно време се опуштивте да возите по други градови,,, мене многу ми е страв на автопат како ќе се снајдам..
Заборавив жмигавец градска,еднаш паднав... Околу 350 евра се на се....
Нема страв на авто пат, возење со препорачана брзина, пазење зошто многу будали возат ненормално, иначе за да немаш страв, многу рано на сабајле нема гужва, најдобро за возење...
Ако си почетник, или имаш кола со голема кубикажа, обавезно со постар возач,искусен...
 
Член од
22 декември 2018
Мислења
66
Поени од реакции
26
Здраво на сите...тие што имате положено, од кој пат градска положивте и колку пари ве фати се на се ? :) И дали по извесно време се опуштивте да возите по други градови,,, мене многу ми е страв на автопат како ќе се снајдам..
Лекот му е само возење, ако имаш страв ќе си возиш со придружба.
Вози активно во секоја прилика што ќе ја имаш, ако некој вози пример треба да одите некаде земи вози ти кога ќе направиш доволно искуство нема да имаш страв воопшто, се е навика да не речам рефлекси за да пазиш дали имаш зад тебе, жмигавци итн. Се е до искуството и да не се тресиш кога ќе возиш не управуваш авион на земја си.
А автопатот е гола вода другарче во споредба со градска вожња, тука ако не си опуштен за низ град незнам..
 
Член од
21 октомври 2016
Мислења
520
Поени од реакции
670
Тие што викате автопат гола вода, незнам што врска немате или не сте мрднале подалеку од белви. На автопат секогаш треба да внимаваш баш затоа што се поголеми брзини, секогаш да го пратиш сообраќајот не само пред тебе туку и позади тебе што се случува. Ќе си повозиш малку со поискусен шофер некое време на отворено за да добиеш осет за све, понашање на возилото и како ти да се понашаш во споредба со другите учесници.
 
Член од
28 јануари 2008
Мислења
298
Поени од реакции
68
Здраво на сите...тие што имате положено, од кој пат градска положивте и колку пари ве фати се на се ? :) И дали по извесно време се опуштивте да возите по други градови,,, мене многу ми е страв на автопат како ќе се снајдам..
Совет за на автопат, почитувај ги знаците, прилагоди си ја брзината како што дозволуваат условите, држи растојание помеѓу возилото пред тебе и немаш мака.
За во другите градови е поедноставно и полесно отколку во Скопје. Во другите градови се вози 40 мак 50 (секогаш има исклучоци) . Се надевам знаеш да се снајдеш да се снајдеш на раскрсница (да читаш знаци бидејќи не секаде имаш семафори). Во другите градови го немаш притисокот како во Скопје (континуирано свирење ако не си тргнал на жолто на семафор, ако возиш со 40 итн)
 
K

kicodarker

Гостин
Совет за на автопат, почитувај ги знаците, прилагоди си ја брзината како што дозволуваат условите, држи растојание помеѓу возилото пред тебе и немаш мака.
За во другите градови е поедноставно и полесно отколку во Скопје. Во другите градови се вози 40 мак 50 (секогаш има исклучоци) . Се надевам знаеш да се снајдеш да се снајдеш на раскрсница (да читаш знаци бидејќи не секаде имаш семафори). Во другите градови го немаш притисокот како во Скопје (континуирано свирење ако не си тргнал на жолто на семафор, ако возиш со 40 итн)
Советов ти звучеше ко оние на утринска емисија од АМСМ кога се јавуваат: прилсгодување на брзината...почитување на поставената патна сигнализација...и внимателно возење.
Скопје е гужва и турбо се вози типично што се големи паничари и драматични македонците. Мене најтапа за возење ми биле велес на пример. Похаотичен град немам видено. Стража према гостивар е исто едно од оние места кај што стварно не ти се поминува. Посебно со семафорите кога почнаа да го градат,е тоа хаос беше. Очи 24 отворени. А скопје дека свиреле, еби им мајката.

п.с. Чаир бе..чаир и натака...е тоа може и филм да се направи "Редот на хаосот".
 
Член од
27 јуни 2018
Мислења
218
Поени од реакции
609
Јас имам еден друг малце суров совет. Ако ти е страв не вози и не полагај воопшто, има превоз за секаде.Секој зема кај нас возачка дали на прв пат или на 10ти пат полагање ама не е секој за возење, верувај ми ова од искуство го зборувам, на два три наврати сум избегнал за влакно катастрофи од паничари на возачко седиште, од нагли превртувачки маневри заради животинче на пат до пуштање на воланот од раце и мижење на претекнување..
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.909
Поени од реакции
41.872
На сите женски им е страв на почеток, некои прв пат возат, ама после тоа ќе се опуштат.

Порано и на жена ми и беше страв да ја извади колата од гаражата, ама 2-3 месеци после тоа сама побара и да смени работна позиција во која се патува дневно по 100-200км.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Член од
6 август 2018
Мислења
5
Поени од реакции
8
Здраво
Сакам да прашам дали е потребно сертификат за возач од Ц категорија но само за во една ЕУ држава да се вози .
 
Член од
8 јануари 2013
Мислења
5.035
Поени од реакции
12.892
За сите што допрва треба да полагаат само да ви кажам да не верувате во приказните од типот комисијата не паѓа намерно ако не направиш грешка, или немојте случајно да ве излажат со нивните приказни кога ќе влезат во кола дека се на твоја страна, дека и они сакаат да положиш итн... Луѓето со чест на исклучоци кои за среќа ги има, се напатени говеда, кои паѓањето на кандидати им претставува единствено задоволство во денот, а воедно и најголем дострел во нивниот мизерен живот, кој е исполнет со потење газови од кола во кола и алапачење дур кандидатите се трудат да се сконцентрираат на возењето. Ме имаа бутано поради крајно ретардирани причини, како и ситуации што воопшто не се случиле а ти ги набројуваат како да постоеле, од типот не застана на црвената кола на таа и таа раскрсница ќе се удревте ти свиреше, а никаква кола воопшто не доаѓала ниту свирела. Потоа бизарни ситуации од типот паднат си пошто коментираше други возачи, или пак паднат си бидејќи си застанал на пешачки на точак кој се симнуваше од точакот за да помине како пешак, еднаш ми закочи нагло без причина бидејќи му се сторило дека доаѓа кола, а кога другиот му кажа дека не била во мојата лента, тогаш за да ме падне искористи тоа дека не ме видел дека сум проверил. Има уште ситуации да не набројувам, среќа минато се. Само бидете упорни и не дозволувајте да влијаат на вашата среќа, се ќе си дојде на свое место (y)

Ау да и ќе заборавев, од возењето кое трае 30 минути, третина од возењето човекот кој е напред свртен е со главата позади зборувајќи со другите, а тој е задолжен да закочи ако наиде на опасна ситуација, која секако нема да ја забележи гледајќи назад. 95% од времето барем еден од инструкторите збори на мобилен, а 100% од времето активно се зборува за кој каде бил на свадба, одмор, што правела Сузе, што правел Горан итн.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.653
Поени од реакции
4.142
За сите што допрва треба да полагаат само да ви кажам да не верувате во приказните од типот комисијата не паѓа намерно ако не направиш грешка, или немојте случајно да ве излажат со нивните приказни кога ќе влезат во кола дека се на твоја страна, дека и они сакаат да положиш итн... Луѓето со чест на исклучоци кои за среќа ги има, се напатени говеда, кои паѓањето на кандидати им претставува единствено задоволство во денот, а воедно и најголем дострел во нивниот мизерен живот, кој е исполнет со потење газови од кола во кола и алапачење дур кандидатите се трудат да се сконцентрираат на возењето. Ме имаа бутано поради крајно ретардирани причини, како и ситуации што воопшто не се случиле а ти ги набројуваат како да постоеле, од типот не застана на црвената кола на таа и таа раскрсница ќе се удревте ти свиреше, а никаква кола воопшто не доаѓала ниту свирела. Потоа бизарни ситуации од типот паднат си пошто коментираше други возачи, или пак паднат си бидејќи си застанал на пешачки на точак кој се симнуваше од точакот за да помине како пешак, еднаш ми закочи нагло без причина бидејќи му се сторило дека доаѓа кола, а кога другиот му кажа дека не била во мојата лента, тогаш за да ме падне искористи тоа дека не ме видел дека сум проверил. Има уште ситуации да не набројувам, среќа минато се. Само бидете упорни и не дозволувајте да влијаат на вашата среќа, се ќе си дојде на свое место (y)

Ау да и ќе заборавев, од возењето кое трае 30 минути, третина од возењето човекот кој е напред свртен е со главата позади зборувајќи со другите, а тој е задолжен да закочи ако наиде на опасна ситуација, која секако нема да ја забележи гледајќи назад. 95% од времето барем еден од инструкторите збори на мобилен, а 100% од времето активно се зборува за кој каде бил на свадба, одмор, што правела Сузе, што правел Горан итн.
Дали за новата комисија збориш? Кај нив 2-3пати се паѓа ко од шала.
 
K

kicodarker

Гостин
За сите што допрва треба да полагаат само да ви кажам да не верувате во приказните од типот комисијата не паѓа намерно ако не направиш грешка, или немојте случајно да ве излажат со нивните приказни кога ќе влезат во кола дека се на твоја страна, дека и они сакаат да положиш итн... Луѓето со чест на исклучоци кои за среќа ги има, се напатени говеда, кои паѓањето на кандидати им претставува единствено задоволство во денот, а воедно и најголем дострел во нивниот мизерен живот, кој е исполнет со потење газови од кола во кола и алапачење дур кандидатите се трудат да се сконцентрираат на возењето. Ме имаа бутано поради крајно ретардирани причини, како и ситуации што воопшто не се случиле а ти ги набројуваат како да постоеле, од типот не застана на црвената кола на таа и таа раскрсница ќе се удревте ти свиреше, а никаква кола воопшто не доаѓала ниту свирела. Потоа бизарни ситуации од типот паднат си пошто коментираше други возачи, или пак паднат си бидејќи си застанал на пешачки на точак кој се симнуваше од точакот за да помине како пешак, еднаш ми закочи нагло без причина бидејќи му се сторило дека доаѓа кола, а кога другиот му кажа дека не била во мојата лента, тогаш за да ме падне искористи тоа дека не ме видел дека сум проверил. Има уште ситуации да не набројувам, среќа минато се. Само бидете упорни и не дозволувајте да влијаат на вашата среќа, се ќе си дојде на свое место (y)

Ау да и ќе заборавев, од возењето кое трае 30 минути, третина од возењето човекот кој е напред свртен е со главата позади зборувајќи со другите, а тој е задолжен да закочи ако наиде на опасна ситуација, која секако нема да ја забележи гледајќи назад. 95% од времето барем еден од инструкторите збори на мобилен, а 100% од времето активно се зборува за кој каде бил на свадба, одмор, што правела Сузе, што правел Горан итн.
Македонски професионализам е тоа. И најдобро да извозиш ретко признаваат,ќе го џвака некако во стилот "Не ме бендиса ама ајде трет полагаш",и ќе измисли фиктивни ситуации или од влакно ќе направи ортома. Тоа што си прават маубет е поарно да му разбија тррма на кандидатите. Ставот не им чини,најчесто е каубојски "Ај да видиме што те научиле". Уствари тој став го има секаде по сите институции професори полиција администрација шалтери сегде кај што има минимална власт а со тоа се донесува заклучокот дека овој народ е крајно искомплексиран и со мноогу ниска самодоверба. Ебати слепците. Па има автошколи што не се мирисаат со комисијата па се караат им паѓале кандидати,фаворизираат кандидати од други автошколи, врски фаќаат кандидати па мора комисијата да преќути и сл. Порано со мито одеше сега е затегнато само врски требаат.
Кој ќе полага на прва нека си го рачуна пробен час. На втора реално гледаат, и сака да се потруди човек, за на трет пат даваат некоја лесна тура пошироки улици не забележуваат точакот не го пушти ова она. Малтретирањето е големо подобро нека поскапат испитите,во просек 3 пати градска + тест и полигон фаќа можи 5-6 месеци да завршиш се.
 
Член од
21 октомври 2016
Мислења
520
Поени од реакции
670
Дада за новата, за старата не знам како било, не можам да кажам.
Старата беше многу полоша комисија, мене горан со камион со приколка на времето ме возеше 45 минути за на крај да ме однесе на судска палата и битпазар. Таа сузе грицкаше семки и пљукаше на шофершајбна и цело време јадеа гомна. На крај се скаравме за да ми речат врати не од кај што не зема и не сакаа да даваат понатамошни инструкции ама им реков дека се на испит и дека законски мора да даваат инструкции и дека после ова ќе одам да поднесам приговор за тоа што ме тераа да полагам на улици каде што има забрана за шлепери, дека пушеа цигари и дека разговараа со тенденција да ме бутнат и дека ќе барам во приговорот главен доказ да биде видео снимката. Кога стигнавме ми рекоа да излезам од камионот, го викнаа инструкторот и отидоа од спроти. Излезе инструкторот, ми ја даде возачката и ми рече честитки си положил, бегај овие не сакаат да те видат. За кур ми се да ги гледам и јас, тие беа најголемите гадови од старата комисија и баш ми е ќејф што ги шутнаа.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.653
Поени од реакции
4.142
Старата беше многу полоша комисија, мене горан со камион со приколка на времето ме возеше 45 минути за на крај да ме однесе на судска палата и битпазар. Таа сузе грицкаше семки и пљукаше на шофершајбна и цело време јадеа гомна. На крај се скаравме за да ми речат врати не од кај што не зема и не сакаа да даваат понатамошни инструкции ама им реков дека се на испит и дека законски мора да даваат инструкции и дека после ова ќе одам да поднесам приговор за тоа што ме тераа да полагам на улици каде што има забрана за шлепери, дека пушеа цигари и дека разговараа со тенденција да ме бутнат и дека ќе барам во приговорот главен доказ да биде видео снимката. Кога стигнавме ми рекоа да излезам од камионот, го викнаа инструкторот и отидоа од спроти. Излезе инструкторот, ми ја даде возачката и ми рече честитки си положил, бегај овие не сакаат да те видат. За кур ми се да ги гледам и јас, тие беа најголемите гадови од старата комисија и баш ми е ќејф што ги шутнаа.
Знам многу луѓе што кај старата комисија поминале од прва, додека кај новава комисија уште неам слушнато некој да помине од прва.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.514
Поени од реакции
34.557
Исти курац беше и со старата комисија, ако не им дадеш кафана или да фатиш од некоја друга страна врски гарант те туркаат, еднаш минимум, а ако им се даде и минимален повод и по повеќе пати.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom