Ајде малку да ги погледнеме фактите зошто AT-802 е подобро решение за нас.
Можеби некој го чита воздухопловниот магазин Аеропрофил, во неговиот последен број добро е опфатено околу потребите на Србија за нивното решение околу овој проблем. Главните слаби страни на Канадерот се скапата цена (22 милиони евра по парче а за таа цена се добиваат 8 до 10 At-802 со резервни делови,обука и додатна опрема). Втора работа е времето на чекање за Канадерот, не може да се испорача пред 2012 бидејќи сериското производство е откажано и се склопуваат само недовршени авиони.
Каде е предноста во AT? Неговиот резервоар собира 3100 литри, а потребната длабочина на водата за полнење на резервоарите во лет е половина метар, додека кај Канадерот 2 метри.
Доколку имаме еден пожар а најблиската вода е оддалечена 13 километри, AT-802 со полн резервоар и циклус од полнење на вода и враќање кон пожарот на секои 3 минути, може да исфрли преку 8 илјади литри вода до наредното полнење гориво. Ова е половина од резервоарот на Бе200.
Или ако веќе сакаме да бидеме мегаломани, да го конвертираме карго џамбото во нешто вакво.
Можеби некој го чита воздухопловниот магазин Аеропрофил, во неговиот последен број добро е опфатено околу потребите на Србија за нивното решение околу овој проблем. Главните слаби страни на Канадерот се скапата цена (22 милиони евра по парче а за таа цена се добиваат 8 до 10 At-802 со резервни делови,обука и додатна опрема). Втора работа е времето на чекање за Канадерот, не може да се испорача пред 2012 бидејќи сериското производство е откажано и се склопуваат само недовршени авиони.
Каде е предноста во AT? Неговиот резервоар собира 3100 литри, а потребната длабочина на водата за полнење на резервоарите во лет е половина метар, додека кај Канадерот 2 метри.
Доколку имаме еден пожар а најблиската вода е оддалечена 13 километри, AT-802 со полн резервоар и циклус од полнење на вода и враќање кон пожарот на секои 3 минути, може да исфрли преку 8 илјади литри вода до наредното полнење гориво. Ова е половина од резервоарот на Бе200.
Или ако веќе сакаме да бидеме мегаломани, да го конвертираме карго џамбото во нешто вакво.