Новите противпожарни авиони на РМ

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
258


Знаеме дека сега Македонија е опремена со нови противпожарни (авионите имаат и други намени) авиони. Според тоа јас што го знам, РМ купи 3 нови вакви авиони за по цена од „$10,300,000“ во која цена се вклучени авионите, обука за пилотите, обука за инжинерите и обука за тие што ќе го одржуваат авионот.

Медиумите:
Сител
А1
Дневник
Утрински
Вечер
Канал5
Кирилица
Алфа

Страницата на „воздушниот трактор“ ги дава следниве информации...

AT-802F
ENGINE TYPE
P&W
PT6A-67AG
ENGINE S.H.P.
1350 @ 1700
RPM PROPELLER
Hartzell
HC-B5MA-3D/
M11276NS
TAKE-OFF WEIGHT
16,000 lbs.
(7257 kg)
LANDING WEIGHT
16,000 lbs.
(7257 kg)
EMPTY WT. WITH SPRAY EQUIPMENT
7,210 lbs.
(3270 kg)
USEFUL LOAD

8,790 lbs. (6)
(3987 kg)
HOPPER CAPACITY
820 U.S. gal.
(3104 L)
FUEL CAPACITY
254 U.S. gal. (5)
(961 L)
WING SPAN
59.2 ft.
(18,04 m)
WING AREA
401 sq. ft.
(37,29 m2)
MAIN WHEEL SIZE
32.0 in.
(81,28 cm)
TAIL WHEEL SIZE
6.25 x 6 Notes:

(1) Optional 216 gallon (818 L) fuel tanks are aviable.
(2) Alternate engine is PT6A-34AG for operation from short strips or above 3.500 ft. (1.067 m) altitude.
(3) Optional 216 gallon (818 L) or 234 gallon (886 L) fuel tanks are aviable.
(4) Optional engine is the PT6A-67AG.
(5) Optional 308 gallon (1.166 L) or 380 gallon (1.438 L) fuel tanks are aviable.
(6) Two-seat cokpit version, no spray equipment.

Estimated Performance With Spray Equipment Installed.
AT-802F CRUISE SPEED
221 m.p.h.
(336 k.p.h.) WORKING SPEED (TYPICAL)
120-125 m.p.h.
(193-201 k.p.h.)
STALL SPEED FLAPS UP
105 m.p.h.
(169 k.p.h.)
at 16,000 lbs.
(7257 kg)
STALL SPEED FLAPS DOWN
91 m.p.h.
(146 k.p.h.)
at 16,000 lbs.
(7257 kg)
STALL SPEED AS USUALLY LANDED
69 m.p.h.
(111 k.p.h.)
RATE OF CLIMB
850 f.p.m.
(259 m.p.m.)
at 16,000 lbs.
(7257 kg)
TAKE-OFF DISTANCE
2,000 ft.
(610 m)
at 16,000 lbs.
(7257 kg)
RANGE, ECONOMY CRUISE AT
8,000 FT. (2.438 M)
800 mi.
(1287 km)
Страница на производител
Линк за Авионот

Кои се вашите мислења околу авионот?
Дали можеби имаше подобра опција?
Или пак оваа е најдобрата опција?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.685
Во енѕероно...

Се зезам, во поголеми вештачки езера, полни без да застани.
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
258
Мислам дека „бобанмацедониа“ прашуваше за тоа дали може авионот да лета над водата и да се полни или мора да застане да го брцне цревото во вода па да се полни?
Во првиот случај би било добро за брзина а вториот мислам дека подобро е за нашиов случај бидејки Македонија нема некои ооооооогромни површини на вода за да може така да полни. Ама сепак се е шпекулација додека не најдеме како всушност се полни со вода. :D

БТВ... многу јако изгледа. :D
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.697
не може..може да слета, да наполни и да одлета...:) тоа е авион за гасење на пожари наменет зa СИРОМАШТИЈА која нeма пари да си купи CANADER...:)
3 милиона евра???по комад....незнам како одат цените денес на вакви авиончиња , ама имам впечаток дека се ПРЕПЛАТИЛЕ ....мора да имало богата аванта...:)

korekcija....vo plovcite imaat skruber
znaci mozat da se polnat sami od ezero..:)
AT-802F "Fire Boss"
Equipped with Wipaire amphibious floats, Air Tractor’s AT-802F “Fire Boss” adds yet another dimension of capability for fire fighters. It can scoop 820 gallons of water in 30 seconds and be on its way again to the front lines in just minutes.
With the ability to work as a land-based aircraft or a scooper, the “Fire Boss” can drop an initial load of retardant then remain close to the fire by scooping water from a nearby lake.
 

badluckguy

Оган под ѕвездите
Член од
8 октомври 2007
Мислења
2.926
Поени од реакции
131
не може..може да слета, да наполни и да одлета...:) тоа е авион за гасење на пожари наменет зa СИРОМАШТИЈА која нeма пари да си купи CANADER...:)
3 милиона евра???по комад....незнам како одат цените денес на вакви авиончиња , ама имам впечаток дека се ПРЕПЛАТИЛЕ ....мора да имало богата аванта...:)

korekcija....vo plovcite imaat skruber
znaci mozat da se polnat sami od ezero..:)
AT-802F "Fire Boss"
Equipped with Wipaire amphibious floats, Air Tractor’s AT-802F “Fire Boss” adds yet another dimension of capability for fire fighters. It can scoop 820 gallons of water in 30 seconds and be on its way again to the front lines in just minutes.
With the ability to work as a land-based aircraft or a scooper, the “Fire Boss” can drop an initial load of retardant then remain close to the fire by scooping water from a nearby lake.
Пошто се разбираш во вакви работи...авиониве добри се?
У кој смисол е канадерот поарен(само имам слушано за него по ТВ, а никој не кажал спецификации) и колкава им е разлика во цена?
 

Duffy Duck

Pilot Lovac
Член од
12 мај 2006
Мислења
196
Поени од реакции
10
Пошто се разбираш во вакви работи...авиониве добри се?
У кој смисол е канадерот поарен(само имам слушано за него по ТВ, а никој не кажал спецификации) и колкава им е разлика во цена?
KANADEROT e bolje no ne za Makedonija. Kanadierot sobira duplo od Air Tractor voda, no cini 24 milioni eden i treba da se ceka dve godini od naracka. Ovie avioni se top za Makedonskiot reljef, samo spored mene trebase da kupat poveke za istite pari bez plovci. Imame tolku mnogu aerodromi kaj sto mozeme da gi polnime so voda, a ke imavme poveke avioni.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.697
KANADEROT e bolje no ne za Makedonija. Kanadierot sobira duplo od Air Tractor voda, no cini 24 milioni eden i treba da se ceka dve godini od naracka. Ovie avioni se top za Makedonskiot reljef, samo spored mene trebase da kupat poveke za istite pari bez plovci. Imame tolku mnogu aerodromi kaj sto mozeme da gi polnime so voda, a ke imavme poveke avioni.
koja im e cena ??? na ovie AT-802F i na standardnite AT-802 ????? canadskive plovci mora da se izgor...
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
167
koja im e cena ??? na ovie AT-802F i na standardnite AT-802 ????? canadskive plovci mora da se izgor...
Абе нешто спомнаа дека за тие 10,3 милиони евра ќе семе добиеле 3 airtractor fireboss и плус обука на 5-6 пилоти, 2 механичари и плус нешто дополнителна обука, ама пак излегува 3 милиони по авионче. Се надевам дека ќе добиеме нешто доста резрвни делови или сл. пошто и мене некако многу ми излгеда, иако ефективно за нас поевтина варијанта се од канадерите.
Ако со оваа набавка се намали штетата од пожарите за пола од минатата година тогаш за две години ќе се исплатат 3 те авиончиња пошто нели за две лета од пожарите е сторена материјална штета од 26 милиони евра.

А да и на ги заборавај четирите нови „полициски“ ми-171 хеликоптери кои можат потенцијално да носат од тоа корпите со вода....нормално ако набавиме.....
 
R

RAYTHEON23

Гостин
позитивно и за поздрав...ама ах кога би биле лугето повнимателни...ние и 50милиони дрва да засадиме-психите ке бидат срекни оти ке има што да горат.
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
258
Има само еден мал проблем...


Оооо и разбрав дека оваа била Американска а не Шпанска фирма... тие во шпанија се само рамо на овие од Америка. Исто така и Хрватска има 2 вакви авиона.

 

Duffy Duck

Pilot Lovac
Член од
12 мај 2006
Мислења
196
Поени од реакции
10
ne e li malku preplateno po 3 miliona za avion , pa maKar imal i 18 metra raspon????, Duffy kogo zemaat da gi leta..???
Ne znam seuste ... Verojatno nekoj od nasite piloti. Sepak se raboti za rabota za koja treba MNOGU iskustvo i poznavanje na domasniot TEREN! Spored mene najbezbolno e da napravat kako HRVATITE, da gi dadat VOJSKATA da gi leta. Mnogu polesna procedura za CERTIFIKACIJA, i taka imame edno cudo piloti vo vojskata ....

Има само еден мал проблем...


Оооо и разбрав дека оваа била Американска а не Шпанска фирма... тие во шпанија се само рамо на овие од Америка. Исто така и Хрватска има 2 вакви авиона.

Ova se slucuva koga nema da gi ispraznis REZERVOARITE za voda do kraj .... Ama sepak e greska na pilotot
 

Kajgana Shop

На врв Bottom