Најекономично греење (затоплување)

Член од
9 јануари 2006
Мислења
5.532
Поени од реакции
7.277
Вие само така лажете ги наивните... да плаќаат галички поскапо од јапански.

Еве да се потсетиме xD
Ај полека со заклучоци од рукав
Мерењето ти е овде...и за ефтини 37к земен Хансолот нема некоја голема разлика со 80к земен Митсу ЛН35.

Минорни 400w имаш разлика во мерењето....Ок квадратурата е помала за 12м2 кај хансолот но си греел на 25Ц а со митсуто на 23Ц ....што не измери и двете на 25? И тоа салончето преку врата не го потпикунувај у квадратурата кога температурата не ја мериш во салончето со многу битниот Хоме Асистант.

Ценовно разликата е огромна, а измерената разлика е минорна.
Ако за сламка са фаќаш нема проблем, за сламки има уште 100 такви да и извадам на ЛН35....тргнувајки од тоа дека е турска направија и не е јапонка.
 
Последно уредено:
Член од
27 јули 2020
Мислења
344
Поени од реакции
567
Nikoj ne rece deka se bara najvisok KOP.
Velime deka I poniskata modulacija e edna od uslovite za 2/ 3 za podobara efikasnost. So izduvot samo ke dobieme uste povisok KOP.
Sepak invertorite spagaat vo NISKOTEMPERATURNI grejni tela.Kolku ponisniska modulacija,so meguseben soodnos na izduvot,da se postigne poekonomicno I poconforno greenje.
E sega I so Lada I so Tojota od 1600cm3 ke stigneme od tocka A do tocka B.
Zborot mi bese deka koga kazav deka poseduvam Suzumi 16,sleduvase.
Te zaebaja
Ti ja profadoja za 5,5Kw
Za tie pari mozese da si kupis poevtina I t.n.
Sekoj neka si ja pusti cergata kolku mu se dolgi nozete,I sreka I dolg vek neka go prati I nego I uredot. (Kakov I da e )
Site Ve sakam.
Zivotot mora fa teci.


Видите, го ставате меѓусебниот конфликт како примарна точка. Тоа што се обвинувате и се докажувате си е една работа.
Ефикасност и економичност е пак , друга и многу покомплексна работа. Го поставив и дообјаснив, бидејќи како што беше напишано изгледаше другачие.

Јас прашав дали некој успеал да натера вистински инвертер, пред се јапонски модели, да работат со моќен издув, во просторија со мали топлотни загуби. Јас моите не можам да ги наместам така. Кога ќе ја стабилизираат температурата, сами избираат да дуваат со најмала брзина.

Мислам дека повеќе треба да пишуваме за способноста на некои модели, кои може да се снајде во различни услови на работа, различна изолација и квадратура, отколку , која најниско модулира или е најефикасна. Модел што би бил до 600€ и би имал доволна моќ , да испорача отприлика 3 кв на -7.
 
Член од
9 јануари 2006
Мислења
5.532
Поени од реакции
7.277
Еве и од мене некој графици за Амбер во последните 20 тина саати.

Прегледај го приврзокот 277138

Оваа е интересна играчка пред се :), мене ми го откри проблемот што го имам со оваа клима.
Значи незнам другите Грее клими како работат но оваа како што може да се види кога ке затопли 2 степени над зададените 22 се исклучува и следно за очекување да се вклучи е кога температурата ке падне цел степен под зададените 22. Во мои улови таа разлика се чувствува бидејки додека сензорот на климата дојде до тие 21 степен, температурата во остатокот од станот сигурно паѓа подолу.
Последниот график ако те довел до заклучок мене ме буни и ако може да ни објасниш што се:
1. state.current.temp и
2. state.set.temp
и објаснување како се мерени со кои сонди од кој дивајс.
Ако state.set.temp е зададената температура како тоа на графиков се менува од 23 до 21?
 
Член од
29 септември 2012
Мислења
1.155
Поени од реакции
2.176
Видите, го ставате меѓусебниот конфликт како примарна точка. Тоа што се обвинувате и се докажувате си е една работа.
Ефикасност и економичност е пак , друга и многу покомплексна работа. Го поставив и дообјаснив, бидејќи како што беше напишано изгледаше другачие.

Јас прашав дали некој успеал да натера вистински инвертер, пред се јапонски модели, да работат со моќен издув, во просторија со мали топлотни загуби. Јас моите не можам да ги наместам така. Кога ќе ја стабилизираат температурата, сами избираат да дуваат со најмала брзина.

Мислам дека повеќе треба да пишуваме за способноста на некои модели, кои може да се снајде во различни услови на работа, различна изолација и квадратура, отколку , која најниско модулира или е најефикасна. Модел што би бил до 600€ и би имал доволна моќ , да испорача отприлика 3 кв на -7.
A tie 3kw na -7 fa se na zimi majka ili od nekoja nezsvisni instituti mereni.
 
Член од
8 ноември 2017
Мислења
2.389
Поени од реакции
2.664
A tie 3kw na -7 fa se na zimi majka ili od nekoja nezsvisni instituti mereni.
Od pricina sto aludiras na nesto, kazi mi koja e taa nezavisna institucija koja garantira deka site modeli na modelot sto e daden na testiranje e ist so modelot sto e vo maloprodazba.
Site proizvoditeli, za bilo koj ured, imaat edna napomena, koja e "mozni se otstapuvanja na karakteristikite od modelot vo katalogot"
 
Член од
15 јуни 2017
Мислења
62
Поени од реакции
95
Последниот график ако те довел до заклучок мене ме буни и ако може да ни објасниш што се:
1. state.current.temp и
2. state.set.temp
и објаснување како се мерени со кои сонди од кој дивајс.
Ако state.set.temp е зададената температура како тоа на графиков се менува од 23 до 21?
set.temp - тоа е моментално сетираната температура на климата и се менува рачно од далечинското (или од жичаниот контролер)
current.temp - тоа е температурата што е моментално детектирана од сензорот во жичаниот контролер во овој случај (или доколку користиш далечинско тоа е внатрешната температура која ја добиваш со TEMP копчето)
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.188
Поени од реакции
2.862
Ah be dete, kolku pari ja zema Hansolot, a kolku pari Mitsubishito.
Razlikata za 30 godini nema da ja isplatis.
37.000 го зедов јас ... на распродажба на последните залихи...
Ама за тие што купија U-crown 3.5ka за 74.000 ми е... греотка се....

Не се жалам од цената на Хансолот, океј беше тогаш... и од тоа што испорачува сум задоволен.
Ама да ми го токмите со врвна јапанка..... јок бреее!


Минорни 400w имаш разлика во мерењето....Ок квадратурата е помала за 12м2 кај хансолот но си греел на 25Ц а со митсуто на 23Ц ....што не измери и двете на 25? И тоа салончето преку врата не го потпикунувај у квадратурата кога температурата не ја мериш во салончето со многу битниот Хоме Асистант.
Вратата од салончето не е затворена од пролетоска кога прекинав истава соба да ја греам со Термо печка :)
Хоме Асистант не мери температура, туку само исцртува графикони според измерената потрошувачка од Broadlink штекерите.

Ако Ханслот беше на местото од Мицу-то уште од сега ќе јадеше по 30+kw дневно...
Ако не ја бројам спалната што сега ја отворам само навечер, мицуто грее 29м2 x 2,65м = 76,8м3 а Хансолот 17м2 x 2,1м = 35,7м3 (ПОЛОВИНА ОД МИЦУ-ТО)
Ако ја додадам и спалната 14,8м2 x 2.65m = 39.6m3 што значи навечер Мицу-то грее 76,8м3 + 39.6m3 = 116,5м3 (3x спрема Хансолот)

Башка тоа 5 пати имам претходно спомнато дека кај Хансолот има нова пластична дограма со алумински ролетни, а горе кај Мицу-то сеуште има стара двокрилна дрвена дограма.

ама според Грее продавачите:
Ценовно разликата е огромна, а измерената разлика е минорна.
Ако за сламка са фаќаш нема проблем, за сламки има уште 100 такви да и извадам на ЛН35....тргнувајки од тоа дека е турска направија и не е јапонка.
Прочитав и јас дека Мицу почнал да ги составува моделите од ниските серии во Турска... ама не мораш до толкуа да л'жеш бе Стрелчо.
Соодветно на тоа иде дека Амберот вие е од Шутка :D


Еве ви го Хансолот, сврши со модулирање пред 6 часот по зајдисонце, сеа вака до сабајле до кај 9-10 ќе си крцка он-офф прецизно ко на тајмерче.

ж
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.291
За ниска модулација од 200-300w на пониски температури сум читал на финскиот форум.... aмa таму:
1. имаат сооолидна изолaција на куќите
2. внатрешниот простор го греат до 20С- 21С
3. со климите греат оргомни простории, 100+ м2 со LN25ка меѓутоа НОРДИК (VGHZ) варијанта која уствари носи twin-rotarry 9.2cм3 компресор ист како обичната НЕ-НОРДИК LN35 што се продава кај нас односно оваа што јас ја имам....


Ниска модулација при поголем издув се знае дека не е комотна ако си во просторијата.... ама е економична ако не си.
Како што можеш да видиш на ексел табелата кај што сум забележувал пред некој ден, на ручек на евтина тарифа сум ја пуштил на највисок фан и сум отишол во маркет....
Додека јас бев во маркет... пола час некаде..... просторијата (балончето) се полнело со COP 7 односно трошела 300w а давала 2 - 2.3kw топлина.
После тоа кога сум намалил фан од 5 на 3 брзина, се гледа дека и COPот се намалил со слична ниска потрошна.


Конкретно да ти прокоментирам за овој дел:

Никој никогаш не рекол дека очекува климата да му загрее огромен простор со 200w и минимум фан брзина.
Но се очекува од добар и скап инвертер да може да се спушти на ниска модулација и во периодите кога нема потреба од снага за греење да ја одржува таа постигната темепратура од 23С со минимална потрошувачка!
Тоа е се!

Ладен воздух се чуствува, тоа е неизбежно, ама тука е разликата во колкава количина ќе се чуствува односно колкав е капацитетот на уредот за низок издув, затоа што тоа е осетливо многу различно кај еден јапонски квалитетен и скап клима уред споредено со кај еден кинески ефтин и просечен клима уред какви што вообичаено споредуваме тука со она.... дали вредат парите или само лепенката се плаќала....
Ова со финците не треба здраво за готово да се става овака. Ова се пасивни куќи,и тоа вистински пасивни куќи. Он може и со рингла да ја грее цела куќа и пак 2 степени ќе му биде разликата!
И затоа @SlobodanT осеќа кога климата му се гаси! Оти одма паѓа температурата за степен-два. А многу често ги забораваме и ладните ѕидови,подови,кои дополнително можат да го зголемат чувството на ладно(или да речам подобро:нелагодност).
Затоа климите се зафркнати,зошто се конвекциско греење,го греат воздухот,а тек после и индиректно објектот и предметите. Ако имаме загуби во објектот(ѕидови,подови,тавани,прозори), тие никогаш нема да бидат во еквилибриум со воздухот и автоматски комфорот не е на ниво. Т.е.секој степен разлика во воздухот ќе се осеќа.
Кај радиативно греење не е така. Секогаш радијаторите(било какви) се ставаат на надворешен ѕид или под прозор. Значи најладните површини се греени,а дури и да има промена од степен-два таа не се осеќа како кај климите оти грејните тела(па и ѕидовите) сеуште зрачат топлина...
И да се вратам на поентата... тоа што некои клими модулираат подобро од други,во основа пак неможат да го решат опишаниот проблем! Така да џабе се карате :)
Далеку сме ние од Финска.
 
Член од
27 јули 2020
Мислења
344
Поени од реакции
567
A tie 3kw na -7 fa se na zimi majka ili od nekoja nezsvisni instituti mereni.

Ја имаш табелата на почитуваниот колега. Ќе видиш дека скоро сите 12-ки или 3,5-ки ја таргетираат таа бројка.
И не е проблем да се дискутира, и да се дојде до некои општоприфатени насоки.
Тоа дали се 3кв на -7 одредуваат лабораториските испитувања. Ама тоа важи за строго контролирани услови, за температура на просторијата која се затоплувва на 20ц со макс издув. Затоа реков највеќе да се пишува за тие модели со тие цени.
Проблем преставуваат мерењата чиј модел е поарен. Посебно за модели од 1000- 1200€ со модели од 600€. Еве јас сум убеден дека повеќе во конфор се добива, отколку во економичност. Не треба да пишуваат дека 2-3 пати помалку трошел. Тоа на годишен просек не е точно.

Бидејќи и двајцата користиме јапонски модели, дали успеваш да ја сетираш твојата клима да работи на издув еден испод максималниот а да не се исклучува. Мене тоа ми треба бидејки треба да дува на поголемо растојание, 7-8 метра од внатрешната единица. Твојот модел го немам, да знам за идниот пат кога ќе ги менувам сегашните.
Фала ти однапред.
 
Последно уредено:
Член од
9 јануари 2006
Мислења
5.532
Поени од реакции
7.277
set.temp - тоа е моментално сетираната температура на климата и се менува рачно од далечинското (или од жичаниот контролер)
set.temp си ја исцртал софверот на график, значи графикот од каде чита која е зададената, ти му ја пишуваш на софверот?
current.temp
current.temp - тоа е температурата што е моментално детектирана од сензорот во жичаниот контролер во овој случај (или доколку користиш далечинско тоа е внатрешната температура која ја добиваш со TEMP копчето)
current.temp .....важи истото прашање, како дошла до софтверот информацијата од жичаниот или небитно кој температурен мерач до софтверот што го исцртал графикот.
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.188
Поени од реакции
2.862
set.temp си ја исцртал софверот на график, значи графикот од каде чита која е зададената, ти му ја пишуваш на софверот?
current.temp

current.temp .....важи истото прашање, како дошла до софтверот информацијата од жичаниот или небитно кој температурен мерач до софтверот што го исцртал графикот.
Хоме Асистент има интеграција со Грее климата....
 
Член од
15 јуни 2017
Мислења
62
Поени од реакции
95
set.temp си ја исцртал софверот на график, значи графикот од каде чита која е зададената, ти му ја пишуваш на софверот?
current.temp

current.temp .....важи истото прашање, како дошла до софтверот информацијата од жичаниот или небитно кој температурен мерач до софтверот што го исцртал графикот.
Апликацијата е Home Assistant има интеграција со Gree AC и на секоја промена на вредностите на климата, информациите се запишуват во база на податоци и потоа од таа база се исцртуваат графиците
 
Член од
9 јануари 2006
Мислења
5.532
Поени од реакции
7.277
Апликацијата е Home Assistant има интеграција со Gree AC и на секоја промена на вредностите на климата, информациите се запишуват во база на податоци и потоа од таа база се исцртуваат графиците
Знам дека HomeAssistant e aplikacija , ama ne mi e jasno kako ima integracija so Gree AC(AC e skrateno od Gree Air Conditioner) ?
Pak ke prasam kako gi meris set.temp i current.temp
 
Член од
15 јуни 2017
Мислења
62
Поени од реакции
95
Знам дека HomeAssistant e aplikacija , ama ne mi e jasno kako ima integracija so Gree AC(AC e skrateno od Gree Air Conditioner) ?
Pak ke prasam kako gi meris set.temp i current.temp
Gree AC се вика интеграцијата/апликацијата која комуницира со климата работи на ист принцип како и Грее мобилната апликација со што може да ја подесиш плус да чита и температура од сензор
 

Kajgana Shop

На врв Bottom