Најекономично греење (затоплување)

Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
Ќе наместам стаклена волна овој месец.

@mdeni , дали имаш плоча над вториот спрат?
Не. Кров. Со 10цм пресована волна камена па 10цм непресована стаклена па даски штафни па парапропусна мислам па ќерамиди. Ако добро памтам вака нешто беше кровот. Можда грешам. Висина 280цм во собите 400цм во дневната. Грубо.
 
Член од
18 април 2014
Мислења
373
Поени од реакции
678
Читајќи низ финските форуми, налетав на оваа тема.
Has anyone moved the heat sensor.
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&depth=1&hl=en&ie=UTF8&nv=1&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&tl=en&u=http://lampopumput.info/foorumi/index.php/topic,4666.0.html?PHPSESSID=fg2gp1plug4fd5c4a4s86tg451&usg=ALkJrhizKXhIyOvgAOLZUGWRNUjWagtGhQ

Разлистувајќи ја темава забележав дека всушност, за правилно функционирање на аутофанот бар на моиве FH па верувам и на други клими е простор на внатрешната одозгора да биде колку што е можно поголем, и од страната од каде е сензорот за топлина да не блиску до ѕид бидејќи ако е така наместена, доаѓа до лоша циркулација на топлиот и ладноот воздух. Особено ако е поставена кон десен ѕид доаѓа до стапица на топлиот воздух и ја лаже климата дека е топло, што всушност не е.
Двете клими ми се поставени со сензорот од десна страна маалку залепени за ѕид с третата е на средина на соба и верувале или не работи како што треба аутофанот работи во 3-та и 4-та брзина.
Морам да признаам дека наајдобра работа на кинезиве е ifeel опцијата, климата користи податоци од далинското за температура и игнорира сензор горе кај неа.

Читајќи кај финциве поместувајќи го сензорот па и по 20 метри должина даваат податок дека работи совршено.
Решив еве и јас да тестирам во мојот дневен простор.

Mitsubishi веќе го имаат ова предвидено, исто и Daikin, исто и Toshiba и имаат извадено додаток за преместување на сензорот.
Еве го соодветниот модел за Митсу
PAC-SE41TS-E

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/162728659039
Јас веќе порачав вакво, иако не е потребен, бидејќи ова е всушност кутиичка за држење на сензорот во неа, но поради естетика се решив да го купам.


Опцијата на финците е да го пресечат кабелчето и да залемат друго на него со селотејп па да продолжат. Секако опцијата сечење не доаѓаше во предвид кај мене поради тоа што се сите клими под гаранција и такво нешто ќе предизвикаше губење на гаранцијата.
Па ја отворив електронската кутиичка каде и што е врзан wifi уредот и најдов дека сензорчето излегува од таму врзано со џекче.
Слика од местото каде што треба да стои сензорчето.

Слика од самото џекче на сензорчето.



Слика од сондата на сензорот.


Најдобар кабел за прдолжување на сензорот е телефонски кабел, скоро иста дебелина, ист отпор.

Бидејќи не сакав да го сечам кабелот на сензорот морав да најдам начин да го поврзам телефонскиот кабел на електронската табла на климата.

Искористив две џекчиња од оние за рестарт и power на пц, ги стегнав малку и се вклопија одлично.



За да избегнам нивно допирање и да бидат стабилни ги залепив и наплнив џекчето со glue gun, како на сликата.
Glue gun е одлилна опција бидејќи е изолатор и ако го расчепкаш со ноктите излегува целосно и не остава штета и траг дека воопшто бил таму.

Од другата страна за поврзување на телефонскиот кабел со џекот на сондата искористив исто тенки пинови (машки) од мало вентилаторче од PC ги стиснав малку со клештата и влегоа во него како да биле направени за него.

Исто изолирав со глуе ган и од другата страна од истата причина спомената горе.

Морав да најдам начин да го прицврстам сензорот додека да дојде кутиичката од Митцубиши.
И најдов едно мало пластично кутиивче на кого избушив дупки да влегува воздух и ја прицврстив сондата во него, со глуе ган со тоа што сондата да не допира ништо туку да лебди.


Тестирав на неколку места и заклучив дека соодветното за мене е метро височина од под одма под климата маалку на лево.

Треба да биде наместено на место каде не е изложено на директно сонце, подалеку од извор на топлина (баш неутрално)

И какви се резултатите.
Еве видео од 7 минути.
Подесена на аутофан на 19 степени во соба оддржува 19 степени, зголемена температурата на 24 степени за околу 3-4-5 минути климата почнува да дува во 3 па и во 4 та брзина и брка температура без проблем.
Можам да дадам 100% точен податок дека со ваков мод аутофанот варира и регулира во сите брзини. И ако зададам 23 ќе направи 23, ако зададам 19 ќе направи 19.
И тоа ако од 19 зададам пример 24 ќе дува во 4 та брзина се додека да дојде до 22-23 па поднамалува во 3 та или втора, ако падне температурата 1-2 степени шалта во 3-та или 4 та.
Митсубишиво разлика од еве Фуџитсу коа менува брзини со аутофан тоа го прави попилека рамномерно за комфорт, споредбено еве со Фуџитсуто каде нагло менува брзини. Сепак тоа се две политики на два производитела.

Еве го видеово, каде се слуша брзината на дување на аутофанот на почетокот и после 3-4 минута каде е мислам во 3 та или 4 та брзина и се додека не постигне температура не престанува.






https://youtu.be/gJIWN2xTJHQ


Секој кој е малку хенди може да го изведе овој мод, и притоа да не загуби гаранција. Коа ќе дојде сервисерот може само да си го врати сензорчето, или ако го купи делот предвиден од Mitsubishi автоматски е нормално да подлежи под гаранција.
Се надевам ќе помогнам со овој пост, и ако може некој модератор да го стави како sticky за понатамошна помош на членовите, не само за оваа клима туку за сите други останати.

edit: Патем климата без проблем троши над до 2kw за дс го загрее просторот и ако не е загреан долго време може да влече 1.6-1.7 kw за да загрее како што видовте од видото.
Така да митот што го сервираат дека не може да повлече повеќе од 900w за да загрее, не е точен, бар не кај мене.

Моментална слика.
Зададена 22, чита 20.5-21 а температура во собата 21.9



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Последно уредено:
Член од
2 март 2017
Мислења
1.396
Поени од реакции
441
@vlavot ako mozes da mi kazes od kade ti e kupena meteroloakata stanica ili kako li se vika i dali e so nadvoresna sonda bidejki kazuva i nadvotesna temperatura pozz
 
Член од
18 април 2014
Мислења
373
Поени од реакции
678
Член од
13 февруари 2016
Мислења
10
Поени од реакции
9
Gree lomo eco 12 kupena vo avgust ovaa godina dosega dobro se pokaza.Raboti vo stan na juzna strana neizoliran so drveni prozorci so dvojni stakla.Zemena e za greenje i ladenje na soba od 20 kvadrati no se pokaza deka moze i poveke ,bar do sega. Za ladenje ladese 60 kv adrati ,za greenje do 0 45 . Na dosegasnite minusi gi greese 20 kv bez problem .samo sto cesto isklucuva na toj prostor.Klimata e bucna no se podnesuva .nadvoresnata edinica ne vibrira ama duva kako tajfun ,vnatresnata pucka od vreme na vreme. Za greenje mi ja pokaci smetkata za 700 denari .za tie pari sto e kupena mislam deka klimata vredi.
 
Член од
20 ноември 2017
Мислења
14
Поени од реакции
35
Dilemata beshe megu gree amber i mitsubishi fh35.
Gree-to go otfrliv
Sega dilemata e fh 35 ili daisekai 8
Slabo ima mislenja za daisekaito na forumov. Slicni karakteristiki ima so mitsu a e baagi posolena. Kazete mislenja.
 
Член од
2 октомври 2017
Мислења
183
Поени од реакции
330
Не. Кров. Со 10цм пресована волна камена па 10цм непресована стаклена па даски штафни па парапропусна мислам па ќерамиди. Ако добро памтам вака нешто беше кровот. Можда грешам. Висина 280цм во собите 400цм во дневната. Грубо.
И твојата нема плоча. Многу слични куќи имаме, само да најдеме зошто има 5.8X разлика во топлински загуби. Иначе, ко што те разбрав, тебе изолацијата не ти е над трската, меѓу греди, директно над соба, туку под керамиди. Ако е така, нели е ова неефикасно решение? Тебе топлината ти бега од соба и ја задржуваш под керамиди. Јас ќе ја наредам каменава волна директно над таван, помеѓу греди.

Или твојот спрат е на поткровље, па затоа имаш изолација на кров. Ова е поверојатно.
 
Член од
2 март 2017
Мислења
1.396
Поени од реакции
441
Член од
19 декември 2014
Мислења
566
Поени од реакции
735
И твојата нема плоча. Многу слични куќи имаме, само да најдеме зошто има 5.8X разлика во топлински загуби. Иначе, ко што те разбрав, тебе изолацијата не ти е над трската, меѓу греди, директно над соба, туку под керамиди. Ако е така, нели е ова неефикасно решение? Тебе топлината ти бега од соба и ја задржуваш под керамиди. Јас ќе ја наредам каменава волна директно над таван, помеѓу греди.

Или твојот спрат е на поткровље, па затоа имаш изолација на кров. Ова е поверојатно.
Nad 50 of toplinskite zagubi se od plafonot 30 zidovi i 20 pod taka da od neizoliran plafon vi letaat pari jas go pojacav od 10 na 20 kamena volna pa ke gi sporedam smetkite so lani
 
Член од
2 ноември 2017
Мислења
26
Поени од реакции
35
@Klima ured iskreno ne znam mi ja donese monterot so faktura I cena od 32000 den[DOUBLEPOST=1512226615][/DOUBLEPOST]A na fakturata mu e od firmata negova
 
Член од
18 август 2015
Мислења
212
Поени од реакции
417
Бев видел банирани членови, но не и банирана тема :)

Јас да го споделам моето искуство со Gree Hansol -20, што го имам веќе 20 дена. Model HANSOL -20 GWH12TB-S3DNA2D, со цена од 40к.
Еnergenie ставив на 13.11.2017.
Oд 13.11.2017 до 01.12.2017:
-потрошени се 222KWh.
-климата е работена 302h
-во просек климата трошела 735W/h.

Првата недела беше многу топло (5-15 степени), сетпоинт беше 23 степени. Просекот изнесуваше 435W/h.
Втората недела заладе, температурата падна 10тина степени, но пак имаше доста топли денови. Просекот рипна на 670W/h. Сетпоинт беше 25 степени.
Третата недела беше повеќе ладна отколку што беше топла. Просекот дојде до 735W/h. Сетпоинт беше 25 степени.
Собата е 16м2, опишана е во некоја од моите претходни постови.
Се гаси навечер, но штом ќе залади прописно ќе работи 24 часа.
Позитивно изненаден од инвертерот, може да намалува или зголемува потрошувачка за 2W, многу прецизно.
Немам видено баг досега.
Поприлично тивка надворешна и внатрешна единица.
Ме изненади негативно што минатиов понеделник и вторник (27.11.2017 и 28.11.2017) климата често одеше во дефрост. Времето беше околу 0 степени и влажно. Забележани се 6 дефроста, што значи најверојатно биле околу 8 во целиот ден. Климава треба да има 2 греачи? Зошто се уклучува дефрост толку често и на овие не толку ниски температури?
Во досегашната работа не сум видел климава на издув да дава многу жежок воздух, дури и кога на усис е 23, а сетпоинт 30. Порачав сензори за температура со жица па во иднина ќе правам и такви мерења. Мое субјективно мислење е дека на издув најмногу дaваше 45 степени при усис 23 и надворешна 0. Ова е засега шпекулација, вистинскиот резултат ќе биде документиран со инструменти.
Колку за споредба, другaта инвертер Vivax која работи само делумно по неколку часа во ладна соба (Vivax ACP-18CH50GEI со Sanyo C-6RVN93H0V компресор.) во истите денови не влезе во дефрост( a нема ни греачи), дува потопло, побрзо загрева и повеќе троши. Оваа клима ја тера својата 10та зима и надворешната единица никогаш не е чистена.
Друг чуден момент ми е логикава на климата. Работеше на 27 степени сетпоинт, и трошеше во моментот 1800W. Ја зголемив на 30 степени сетпоинт, аутофанот ја зголеми брзината но потрошувачката падна на 1700, што значи климата не се ни потруди да повлечи повеќе енергија за да даде повеќе топлина. Лично очекував да повлечи 2400W или колку и да и е максимумот.

Според она што го разбирам за климиве во овој момент, мислам дека може сите клими да се споредат на едноставен начин и да се избегне моментот со околината (топлински загуби). Треба да се направи тест при што се запишуваат параметрите:
1. надворешна температура. (климава го има тој податок)
2. температура на усис (климава го има тој податок)
3. температура на издув. (порачан мерач за температура)
4. моментална потрошувачка. (energenie)

Значи ќе видиме колку се загрева воздухот (delta Т) и колку струја (delta W) се троши за тоа да се направи. И притоа, најважно, на која надворешна температура се прави истото.
Секоја чест за корисничкото искуство. Ова за сите нас злато вреди. Поздрав[DOUBLEPOST=1512233280][/DOUBLEPOST]
Не се плашам од обвинувања, сум го направил својот избор врз база на своите истражувања. Не мислам да го бранам мојот избор, пораснав пред 20 години. Сеуште немам ниту целосна претстава што купив, за тоа ќе треба да помини едно зимо. Уште еднаш ќе повторам, не сум овде да напаѓам ниту да фалам нечии јапонски или кинески корпорации во кои немам акции, туку да учествувам во конструктивна дискусија со споделување на точно измерени податоци. Верувам многумина ќе ги најдат моите податоци за релевантни и корисни. На пролет ќе донесам суд што сум купил и дали ги вреди уредов парите. Колку за информација, на хартија беше одличен, скоро без конкуренција.


Пишав во претходните пораки, не сакам да се повторувам. Јас имам големи топлотни загуби, веројатно и огромни. Но тука има нешто што не и е јасно. Ти имаш исто така куќа без изолација, грееш 5 пати поголем простор и трошиш помалце. И двајцата имаме ПВЦ и немаме изолација. Ти успеваш да згрееш 1м2 со 7.95W, мене ми се потребни 45.8W. Пресметката кажува дека ти имаш 5.778 пати помалку топлински загуби. Малку ми делува нереална бројкава твоја и би ми била логична доколку топлиш 30м2 во целосно изолиран стан со 3 внатрешни зида и 1 надоворешен, односно гарсоњера обиколена од сите страни со станови во кои се топли со парно. Јас живеев порано во изолиран стан и можам да кажам дека станот има 3пати помали загуби од куќата, но според бројкиве што ги кажуваш ти, твојата куќа има 2 пати помали загуби од квалитетен и изолиран стан. Со други зборови, не ти верувам.

Во моментов не се плашам од бројката 735w/h за ова време од годината, повеќе ме плаши честиот дефрост што го правеше изминатите денови како и тоа што (на рака) климава немаше жежок издув, но тоа ќе се провери со термометар со жица и ќе бидете повторно известени, веројатно и со видеа и слики.
Вакви објективни кориснички искуства, ќе повторам, злато вредат за сите , за оние кои веќе се греат со инвертер така и за оние кои ќе се греат. После подолго време нешто корисно и објективно.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom