Најекономично греење (затоплување)

Член од
29 август 2019
Мислења
1.188
Поени од реакции
2.862
Ај и тука да споделам една споредба на потрошувачката а воедно и на модулацијата помеѓу Mitsubishi LN35 и Gree Hansol 12
На штекерите од двете клими имам поставено по еден Broadlink SP3S smart plug/power meter за кој до сега верував дека вади прилично прецизни графикони за потрошена електрична енергија, и дека од нив може транспарентно да се види модулацијата на уредот иако бев свесен дека графиконите за потрошувачка исцртани во Broadlink апликацијата се апроксимативни односно исцртуваат линија помеѓу 2 мерења на временско растојание од 10 минути.
Меѓутоа вчера успеав да направам интеграција на овие Broadlink SP3S мерачи во Home Assistant, во кој може да се земат резултати од мерачите на интервали од 1 минута (можеби може и почесто да се подеси), што би дало доста попрецизна слика за потрошната и модулацијата. Тие резултати ги исцртaв во графикони со помош на алатка за таа намена наречена Grafana и еве што добив како резултат денес по изминати 24 часа логирање.

Gree Hansol 12:

Gree Hansol-от многу понабргу правел он-офф преку ноќ, дури како на временски интервали да палел-гасел.
Исто и кога модулира, многу под права линија споредено со Мицу-то подолу....
Се обидов да извадам скринови од графикот од Broadlink апликацијата од телефонот и да ги залепам колку за споредба дека таму не се фаќа секое движење.



Mitsubishi LN35:

Mitsu LN од друга страна модулира баш наизменично, ретко се стабилизирува, претпоставувам ради iSee сензорот, ќе ја пробам деновиве пак без него баш да видам дали ќе се посмири кривава на графикониве.
Како што гледам направила 4 дефрости, и тоа претежно после менување на сеттинг и поставување на макс фан мод.
Нешто пред 1 ноќта рачно ја намалив на 22С и ја ставив на макс фан. Самошто легнав ја сетив дека угаси да прави дефрост, значи кај 12:45.
После тоа гледам на графиконов пак има оштар пад на потрошувачка што значи следен дефрост направила кај 2:55.

Од 5:30 до 6:55 имам подесување со тајмер да појача на 24С, па оној оштар пад на потрошувачка кај 7 часот не е дефрост туку само намалување на фан брзина и барана температура при што исклучува на кратко :( а и се познава дека после тоа постепено а не нагло се крева потрошувачката.
Нареден оштар пад на потрошувачка што претпоставувам дека е дефрост се гледа кај 8:20.
И последен оштар пад на потрошувачка за кој гарантирам дека беше краток дефрост се случи после покачувањето на темературата и фанот повторно со тајмер во 14часот.

Еве и заеднички график од Gree Hansol и Mitsu LN само колку за подобра споредба:


Вака од сликава можам да речам дека Хансолот е поекономичен кога работи он-офф него ли кога модулира поради тоа што потрошната денес на двете клими е приближно иста.



btw.
Со Хансолот подесен на 25С се грее една 17м2 соба со низок плафон од 2.1м и нова ПВЦ дограма со алумински ролетни.
Со Мицyто подесeно на 23С се греат 29м2 (дневна+салонче) дење + 15м2 (спална) ноќе - соби со стандардна висина ~2.65m меѓутоа со стара двокрилна дрвена дограма.
 
Последно уредено:
Член од
31 декември 2019
Мислења
380
Поени од реакции
492
interesno sto ti teknalo vaka da gi sporedis, probaj ostaj go hansolot da modulira da ne gasi i da gasi bash da vidis koga poveke ke potrosi dali so pikovi ili konstanto da trosi 400 500w. Vo koj grad zivees sto ti pravi tolku defrosti mene mi nema ni ednata ni drugata napraveno so denovi a poprilicno vlazno e vremeto vo skopje pogotovo kako sto vrnese denovive nekad znae i 100% vlaznost da ima sega e 93% vo 3 sabajle.
 
Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
interesno sto ti teknalo vaka da gi sporedis, probaj ostaj go hansolot da modulira da ne gasi i da gasi bash da vidis koga poveke ke potrosi dali so pikovi ili konstanto da trosi 400 500w. Vo koj grad zivees sto ti pravi tolku defrosti mene mi nema ni ednata ni drugata napraveno so denovi a poprilicno vlazno e vremeto vo skopje pogotovo kako sto vrnese denovive nekad znae i 100% vlaznost da ima sega e 93% vo 3 sabajle.
10.3 степени е во моментов во 7:30.
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.188
Поени од реакции
2.862
interesno sto ti teknalo vaka da gi sporedis, probaj ostaj go hansolot da modulira da ne gasi i da gasi bash da vidis koga poveke ke potrosi dali so pikovi ili konstanto da trosi 400 500w. Vo koj grad zivees sto ti pravi tolku defrosti mene mi nema ni ednata ni drugata napraveno so denovi a poprilicno vlazno e vremeto vo skopje pogotovo kako sto vrnese denovive nekad znae i 100% vlaznost da ima sega e 93% vo 3 sabajle.
Ја воопшто не го запирам Хансол-от, вклучен е од пред 2 месеци и поставен на 25С и Medium-Low вентилатор... нема чепкање и гасење до Мај онаму.....
Едноставно сам така работи, преку ден знае да модулира а навечер скоро секогаш работи он-офф.
Мицу-то од друга страна ми е кај мене на спрат, и малку повеќе го чепкам. Имам поставено тајмери да појача температура и фан кога е во ефтина тарифа и исто навечер јас рачно пред легнување му намалувам температура на 22С и му ставам макс фан бидеќи дополнително отворам врата кон 15м2 спална.

Инаку од Прилеп сум, вечерните температури се над 0 периодов, гледам околу 5С кога си легнувам, подоцна може паѓаат и до кај 2С.
Влажност 90-100% пошто баш врни скоро нон стоп овие 2-3 дена.

Кај хансолот не можам да заприметам кога направил дефрост пошто ноќно време работи он-офф, а имам поставено сад испод надворешната и се гледа дека има направено дефрост пошто има вода во садот.

Кај Мицу-то пошто ми е кај мене на спрат ја сеќавам, а и на графиконот што го прикачив погоре се познава затоа што скоро воопшто не гасне сама по себе туку само по нагло намалување на барана температура или при дефрост како што се гледа на графикот и како што опишав во претходниот пост.
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
Ај и тука да споделам една споредба на потрошувачката а воедно и на модулацијата помеѓу Mitsubishi LN35 и Gree Hansol 12
На штекерите од двете клими имам поставено по еден Broadlink SP3S smart plug/power meter за кој до сега верував дека вади прилично прецизни графикони за потрошена електрична енергија, и дека од нив може транспарентно да се види модулацијата на уредот иако бев свесен дека графиконите за потрошувачка исцртани во Broadlink апликацијата се апроксимативни односно исцртуваат линија помеѓу 2 мерења на временско растојание од 10 минути.
Меѓутоа вчера успеав да направам интеграција на овие Broadlink SP3S мерачи во Home Assistant, во кој може да се земат резултати од мерачите на интервали од 1 минута (можеби може и почесто да се подеси), што би дало доста попрецизна слика за потрошната и модулацијата. Тие резултати ги исцртaв во графикони со помош на алатка за таа намена наречена Grafana и еве што добив како резултат денес по изминати 24 часа логирање.

Gree Hansol 12:

Gree Hansol-от многу понабргу правел он-офф преку ноќ, дури како на временски интервали да палел-гасел.
Исто и кога модулира, многу под права линија споредено со Мицу-то подолу....
Се обидов да извадам скринови од графикот од Broadlink апликацијата од телефонот и да ги залепам колку за споредба дека таму не се фаќа секое движење.



Mitsubishi LN35:

Mitsu LN од друга страна модулира баш наизменично, ретко се стабилизирува, претпоставувам ради iSee сензорот, ќе ја пробам деновиве пак без него баш да видам дали ќе се посмири кривава на графикониве.
Како што гледам направила 4 дефрости, и тоа претежно после менување на сеттинг и поставување на макс фан мод.
Нешто пред 1 ноќта рачно ја намалив на 22С и ја ставив на макс фан. Самошто легнав ја сетив дека угаси да прави дефрост, значи кај 12:45.
После тоа гледам на графиконов пак има оштар пад на потрошувачка што значи следен дефрост направила кај 2:55.

Од 5:30 до 6:55 имам подесување со тајмер да појача на 24С, па оној оштар пад на потрошувачка кај 7 часот не е дефрост туку само намалување на фан брзина и барана температура при што исклучува на кратко :( а и се познава дека после тоа постепено а не нагло се крева потрошувачката.
Нареден оштар пад на потрошувачка што претпоставувам дека е дефрост се гледа кај 8:20.
И последен оштар пад на потрошувачка за кој гарантирам дека беше краток дефрост се случи после покачувањето на темературата и фанот повторно со тајмер во 14часот.

Еве и заеднички график од Gree Hansol и Mitsu LN само колку за подобра споредба:


Вака од сликава можам да речам дека Хансолот е поекономичен кога работи он-офф него ли кога модулира поради тоа што потрошната денес на двете клими е приближно иста.



btw.
Со Хансолот подесен на 25С се грее една 17м2 соба со низок плафон од 2.1м и нова ПВЦ дограма со алумински ролетни.
Со Мицyто подесeно на 23С се греат 29м2 (дневна+салонче) дење + 15м2 (спална) ноќе - соби со стандардна висина ~2.65m меѓутоа со стара двокрилна дрвена дограма.
Да претпоставиме дека просториијата на Хансолот е поголемата(30м2) а Мицата е у помалата(17м2) резултатот би бил скоро идентичен. Хансолот не би гасел и би модулирал додека Мицата би одела он-офф поради брзо достигнатата Т, бидејќи ќе е предимензионирана за тој простор.
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.676
Поени од реакции
3.966
Ја воопшто не го запирам Хансол-от, вклучен е од пред 2 месеци и поставен на 25С и Medium-Low вентилатор... нема чепкање и гасење до Мај онаму.....
Едноставно сам така работи, преку ден знае да модулира а навечер скоро секогаш работи он-офф.
Мицу-то од друга страна ми е кај мене на спрат, и малку повеќе го чепкам. Имам поставено тајмери да појача температура и фан кога е во ефтина тарифа и исто навечер јас рачно пред легнување му намалувам температура на 22С и му ставам макс фан бидеќи дополнително отворам врата кон 15м2 спална.

Инаку од Прилеп сум, вечерните температури се над 0 периодов, гледам околу 5С кога си легнувам, подоцна може паѓаат и до кај 2С.
Влажност 90-100% пошто баш врни скоро нон стоп овие 2-3 дена.

Кај хансолот не можам да заприметам кога направил дефрост пошто ноќно време работи он-офф, а имам поставено сад испод надворешната и се гледа дека има направено дефрост пошто има вода во садот.

Кај Мицу-то пошто ми е кај мене на спрат ја сеќавам, а и на графиконот што го прикачив погоре се познава затоа што скоро воопшто не гасне сама по себе туку само по нагло намалување на барана температура или при дефрост како што се гледа на графикот и како што опишав во претходниот пост.
Aj će ti odgovoram. Ako Hansolot raboti vo 17 m2 so nizok plafon namesten na nekakov sreden izduv i uspeva da modulira na ovie tkn smešno visoki T bez, da raboti non stop on/ off e signal deka se raboti za neverojatno dobra klima. Ne mi e jasno što bara klima sposobna da se izbori so 40 m2 vo 17 m2 pri toa i so namalen volumen. Nejse, po mene epten predimenzionirano, no Hansolot i toa nekako go apsolviral.
Za Mitcubishi- to ne mi e jasno za kakvi defrosti stanuva zbor na ovie noćni/ dnevni pozitivni T!
Algoritmite za defrost se aktiviraar nekade od 0-2 C i toa samo pri pregolemo opteretuvanje.
Ovde nešto debelo ne e vo red. Eve mojov posran kinez godinava nema ušte napraveno defrost, a imaše i minusni T, dobro bez magla, a gree 40 m2, znači poveće nego što treba, raboti kako on/ off nad nadvorešna 10C zatoa što nemože da spušti pod 400-430W.... I dobro e što e taka inače na sreden izduv pod ova bi tepalo ladno vo glava na rastojanie od 5 m.
Inače niska modulacija od 150- 300 W e za mal prostor vo najniska brzina.Haierov e točno izbalansiran pod 400 W vo sredna brzina vo 30 m2 na 4-5 m rastojanie e na granica da se čustvuva laden bran od vozduh......Na ladenje može nisko ama greenje e drug padež.
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.188
Поени од реакции
2.862
Да претпоставиме дека просториијата на Хансолот е поголемата(30м2) а Мицата е у помалата(17м2) резултатот би бил скоро идентичен. Хансолот не би гасел и би модулирал додека Мицата би одела он-офф поради брзо достигнатата Т, бидејќи ќе е предимензионирана за тој простор.
И се ќе ми беше јасно и разбирливо.... ако истото се случуваше и преку ден.... ама не.
Моментално што можам да претпоставам е дека Хансолот модулира откако ќе се пристопли температурата надвор, пошто надворешната е баш јужо поставена.
Во собата живее (тука спие и преку ден седи/лежи гледа телевизија) постар човек, станува рано од 7 е на нога, оди во продавница, поручува... до 12 веќе е пак легнат да предреме... а претежно тогаш климата почнува да модулира.
Значи не е ни до малата просторија, ни до отворање затварање врата... што и не се случува многу многу....

Налет тоа интересно е што вклучувањата и исклучувањата се многу некако рамномерни на графикон.
 
Член од
22 ноември 2018
Мислења
320
Поени од реакции
617
Да не треба да ги смениш климите, дуплопоевтинава кај тебе да ја качиш :)
Пробај еднаш да ги следиш навечер за да видиш дали стварно е така, до мерачот да не е нешто?
 
Член од
11 април 2018
Мислења
202
Поени од реакции
59
Често пишувате за он офф инвертер клими дека се обично полоши инвертери.
Мојата G-tech овие денови постојано вклучува исклучува на 15 мин вероватно кога ќе ја достигни темп, а собата е мала за неа и брзо ја достигнува (20м2).
Ме интересира дали е тоа во ред или не,дали е штетно за климата постојано вклучи исклучи и кое е решение (да отворам врата).
Исто ме интетесира подобрите клими како се однесуваат кога ќе достигнат темп исто гасат повремено или постојано работат со многу мала модулација?
 
Член од
15 јуни 2017
Мислења
62
Поени од реакции
95
Еве и од мене некој графици за Амбер во последните 20 тина саати.

Amber_2020_12_10_1.png

Оваа е интересна играчка пред се :), мене ми го откри проблемот што го имам со оваа клима.
Значи незнам другите Грее клими како работат но оваа како што може да се види кога ке затопли 2 степени над зададените 22 се исклучува и следно за очекување да се вклучи е кога температурата ке падне цел степен под зададените 22. Во мои улови таа разлика се чувствува бидејки додека сензорот на климата дојде до тие 21 степен, температурата во остатокот од станот сигурно паѓа подолу.
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.188
Поени од реакции
2.862
Aj će ti odgovoram. Ako Hansolot raboti vo 17 m2 so nizok plafon namesten na nekakov sreden izduv i uspeva da modulira na ovie tkn smešno visoki T bez, da raboti non stop on/ off e signal deka se raboti za neverojatno dobra klima. Ne mi e jasno što bara klima sposobna da se izbori so 40 m2 vo 17 m2 pri toa i so namalen volumen. Nejse, po mene epten predimenzionirano, no Hansolot i toa nekako go apsolviral.
Za Mitcubishi- to ne mi e jasno za kakvi defrosti stanuva zbor na ovie noćni/ dnevni pozitivni T!
Algoritmite za defrost se aktiviraar nekade od 0-2 C i toa samo pri pregolemo opteretuvanje.
Ovde nešto debelo ne e vo red. Eve mojov posran kinez godinava nema ušte napraveno defrost, a imaše i minusni T, dobro bez magla, a gree 40 m2, znači poveće nego što treba, raboti kako on/ off nad nadvorešna 10C zatoa što nemože da spušti pod 400-430W.... I dobro e što e taka inače na sreden izduv pod ova bi tepalo ladno vo glava na rastojanie od 5 m.
Inače niska modulacija od 150- 300 W e za mal prostor vo najniska brzina.Haierov e točno izbalansiran pod 400 W vo sredna brzina vo 30 m2 na 4-5 m rastojanie e na granica da se čustvuva laden bran od vozduh......Na ladenje može nisko ama greenje e drug padež.
Кога ја земав Хансолот, некаде зачитав дека е за 16-20м2 неизолиран простор. Тогаш просторот беше со стара врата и дограма па така и го планирав.
Тоа 40м2 ако е добро изолиран стан можеби.....

Ако и беше мал просторот немаше да модулира претежно дење кога и сонце грее во собата, а ноќе да работи он-офф.
Штознам.... бар така јас размислувам.

За Мицу-то и дефростите, дефинитивно се дефрости меѓутоа кратки или суви или како да ги наречам.
Вчера на ручек го зачекав, штом прекина да дува ВЕ отрчав да видам што прави НЕ.
Само испушти еден облак пареа, и дали прокапа 100ml и сето тоа во испод 4минути.
Последните 2 пати имам тајмер пуштано, од прекин на издув од ВЕ до повторно почнување да дува ВЕ, вкупно испод 4 минути.

Исто забележав дека овие дефрости ги прави кратко после поставување да работи на макс фан.
Вчера тоа се случи после 2часот на пладне кога имам поставен тајмер да крени темепратура на 24 и да уклучи макс фан.
А претходната вечер исто го забележав кога пред легнување рачно ја намалив на 22 и исто ја ставив на макс фан. По 10-15 минути само ја слушнав дека почна да прави дефрост кој исто така многу брзо заврши и повторно почна да дува со макс фан.
Да напомнам, влажноста беше близу 100% во двата наврати пошто постојано врнеше.... може и тоа да имало влијание....

Претпоставувам овие дефрости се некој оптимизациски механизам за да одржува висока економичност односно А+++ кога работи со макс фан.
Just a guess...

За ова дека ниска модулација е само за мал простор воопшто не си во право....
Баш во мала просторија ниска модулација може да е неизбежно осеќање на ладен издув колку и да е ниска поставената брзина.
Еве што сум измерил кај мене преку ден со надворешна температура близу испод 10С, работи на макс фан со околу 200-300w потрошна со COP 6-7
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.196
Поени од реакции
3.579
Еве и од мене некој графици за Амбер во последните 20 тина саати.

Прегледај го приврзокот 277138

Оваа е интересна играчка пред се :), мене ми го откри проблемот што го имам со оваа клима.
Значи незнам другите Грее клими како работат но оваа како што може да се види кога ке затопли 2 степени над зададените 22 се исклучува и следно за очекување да се вклучи е кога температурата ке падне цел степен под зададените 22. Во мои улови таа разлика се чувствува бидејки додека сензорот на климата дојде до тие 21 степен, температурата во остатокот од станот сигурно паѓа подолу.
Prepravi off set na 0 ili na +/-1°
 
Член од
16 април 2019
Мислења
372
Поени од реакции
522
Еве и од мене некој графици за Амбер во последните 20 тина саати.

Прегледај го приврзокот 277138

Оваа е интересна играчка пред се :), мене ми го откри проблемот што го имам со оваа клима.
Значи незнам другите Грее клими како работат но оваа како што може да се види кога ке затопли 2 степени над зададените 22 се исклучува и следно за очекување да се вклучи е кога температурата ке падне цел степен под зададените 22. Во мои улови таа разлика се чувствува бидејки додека сензорот на климата дојде до тие 21 степен, температурата во остатокот од станот сигурно паѓа подолу.
Исто и кај мене така беше koga работи on off кога времето е топло како сега се исклучуваше кога ке достигне температура + 2 степена од зададената а се палеше на -1 степен од зададената тоа е голема разлика во температурата и долг временски период. Овде читајки постове налетав каде имаше убаво објаснето а и пред некое време имаше постове па еве како да го ставеа на 0 степена разлика во температура.
 

Attachments

Член од
2 август 2014
Мислења
1.676
Поени од реакции
3.966
За ова дека ниска модулација е само за мал простор воопшто не си во право....
Баш во мала просторија ниска модулација може да е неизбежно осеќање на ладен издув колку и да е ниска поставената брзина.
Će ja otkrivame pak Amerika. Ok.Ako e modulacijata niska na primer 200 W, toa podrazbira nizok izduv, takov e i algoritmot na rabota za da se zadrži kakov takov podnosliv topol provev. No što se slučuva pri vakov mal izduv topliot vozduh e na metar dva od klimata, veće na 3 m e ladno duvanje pa vo normalna prostorija od 30 m2 za normalna klima od 12000 btu stanuva diskutabilno zagrevanje na 6-ot ili 7- ot metar od klimata za prostorii 5x6 ili 7x4m.
Ovie odalečeni delovi se bez mešanje na vozduhot i daleku od dovolno i uednačeno zagreani....
Poradi toa posegame po povisok izduv što pak bara povisoka modulacija od bar 400W za da nema čustvo na laden provev
E sega objasni zošto ne sum vo pravo i kako će zagreeš na 0C nadvorešna T prostorija od 30 m2 so 200 W modulacija na 23 C, stavena na low, a klimata e 3.5-ka i na 7 m od mestoto kaj se sedi.
Gleam i deka samiot priznavaš deka se čustvuva laden izduv i vo mala prostorija, kako volšebno toa go snemuva vo golema!
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
Често пишувате за он офф инвертер клими дека се обично полоши инвертери.
Мојата G-tech овие денови постојано вклучува исклучува на 15 мин вероватно кога ќе ја достигни темп, а собата е мала за неа и брзо ја достигнува (20м2).
Ме интересира дали е тоа во ред или не,дали е штетно за климата постојано вклучи исклучи и кое е решение (да отворам врата).
Исто ме интетесира подобрите клими како се однесуваат кога ќе достигнат темп исто гасат повремено или постојано работат со многу мала модулација?
На +10° надвор веднаш достигнува 21° а просторот не губи доволно Т (не се лади брзо)за да може климата да го компезира/надополни тој губиток. Така да работата на климата ти е ОК,а ако имаш врата према друга просторија отварај. Коа ќе паднат температурате околу 0° С да речеме се повеќе климата ќе модулира и нема да гаси оти потешко ќе ги надополнува губитоците Т на просторот за да ја одржи задаената Т.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom