Acid
Frontman
- Член од
- 22 јануари 2005
- Мислења
- 35.175
- Поени од реакции
- 34.324
Имаме тема за „Најдобри приватни мобилари“, во која ги споделуваме нашите позитивни искуства, но никогаш не е на одмет да започнеме дискусија и за мобиларите од кои треба да се држите понастрана. Лош сервис, непрофесионален однос, неправилно работење (без фискални сметки, гаранциии и тн), преварантски финти, непочитување на роковите за сервисирање и тн. Тука може да ги споделувате вашите вистински случки и да ги предупредите останатите членови за „дубарите“ кои може да им се случат. Или во превод, зошто некои го научија бизнисот и се адаптираа на новите трендови, а другите се' уште се заглавени во 90-тите и пружаат полошо искуство и од тезгаџија на Битпазар.
Ќе започнам со моето (до сега најлошо) искуство со Mobil Porto.
До завчера, не сум имал искуство со нив, но појдов да купам нов Samsung Galaxy S7 Edge по препорака на еден наш форумџија и најверојатно најдобриот сервисер во Македонија. Ова беше и тоа како добар повод да им се даде шанса. До тогаш, сум купувал од мобилни оператори и од Мобеликс (на кои целосно им верувам), но во моментот ја немаа бојата по која бев „попален“, а јас сакав да го земам телефонот што поскоро. Едноставно, не ми се чекаше, но ја научив лекцијата зошто некогаш е подобро да се биде трпелив и да се земе од проверен продавач. Да продолжам...
Ми кажаа цена, отворија нова кутија, го видов - го купив.
Фискална сметка - не даваат.
Даваат едно ливче на кое пишува „СМЕТКА“ и на која е залепенo IMEI-то, со датумот на купување и заверено со печат и потпис. Според нив, тоа е гарантниот лист. Си викам „океј“, мобиларница е (иако непрофесионално и незаконски).
Среќен и возбуден, го вклучувам дома телефонот и започнувам да си инсталирам апликации од PlayStore. Facebook, Instagram, Viber, сите неопходни. По пола саат користење на телефонот, добивам Security Warning - Unauthorized Actions have been detected и некоја порака дека телефонот има „модификуван софтвер“ и дека треба да се рестартира. Го рестартирам и после тоа - само дреме на SAMSUNG логото. По консултација со форумџијата кој воедно е и сервисер, го проверуваме серискиот број на телефонот кој се наоѓа на задниот дел од телефонот - не постои во ниту една база на SAMSUNG. Веднаш се јавувам во мобиларата и од газдата добивам насока да го донесам наутро за да го провери.
Одам во MobilPorto и барам замена за нов телефон со исправен сериски број или поврат на парите. Сервисирање во никој случај не прифаќам, затоа што сум искеширал голема сум за нов телефон - а не за телефон кој после пола саат треба да се сервисира. И нормално, не станува збор за дефект, туку за телефон кој НЕ ПОСТОИ во ниту една база на Samsung според неговиот сериски. Според ова, може да е клонирана копија или многу веројатно - некој тест уред. Серискиот број на телефонот е секако битен, затоа што без него нема ниту апдејти, ниту поврзување со било што од Samsung - едноставно, како телефонот да не постои.
(IMEI-то е во ред, серискиот број - непостоечки).
Газдата „лут“ ми го зема телефонот и ми вика „ќе ти се јавам за 1 саат“. Ми се јавува, демек го поправил. Го вклучувам телефонот - повторно истата порака со Security Warning. Ако направам рестарт, пак ќе ми се заклучи. Прво ме убедува дека јас сум го рутирал, потоа дека не е он крив зошто јас сум го користел, трето дека процедурата е да го однесе на сервис.
На мојата забелешка дека процедурата е да ми даде фискална сметка и гаранција, а доколку уредот престане да работи одма дека треба да го замени или да ми ги врати парите - он излегува од салонот и повторно го носи „на сервис“ без да каже збор, ниту да ми објасни било што.
По саат ипол натегање со останатите вработени и „р'жење“ дека следен чекор е пазарна, УЈП, агенција за заштита на потрошувачи - конечно добивам одговор дека ќе добијам нов уред. Ми вадат „нов телефон“ - кој всушност е користен (се забележува по гребаниците на сензорот“. Откако им укажав дека е стар - конечно ми дадоа нов.
Што беше фрката со телефонот не знам, ниту пак ме интересира. Дали бил копија или тест уред - не ме интересира. Како купувач ме интересира да го добијам тоа што сум го платил. А овие, направија се' што може само за да не го добијам тоа што сум го платил. Понастрана од нив.
Слободно споделете ги и вашите искуства.
Ќе започнам со моето (до сега најлошо) искуство со Mobil Porto.
До завчера, не сум имал искуство со нив, но појдов да купам нов Samsung Galaxy S7 Edge по препорака на еден наш форумџија и најверојатно најдобриот сервисер во Македонија. Ова беше и тоа како добар повод да им се даде шанса. До тогаш, сум купувал од мобилни оператори и од Мобеликс (на кои целосно им верувам), но во моментот ја немаа бојата по која бев „попален“, а јас сакав да го земам телефонот што поскоро. Едноставно, не ми се чекаше, но ја научив лекцијата зошто некогаш е подобро да се биде трпелив и да се земе од проверен продавач. Да продолжам...
Ми кажаа цена, отворија нова кутија, го видов - го купив.
Фискална сметка - не даваат.
Даваат едно ливче на кое пишува „СМЕТКА“ и на која е залепенo IMEI-то, со датумот на купување и заверено со печат и потпис. Според нив, тоа е гарантниот лист. Си викам „океј“, мобиларница е (иако непрофесионално и незаконски).
Среќен и возбуден, го вклучувам дома телефонот и започнувам да си инсталирам апликации од PlayStore. Facebook, Instagram, Viber, сите неопходни. По пола саат користење на телефонот, добивам Security Warning - Unauthorized Actions have been detected и некоја порака дека телефонот има „модификуван софтвер“ и дека треба да се рестартира. Го рестартирам и после тоа - само дреме на SAMSUNG логото. По консултација со форумџијата кој воедно е и сервисер, го проверуваме серискиот број на телефонот кој се наоѓа на задниот дел од телефонот - не постои во ниту една база на SAMSUNG. Веднаш се јавувам во мобиларата и од газдата добивам насока да го донесам наутро за да го провери.
Одам во MobilPorto и барам замена за нов телефон со исправен сериски број или поврат на парите. Сервисирање во никој случај не прифаќам, затоа што сум искеширал голема сум за нов телефон - а не за телефон кој после пола саат треба да се сервисира. И нормално, не станува збор за дефект, туку за телефон кој НЕ ПОСТОИ во ниту една база на Samsung според неговиот сериски. Според ова, може да е клонирана копија или многу веројатно - некој тест уред. Серискиот број на телефонот е секако битен, затоа што без него нема ниту апдејти, ниту поврзување со било што од Samsung - едноставно, како телефонот да не постои.
(IMEI-то е во ред, серискиот број - непостоечки).
Газдата „лут“ ми го зема телефонот и ми вика „ќе ти се јавам за 1 саат“. Ми се јавува, демек го поправил. Го вклучувам телефонот - повторно истата порака со Security Warning. Ако направам рестарт, пак ќе ми се заклучи. Прво ме убедува дека јас сум го рутирал, потоа дека не е он крив зошто јас сум го користел, трето дека процедурата е да го однесе на сервис.
На мојата забелешка дека процедурата е да ми даде фискална сметка и гаранција, а доколку уредот престане да работи одма дека треба да го замени или да ми ги врати парите - он излегува од салонот и повторно го носи „на сервис“ без да каже збор, ниту да ми објасни било што.
По саат ипол натегање со останатите вработени и „р'жење“ дека следен чекор е пазарна, УЈП, агенција за заштита на потрошувачи - конечно добивам одговор дека ќе добијам нов уред. Ми вадат „нов телефон“ - кој всушност е користен (се забележува по гребаниците на сензорот“. Откако им укажав дека е стар - конечно ми дадоа нов.
Што беше фрката со телефонот не знам, ниту пак ме интересира. Дали бил копија или тест уред - не ме интересира. Како купувач ме интересира да го добијам тоа што сум го платил. А овие, направија се' што може само за да не го добијам тоа што сум го платил. Понастрана од нив.
Слободно споделете ги и вашите искуства.
Последно уредено: