Гледајте во комшииве како се опремија.Кај нас се репарират еден 30 годишен вагон дури за месец дена (не се криви работниците, немат услови за побрзо).
Во меѓувреме Хрватите си произведоа прототип свој (нископоден) ДМВ(Дизел Моторен Воз).
Како ни се нашле 3-4 вакви комплети за Скопје - Кичево и Скопје - Кочани...HZ
Хрватски вагон (извор од Билд.мк)
Од истата фирма ТЖВ Гредељ, веќе се во употреба 7 гарнитури ЕМВ.Возовите се приградски и возат во околината на Загреб (нешто како Ѓорче Петров - Драчево во наши услови).Капацитетот им е 189 седишта + 271 за стоење, 160 км. максимална брзина,видеонадзор, клима, место за инвалидски колички и 3 точаци.
Zeljeznice Crne Gore потпишаа договор за нарачка на 3 ЕМВ (електромоторни) комплети со рок на испорака до1 Јули 2013.Кај нас уште не е потпишан договор (пресметајте по ова кога ќе дојдат кај нас новите ветени возила).Договорот е потпишан со CAF Шпански производител (13.100.000 euro).
Босанците од јануари до септември годинава се опремија со 8 Талго гарнитури.
ЖС пред некој ден го пуштија на пробно возење од Белград до Ниш нивниот руски ДМВ (нашиве министри денеска беа во Москва, преговараа нешто за железницата, можно е и кај нас нешто вакво да видиме за 2-3 години).
БДЖ веќе неколку години возат Сименс Дезиро (еден воз е 3,3 -4,4 милиони евра зависно од верзија/опрема).
Бугарите едно 50-тина комплети зеле на кредит, ама Германците си ги барат сега назад, зш не биле доплатени
Исто и Словенија (приближно ист број жители колку нас) имаат 50-тина вакви.
Ситуација кај нас, пред некој ден репариран уште еден вагон на МЖ.
Пред
После
Мислам дека е време да почнат да пуштаат парно
Моментално слабо стојат со дизел локомотиви со парен генератор (потребен за загревање на вагоните).
Возни дизел локомотиви (зелените, Кенеди) се моментално
661-146,
661-219, (ангажирана само за товарни возови)
661-220, (во Скопски јазол, маневра и товарни возови)
661-221, (во депо Лисиче, маневра)
661-222,
661-223,
661-234,
661-235,
661-236,
661-237, (поради проблеми со тркалата моментално само на товарен транспорт)
661-238,
661-404,
661-408,
661-410 (Велес / Фени)
Пподвлечените се со парен генератор, ако налеташ на некоја од другиве многу веројатно да смрзниш.
На ред за ремонт (вкупно 4) се
661-144, 661-241, 661-405, 661-406
Локомотивите од серија 661 (вкупно 13 во депо Лисиче, дел од нив на сликата подолу) : 147,218,233,239,240,402,403,404,407,409,411,412,413 се без спас и планирани за топење.
661-402 уште со амблемот на Југословенски железници, 20 и кусур години значи нечепната
Локомотиви за продажба (од сликите погоре)
Значи,од вкупно 31 дизел локомотива - само 14 локомотиви во возна состојба, од кои само 9 со опција за затоплување на вагоните