- Член од
- 5 февруари 2005
- Мислења
- 100
- Поени од реакции
- 121
Не знам за вас, ама во последниве неколку години (барем за мене) компаниите кои не се присутни на социјалните мрежи исто како воопшто да не постојат. Без број пати сум се нашол во ситуација да се информирам за разни понуди и актуелности преку Facebook и Twitter, сум реагирал до претпоставените за некакви пропусти, сум споделувал фидбек за услугите и производите кои ги нудат и тн... Едноставно, ми се допаѓа таа двонасочна комуникација помеѓу мене и компанијата, нешто што сигурно нема да го добијам ако ја видам понудата во флаерче или на телевизија.
Фирмите кои не можам да ги најдам ниту на Facebook, ниту на Twitter за мене се духови. Јебеш ти компанија која во 2015-та мора да ја барам со гуглање, па дали имала сајт, па дали информациите таму се точни, па ѕвони по телефони да прашаш нешто, па објаснувај се за точната локација (наместо мапата да си ја стават на фан пејџот) и тн... Ало, време е да се адаптирате на новите трендови!
Има и такви кои се трудат, ама некако не им иде. Слушнале дека треба да бидат присутни на Фејсбук, ама не ја разбрале баш добро поентата. Па или отвараат профили за обични корисници со кои се спријателуваат со тебе (и може да ти ги гледаат фотките од одмор - не фала!) или отвараат аматерски фан страници кои повеќе создаваат конфузија со непрофесионалното водење (секој у фирмата си постира што сака, најчесто нерелевантни информации, спамираат и тн.). Овие најчесто не сфаќаат дека социјалните медиуми се за двонасочна комуникација па најчесто бришат коментари и никогаш не одговаат на вашите прашања.
Лошо искуство сум имал со Cosmo Tinex затоа што никогаш не одговараат на коментари. Не ги бришат, ама ти за нив си како дух. Си го користат фејсбук пејџот само за спамирање со понуди. Еве, веќе 2 месеци чекам одговор. Нико компјутери се исто така пример КАКО НЕ ТРЕБА! Имаат 5-6 ПРОФИЛИ (не фан страници) и се спријателуваат со луѓе, па после спамираат. И нормално, сите ги блокираат. AMC се ужас со тоа монтажите!
Ало, очекувам да го мрднете г'зот и да направите некоја реална фотографија, а не да користите една вештачка сток фотографија од 1999-та во сите фотки! Скоро сите постови им се напорни (со премногу информации и CAPS LOCK) и коментариите им се крајно неуслужливи и непрофесионални. Имам впечаток дека секој вработен од секо продавниче си коментира се што сака. За фан страниците на телевизиите и весниците не сакам ни да почнам. Врв на непрофесионалноста се Вечер, Сител, Канал 5, Алфа и тн... Абе сите до една мислат дека доволно е само да шернат линк до сајтот и си ја завршиле работата.
Како добри примери можам да ги издвојам Ramstore на Facebook и Twitter, Златен Даб (добија награда за најуспешна компанија на Твитер), МоиРецепти (односно Delimano) на Instagram, Горска вода (на Instagram, Facebook и Twitter), Европа со нивните превкусни фотки, Bella на Instagram, Vitalia, BiMilk, Идеал Шипка и уште многу други кои на време ги прифатија новите медиуми...
Кои компании на вас ви оставиле добар или лош впечаток на социјалните мрежи?
Кои кикснале, а кои успеале да извлечат максимум од потенцијалот?
Кои од нив ви затребале и сте ги побарале на Facebook, а не сте успеале да ги пронајдете?
Зошто некои од нив се плашат да ги прифатат новите трендови и сметаат дека полнењето на поштенски сандачиња со флаери е поевтина и подобра варијанта отколку инвестирање во добар социјален профил?
Фирмите кои не можам да ги најдам ниту на Facebook, ниту на Twitter за мене се духови. Јебеш ти компанија која во 2015-та мора да ја барам со гуглање, па дали имала сајт, па дали информациите таму се точни, па ѕвони по телефони да прашаш нешто, па објаснувај се за точната локација (наместо мапата да си ја стават на фан пејџот) и тн... Ало, време е да се адаптирате на новите трендови!

Има и такви кои се трудат, ама некако не им иде. Слушнале дека треба да бидат присутни на Фејсбук, ама не ја разбрале баш добро поентата. Па или отвараат профили за обични корисници со кои се спријателуваат со тебе (и може да ти ги гледаат фотките од одмор - не фала!) или отвараат аматерски фан страници кои повеќе создаваат конфузија со непрофесионалното водење (секој у фирмата си постира што сака, најчесто нерелевантни информации, спамираат и тн.). Овие најчесто не сфаќаат дека социјалните медиуми се за двонасочна комуникација па најчесто бришат коментари и никогаш не одговаат на вашите прашања.
Лошо искуство сум имал со Cosmo Tinex затоа што никогаш не одговараат на коментари. Не ги бришат, ама ти за нив си како дух. Си го користат фејсбук пејџот само за спамирање со понуди. Еве, веќе 2 месеци чекам одговор. Нико компјутери се исто така пример КАКО НЕ ТРЕБА! Имаат 5-6 ПРОФИЛИ (не фан страници) и се спријателуваат со луѓе, па после спамираат. И нормално, сите ги блокираат. AMC се ужас со тоа монтажите!

Како добри примери можам да ги издвојам Ramstore на Facebook и Twitter, Златен Даб (добија награда за најуспешна компанија на Твитер), МоиРецепти (односно Delimano) на Instagram, Горска вода (на Instagram, Facebook и Twitter), Европа со нивните превкусни фотки, Bella на Instagram, Vitalia, BiMilk, Идеал Шипка и уште многу други кои на време ги прифатија новите медиуми...
Кои компании на вас ви оставиле добар или лош впечаток на социјалните мрежи?
Кои кикснале, а кои успеале да извлечат максимум од потенцијалот?
Кои од нив ви затребале и сте ги побарале на Facebook, а не сте успеале да ги пронајдете?
Зошто некои од нив се плашат да ги прифатат новите трендови и сметаат дека полнењето на поштенски сандачиња со флаери е поевтина и подобра варијанта отколку инвестирање во добар социјален профил?