Македонска авијација

  • Креатор на темата Спенсер
  • Време на започнување
Член од
6 август 2008
Мислења
646
Поени од реакции
17
Едно прашање, колку долго трае дозволата за приватен пилот - PPL ? Дали е потребно да се обновува по некое време или еднаш засекогаш се зема ? Второ, ме интересира дали може да се работи нешто со неа ?
 

Duffy Duck

Pilot Lovac
Член од
12 мај 2006
Мислења
196
Поени од реакции
10
Treba da letas minumum 5 saati godisno za da ti vazi ... Ne mozes nisto da rabotis so nejze!
 
M

.:makedonec:.

Гостин
Како што видов на google earth сеуште имаме авиони само тешко да летаат не ги чуваат во хангари.

Да , и ќе ги замолам тие што шират такви муабети дека сме си ги продале сухоите во Грузија, Казахстан или незнам кај таму да прекинат пошто сликата си кажува се и јас исто така ја отворив пред 10 мину. !!!

--- надополнето ---

Ако...конзервирани се т.е инлетите се затворени херметички се е средено,иако подобро е во хангар...нашиве фрлаат по 50 милиони евра за Афган,наместо да модификуваат барем два од сухоиве во израел од Елбит системс....уствари сухојот и така е тежок убица(а и помал од А-10-а имаат иста намена-поддршка на КОВ) така да сухојот е подобар избор...барем два да модификуваа а два да беа оперативни....нешто се збори планирале да ги заменат за Ц-130 или пак Антонов транспортен авион(за уште војска да пренесуваме:tapp::tapp:)..



Официјално???

Кои ИДИОТИ се нашиве значи...абе таква машина не се ПРОДАВА.



Ова е единствен хеликоптер кој може да Бомбардира(било напалм,било стандард или пак касетни бомби) плус има ненаведувани ракети...украинскиве покрај ненаведуваните користат и наведувани Штурм...е сега верзијата Александар мислам дека користи израелска ракета СТАР...ама не сум сигурен баш...

Како бе чаир(башка Скопје главен град-ќе биде соборен од САМ)-липково ќе ги палиш уништуваш исто и тетово....не може така сам против себе-нема логика.Тоа е МАКЕДОНСКА ЗЕМЈА таму живеат Македонски државјани кои работат животарат некако...не може туку така да ти текне и ајдеее...

Така правеше САДАМ против курдите ама јас го разбирам...филантроп кон терор...Така Правеше и Милошевиќ,па у Втора светска Бугарите палеа тепаа,грците у граѓанска...ние не сме окрвавени уште...а ако веќе дојде до Крв..барем да вреди,а пукање сам себе не вреди бе.

Сега треба да зовријат нашите во бугарија,грција...исто и албанците во чемерија...добри услови има за граѓанска непослушност-треба малце владата тајно да финансира мислам...многу сме...ко да немаме тајни служби...поточно имаме ама работат ПРОТИВ Македонија.


Ејј ова е хјуи...хаха и Полицијата има вакви...добри се,амерички од Bell...ама поправка скапа е мноогу.

Поарно е еден МИ-17 да модернизираат за медицинска намена...па разбрав планирале нашиве да праќаат хеликоптери и во афган(али то е шпекулација најверојатно)....ама не ме чуди хеликоптер за хитно извлекување на повредени војници а и пренесување залихи и башка нова жива сила..МИ-17 има носивост
Добро човекот најверојатно мисли хеликоптерите да летаат на Липково и Тетово и да ги гаѓаат терористите не недужното население а за ова второто мислам дека баш и не е добра идеа да се пратат МИ-17-ки во Афганистан бидејки 1994-2000 чеченците им испобутаа десетици Ми- 17-ки на русите а талибанците ем се поспремни ( најверојатно е така) ем крај краева и војната е во поново време со поново наоружанје
P.S- имааме среќа 2001 шо овие нашиве Албанци не се толку отракани инаку да летаме со тие хеликоптери во Ирак, Афганистан,Чеченија или Дагестан имаше сите халикоптери да ги изгубиме :toe:
 
Член од
6 февруари 2008
Мислења
1.272
Поени од реакции
229
Абе срамота е Сухоите ни стојат приземјени сигурно од одма после војната.. Тие прво треба да се средат цели од почеток да се истестираат па после ако може да ги продаат.. Вакви никој не ти ги зема ни за старо железо. Срамота е ова што се случува со нашава авијација. Катастрофа. Член бев порано во Аеро-клубот спроти ЈБТ, идев редовно на Стенковец ама нешто прекинав и не сум бил скоро 2-3 години. Треба да се иде гледав донесле по некое ново авионче..
 
M

.:makedonec:.

Гостин
Абе срамота е Сухоите ни стојат приземјени сигурно од одма после војната.. Тие прво треба да се средат цели од почеток да се истестираат па после ако може да ги продаат.. Вакви никој не ти ги зема ни за старо железо. Срамота е ова што се случува со нашава авијација. Катастрофа. Член бев порано во Аеро-клубот спроти ЈБТ, идев редовно на Стенковец ама нешто прекинав и не сум бил скоро 2-3 години. Треба да се иде гледав донесле по некое ново авионче..
Абе тие кршови не се за нас бидејки ние сме мала земја и послаба за разлика од нашите северен, јужен и источен сосед и неможеме да се рамниме со нив (што е и логички) него зборот ми беше дека на нас ни се потребни малубројни мали по димензии брзи и силни хеликоптери и авиони на пример 5-6 Грипени или Ф-16 (али нови скроз не некој половни) и од борбени хеликоптери 10-тина апачи за обичен транспорт веќе можеме да земеме нешто од руска технологија и тоа во помал број 5-6 и тоа е се е ако се случи ова верувајте дека истиот ден ке бидеме дел од НАТО за името само ќе речат европјаните ''ќе го решите подоцна''(всушност никогаш) а грците и да не се сложат сепак ќе бидеме дел од НАТО бидејки моментално НАТО има повеќе корист од нас ние иаме 240 војници во Авганистан а грците 100-тина па дали и толку во Ирак исто така иаме 150-160 а грците не ни имаат иако се помоќна армија .......

P.S- Оваа работа вредна околу 500 000 000 евра е доволна за нашиот влез во НАТО, зарем не вреди толку да се плати за да се зачува суверенитетот на државава од тие 2 990 000 000 евра(од буџетот) ќе ги одвоиме тие 500 000 000 или 600 000 000 евра и крај ( додуша 1 година може и ќе гладуваме малце повеќе од досегашното ама и тоа ќе се среди ) позззз
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Зарем сликите од Google Earth не се сликани во 2002 уште? Мислам дека сателитските снимки не се тазе тогаш има логика да ги има и Сухоите
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
На сликава се си е добро прикажано и нема потреба од понатамошна дискусија од кога е сателиткската снимка над петровец.
Датата е 15 јули 2002 година.
 
M

.:makedonec:.

Гостин
Првен беа украинци...после и наши...имаме нешто од време југославија аама исчезнува.



Де Официјално има инфо??

Инаку НОВИ пилоти НЕ Е ПРОБЛЕМ.

Еве за македонија поволен е Грипенот оти шведска нуди офсет договори(купуваш да речеме авиони за 100милиони долари а шведска за возврат инвестира-така унгарија купи Грипен)..ма сеедно,али поарно е да имаме авион за поддршка на копнени сили тешкаш,кој е помал(потежок за погодок и модернизиран)...

Тие беа стари сухои користени...јас зборам за нови...значи на производна линија,па контрола на квалитет се ОД а до Ш.

На пример ако наша делегација порача од Русија дип нови,модерни СУ-25Т(таа верзија е добра) со добра електроника,пасивна и активна заштита+уште подобар оклоп(има три резервоара со гориво во трупот но со....титаниум)...за време советско авганистанската војна една 25ка била погодена точно 143 пати од ПА артилерија и пак успеал авионот назад до матична база...ова да беше а-10 нтолку ниско,башка со различен калибар...пуздер ќе го направеа)....туку ете ние се одлучуваме да купиме нови СУ-25Т е сега карактеристично е тоа што додека се произведат тие еве 10 парчиња на пример Русија т.е фирмата се обврзува да обучи пилоти за истите и тоа со инструктори.

Исто е и ако одбереме А-10 или ф-15(мада скапотија се,а а-10 користи муниција со осиромашен ураниум...)и овде фирмата ќе обучи пилоти...ама на земја со симулатор ахаха,а во Русија истите ќе летаат буквално има тренажни верзии.

Добро е да имаме мал број на авиони со солидна носивост на оружје...можат многу практично да се докажат посебно ако се користи советската тактика на комбинирано дејство на СУ-25 и МИ-24.

Сега хипотетички кога би го сториле ова би можеле од украина да купиме користен Тренажен СУ-25 и наш пилот да биде задолжен за обука на другите...

Ма ни фали само 2 батерии С-300 и БУК -М1(ова не би било скапо ама ај:toe:)...а за заштита на Копнени единици моментално имаме Игла и Стрела 2м(игла треба повеќе)...и + додатни 20 СА-13...и тие се ОК системи.

Авионите цело време си ги летаа наши пилоти кој што во време на Југославија биле пилоти на Миг-21 или Миг-29 а пошто и сухојот и мигот се руски авиони градени се во сличен стил па затоа и неколкуте 10-11 пилоти колку што ги имавме добро си ја завршија работата,а нивното работно место моментално е во рацете на владата која што ако купи нови авиони ќе има што да летаат овие пилоти ако не ќе зачистуваат таму по пистите или ќе работат како обични пилоти на патнички авиони или нз нешто остало али жално е за такви храбри луѓе таква работа да работат !:toe:
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.725
Поени од реакции
9.837
Има нешто ново на темава ?
 

JimmyHoFFa

NAVIGATOR
Член од
8 септември 2010
Мислења
1.196
Поени од реакции
482
Makedonska avijacija ahahahahhah WTF za i toa imame :D
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.019
Da ima 3 helikopteri Bell-206 Jet ranger III
--- надополнето: 5 септември 2013 во 13:09 ---
Uzhivajte






--- надополнето: 5 септември 2013 во 13:11 ---
eve gi site na broj
[/IMG]

 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.019
Н еправедно забаталени мокни летала

--- надополнето: 6 септември 2013 во 11:51 ---
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.019
И да не го заборавиме УХ-1 Хјуи

--- надополнето: 26 септември 2013 во 20:06 ---

--- надополнето: 26 септември 2013 во 20:06 ---
 

Kajgana Shop

На врв Bottom