Напротив, според уставот на поранешна Југославија, републиките (не покраините) имаа право на отцепување.
Космет беше и легално-правно се уште е дел од Република Србија. Билатералното признавање на Космет од други држави не го менува тој факт.
Нешто со сила земено, не е легитимно. А копија од катастарот -- тапиите на земјата - се во Србија.
Работата ќе се смени АКО и се даде легитимитет на ионака нелегалната војна прку која Космет е оттргнат од Србија. Тоа може во ОН или ако самата Србија се сложи.
Во ОН, реков веќе, нема шанса, а Србија не се сложува.
Prvoto boldirano - mislam deka so amandmanite na ustavot od `974 im se dozvoli i na pokrainite da imaat pravo na samoopredeluvanje i pogolemi ovlastuvanja, ama ne sum najsiguren.
Vtoroto boldirano - procedurata odi vaka - Kosovo bara priem, SB treba da preporaca do GS priem, a GS da glasa.
Sega, Rusija ne se soglasuva, nema priem i nema preporaka za priem.
A ako RF nekogas se soglasi, togas se glasa vo GS na OON bidejki nema da se slozi Srbija, a dovolno e 2/3 da glasaat za.
Zatoa i seuste ne bara Kosovo priem. Znae deka e rano.
Treto, moe mislenje, nie de fakto go imame priznato Kosovo, de jure ne seuste oti uslovite na terenot taka ni nametnuvaat. Zatoa i albanskiot faktor koga e vo pozicija ne kenka za priznavanje posto poto, a koga e vo opozicija samoz a toa trubi.
kako sto bese slucajot so DUI i DPA. Ednite serea deka priomarno e priznavanje, a drugite deka ima vreme ke bide, dojdoa na vlast t.e se smenuija na vlast se smenija i zamenija prikaznite. sega DUI tvrdi deka ima vreme, a DPA deka priznavanjeto e primarno i prioritet.