Кои универзално, ти, хрватот и гавранот... еве јас ти велам на кое друго место сее слави слава во православниот свет... хрватот ми даде линк за некои албанци во кој што си пишува дека некогаш биле срби и се албанизирани но обичаајот останал, така ти е овде смао се македонизирани.
да да и тоа ане се важи и се е производ на пропаганда, а на оваа териториј културното наследство е 99% српско, турско и грчко... некако бугарите слабо вложувале во културата.
како на пример? егзархискиот плебесцит?.. даај не ме смеј демек луѓето тогаш сами се изјаснувале за егзархија... чудно е кај вас бугарашите како се што е српско е незначајно и неважно, демек кумановскиот устанак и брсјачата буна се неважни, демек црквите и манастирите се неважни, обичаитее како што е славата исто така неважнаа, крале марко исто така неважен, четниците исто така неважни иако се родеени тука, еден бугарски значаен комита нема... важно е само егзархискиот плебесцит кој како единствеена дозволена црква од султанот под влијание на русите е важен, демек го претставувате како демократски референдум...
Eптен аргументираш од ракав али добро си ја тераш твојата страна па ајде разбирливо, но ајде да погледнеме факти.
Да со доаѓањето на србите во МКД во дел има слави, но повеќето се селски а не куќни, друго во Македонија се слават имендени и тоа го има само кај нас, го нема никаде на друго место.
Во поглед на Бугарија и културата, реалноста поради која они и така се поставуваат кон нас е што цела бугарска култура потекнува од Македонија, речиси се што е за нив значајно доаѓа од тука, затоа нема што да инвестираат кога тука им доаѓа културата.
Повторно ја сервираш лагата дека единствена црква дозволена е Егзархијата, ете јас ти потенцирам пак сум потомок на луѓе кои не биле дел од таа црква значи моите биле Цариградска Патријаршија (како би биле дел од таа црква ако е само Егзархијата дозволена), во моја Струмица имаш и Унијати, римокатолици, протестанти, значи дозволени цркви имаш многу, тоа што никој немал никаков интерес за српската е друга работа.
Во Скопје имало буна и барање на егзархиска црква, Кукуш исто, зошто немало ниту една побуна во Македонија за да влезе српската црква кај нас ?
Куманово е бастион на антисрпската борба се до 1945 , па најактивните контрачетници против Србите ги имаш во Куманово на чело со Крсто Лазаров Коњушки, војвода и за време на Илинденското востание и на контрачетниците 1944, убиен од партизаните без суд 1945 заедно уште со други 50тина дејци на ВМРО.
Во Ново Село и валандовско има Срби, први носат мартинки , дали по дифолт по твоето за славите кој прави се Срби, нив тоа ги прави Бугари, бидејќи носат мартинки а ги имат запоставено куќните слави ?