Македонија под српска окупација

Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.089
Стварно ова испадна као тема за Скопска Црна Гора. За краља или за цара :)
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Да со доаѓањето на србите во МКД во дел има слави, но повеќето се селски а не куќни, друго во Македонија се слават имендени и тоа го има само кај нас, го нема никаде на друго место.
Ај вака бидејќи се треба да ви сее нацрта... во Македонија се слават крстни слави, не селски или куќни или не знам што, има како што рече цело село да слави слава, но тоа не е селска туку крсна, рецимо баш во мојот пример од селото од каде што потекнувам 90 посто од куќите слават Ѓурѓовдан, мојата фамилија славиј Петковдан... за именден точно но тоа е бугарски обичај, впрочеем по тоа ги и разликувале срби од бугари.
Во поглед на Бугарија и културата, реалноста поради која они и така се поставуваат кон нас е што цела бугарска култура потекнува од Македонија, речиси се што е за нив значајно доаѓа од тука, затоа нема што да инвестираат кога тука им доаѓа културата.
Абе ајде, како на пример?
Повторно ја сервираш лагата дека единствена црква дозволена е Егзархијата, ете јас ти потенцирам пак сум потомок на луѓе кои не биле дел од таа црква значи моите биле Цариградска Патријаршија (како би биле дел од таа црква ако е само Егзархијата дозволена), во моја Струмица имаш и Унијати, римокатолици, протестанти, значи дозволени цркви имаш многу, тоа што никој немал никаков интерес за српската е друга работа.
Повторно мешаш баби и жаби, једина дозволена и признаена со ферман од султанот е Егзархијата, а се под покровителство на Русија... висока политика ама тоа или не сакаш да го сфатиш или не можеш... по аналогија имаш денеска слична ситуација дури и бетер, имено имаш расколничка МПЦ формирана од комуњари, која што е регистрирана и дозволена без никаква репресија од државата, додекаа за разлика од неа имаш канонска ПОА, која оваа држава ниту сака да ја регистрира, плус врши репресија врз свештениците... и сега како верска организација атаа функционира по станови и куќи и има и верници редовно одржуваат литургијаа, но 90% од православното нааселение оди во МПЦ прво раади неинформирност, друго луѓето викаат црква е црква не ме занима политика и остали зааебанци, треттите пак и немаат појма дека МПЦ е неканонска секта.
Во Скопје имало буна и барање на егзархиска црква, Кукуш исто, зошто немало ниту една побуна во Македонија за да влезе српската црква кај нас ?
Во Македониј имааш многу пред тоа буна за директно приклучување кон српска држава, и тоа во 1878 годинаа, а во која буна учествувал и свештеник како главен организатор, која буна резултирала со ослободувањее на Куманово, Кратово и Крива Паланка на 4 месеци пред загушувањето од Турците... и што правиме сега.
Куманово е бастион на антисрпската борба се до 1945 , па најактивните контрачетници против Србите ги имаш во Куманово на чело со Крсто Лазаров Коњушки, војвода и за време на Илинденското востание и на контрачетниците 1944, убиен од партизаните без суд 1945 заедно уште со други 50тина дејци на ВМРО.
Првпут слушам, а во исто време ги имаш Довезенски и Петко Илиќ Муса и ред други... па сега ти види на кого биле баастион, плус на тоа додади го и буната од 1878.
Во Ново Село и валандовско има Срби, први носат мартинки , дали по дифолт по твоето за славите кој прави се Срби, нив тоа ги прави Бугари, бидејќи носат мартинки а ги имат запоставено куќните слави ?
Не знам за кое нвоо село збориш бидејќи има милион нови села во МК, но крсната слава е поширок поим... дури и фамилиите се распознавале ко од каде е и која крсна слава слави, тоа ти е подлабок народен обичај вкоренет во свеста на наародот, за тие мартинки не сум чул да фамилиите се препознаваат по нив... споредуваш баби и жаби.
 
Член од
18 јуни 2021
Мислења
267
Поени од реакции
564
како на пример? егзархискиот плебесцит?.. даај не ме смеј демек луѓето тогаш сами се изјаснувале за егзархија... чудно е кај вас бугарашите како се што е српско е незначајно и неважно, демек кумановскиот устанак и брсјачата буна се неважни, демек црквите и манастирите се неважни, обичаитее како што е славата исто така неважнаа, крале марко исто така неважен, четниците исто така неважни иако се родеени тука, еден бугарски значаен комита нема... важно е само егзархискиот плебесцит кој како единствеена дозволена црква од султанот под влијание на русите е важен, демек го претставувате како демократски референдум...
Како на пример пантеонот на револуционери и целат
Ај вака бидејќи се треба да ви сее нацрта... во Македонија се слават крстни слави, не селски или куќни или не знам што, има како што рече цело село да слави слава, но тоа не е селска туку крсна, рецимо баш во мојот пример од селото од каде што потекнувам 90 посто од куќите слават Ѓурѓовдан, мојата фамилија славиј Петковдан... за именден точно но тоа е бугарски обичај, впрочеем по тоа ги и разликувале срби од бугари.

Абе ајде, како на пример?

Повторно мешаш баби и жаби, једина дозволена и признаена со ферман од султанот е Егзархијата, а се под покровителство на Русија... висока политика ама тоа или не сакаш да го сфатиш или не можеш... по аналогија имаш денеска слична ситуација дури и бетер, имено имаш расколничка МПЦ формирана од комуњари, која што е регистрирана и дозволена без никаква репресија од државата, додекаа за разлика од неа имаш канонска ПОА, која оваа држава ниту сака да ја регистрира, плус врши репресија врз свештениците... и сега како верска организација атаа функционира по станови и куќи и има и верници редовно одржуваат литургијаа, но 90% од православното нааселение оди во МПЦ прво раади неинформирност, друго луѓето викаат црква е црква не ме занима политика и остали зааебанци, треттите пак и немаат појма дека МПЦ е неканонска секта.

Во Македониј имааш многу пред тоа буна за директно приклучување кон српска држава, и тоа во 1878 годинаа, а во која буна учествувал и свештеник како главен организатор, која буна резултирала со ослободувањее на Куманово, Кратово и Крива Паланка на 4 месеци пред загушувањето од Турците... и што правиме сега.

Првпут слушам, а во исто време ги имаш Довезенски и Петко Илиќ Муса и ред други... па сега ти види на кого биле баастион, плус на тоа додади го и буната од 1878.

Не знам за кое нвоо село збориш бидејќи има милион нови села во МК, но крсната слава е поширок поим... дури и фамилиите се распознавале ко од каде е и која крсна слава слави, тоа ти е подлабок народен обичај вкоренет во свеста на наародот, за тие мартинки не сум чул да фамилиите се препознаваат по нив... споредуваш баби и жаби.

За твојата криволева теорија да има смисла, треба да игнорираме цел пантеон на десетици илјади револуционери, војводи, комити, ајдути, распространети меѓу 4 генерации, од Куманово до Солун, од Дебар до Пирин, натурално, во време на пробудување на етничка припадност како концепт, од кои 90% се директно во нивни зборови декларирани како бугари, и активно работат за или припојување кон Бугарија, или правење на држава со доминантен бугарски елемент.

Кога ќе ја земиш историјата во вториот дел на 19ти, првиот дел на 20ти век, и сите деситици илјади ликови, на целокупната географска територија на македонија, таа е до толку неотуѓливо бугарска што ја прави цела оваа конверзација абсурдна.

И еве си ти, македонците мочале налево како србите, џвакале мастика со отворена уста како србите, и кивале по три пати како шумадијците, абсурд.
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Како на пример пантеонот на револуционери и целат



За твојата криволева теорија да има смисла, треба да игнорираме цел пантеон на десетици илјади револуционери, војводи, комити, ајдути, распространети меѓу 4 генерации, од Куманово до Солун, од Дебар до Пирин, натурално, во време на пробудување на етничка припадност како концепт, од кои 90% се директно во нивни зборови декларирани како бугари, и активно работат за или припојување кон Бугарија, или правење на држава со доминантен бугарски елемент.

Кога ќе ја земиш историјата во вториот дел на 19ти, првиот дел на 20ти век, и сите деситици илјади ликови, на целокупната географска територија на македонија, таа е до толку неотуѓливо бугарска што ја прави цела оваа конверзација абсурдна.

И еве си ти, македонците мочале налево како србите, џвакале мастика со отворена уста како србите, и кивале по три пати како шумадијците, абсурд.
Ауф баш Куманово го погоди, што направиле тие од Ѓорче Петров па до Петар Поп Арсов за ослободување, како за илустрација баш во Кумановската каза се прогласува слободна територија на 4 месеци, со потпис на стотици граѓани и печат ако добро памтам на 150 најугледни фамилији со кои потписи и печати се бара директно до Берлински конгрес приклучување на оваа територија кон Србија, а како резултат на Договорот од Сан Стефано... и сега ке баема тука колку луѓе ке лицитирамо неосновано со илјадиници луѓе, а конкретно што направиле и кои им биле барањата нема да ги повржуваме со нивната етничка припаднос... потоа ја имаш и Брсјачката Буна, имаш толку четници кои можеш баш да ги повржуваш од Куманово па до Охрид, на тоа додади ги и народните обичаи, културното наследство и треба да ти биднат јасни тие работи... а ако ти е цел да омаловажуваш и да се правиш дека нешто како крсна слава не е битно, нешто како сеќжавање на Краљевиќ Марко и Обилиќ не е битно, археолошките споменици како не битни ( уостало бугарските се минимални), онда ти не сакаш да сфатиш туку си тераш своја агенда.
 

The Savior

Is with me
Член од
29 јули 2021
Мислења
4.550
Поени од реакции
9.110
Само @anaveno беше специјалист за темава...

 
Последно уредено:

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
Еве го ферманот во оригинал.
1635157161813.png
1635157349860.png
Од Македонските епархии само Велешката влегува во границите на Егзархијата. Се напоменува дека било која друга епархија мора 2/3 од верниците да докажат дека сакаат Егзархија, дека сите други кои не сакаат да се дел од нејзе им се удоволува и дека манастирите сврзани со Патријаршијата, а се во границите на Егзархијата ќе си се третираат како и претходно.
 
Последно уредено:

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
Уште малку на тема на Егзархијата да го досликам нејзиниот територијален обем.
1635166538833.png
1635166562067.png
Најголем дел од Македонија не е оригинално во Егзархијата, а голем дел останува и надвор каде што Грците го здржуваат своето влијание. Деловите што се со втората испрекината линија во првата слика или светло портокалово обеени на втората се тие што со плебесцит се приклучуваат до 1875 година.
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Бог да чува и да брани... Се испотепавте од докажување која црква е призната а која не. Па човеци Божји, и двете ваши цркви се признаени со дозвола ОД СУЛТАНОТ и купени за големи пари (и лобирање од Русија) од Патријаршијата. Вашите цркви не се природни цркви туку КУПЕНИ!!! Си постои точна евиденцијаза колку пари која епархија е платена.
Единствена црква овде која има вистински легитимитет е Охридската Архиепископија која е АПОСТОЛСКА црква и која е оформена од Апостол Павле. А вие НЕГИРАТЕ ЦРКВА КОЈА ЈА ОСНОВАЛ АПОСТОЛ ПАВЛЕ!?!
Со кое право?!? Како смееш како ВЕРНИК да ја негираш црквата основана од Апостол?!? И која е НЕКАНОНСКИ УКИНАТА со ферман од Султанот! Од ИНОВЕРНИК и ГРАЃАНСКО лице без Васељенски Собор. (Впрочем укинувањето било предуслов за да се формираат вашите цркви - затоа е укината Охридската Архиепископија на врат-на нос и нелегално - за да може да се оформат српската, грчката и бугарската црква - една држава една црква).
Македонската Охридска Архиепископија не може да биде укината. Може да ја укине само тој што ја основал, а тој е Апостол Павле. Вие може само прикаски да си правите и да лаете по форумов.


52973993_2234929356545759_412990637705527296_n.jpg

П.С. И патријаршијата има лажен легитимитет врз Православните цркви, затоа што ТАА Е УНИЈАТСКА ЦРКВА! Патријархот Григорие III потпишал акт за стапување во унијатски односи со Ватикан. За тој чин едвај спасил жива глава од верниците во Цариград, тој избегал во Италија, а на негово место бил поставен Атанасиј II кој бил последен Патријарх до доаѓањето на Турците.
Но факт е дека НИКОЈ НЕ ГО УКИНАЛ УНИЈАТСТВОТО. Договорот сеуште си е легален и во канцеларијата кај Васељенскиот Патријарх си стои слика од актуелниот римокатолички Папа.
 
Последно уредено:
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
Повторно и повторно се држиш генерално на анегдоти, проевеличување/разобличување на изолирани случаи, и давање акцент на наследство оставено од туѓи владетели.
Кои анегдоти, кажав нешто што не е така?
Според тебе Шпанците се Араби и Мури затоа што има џамии во Шпанија.
само што шпанците не зборат арапски.
И на крај имаш дрскост да игнорираш и негираш целата неоспорлива лавина на ликови кои ги прават твоите анегдоти да изгледаат на пичкин дим.
твоите лавина на ликови баш конкретно ништо немаат направено.
Јас немам агенда, но ти очевидно имаш некој личен интерес, најверојатно да си оправдваш дека си производ на насилни колонизатори, донесени како насилни волци да го изменат етничкиот облик на населението.
Па не знам чему ово ниподаштавање на се што се поврзува со српство, величење на минорни бугарски ствари... а около колонизаторите, точно кој знае од каде не донел краљ, но проблемот заа тебе е што од селото од каде што ми е потекло се спомнуваат срби уште од 1313 година па по твоја логика сигурно краљ не донел од пичке си материне на оваа територија само не Караѓорѓе, веќ Милутин.
Да беа македонците срби, немаше да мора да ги носат твоите колонизаторски предци во Македонија.
Да беа па бугари, ке имаше некое културно наследство... а каде и да одиш сее Српска, Грчка и Турска заоставштина.
 
Член од
19 септември 2009
Мислења
5.081
Поени од реакции
4.932
еве ви уште неколку „окупатори“ кои по некоја случајност родени тука, а се бореле во име и за српство:

„Овде почива Настас Ђорђевић родом из Орида (Охрида) кои цркву направи у овој вароши и кои поживи 55 г. а умре 20. нов. 1866. г.”
Ђорђевић је био признат мајстор градитељства и један од најбољих у читавој ондашњој Србији. Кнез Милош га је сматрао за врхунског мајстора – то се најбоље огледа у његовим речима пред почетак градње цркве Свете Тројице у Горњем Милановцу, његове задужбине, чију је изградњу он наредио:
„По гласу грађевинаца бољи си од свих других, па када је тако, ево посла за тебе. Налажем ти да по плану и о року саградиш велелепну цркву у Горњем Милановцу и зато ево мог благослова.”
Настас Ђорђевић ју је градио у периоду од 1860. до 1862. године, и то је један од врхунаца његовог рада. Био је ангажован и за изградњу цркве Светог Арханђела Гаврила у Аранђеловцу, која је готово идентична оној горњомилановачкој.
Настас Ђорђевић био је главни неимар при обнови цркве Светог Саве на Савинцу. Кнез Милош је одлучио да је обнови у част своје покојне супруге Љубице, преминуле 1843. године. Обнова је 1860. године завршена – додата је дрвена припрата, поједини делови ентеријера су поправљени, а поред цркве је изграђена и нова звонара од дрвета.
Поред тога, Ђорђевић је саградио велики број приватних зграда у Горњем Милановцу, Чачку, Крагујевцу и Београду, као и стари конак манастира Студеница.
Сахрањен је у старом делу горњомилановачког гробља, на крају једне падине. Ту се налази споменик.
Од Настаса потиче чувена породица Настасијевић. Настас је био ујак Славомиру.
Рођен је у породици која је дала више уметника (његова браћа су сликар Живорад, књижевник Момчило и композитор Светомир). Њихов отац, Никола Лазаревић, доселио се с мајком из Охрида у Брусницу као шестогодишњак. У знак захвалности према ујаку Настасу Ђорђевићу (градитељу горњомилановачке цркве Свете Тројице) код кога је изучио градитељски занат, одриче се мајчиног презимена и од ујаковог имена прави ново презиме – Настасијевић. Завршио је студије класичне филологије на Филозофском факултету у Београду, а студирао је и историју и археологију.


Војвода Анђелко Алексић
- Анђелко је рођен 1876. године у селу Мидинци, код Кичева. Био је био печалбар, ашчија - кувар у кафани „Оријент“, у Сарајевској улици, у Београду почетком 20. века, по извештају београдских општинских власти: "доброг владања а средњег имовног стања". Кад су Лука Ћеловић, др Милорад Гођевац и Јован Атанацковић основали Српску револуционарну организацију септембра 1903. године, он јој се придружио као борац.
- Прва српска комитска чета организована је у Београду 23. марта 1904. године, од 25 четника. У њен састав су ушли скоро све Старосрбијанци, па је за вођу изабран најспремнији од њих - јужњак Анђелко Алексић, тада кафеџија у Београду. Они су у највећој тајности кренули возом из Београда за Врање. Ту их је у Врању сачекао Извршни одбор и обезбедио да несметано пређу српско-турску границу, код цркве Св. Илије. Кренуо је војвода Анђелко у прву акцију ка Зебрњаку, код Куманова, а уз пут је свратио у село Алгуњу, код будућег војводе Тодора Крстића Алгуњског.
- Код Куманова је требало да им путовођа буде поп Ташко Петровић, али је исти прота заказао. Поруку коју му је предао Тодор Крстић, лоше је примљена. Турци су се узбунили, а стража је приметила код Шупље Стене колону наоружаних људи, и уследио је жесток ватрени сукоб током којег је пропала цела, прва српска комитска чета.
- Маја 1904. године војвода Анђелко Алексићса 23 четника прешао је српско-турску границу и упутио се ка Поречу. Чету је код села Четирце код Куманова 9. маја 1904. године открила турска војска, након чега се развила борба код села Шупљи Камен. Чета Анђелка Алексића пружила је очајнички отпор наносећи Турцима и албанским башибозуцима велике губитке.
- Више пута су бомбама приморавали Турке да одступе суљајући се низ стрмине Шупљег камена, истовремено их десеткујући. На крају једино је преостао војвода Анђелко. Турски командант, пруски ђак, Хамди-паша, наредио је да га ухвате живог, како би преко њега оптужио званичну Србију. Разбивши празну пушку и револвер о камен, Анђелко је бацио међу Турке девет преосталих бомби. Оставши без ичега, сам међу погинулим друговима, грчевито је стезао каму. Турци су лагано и са страхом прелазили. На позив да се преда, Анђелко је узвикнуо:
"Овако се српски комита предава", а затим зарио каму себи у грло.
Тако се, према Станиславу Кракову, окончала погибија српских четника.
Хамди-паша је на врху Шупљег камена нашао само тела 24 српска јунака и њихово поломљено оружје. Победа над српском четом плаћена је са 180 мртвих и рањених Турака. Међу мртвима била су и два официра.
- Вечна слава и незаборав војводи Анђелку Алексићу.


Скопље, Јужна Србија 1927. Чланови соколске жупе "Краљевић Марко".


НА ДЕНЕШЕН ДЕН ЗАПОЧНА КАРПОШОВО ВОСТАНИЕ
Петар Карпош бил српски одметник и водач на анти-османлиското востание во во 1689 година. Роден во кумановското село Војник, а убиен е во Скопје во 1689 година. Австриски и турски извори го наведуваат како Србин, односно српски кнез и водач на Србите. Од австрискиот император Леополд добил принцова капа и диплома за „Крал на Куманово“.
Еден современ историски извор за Карпош е краток турски запис од 25 октомври 1689 година, кој го нарекува српски кнез.
Во европската историографија, тоа востание е забележано како едно од српските. Главниот француски ориенталист Joseph Marie Jouannin , во својата голема книга „Тurquie“ што ја напишал во 1840 година на страница 301 наведува дека Карпош се ставил на чело на востанието на Србите, ја зел кралската титула и ги утврдил Крива Паланка, Куманово и Качаник . Кога австриската армија стигнала во 1689 година, Петар Карпош кренал востание против Турците. Тој успешно, со помош на претходник на австриската војска предводена од генерал Пиколомини, ја бркал турската војска до Демир Капија. Сепак, австриската офанзива била запрена, меѓу другото, и поради епидемијата на чума, од која наскоро починал и самиот Пиколомини.
Турците тргнале да напредуваат и да ги заземат изгубените територии, а Карпош набргу бил заробен и убиен во Скопје откако бил измачуван. Злосторствата на турските трупи (меѓу кои се истакнале посебно Татарите) биле огромни, а притисокот под кој се нашол српскиот народ по овие настани доведе до првата големата селидба на Србите од Македонија во 1690 година додека втората била од 1739. И од територијата на Метохија и Косово, и од областа на Македонија, народните маси биле принудени да бегаат на север, во Хабсбуршката монарија и тек потоа Арнаутите започнале да се населуваат во напуштените области и села и зароа денес селата како Србиново или Србица во Гостивар се со 100% албанско население...
Карпош подоцна е прикажуван и како бугарин каде овој пример јасно покажува како се краде историјата...
 

Skylake

proseCUTE
Член од
7 јули 2016
Мислења
1.078
Поени од реакции
1.711
Скролам нешто наназад по темава... колку Бугараши се насобрале.. леле мајко.:place:
 
Член од
20 јули 2016
Мислења
7.645
Поени од реакции
4.945
Ај вака бидејќи се треба да ви сее нацрта... во Македонија се слават крстни слави, не селски или куќни или не знам што, има како што рече цело село да слави слава, но тоа не е селска туку крсна, рецимо баш во мојот пример од селото од каде што потекнувам 90 посто од куќите слават Ѓурѓовдан, мојата фамилија славиј Петковдан... за именден точно но тоа е бугарски обичај, впрочеем по тоа ги и разликувале срби од бугари.

Абе ајде, како на пример?

Повторно мешаш баби и жаби, једина дозволена и признаена со ферман од султанот е Егзархијата, а се под покровителство на Русија... висока политика ама тоа или не сакаш да го сфатиш или не можеш... по аналогија имаш денеска слична ситуација дури и бетер, имено имаш расколничка МПЦ формирана од комуњари, која што е регистрирана и дозволена без никаква репресија од државата, додекаа за разлика од неа имаш канонска ПОА, која оваа држава ниту сака да ја регистрира, плус врши репресија врз свештениците... и сега како верска организација атаа функционира по станови и куќи и има и верници редовно одржуваат литургијаа, но 90% од православното нааселение оди во МПЦ прво раади неинформирност, друго луѓето викаат црква е црква не ме занима политика и остали зааебанци, треттите пак и немаат појма дека МПЦ е неканонска секта.

Во Македониј имааш многу пред тоа буна за директно приклучување кон српска држава, и тоа во 1878 годинаа, а во која буна учествувал и свештеник како главен организатор, која буна резултирала со ослободувањее на Куманово, Кратово и Крива Паланка на 4 месеци пред загушувањето од Турците... и што правиме сега.

Првпут слушам, а во исто време ги имаш Довезенски и Петко Илиќ Муса и ред други... па сега ти види на кого биле баастион, плус на тоа додади го и буната од 1878.

Не знам за кое нвоо село збориш бидејќи има милион нови села во МК, но крсната слава е поширок поим... дури и фамилиите се распознавале ко од каде е и која крсна слава слави, тоа ти е подлабок народен обичај вкоренет во свеста на наародот, за тие мартинки не сум чул да фамилиите се препознаваат по нив... споредуваш баби и жаби.
Именден Бугарски обичај...од кај ти е таа глупост? Именден слават и протестанти во Шведска и католици во Шпанија. Селски боксерски национализам и тешка неукост.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom