МИСЛЕЊЕ ЗА VW Passat 2005-2006

Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Здраво,
Ме интересира мислења за VW Passat модел од 2005 1.9 TDI со 105 кс и модел 2,0 TDI 140 кс. passat.jpeg passat.jpeg индекс.jpg индекс.jpg
По странските форуми читав (еве на овој форум на пример: http://forum.klix.ba/pasat-2006-godina-1-9-ili-2-0-tdi-pomoc-t72475s25.html и на неколку други )дека моделот 2,0 има голем проблем со моторот(дизни и пумпа) и чести проблеми со електрониката.Ако отворите на WWW.MOBILE.DE ќе забележите дека поголем дел од објавените автомобили од оваа серија на VW пишува дека имаат одреден проблем(тресење на моторот и слично) на извозени 150-200 000 километри.За претходните модели на Passat сум слушал супериорни мислења.Ве молам кој има искуство со ваков автомобил да го сподели.
Однапред благодарам!
 

Morgan Freeman

Немодератор
Член од
23 април 2010
Мислења
2.922
Поени од реакции
4.370
Здраво,
Ме интересира мислења за VW Passat модел од 2005 1.9 TDI со 105 кс и модел 2,0 TDI 140 кс. Прегледај го приврзокот 121541 Прегледај го приврзокот 121541 Прегледај го приврзокот 121542 Прегледај го приврзокот 121542
По странските форуми читав (еве на овој форум на пример: http://forum.klix.ba/pasat-2006-godina-1-9-ili-2-0-tdi-pomoc-t72475s25.html и на неколку други )дека моделот 2,0 има голем проблем со моторот(дизни и пумпа) и чести проблеми со електрониката.Ако отворите на WWW.MOBILE.DE ќе забележите дека поголем дел од објавените автомобили од оваа серија на VW пишува дека имаат одреден проблем(тресење на моторот и слично) на извозени 150-200 000 километри.За претходните модели на Passat сум слушал супериорни мислења.Ве молам кој има искуство со ваков автомобил да го сподели.
Однапред благодарам!
Штом на неколку места си разбрал за овие проблеми, тогаш сматрај дека тие гласини се точни. Истото го имам чуено и јас. Верувам дека не се измислици.
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.700
Поени од реакции
6.622
Добро си слушнал. Истово важи и кај Голф 5-ка, пошто нели истите мотори се и јас истово го имам читано и слушано, дека 1.9 е далеку подобар избор од 2.0, поради наводните фабрички вградени маани, да по одреден број км, број што е сосема реален за достигнување во другите земји, пред се во германија итн. се случуваат одредени значителни проблеми. Значи тоа е и тоа каков ризик, да се земе кола на старо со ваков мотор а да речеме 180-200 к км, што го става во ризичната група да “нешто се случи“ Значи нема што да се мислиш, барај со 1.9 мотор. Инаку како за изглед, пасатот си е супер, нема збор за тоа (y)
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Здраво,
Ме интересира мислења за VW Passat модел од 2005 1.9 TDI со 105 кс и модел 2,0 TDI 140 кс. Прегледај го приврзокот 121541 Прегледај го приврзокот 121541 Прегледај го приврзокот 121542 Прегледај го приврзокот 121542
По странските форуми читав (еве на овој форум на пример: http://forum.klix.ba/pasat-2006-godina-1-9-ili-2-0-tdi-pomoc-t72475s25.html и на неколку други )дека моделот 2,0 има голем проблем со моторот(дизни и пумпа) и чести проблеми со електрониката.Ако отворите на WWW.MOBILE.DE ќе забележите дека поголем дел од објавените автомобили од оваа серија на VW пишува дека имаат одреден проблем(тресење на моторот и слично) на извозени 150-200 000 километри.За претходните модели на Passat сум слушал супериорни мислења.Ве молам кој има искуство со ваков автомобил да го сподели.
Однапред благодарам!
Тој првиот 105 кс е Преслаб мотор за таа кола според мене..Само појако.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Тој првиот 105 кс е Преслаб мотор за таа кола според мене..Само појако.
Само 1.9 со 105 коња. И прашај си колку е да смениш комплет ламела, потисна и двомасен замаец и пиши ни да знаеме.
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Само 1.9 со 105 коња. И прашај си колку е да смениш комплет ламела, потисна и двомасен замаец и пиши ни да знаеме.
Читајќи по форумиве некако и за овој мотор сум песимист.Ќе бидам малку подолг со постов но да разберат и другите колеги од тоа што читав јас.Работава е во тоа што велиш замаец,потисна плоча и ламела.Треба да се замени се заедно и чини со работна рака од 2000 ЕВРА па нагоре(тоа е еден од проблемите,еве објаснување на проблемот со замаецот генерално за сите понови дизел коли, http://www.testoviautomobila.rs/plivajuci-zamajac-pitanja-zablude-i-odgovori/ ). Друг проблем е што заради замаецот мислам но не сум сигурен, многу се јавува дефект на турбината,пумпата за уље и слично и тоа е сума од која навистина боли глава.Трето,поголем дел од дизелашите имаат DPF филтер(филтер за тврди честици,го има особено кај 2,0 и поголеми мотори)кој исто така дали од нечиста нафта или нешто друго знае да се заебе и кошта мислам од400 евра па нагоре зависи од моделот на колата.И четврто,некои мотори имале пиезо дизни кои биле едните на Сиеменс другите на Бош.Бошовите биле добри ни и тие знаеле да се расипат од нечиста нафта и се менувале сите четири одеднаш(исто така коштаат брдо пари)Јас веќе 5 години возам Форд Фокус 1,8 TDDi со 90 кс 1999 год.(поминав над 40 000 км) од кој сум презадоволен,зимно време пали како луд, без ниеден позериозен проблем освен смена на грејачи,акумулатор и слично што е нормална работа.Сега сакав да ја сменам колата со некоја понова и поудобна.Прва опција ми беше Пасатот,но и Мондеото МК4.Мене не ми е јасно како такви коли со модерна технологија да имаат вакви проблеми.Замаецот во просек да се менува на 150 000 км и да чини цело богатство,а при полн мотор со уље да рикне пумпата и да зариба цел мотор?!?Сега повеќе ме влече Мондеото кое би го возел на БГ таблици и излегува некој 5000-6000 евра 2008 година.Ако некој стручно знае да даде совети за проблемите што погоре ги посочив го молам нека пише.Дали има добар дизел мотор некој модел од Мондео МК4 кој не би имал проблем со дизните,да нема DPF филтер(некој имаат ознака PDC ) и дали сите модели Мондео дизел имаат замаец кој мора да се менува на 150 000 км?
 
Последно уредено:
Член од
31 јануари 2015
Мислења
36
Поени од реакции
3
Другар ако веќе си за таква класа на кола зимај Peugeot 407 ili 508 имаат исти мотори мислам дизел 2.0 HDi и проблеми нема да имаш само имам слушнато дека кај 407 имало некој проблем оти бил со повеќе вентили. Најсилниот е 180 кс кај 508. А ако веке си за vw според мене 1.9 оти тај е нај издржлив мотор на vw а 2.0 е лајно, првин ке откаже турбина па дизни и се натам.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.307
Поени од реакции
7.288
Читајќи по форумиве некако и за овој мотор сум песимист.Ќе бидам малку подолг со постов но да разберат и другите колеги од тоа што читав јас.Работава е во тоа што велиш замаец,потисна плоча и ламела.Треба да се замени се заедно и чини со работна рака од 2000 ЕВРА па нагоре(тоа е еден од проблемите,еве објаснување на проблемот со замаецот генерално за сите понови дизел коли, http://www.testoviautomobila.rs/plivajuci-zamajac-pitanja-zablude-i-odgovori/ ). Друг проблем е што заради замаецот мислам но не сум сигурен, многу се јавува дефект на турбината,пумпата за уље и слично и тоа е сума од која навистина боли глава.Трето,поголем дел од дизелашите имаат DPF филтер(филтер за тврди честици,го има особено кај 2,0 и поголеми мотори)кој исто така дали од нечиста нафта или нешто друго знае да се заебе и кошта мислам од400 евра па нагоре зависи од моделот на колата.И четврто,некои мотори имале пиезо дизни кои биле едните на Сиеменс другите на Бош.Бошовите биле добри ни и тие знаеле да се расипат од нечиста нафта и се менувале сите четири одеднаш(исто така коштаат брдо пари)Јас веќе 5 години возам Форд Фокус 1,8 TDDi со 90 кс 1999 год.(поминав над 40 000 км) од кој сум презадоволен,зимно време пали како луд, без ниеден позериозен проблем освен смена на грејачи,акумулатор и слично што е нормална работа.Сега сакав да ја сменам колата со некоја понова и поудобна.Прва опција ми беше Пасатот,но и Мондеото МК4.Мене не ми е јасно како такви коли со модерна технологија да имаат вакви проблеми.Замаецот во просек да се менува на 150 000 км и да чини цело богатство,а при полн мотор со уље да рикне пумпата и да зариба цел мотор?!?Сега повеќе ме влече Мондеото кое би го возел на БГ таблици и излегува некој 5000-6000 евра 2008 година.Ако некој стручно знае да даде совети за проблемите што погоре ги посочив го молам нека пише.Дали има добар дизел мотор некој модел од Мондео МК4 кој не би имал проблем со дизните,да нема DPF филтер(некој имаат ознака PDC ) и дали сите модели Мондео дизел имаат замаец кој мора да се менува на 150 000 км?
Друже што се замараш со комерцијани текстови во кои од авион се гледа дека не се обективни и дека има "скриено" на велико реклама на Фиат автомобили Србија.
Како што и во текстот вели тој мочан замаец не е рак на моторот, а и ти со твојот Форд увиде дека до сега не си имал проблеми со замајци и други срања.

Батали ги овие текстови, купи си кола каква сакаш и да знаеш дека се е тоа како ќе ти се погоди и каква среќа ќе имаш.

Поздрав и со лесно :)
-
All rights not reserved
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Двомасниот замаец го има кај многу коли понови од 1997 почнувајќи од едно Поло 1.9Д (СДИ нема двомасен замаец) па се до најновите дизели. Дури и Голф 4 90 коња тди во моделот произведен 1998 во првите серии до одреден број на шасија е со нормален едномасен замаец. Факт е дека тој дел е многу скап и брзо заминува. Кај Пасат после Б4 сите дизели имаат двомасен замаец. Кога ќе рикне е божја воља. За моторот едно е јасно 1.9 ТДИ е многу подобар од 2.0 ТДИ. Затоа и како половни возила 1.9 ТДИ држи цена во однос на 2.0 Тди. Ова за замајците го има на интернет многу дискутирано. За жал евтино одржување е мислена именка за коли после 2000 година. Не е само замаец туку и турбото. Кај VW TDI 1.9 нема проблеми со пумпата зашто истата ја нема т.е. Тој мотор користи PD технологија. Секоја дизна има своја мини пумпа. Одлична технологија која за жал се напушти само заради немање можност да се сообрази со Евро 4 и поновите норми за екологија. Тоа за една кола како ќе се погоди донекаде држи вода. Гледај да начекаш 1.9 ТДИ 105 коња со што е можно помалце километри плати го поскапо ќе му се изнавозиш. Башка толерантен е на црвена нафта.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Само 1.9 со 105 коња. И прашај си колку е да смениш комплет ламела, потисна и двомасен замаец и пиши ни да знаеме.
Немам појма
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Немам појма
Може да е 105 коња со тоа што би ставил ST-chip tuning и би добил дополнителни 30-тина коња со приближно иста потрошувачка.Е сега незнам дали чипувањето влијае шететно на моторот и колку пари чини![DOUBLEPOST=1432512956][/DOUBLEPOST]
Двомасниот замаец го има кај многу коли понови од 1997 почнувајќи од едно Поло 1.9Д (СДИ нема двомасен замаец) па се до најновите дизели. Дури и Голф 4 90 коња тди во моделот произведен 1998 во првите серии до одреден број на шасија е со нормален едномасен замаец. Факт е дека тој дел е многу скап и брзо заминува. Кај Пасат после Б4 сите дизели имаат двомасен замаец. Кога ќе рикне е божја воља. За моторот едно е јасно 1.9 ТДИ е многу подобар од 2.0 ТДИ. Затоа и како половни возила 1.9 ТДИ држи цена во однос на 2.0 Тди. Ова за замајците го има на интернет многу дискутирано. За жал евтино одржување е мислена именка за коли после 2000 година. Не е само замаец туку и турбото. Кај VW TDI 1.9 нема проблеми со пумпата зашто истата ја нема т.е. Тој мотор користи PD технологија. Секоја дизна има своја мини пумпа. Одлична технологија која за жал се напушти само заради немање можност да се сообрази со Евро 4 и поновите норми за екологија. Тоа за една кола како ќе се погоди донекаде држи вода. Гледај да начекаш 1.9 ТДИ 105 коња со што е можно помалце километри плати го поскапо ќе му се изнавозиш. Башка толерантен е на црвена нафта.
Дали постои Пасат со мотор 1.9 ТДИ без тој фамозен DPF филтер?Ако го има лекот бил,од време на време да излезеш на автопат и на некои 3000 обртаи да возиш едно 10-15 минути,но ја би бил посрекен тој филтер да го нема![DOUBLEPOST=1432513488][/DOUBLEPOST]
Друже што се замараш со комерцијани текстови во кои од авион се гледа дека не се обективни и дека има "скриено" на велико реклама на Фиат автомобили Србија.
Како што и во текстот вели тој мочан замаец не е рак на моторот, а и ти со твојот Форд увиде дека до сега не си имал проблеми со замајци и други срања.

Батали ги овие текстови, купи си кола каква сакаш и да знаеш дека се е тоа како ќе ти се погоди и каква среќа ќе имаш.

Поздрав и со лесно :)
-
All rights not reserved
Дека праат пропаганда се сложвам.Кај мојот Фокус нема замаец пошто е 1.8 ТДДИ мотор,а оние од 2000 год.навака со TDCI мотор имаат замаец.Искрено ја тогаш имав толку пари и затоа ја купив таа кола.Немав појма ни за замаец ни за ништо.Ова со замаец,пумпи,дизни и слични глупости разбрав од пред некое време кога прочепкав по интернет за да видам какви искуства имаат луѓето со Пасат 2006-2007 год. и со Мондео 2007-2008 год(сега можеби повеќе би купил Мондео,со оглед дека за приближно иста сума Мондеото е за 1 до 2 години поново од Пасатот).Очекував дека е прилично поскапо одржувањето на овие две возила од мојата,но немав претстава дека имало вакви заебанции.
 
Последно уредено:
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.135
Поени од реакции
5.241
Легендата вели : не верувај во се што ке прочиташ на интернет ..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom