- Член од
- 7 јули 2008
- Мислења
- 131
- Поени од реакции
- 4
Има заработка кај ефтините коли а не кај скапите.
Пример може да се најде некој во криза и да земеш добро југо за 500-600 евра (ги има често такви)
Е сеа за да заработеш треба да имаш нормално алат за работа и знаење и простор(работилница).
Па го средуваш за ситни пари 100-300 евра и го продаваш за 1000.
Инаку да средиш таква кола да е во добра состојба валда ке изгубиш добри 2-3 недели ако работиш сам. Секогаш имај во предвид дека излегуваат непланирани проглеми.
Според мене тоа е најизводливо.
А за поскапите коли од форд волсваген и слично некој икс дел може да нечини или да откаже во тој момент и да вреди 500 евра па и во загуба да си
п.с. и јас планирав така да правам ама немам познавање (освен основни од на возачки испит
Пример може да се најде некој во криза и да земеш добро југо за 500-600 евра (ги има често такви)
Е сеа за да заработеш треба да имаш нормално алат за работа и знаење и простор(работилница).
Па го средуваш за ситни пари 100-300 евра и го продаваш за 1000.
Инаку да средиш таква кола да е во добра состојба валда ке изгубиш добри 2-3 недели ако работиш сам. Секогаш имај во предвид дека излегуваат непланирани проглеми.
Според мене тоа е најизводливо.
А за поскапите коли од форд волсваген и слично некој икс дел може да нечини или да откаже во тој момент и да вреди 500 евра па и во загуба да си
п.с. и јас планирав така да правам ама немам познавање (освен основни од на возачки испит
