deXterche
тадаммм
- Член од
- 12 февруари 2006
- Мислења
- 4.920
- Поени од реакции
- 941
Види вака, игрите најпрво почнаа да се пишуваат во асемблер па кога излезе C и почнаа да се пишуваат игри во него беа побавни од оние во асемблер, но сепак флексибилноста на C ги натера да продолжат во него да работат. Потоа се појави C++ и програмерите почнаа да пишуваат игри во него, но и тие игри напишани во C++ беа побавни од оние во C, па сепак се продолжи да се пишува во C++ зошто се заштедуваше доста време. Сега има многу јазици, адут се јазиците кои го корситат .NET фрејмворкот иако се побавни игрите напишани во тие јазици во споредба со асемблер/C/C++ сепак после одреден период голем дел од програмерите би требало да се префрлат на нивДа ДиректЏ е од мајкрософт. И?
Ги знам мжностите на .НЕТ не мораш да ми ги кажваш. За игри имаш и во јава имаш и во сите тие интерпретирани јазици ама перформансите на Ц тешко дека ќе ги стигнат. Колку работи и да оптимизираат и да ти ги овозможат со фрејмворкот пак нема да ја имаш онаа моќ шо ја имаш во Ц.
Се надевам ги знаеш предностите кои ги нуди овој фрејмворк