Концепт на Цитроен-Кактус

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Новиот концепт на Цитроен Кактус... Нема што да коментирам еве ви слика, видете и сами.





Можам само да кажам дека е хибриден модел, т.е. го движи 1.4 литарскиот хди, заедно со електромотор кој е вграден во петтостепениот автматски менувач. Електромоторот е одличен за низ град, при што дизелашто воопшто не се стартова, емисијата на издувни гасови и буката се еднакви на 0. Автономијата е некои 150 км, што е одлично. За подолги релации се вклучува дизелот, кој развива 160 км/ч крајна брзина, а се задоволува со 3.5 литри дизел на 100 км. Цената најавена е да биде пониска од сегашниот модел на ц4. Едноставно фасциниран сум од возилото, кога би имал пари би го земал без никакво двоумење.
А и новина е дека владата ке ги субвенционира возилата кои имаат мала емисија на издувни гасови. Така да очекувано е да се види возилото на нашите патишта за година, година и пол најмногу.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Типично откачен Ситроенов дизајн.
 

Овердрајв

Модератор
Член од
5 ноември 2005
Мислења
4.255
Поени од реакции
569
"На хартија" е супер.. а и на изглед. И јас би зел вакво, да имав пари. Единствен проблем кој што можам да го видам од сликиве е задниот дел.. не е стаклото премало за да се следи сообраќајот од позади?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Не бе овердрајв.
Ќе си следиш преку ретровизори.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Количево е шема, нема што.
Него ставиле 1.4 хди, зашто не ставиле 1.6 со 90 или 110 коња, тоа е подобро.
 
Член од
13 март 2007
Мислења
350
Поени од реакции
1
Otkacen dizajn nema sto :nesvest: ama ne za po skopski ulici
 
Член од
10 ноември 2007
Мислења
5
Поени од реакции
0
Овој модел ке влези во проиводство некаде 2010.

C-Cactus е производ на интелигентна осмислена концепција. Концепција која преку истражувањето на нови патишта на изразување и нови технички солуции, е доведено до намалување на деловите потребни за составување на возилото.

а остварување на оваа цел, инжинерите на Марката:
- до крајност поедноставија одредени механизми или некои делови,

- регрупураа повеќе функции на еден единствен дел,

пример за поедноставување, делот употребен како штитник од удари напред, фаровите и шевроните се направени од еден материјал кој претставува дел од покривот и задниот дел. Ваквиот избор, овозможува заштеда во производствената линија на изработка на овој елемент.

Паноата на вратите се изработени само од два дела во споредба со дванаесетте кај класична берлина.

Има многу други примери за поедноставување на Цитроен.
 

Alek_Sk

If you wanna learn something, bring your mothers!
Член од
14 септември 2007
Мислења
614
Поени од реакции
18
Zakon e kolicevo,samo ne veruvam deka ke iskoci za edna godina ili godina ipol,ke pomine podolgo vreme:)kako i da e koga ke iskoci ke ima mn slicni na nego,sea za sea e interesno i ne veruvam deka cenata ke mu bide poniska od C4.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Количево е шема, нема што.
Него ставиле 1.4 хди, зашто не ставиле 1.6 со 90 или 110 коња, тоа е подобро.
Затоа што хди е еден од најеколошките мотори на денешницата. Да речиме 2.2 хди што се вградува во 607 е наеколошкиот мотор со најмала бука и најмалку испуштен цо2 на 100 изминати километри.
А и не е направено да се тркаш со него, туку замислено е како тивок, еколошки автомобил.
 

KINDER

Манчестеристратор
Член од
28 јануари 2007
Мислења
2.434
Поени од реакции
45
ми се ареса дизајнот, брзна и се . е да ми се падне лото одма идам да си го купам x)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom