Колкава е потрошувачката на гориво на вашиот автомобил?

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Луѓетo не секoгaш купувaaт кoли oд кеф или oд штo им се свиѓaaт.
Пример купувaaт Гoлф 3 зaтoa штo е ефтин зa oдржaвaње,не трoши мнoгу и пoкрaј фaктoт штo имaaт пoминaтo и пoише oд 500.000км не се квaрливи. Зa рaзликa oд aлфa 156 кaј штo oдржaвaње кoштa кo зa 3 гoлфa ем мнoгу пoскaпo ем се мнoгу квaрливи a реткo кoјa aлфa имa пoише oд 150.000км пoминaтo.
Колку се дискови и плочки за гољф 3 и бмв е36 немора е46 а колку за алфа 156,166 или 147

Е вака алфа 156 од 2000 сум ја платил 1900 евра а дисковите и плочките претходниот ги платил 55 или 60 евра а јас ги најдов за 1800 ден. дисковите и 900 ден. плочките.

А откако фатија минусни температури освен гољф,форд,опел не сум видел ниедна да ја палат со појачување или влечење

Алфата моја пишува дека има 180к ама има преку 340к поминато а се приметува по варијаторот(прво палење 10-20 сек работи како дизел)на кој треба федер и осигурач да му се смени и не е попскапо од 500-600 денари со работна рака ама мајсторот вика дека ќе тера така минимум уште 80-100к.
 
Последно уредено:
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.148
Поени од реакции
35.693
Повеќето што го величат Голф очигледно немаат седнато во друга кола, јас таков впечаток добивам...
Не е работата за величање дека е нерасиплива машина далеку од тоа.
Народ го купува голфот зашто е all-round player. Релативно ефтин за одржување, економичен е дизелот и повеќето модели се имаат покажано добри на долги стази, не е голема кола ама не е ни мала, итн. Со други зборови задоволува потреби на мнозинство од просечниот народ.

Јас лично во овој момент нов од салон за тие пари не би земал, ама разбирам зошто претходните модели се имаат толку продавано.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Повеќето што го величат Голф очигледно немаат седнато во друга кола, јас таков впечаток добивам...
Кога беше увозот на коли на внукот од Бугарија му донесов ауди а4 1.9 тди,бубрезите ми се одлепија од Дупница до Скопје.[DOUBLEPOST=1453155047][/DOUBLEPOST]
Алфата и Голф 3 не се на исто рамниште,споредбата не ти чини..Алфа 156-ка е прогласена за кола на годината во 1998 година,таа ќе ја рамниш со Голф 4..И незнам дали знаеш,дека во таа Алфа 156-ка што ја спомна,првпат е конструиран и вграден моторот на Да Силва,Комон реил систем,без бош пумпа..И после тие Италијански автоинжињери,т.е нивната технологија ја купи тој твој Голф,па сите останати,со исклучок на Мерцедес..Околу одржувањето,Алфите се ефтини,тоа е факт..Алфа 156-ка ќе најдеш за 2000 евра,Голф 4 испод 3000 не наоѓаш,и кој кур поефтино одржување,кога во старт колата ја плаќам поскапо..А дека Голфот е вечен и не се расипува оди легни си и наспиј се убаво..Нема возило што не се расипува,тоа да ти биде јасно.
Голф3,4,......7,8,.........11,спореди го со цитроен зх или фиат браво,алфа ромео 147,џулија, мито.....кој се измислени за него[DOUBLEPOST=1453156126][/DOUBLEPOST]
Не е работата за величање дека е нерасиплива машина далеку од тоа.
Народ го купува голфот зашто е all-round player. Релативно ефтин за одржување, економичен е дизелот и повеќето модели се имаат покажано добри на долги стази, не е голема кола ама не е ни мала, итн. Со други зборови задоволува потреби на мнозинство од просечниот народ.

Јас лично во овој момент нов од салон за тие пари не би земал, ама разбирам зошто претходните модели се имаат толку продавано.
Volkswagen golf I
Production 6.8 million units
1974–1983
1976-1985 (Bosnia)
1979-1993 (Cabriolet)

Volkswagen golf II
Production 6.3 million units
1983-1992

Volkswagen golf III
Production 4.8 million units
1991-1999
Cabrio: 1993-2002

Продаажбата се намалува и веќе нема податоци за продадени возила бидејќи постепено се руши митот

Volkswagen golf IV
Production 1997–2010

Volkswagen golf V
Production 2003–2009

Volkswagen golf VI
Production 2008–2013(EU)
2010–2014(US)
2011- present (Golf cabriolet)

Volkswagen golf VII
Production2012–Present (EU)
2014–Present (US)
 
Последно уредено:
A

Avenger99

Гостин
Малце претеравте.. Значи VW прават добри коли АМА, прескапи им се во однос на конкуренцијата, ги продаваат скоро на ниво на премиум брендовите(Ауди, Мерцедес, БМВ, Јагуар).. Еден голф 7 1.6 тди со второ ниво на опрема е скоро 21 илјади.. Моментално возам Пежо 308 2015 1.6 хди со скоро највиско ниво на опрема и го земав со цена од 16 500 евра, значи скоро 4500 евра поефтин.
Иам две дома, голф 3 1.9 тди(фамозниот мотор) и Шкода Октавиа 1.9 тди(105кс) 2010 година.. Нема збор за моторот, веројатно најдобриот турбо дизел што VW го направиле, ама реално Comon Rail новите мотори им се нови, ќе видиме како ќе се покажат..
Со Шкодата имаме поминато 150 илјади купена беше нова, никакви проблеми со моторот ама буквално..
Со голфот имат проблем со турбото еднаш отиде ваљда на репарација, 350 евра ми земаа и од тогаш е добар..
 
Последно уредено од модератор:

Username1

шо е бе?
Член од
2 март 2012
Мислења
585
Поени од реакции
550
Алфата и Голф 3 не се на исто рамниште,споредбата не ти чини..Алфа 156-ка е прогласена за кола на годината во 1998 година,таа ќе ја рамниш со Голф 4..И незнам дали знаеш,дека во таа Алфа 156-ка што ја спомна,првпат е конструиран и вграден моторот на Да Силва,Комон реил систем,без бош пумпа..И после тие Италијански автоинжињери,т.е нивната технологија ја купи тој твој Голф,па сите останати,со исклучок на Мерцедес..Околу одржувањето,Алфите се ефтини,тоа е факт..Алфа 156-ка ќе најдеш за 2000 евра,Голф 4 испод 3000 не наоѓаш,и кој кур поефтино одржување,кога во старт колата ја плаќам поскапо..А дека Голфот е вечен и не се расипува оди легни си и наспиј се убаво..Нема возило што не се расипува,тоа да ти биде јасно.
Аман бре момак до последна буква си ја утнал и поентата и целиот мој пост за да напишеш крајно пристрасен пост,исто така тотална утка!

Прво,ме заболе и за Голф и за Алфа,нити едното нит па другото го поштуем,со иклучок на 159 затоа што се работи за сосем друго ауто.
Второ,немој тука да држиш предавања од типот “Дали знаеш дрн дрн“ затоа што има гугл за нешто ако не сме знаеле,а такви информации тешко кој не знае.
трето у мојот пост,споредбата ја напраив меѓу Голф 3 ( ТРИ) не 4 ,затоа што оноа Фринге почна со таа споредба,за Голф 4 ниту стана збор нит па некој друг спомна. Затоа уште у старт репликата ти отиде у такво,па понатамошниот пост ти беше тотално непотребен.
4. Ептен сте пристрастни значи,неможеш да водиш реална дискусија со некој што е пристрастен. Факт! колку и да не си у право упорно верглаш ама ова ама она ама овака онака.
Имав службена алфа 156,уште 2007ма,алфата беше 2003та произведена на 120,000км и беше тотална канта.Се нешто крцкаше тропаше,зуеше,климата те се пали сама те се гаси сама. 1.9јтд фамозниот ваш пионер,неможам да кажам дека не беше добар,одлично возеше,малце трошеше,ама не утепа од дефекти,редовно секој втор месец беше по една недела на сервис.дали мотор,дали кумплунг,дали електроника итн. И немој некој да го видам да пишал ете службена била па сум и ебаал матер. Колата ја возев и ја чував како моја да е зашто постојано на пат одев и несакав да ме остаи некаде.
И за крај,овде исто така некој пиша дека голфови се купуваат и возат поради пристапноста и ефтините делови. тројката па и четворката се највозени и најраспространети низ цела Европа а не само овде. Разликата од Германците и од нас е тоа што тие го купуваат како второ или трето возило за низ град и кратки релации кој што секојдневно возат по 100 и кусур км со нив. Додека нашиве овде ги купуваат од што немаат можност да купат ново возило или едвај скрпиле 3-4000 евра за кола па според мнозинството најисплатлива кола за тие пари е Голф.Не дека се у право ама тоа е мислата на народот.
За ниедна друга кола нема да најдеш половни резервни делови и мајстори како што има за Голф и за општо Фолксваген,па после следат другите Германски брендови итн.
Оди најди ми делови за Алфа или па уште полошо,за Мазда?

хинт: Не возам Голф у случај да ти текне некаква глупост па да ми реплицираш после.
Инаку со мерак би купил Алфа 159 , доколку не би возел БМВ би купил таква Алфа,една од ретките коли со душа.[DOUBLEPOST=1453161293][/DOUBLEPOST]
Колку се дискови и плочки за гољф 3 и бмв е36 немора е46 а колку за алфа 156,166 или 147

Е вака алфа 156 од 2000 сум ја платил 1900 евра а дисковите и плочките претходниот ги платил 55 или 60 евра а јас ги најдов за 1800 ден. дисковите и 900 ден. плочките.

А откако фатија минусни температури освен гољф,форд,опел не сум видел ниедна да ја палат со појачување или влечење

Алфата моја пишува дека има 180к ама има преку 340к поминато а се приметува по варијаторот(прво палење 10-20 сек работи како дизел)на кој треба федер и осигурач да му се смени и не е попскапо од 500-600 денари со работна рака ама мајсторот вика дека ќе тера така минимум уште 80-100к.
Колку уље дотураш месечно на Алфата? Ама искрено! и колку те кошта годишно за сервис редовен? (уље и сите филтри) немој да пробаш да лажеш зашто може за разлика од другите ако не се запознаени околу ова,јас малце повеќе сум.
Дискови и плочки,и останати резервни делови (потрошен материјал) можеш да најдеш секаде и од секаков производител.Значи од кинески за 20 евра па до Брембо или Феродо за 100 евра,така да цената игра улога и на квалитетот. Друго,диск за Алфа од дебелина 325 мм со мотор од мин. 1.6 па до 3.2 и дизел 2.4 кубика мотори,неможе да носи исти дискови со Голф 4 со 1.4 мотор,нормално дека ке е помал дискот а со тоа и поефтин.
За моето БМВ има комплет плочки предни задни за 1800 денари ама Полски,што за автоматик ко што е мојата тоа ќе значи промена на 20.000км у најдобра рака. или имаш Феродо премиер. кај што се 6000 комплет и промена на 60.000км Незнам како не разбираш дека се си има цена а и квалитет.
Ти на Алфата ако не и стаиш Селениа Голд,ке го троши дупло поише а и ке изгубиш на перформанс на моторот,зашто Италијанците така сакале.А Селениа Голд е 700 ден литар ко што знам а збира 6 литра просек. Ти само за уље ке платиш повеќе отколку некој што ке плати за комплет сервис за Голф 4.
Муабетите можат да одат до бескрај и докажувањата чиви се поголеми итн...Малце забегавме офтопик али нема врска.
Според мене секој треба да вози тоа што го сака,(да не претеруваме со желбите само) како би се осеќал убаво у колата и вожњата.Макар чинело и поскапо од другото.
 
Последно уредено:

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Колку уље дотураш месечно на Алфата? Ама искрено! и колку те кошта годишно за сервис редовен? (уље и сите филтри) немој да пробаш да лажеш зашто може за разлика од другите ако не се запознаени околу ова,јас малце повеќе сум.
Дискови и плочки,и останати резервни делови (потрошен материјал) можеш да најдеш секаде и од секаков производител.Значи од кинески за 20 евра па до Брембо или Феродо за 100 евра,така да цената игра улога и на квалитетот. Друго,диск за Алфа од дебелина 325 мм со мотор од мин. 1.6 па до 3.2 и дизел 2.4 кубика мотори,неможе да носи исти дискови со Голф 4 со 1.4 мотор,нормално дека ке е помал дискот а со тоа и поефтин.
За моето БМВ има комплет плочки предни задни за 1800 денари ама Полски,што за автоматик ко што е мојата тоа ќе значи промена на 20.000км у најдобра рака. или имаш Феродо премиер. кај што се 6000 комплет и промена на 60.000км Незнам како не разбираш дека се си има цена а и квалитет.
Ти на Алфата ако не и стаиш Селениа Голд,ке го троши дупло поише а и ке изгубиш на перформанс на моторот,зашто Италијанците така сакале.А Селениа Голд е 700 ден литар ко што знам а збира 6 литра просек. Ти само за уље ке платиш повеќе отколку некој што ке плати за комплет сервис за Голф 4.
Муабетите можат да одат до бескрај и докажувањата чиви се поголеми итн...Малце забегавме офтопик али нема врска.
Според мене секој треба да вози тоа што го сака,(да не претеруваме со желбите само) како би се осеќал убаво у колата и вожњата.Макар чинело и поскапо од другото.
Купена е 6-7месец 2015 компелно сервисирана.
До ден денес освен сменето масло и филтер а не сум ни доставал и ништо друго немам чепнато а менувањето ме кошташе 5л тотал кваррц 7000 10w40 1400 ден и филтерот 200 денари a со филтер собра 4,5 литри.
 
K

Kiko

Гостин
Opel Astra G 1.8 116hp 1998 132000 km.
10 л плин зима ,8 л плин лето просечна потрошувачка.
40 л. боца 370 км зима 420 лето.
Потрошувачката на бензин е нешто помала од оваа на плин. Ама ставам 98 на лукоил и ми дава поголема моќност.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.597
Во лето максимум 5, во зима минимум 10
Цитроен а-икс 1.1:eek:
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Мене сите коли ми трошат како сакам јас

Кога ја возам пензионерски(желка) алфата 156 2.0 jts 170 ks во зимо ми троши 8-9 а во лето 10-11 литри плин.
Кога ја возам душмански во зимо ми троши 11-12 а во лето може да потроши и 15-16 литри плин
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
alfa 156 2,4 jtd

градска 9.5 со добро возење а како желка 7.5 -8.0
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
So 25 litra diesel od Makpetrol minuvam okolu 450 km.Sredno vozenje, nakaj penzionersko.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
So 25 litra diesel od Makpetrol minuvam okolu 450 km.Sredno vozenje, nakaj penzionersko.
5.5 литри 1.9 тд?
Нееееее грешка си,освена ако не ја залеташ па во лер или на удолница
Јас имав браво со тој мотор кај мене 7.5-8 беше нормално а 11-12.5 екстемно душманско возење
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Мене сите коли ми трошат како сакам јас

Кога ја возам пензионерски(желка) алфата 156 2.0 jts 170 ks во зимо ми троши 8-9 а во лето 10-11 литри плин.
Кога ја возам душмански во зимо ми троши 11-12 а во лето може да потроши и 15-16 литри плин
А да не подлажнуваш за алфата? Прво беше твин спарк, сега JTS... И коњите пораснаа како за jts.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
А да не подлажнуваш за алфата? Прво беше твин спарк, сега JTS... И коњите пораснаа како за jts.
Се води 2.0 твинспарк.
Дознав кога сакав свеќици да менувам,петходниот сопственик кој ја увезол за помали давачки со врски ја направиле твинспарк
Незнам како им успеало ама имаше и др.далавери со комбињата па најверојатоно и ова е од тој период.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom