Кинески ловец 5та генерација Ј-20

Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
.



--- надополнето ---

Ќе испадне реалност авионов:

J-20 Black Eagle

The J-20 #2001 prototype was photographed when it was preparing for high-speed taxiing trial at the CAC airfield on December 22, 2010. The prototype features a pair of all-moving tailfins and Russian 1.44 style ventral stabilizing fins, which shield the engine nozzles. It also features F-22 style Caret intakes but with DSI bumps installed at the upper corners, as well as a one-piece canopy. However the canards appear extending slightly above the plane of the main wings thus it might increase RCS. First disclosed by US Office of Naval Intelligence (ONI) in 1997 as XXJ, J-20 is the 4th generation multi-role fighter to enter the service around 2015. Since 90s both CAC/611 Institute and SAC/601 Institute had been working their own designs for a twin-engine multi-role heavy fighter with stealth capability and maneuverability comparable to American F-22. It was speculated that 601 Institute was working on a "tri-plane" design based on canard/conventional layout/V-shape tailfin while 611 Institute working on a design based on canard/tailless delta wing/all moving V-shape tailfin/side DSI/bump inlet layout. All designs were expected to feature an internal weapon bay to reduce RCS, which has been speculated to be <0.05m2 (head-on). It was also rumored that J-20 could initially be powered by two 13,200kg/WS-10 class turbofan engines with TVC nozzles which would result in a normal TO weight exceeding 20t. J-20 also incorporates an advanced FBW system fully integrated with the fire-control and the engine systems. Its fire-control radar is expected to be AESA (Type 1475/KLJ5?). The aircraft may feature a "pure" glass cockpit (a single F-35 style color LCD display and a wide-angle holographic HUD). Many of these subsystems have been tested onboard J-10B to speed up the development (see above). Russian assistance has been speculated in terms of software support for calculating the RCS of various designs, as well as the rumored supply of Salyut 99M2 turbofan engine (14,000kg class) to power the prototypes, if the domestic engine (such as improved WS-10A) fails to meet the schedule. The overall performance of J-20 is thought to be superior to Russian T-50 (stealth) but still inferior to American F-22 (electronics & supercruise). It was reported in November 2006 that a T/W=10 17,000kg class turbofan (WS-15/"large thrust") is being developed for J-20. In August 2008 it was reported that 611 Institute was selected to be the main contractor for the development of J-20 and 601 Institute as the sub-contractor. Subsequently a full-scale metal mockup was built at CAC. One rumor in May 2010 claimed that 611 Institute started to construct the first prototype, which was expected to fly by the end of 2010, even though the full configuration model won't fly until a few years later. The latest news indicated that the first two prototypes (#2001 & 2002) have been constructed and the first high-speed taxiing trial by 2001 took place on December 22, 2010.
 

Eisenhorn

Lord Inquisitor
Член од
6 мај 2009
Мислења
3.741
Поени од реакции
8.241
Браво за сликите оксиџен. Ова веке е озбилно. Иако ме буни петокраката, сликите изгледаат стварни.

Браво за Кинезите ако успеале.
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Сликите се пуштени од Кинеската влада пред доаѓањето на Роберт Гејтс во Пекинг за да упатат порака дека инвестираат во армијата и дека еден ден Азија ќе биде нивна (според Fox News).

'Stealth' Chinese Fighter Jet Photos No Accident

By Lt. Gen. Thomas McInerney

Published January 06, 2011


http://www.foxnews.com/opinion/2011/01/06/stealth-chinese-fighter-jet-photos-accident/#ixzz1AHLvdBJQ



http://www.foxnews.com/opinion/2011/01/06/stealth-chinese-fighter-jet-photos-accident/
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Баш ме интересира дали ќе полета некогаш чудово и со какви мотори







 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.011
Поени од реакции
4.670
Ако набрзо летни авиончево, тогаш Кина полека, но сигурно им се приближува на Русија и САД.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.011
Поени од реакции
4.670

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Летна и прв шо го виде беше Американецот Гејтс. :)

Но добро е, сега се помалку заостануваат зад САД и Русија.
А кај стелт ловците, Индија соработува со Кина, така да, наскоро ќе бидат 4 земји со стелт ловци.
Има информации дали е подобар во однос перформанси, маневрирање и такви курала со Raptor и PAK-FA???? или е како и секогаш бледа копија од Русија и САД???
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.011
Поени од реакции
4.670
Има информации дали е подобар во однос перформанси, маневрирање и такви курала со Raptor и PAK-FA???? или е како и секогаш бледа копија од Русија и САД???
Јас колку што знам нема информации какви карактеристики ќе има авионот. Пошто ете денес му беше првиот лет. И според мене, авионот добро му беше нашминкан, па и можеби трупот на авионот оддава намалена радарска рефлексија...
Додека, кај моторите, Кинезите се доста назад. Сеуште купуваат Руски мотори за четвртата генерација авиони... А сега за петтава.... моторот треба да има можности за намален топлински одраз.... Според мене, се уште Кинезите заостануваат барем 10 години зад САД и Русија.
 
Член од
10 јуни 2005
Мислења
413
Поени од реакции
145
Па не би рекол дека се назад со технологијата кога се во прашање моторите.Ј-20 ке вози еден од следниве "кинески" мотори:
WS-10: 126kn
WS-10A: 132kn
WS-10B: 135kn
WS-10G: 155kn
WS-15: 180kn
Се шпекулира дека сега засега е со WS-10G мотори за во иднина тоа да биде WS-15 останува да видиме

--- надополнето ---

Иначе има и шпекулација дека МИГ наводно љут на својата влада што се помалку стои позади него наспроти поддршката што ја добива СУКХОЈ решиле да продадат дел од својата технологија на кинеската влада.И така настанал Ј-20 како дериват на МИГ-1.44

 
M

.:makedonec:.

Гостин
Па не би рекол дека се назад со технологијата кога се во прашање моторите.Ј-20 ке вози еден од следниве "кинески" мотори:


WS-10: 126kn
WS-10A: 132kn
WS-10B: 135kn
WS-10G: 155kn
WS-15: 180kn
Се шпекулира дека сега засега е со WS-10G мотори за во иднина тоа да биде WS-15 останува да видиме

--- надополнето ---

Иначе има и шпекулација дека МИГ наводно љут на својата влада што се помалку стои позади него наспроти поддршката што ја добива СУКХОЈ решиле да продадат дел од својата технологија на кинеската влада.И така настанал Ј-20 како дериват на МИГ-1.44


Можно е можно е да во руската армија само 30 % од леталата се мигови а останатите се сухои и мал дел тупољеви :toe: па од тука можно е руската влада поеќе да ги сака сухојци ништо чудно :icon_bigg
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Србите се фалат дека стелт технологијата била од соборениот авион F-111 во 1999 година.

Дека Америве не требаа да ја бомбардираат Кинеската амбасада, не требаа.
 

Klinton

wanna BOMB?
Член од
11 април 2010
Мислења
2.786
Поени од реакции
4.432
Србите се фалат дека стелт технологијата била од соборениот авион F-111 во 1999 година.

Дека Америве не требаа да ја бомбардираат Кинеската амбасада, не требаа.
ne bese F117?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom