Квиз за Бугарите, прашања и одговори!

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
На темава ќе им поставуваме прашања на бугарските членови, а тие ќе се обидат да не удостојат со точен одговор. Не дека неможеме самите да провериме меѓутоа ова ќе ни помогне да се “договориме“.

Правила на темава, се додека не се одговори едно прашање неможе да се поставува друго.

Еве јас започнувам со следново прашање:

1. Од кога и до кога со Бугарија владеел братот на бугарскиот цар Борис 2 , РОМАН?

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Чудна работа нели, некако бугарињава ги нема на темава. Вообичаена слика за начинот на кој што дејствуваат.

Бидејќи немам намера да чекам до недоглед да преминеме понатаму.

Роман бил цар на Бугарија (977 - 997).

Самоиловото царство или Славинија на цар Самоил постоела од 976 до 1018 година.

Е сега, дали е можно Бугарите во исто време да имале 2 Цара?

Роман 977 -997
Самоил 976 - 1018

Значи 21 година биле едно царство со два цара. :facepalm:

Бугарска работа.

Член од
17 март 2005
Мислења
Поени од реакции
Јас ја знам бугарската верзија на историјата, но не гледам одговор...

Имаш ли одговор сем линк од wikipedia?

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
Поени од реакции
Роман бил цар на Бугарија (977 - 997).

Самоиловото царство или Славинија на цар Самоил постоела од 976 до 1018 година.

Е сега, дали е можно Бугарите во исто време да имале 2 Цара?

Роман 977 -997
Самоил 976 - 1018
Значи 21 година биле едно царство со два цара :kesa:

Бугарска работа.
Ти си уништувач на забави, мораше ли да ги оставиш без зборови, требаше да ги оставиш прво да пишуваат па после да им го постираш тоа, со кој сега ќе си тераме мајтап :uvo:

Член од
25 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
Самуил владее от 971 г., бидеjки Роман е во невозможност тоа да го прави, но станува формално цар токму во 997 кога умира Роман коj нема наследници. Самуил го почитува царскиот род и се обjавува за цар само кога веке е jасно дека нема законен цар. Никогаш не е имало двама цара.

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Па ја гледам ја вашата “гледна“ точка, само вам ви треба диоптрија.

Самуѝл е б'лгарски цар, управлјавал Б'лгарија от 997 г. до 6 октомври 1014

Самоиловото Царство не постои од 997 година, ниту пак од таа година станало “Бугарско“.

Самоил не ја наследил круната од Роман бидејќи не ни можел. Таа се наоѓала во Цариград кај кралот Цимискиј.

Острогорски го нарекува неговото царство - МОЌНО МАКЕДОНСКО ЦАРСТВО.

Од папската кореспонденција 2 века подоцна, се потврдува кралската титула на Самоил, но никаде кларовно не стои - “бугарски“ ниту од кого ја добил титулата.

Член од
20 декември 2008
Мислења
Поени од реакции
Од папската кореспонденција 2 века подоцна, се потврдува кралската титула на Самоил, но никаде кларовно не стои - “бугарски“ ниту од кого ја добил титулата.
Od korespondencijata na papata Inokentij Treti so..... ?
I sto tocno pisuva vo korespondencijata?

I zosto vo arapskite izvori Samuil e guljam na carot? Sto pa kje da e toa?

Bratot, koj nema poima od faktite lesno kje go izlazes. Onoj koj kje resi da da ti gi proveri tvrdenjata kje razbere kakov manipulator si.

Na lagata nozete i se kratki!

O

Out Boy

Гостин
Се извинувам, а која му била престолнината на Самоил?
Т.е. од каде на каде почнал да го шири своето царство?

Член од
25 јули 2009
Мислења
Поени од реакции
Tsar Kaloyan in a letter to Pope Innocent III states that the Bulgarian Tsars Peter, Samuil and others have received crowns from Rome
In the first place we, as a beloved son, want from our mother, the Roman Church, a Tsar's crown and dignity, as our Emperors of old had them. As we find it recorded in our books, one was Peter, the second Samuil and others who preceded them on the throne.
ЛИБИ, III, p. 310, letter No. 2; р CCXIV, col. 1112 -1113, letter No. 115; I . Duichev, Correspondence of Pope Innocent III with the Bulgarians, ГСУ, ифф PP-22-23; letter No. 2; the original is in Latin
Pope Innocent III replies to Tsar Kaloyan's letter
You, however, humbly asked the Roman Church to give you a crown, as it is said in your books that it was granted to Peter, Samuil and your other predecessors of illustrious memory ... We, therefore, gave instructions that our registers be carefully read the better to assure ourselves and we learned clearly that many tsars were crowned in the land subordinated to you.
ЛИБИ, Ш. p. 312, letter No. 3; Pgr CCXIV, col. 1113-1115, letter No. 116; I. Duichev, op. cit, PP- 22-25, letter No. 3; the original is in Latin
In a letter to Pope Innocent in Tsar Kaloyan calls the Bulgarian Tsars Simeon, Peter and Samuil his ancestors
After that, last June, our Majesty sent our Archbishop and /head/ of the entire Bulgarian land and of the universal holy and great Church of Turnovo and a great man of my Kingdom, now raised to a Primate and Archbishop of all Bulgaria and Wallachia, named Vassilii, who, on his arrival in Drac was not allowed to proceed to Your Holiness, so that Your Holiness might fulfill the wish of our Majesty in accordance with the custom of my predecessors, the Tsars of the Bulgarians and the Wallachians - Simeon, Peter and Samuil, the ancestors of myself and of all other Tsars of the Bulgarians.
ЛИБИ, III p. 338, letter No. 19; Pgr CCXXV, col. 290-291, letter No. 6; I. Duichev, op. cit, pp 47-48; the original is in Latin
Се извинувам, а која му била престолнината на Самоил? Т.е. од каде на каде почнал да го шири своето царство?
Извини, кога jа покажуваш таа мапа, дали знаео отдека е вземена?​
The Bulgarians in their historical, ethnographical and political frontiers. Atlas with 40 maps.
Preface by D. RIZOFF (од Ресен)
Самуил си го проширува царството од Охрид, се разбира, таму се неговите земи, земите кои неговиот род ги владее. Како во цела Европа во средните векови престолнина станува родовата тврдина.

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
Поени од реакции
Се извинувам, а која му била престолнината на Самоил?
Т.е. од каде на каде почнал да го шири своето царство?
Од Охрид!

Престолнината му била во Охрид колку што знам јас.

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции

I zosto vo arapskite izvori Samuil e guljam na carot? Sto pa kje da e toa?

Bratot, koj nema poima od faktite lesno kje go izlazes. Onoj koj kje resi da da ti gi proveri tvrdenjata kje razbere kakov manipulator si.

Na lagata nozete i se kratki!
... Инокетиј и Калојан.

Во папските регистри пишува:

" Petisti ... Ut coronam tibi ecclesia Romana concederet, sicut illustri memorie Petro, Samueli et aliis progenitoribus tuis in libris tuis legitur concessisse. Nos ergo, ut super hos maiorem certitudinem haberemus, registra nostra perlegi fecimus diligenter, ex quibus evidenter comperimus, quod in terra tibi subiecta multi Reges fuerant coronati. "

"Прашуваш...за да ти се даде круната на Римската црква, како што светлите спомени на Петар, Самоил, и другите претходници твои во твоите книги говорат. Ние дадовме за право со голема грижа да се прегледаат нашите регистри, од кои е очигледно дека во земjaтa подложна на тебе многу кралеви биле крунисани..."

(Migne, PL, CCXRV, Col. 1113, Book V, No. 21)

Каде е титулиран Самуил како “бугарски“ Цар??

Кога сме кај арапските извори:

The Arab historian Yahya claims that the son of Samuel, Gavril, was assassinated by the leader of the Bulgarians, son of Aaron, because Aaron belonged to the race that reigned over Bulgaria. Asoghik and Yahya clearly distinguish the race of Samuel from the one of Aaron or the race of the Cometopuli from the royal race. According to them, Moses and Aaron are not from the family of the Cometopuli. David and Samuel were of Armenian origin and Moses and Aaron were Armenian on their mother's side.[132]

Tsar Kaloyan in a letter to Pope Innocent III states that the Bulgarian Tsars Peter, Samuil and others have received crowns from Rome

In the first place we, as a beloved son, want from our mother, the Roman Church, a Tsar's crown and dignity, as our Emperors of old had them. As we find it recorded in our books, one was Peter, the second Samuil and others who preceded them on the throne.

ЛИБИ, III, p. 310, letter No. 2; р CCXIV, col. 1112 -1113, letter No. 115; I . Duichev, Correspondence of Pope Innocent III with the Bulgarians, ГСУ, ифф PP-22-23; letter No. 2; the original is in Latin

Pope Innocent III replies to Tsar Kaloyan's letter

You, however, humbly asked the Roman Church to give you a crown, as it is said in your books that it was granted to Peter, Samuil and your other predecessors of illustrious memory ... We, therefore, gave instructions that our registers be carefully read the better to assure ourselves and we learned clearly that many tsars were crowned in the land subordinated to you.

ЛИБИ, Ш. p. 312, letter No. 3; Pgr CCXIV, col. 1113-1115, letter No. 116; I. Duichev, op. cit, PP- 22-25, letter No. 3; the original is in Latin

In a letter to Pope Innocent in Tsar Kaloyan calls the Bulgarian Tsars Simeon, Peter and Samuil his ancestors

After that, last June, our Majesty sent our Archbishop and /head/ of the entire Bulgarian land and of the universal holy and great Church of Turnovo and a great man of my Kingdom, now raised to a Primate and Archbishop of all Bulgaria and Wallachia, named Vassilii, who, on his arrival in Drac was not allowed to proceed to Your Holiness, so that Your Holiness might fulfill the wish of our Majesty in accordance with the custom of my predecessors, the Tsars of the Bulgarians and the Wallachians - Simeon, Peter and Samuil, the ancestors of myself and of all other Tsars of the Bulgarians.

ЛИБИ, III p. 338, letter No. 19; Pgr CCXXV, col. 290-291, letter No. 6; I. Duichev, op. cit, pp 47-48; the original is in Latin

Извини, кога jа покажуваш таа мапа, дали знаео отдека е вземена?

И сега бугар, кој манипулира?

Никаде папата не го признава Самоила за “бугарски“ цар. Потенцира дека во ВАШИТЕ КНИГИ ТВРДИТЕ, а ниту со еден збор не го потврдува или прифаќа.

Башка, Калојан за да ја добие круната може да се повикува на било кого... но дали ја добил круната од Рим?

- НЕ!

И што има врска од каде е мапата кога важна е што прикажува.

Kajgana Shop

На врв Bottom