Квалитетот на горивата во РМ

Apokalipto

Tredici
Член од
4 март 2007
Мислења
15.576
Поени од реакции
2.585
Лукоил се со неколку класи подобри од останатите дистрибутери на гориво во македонијава... и јас сум ја осетил разликата со бензините :)
 

Ibracadabra

Волшебник
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.299
Поени од реакции
65
Абе неможеш така да пресметуваш, зависи кај возиш како возиш. Не е исто на отворен пат и градска.
Најдобро можеш да споредиш ако поминуваш иста релација секој ден. Јас пример со 500 денари сум поминал еднаш 100км, еднаш 150км, еднаш 90-80км. Ама сум возел различни патишта а сум турал бензин од иста бензиска.
Незнам дали јас бев нејасен...

Значи 50 кила бензин, без нити едно излегување од град.. релацијата скоро иста.. Работа, дома, чаршија, работа, дома, чаршија, за викенд чаршија, дома..
Значи 700 км со бензин од Лукоил..
Еве веќе 450 км, не сум излезен на отворен пат.. од Макпетрол турен..


Ај ај, немора да се заврши со карање. Те едитирав - Џиш.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Темата ви е споена, продолжете со дискусијата.

А кога сме тука, и јас имам заприметено дека со гориво од лук оил има повеќе километри за возење. Незнам зошто и како, дали додаваат адитиви, или пак Мак Петрол додава некои глупости.

Според проверени извори (познавам човек што работи во Окта), сите бензински станици (вклучувајќи го и Лук Оил) користат гориво од Окта. Од Окта не излегува цистерна без земен примерок за анализа на квалитетот. Така да на излез од Окта се гарантира некаков квалитет на горивото. Е сега што се случува на бензинските станици и кои примеси му се додаваат на горивата откако ќе ја напушти рафинеријата е прашање...
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.102
Имам приметено дека дизелот е најдобар на Лук Оил. Поготово Плетвар ако го искачуваш, итекако се приметува со дизел од Макпетрол и од Лук Оил разликата. А и од други луѓе истово го имам слушано.
 

Night Crawler

Fear of the dark
Член од
26 јануари 2007
Мислења
187
Поени од реакции
5
Татко ми вика дека никогаш не можеш да начекаш константо дорбра нафта.Некогаш вика трома е не прима како што треба, некогаш вика супер е како стиснеш така иде...Е сега што прават со нафтата појма немам...Кога ја земавме колата од Германија првите 5-6 месеци имавме проблеми нерамномерно работење на мотрот, и сецкаше у вожња ама подоцна си се навикна на нашево срање и сеа си фура нема гајле...
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Редовно ставам од Макпетрол , ама последниве неколку пати , ставам околу 15 литри а дигиталниов мерач коа ќе го истрошам ми брои 13 литри. :(
Има ли некој слични искуства?
Планирам да се префрлам на Лукоил , чисто ради споредба.
 

slobbo

LoneRyder
Член од
16 ноември 2008
Мислења
1.686
Поени од реакции
583
Малку сум изреволтиран зошто наместо ентер стиснав backspace па по 2 пат го пишувам постов ама ај нема врска :)
Значи вака: Потрошувачката на горивото не е константна, таа зависи од многу фактори: начинот на возење, брзината, број на вртежи на моторот, видот и составот на горивото итн итн
Горивото нема константен состав, иако би мора да има константен октански број :), Составот на горивото исто така зависи од голем број фактори : периодот на годината, местото на изворот на сровата нафта од кое е добиено, материјалите кој ги имаат во рафинеријата, дали на бензинска ставаат вода или некој додатоци итн итн.
Според закон во Македонија за сите горива мислам дека важи Евро 4 стандардот а мислам дека кај и да е треба да стапи на сила и Евро 5 (а можно е и да стапил на сила затоа незз :)) горивата исто така мора да се без олово (кое до негде е добро за моторот но е многу штетен за околината и живите суштества) па затоа се користат некој други додатоци кој не им се знае ни состав ни последици од истите кон околината (за тоа нека му ја мислат хемичарите и лекарите).
Друг проблем е тоа што просечната старост на возилата во Македонија е 16 години , а стандард е евро 1 или послаб, па затоа настануваат проблеми со работата на моторите (поголема потрошувачка, неправилна работа , чести дефекти и слично)
А кога сме кај тоа дека со гориво од една бензинска се поминува повеќе км а со од друга помалку тоа зависи исто така од неколку фактори:
Погоре напишав неколку но ќе додадам и дека тоа зависи дали на бензинската му додаваат вода или некое друго сретство само за да се зголеми неговото количесто без притоа да се запази квалитетот, често се продава гориво со помал октански број како гориво со поголем октански број и уште едно според мене многу битно е тоа што мерачите на пумпите кој иако треба да работат со точност од +/- 0.1/0.5 % (најчесто со - на ваша сметка) не се редовно калибрирани или намерно се подесени да работат со точност од +/- 1/5 % (во 100% од случаите се - на ваша сметка, никој несака да работи со никакви загуби :)) па кога ќе се удри пресметка 5% од 10 литри и не е некоја голема вредност но кога ќе се удри пресметка за подолг период испаѓаат дури милиони чист профит на продавачите.

А кога сме кај тоа кој од кај полни гориво , несакам да испадне реклама, ама јас полнам од макоил мббс 95 бидејки во викенди продаваат за 1 денар поефтино башка секогаш ставам за 500 денари тд немам некој посебен ќар а југо си е југо си вози на секаков бензин :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Лукоил се со неколку класи подобри од останатите дистрибутери на гориво во македонијава... и јас сум ја осетил разликата со бензините :)
не ти е точна констатацијава...

плинот им е СРАЊЕ што смрди...
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
не ти е точна констатацијава...

плинот им е СРАЊЕ што смрди...
Кој плин не смрди, со Плинот од Лукоил поминувам најмногу километри. И нафтата и бензинот му се солидни.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
не сум баш сигурен, ама како мислиш така нека биде...
 

slobbo

LoneRyder
Член од
16 ноември 2008
Мислења
1.686
Поени од реакции
583
плинот на лукоил мислам дека им е најголем процент метан (зс е природен гас најголем дел), а од макпетрол им е комбинација од пропан/бутан фабрички добиен па затоа има некоја разлика иако би требало да имаат приближно иста енергетска вредност (закони си се закони :))
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
еј кога сме кај плинот,од макпетрол е подобра е од маккоил од лично искуство (проверено)
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
До сега најмногу километри што сум извозел со плин низ Скопјево(градска вожња) бил со плинот од фабриката Железара. Истиот пат го поминувам цело време, отприлика ја знам трошњата на 100км, али кога и да ставам од Макпетрол или Лукоил секогаш потрошњата покажувала повеќе. Дали е ради соодносот на пропан/бутан не знам, не сум толку по хемискиот состав. Прво бев скептик пошtо таму плинот е секогаш 3-4 денари поефтин од секаде али испадна мн океј!

П.С
Не е ова реклама во секој случај, само сакав да дадам мое мислење ;)
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
До сега најмногу километри што сум извозел со плин низ Скопјево(градска вожња) бил со плинот од фабриката Железара. Истиот пат го поминувам цело време, отприлика ја знам трошњата на 100км, али кога и да ставам од Макпетрол или Лукоил секогаш потрошњата покажувала повеќе. Дали е ради соодносот на пропан/бутан не знам, не сум толку по хемискиот состав. Прво бев скептик пошtо таму плинот е секогаш 3-4 денари поефтин од секаде али испадна мн океј!

П.С
Не е ова реклама во секој случај, само сакав да дадам мое мислење ;)

Tacno i jas iam primeteno isto i vise 2 godini samo od zelezara tankiram plin, kaj e poeftin za 2-3 den i pokvaliteten e kade kade od drugive pumpi.
 
Член од
1 мај 2019
Мислења
122
Поени од реакции
136
Имате приметено поголема потрошувачка во литри во последно?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom