Кај се наоѓаат скопските Tuning & Styling работилници?

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Кај нас во вистинска смисла на зборот Tuning работилници не постојат. Може да најдеш места кај што ставаат ефтини спојлери, филтри, издуви ама тоа не е тоа, или се турски или бог знае од каде се. Ако мислиш на такви како што има во странство, е такви не постојат кај нас. Најблиску ке најдеш во Грција.
 
Член од
11 јули 2009
Мислења
1.415
Поени од реакции
962
Informaci za Skopskite rabotilnici za styling i tuning na koli.
бенелукс тјунинг кај Католичка во капиштец и на Ул.Александар Македонски бр.30
СА-ТРА ( Ул. 12 бр. 6 нас. Илинден 1041 Скопје ).
Други не ми текнуваат , се надевам некој друг повеќе ке наброи :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Кај нас во вистинска смисла на зборот Tuning работилници не постојат. Може да најдеш места кај што ставаат ефтини спојлери, филтри, издуви ама тоа не е тоа, или се турски или бог знае од каде се. Ако мислиш на такви како што има во странство, е такви не постојат кај нас. Најблиску ке најдеш во Грција.
Мислам дека има еден или двајца во Ѓорче и еден кај тутунски.Додаваат чипови еден чип има околу 11 kw или го освежуваат стариот софтвер,ама претежно на TDI бидејќи има поголем капацитет за додавање повеќе kw.
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678

Не е точно тоа дека еден чип дава 11 kw, различно е кај секој мотор и бренд на чип ( пример Honda Integra Type R со чип добива 7 kw). Точно дека кај TDi највеке се добива поради поголемата компресија, ама пак кај турбо бензиските се добива од прилика од 15 - 20 kw зборам од 2000 cc па нагоре (Impreza STi, EVO, Skyline итн.)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Не е точно тоа дека еден чип дава 11 kw, различно е кај секој мотор и бренд на чип ( пример Honda Integra Type R со чип добива 7 kw). Точно дека кај TDi највеке се добива поради поголемата компресија, ама пак кај турбо бензиските се добива од прилика од 15 - 20 kw зборам од 2000 cc па нагоре (Impreza STi, EVO, Skyline итн.)
Така ми кажаа дека еден чип дава 11 kw,кога сакав да го тјунирам бмв то od 218кс на 250кс или 260кс
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Така ми кажаа дека еден чип дава 11 kw,кога сакав да го тјунирам бмв то od 218кс на 250кс или 260кс
E па ако е така тогаш кај BMW-то од 218 кс плус 11 kw чип коњажата ке му биде 233 кс а не 250-260 кс. Или ти направиле филм или погрешно си разбрал. ;)

1 kw = 1,34 кс :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Додаваат чипови еден чип има околу 11 kw или го освежуваат стариот софтвер,ама претежно на TDI бидејќи има поголем капацитет за додавање повеќе kw.
Немора да додаваат чипови...

Има неколку начини како да се изваде повеќе КС од моторот, а во последно најкористен е ремапирање (или менување на софтвер), јасно на чипови кои што го поддржуваат ремапот (мислам дека сите возила над 2003 го поддржуваат тоа, а како опција е поевтин).

И со едниот начин (ремап) и со другиот (промена на чип, за возилата кои што не го поддржуваат ремапот) принципот на работа е ист. Се зголемува количеството на гориво кое што се пушта, и се држат отворени подолго време усисните вентили (читај крева компресија моторот). Колку ќе добие моторот на сила, зависи прво колку фабрички е притиснат до максимум. Ако 1.9 TDI од 110 кс може да се подигне на 140, незначи дека 1.2 TSI може од 122 да се подигне на 160... Мада во глобала 10-15 кс можат да се добијат на сите возила.

А да, вреди да се спомни дека ако се ремапира чипот, некои производители ја прекинуваат гаранцијата на возилото (прајме муабет за нови возила што се под гаранција).
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Немора да додаваат чипови...

Има неколку начини како да се изваде повеќе КС од моторот, а во последно најкористен е ремапирање (или менување на софтвер), јасно на чипови кои што го поддржуваат ремапот (мислам дека сите возила над 2003 го поддржуваат тоа, а како опција е поевтин).

И со едниот начин (ремап) и со другиот (промена на чип, за возилата кои што не го поддржуваат ремапот) принципот на работа е ист. Се зголемува количеството на гориво кое што се пушта, и се држат отворени подолго време усисните вентили (читај крева компресија моторот). Колку ќе добие моторот на сила, зависи прво колку фабрички е притиснат до максимум. Ако 1.9 TDI од 110 кс може да се подигне на 140, незначи дека 1.2 TSI може од 122 да се подигне на 160... Мада во глобала 10-15 кс можат да се добијат на сите возила.

А да, вреди да се спомни дека ако се ремапира чипот, некои производители ја прекинуваат гаранцијата на возилото (прајме муабет за нови возила што се под гаранција).
Точно така, се сложувам, плус заборави да спомнеш дека не само компресија туку и појака мешавина се прави во однос на воздух/гориво. Ке спомнам пак, зависи од мотор до мотор колку ке накачи и од брендот на чипот. На атмосферски бензиски мотори 1.4, 1.6 разликата ке биде небитна/минимална, додека на TDI или турбо бензиски може да накачат од 20-40 кс, нели, со добар филтер и издув од грана.
 
Член од
20 октомври 2011
Мислења
14
Поени од реакции
2
Sum slusal deka i K&N Filtrite ja zgolemuvat silata na motorot i ja namaluva potrosuvackata..Dali imate iskustvo so tie filtri i dali e tocno toa sto tvrdat.?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
E па ако е така тогаш кај BMW-то од 218 кс плус 11 kw чип коњажата ке му биде 233 кс а не 250-260 кс. Или ти направиле филм или погрешно си разбрал. ;)

1 kw = 1,34 кс :)
Да ама јас сакав да го тјунирам до максимум околу 260-270 кс и ќе требаше да ставам 3-5 чипа.Ми понудија опција за промена на софтвер,ама некои пријатели ме ставија во дилема во стилот што ќе ти е фабрика ставила кс колку треба тоа е оптеретување на моторот,трае помалку,троши повеќе.
 
Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
..и се држат отворени подолго време усисните вентили..
за некои работи си во право, ама го познаваш начинот на работа на моторот и КАКО вентилите работат? :)
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Да ама јас сакав да го тјунирам до максимум околу 260-270 кс и ќе требаше да ставам 3-5 чипа.Ми понудија опција за промена на софтвер,ама некои пријатели ме ставија во дилема во стилот што ќе ти е фабрика ставила кс колку треба тоа е оптеретување на моторот,трае помалку,троши повеќе.
Ова за 3-5 чипа, прв пат слушам. Секој мотор си има еден единствен чип со прилагоден софтвер сместени во мала кутија. Ти нешто имаш смешано со работиве или јас се лажам.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
..и се држат отворени подолго време усисните вентили..

за некои работи си во право, ама го познаваш начинот на работа на моторот и КАКО вентилите работат? :)
Значи дека треба и друга брегаста а не само софтвер,само што ке се случи со подолго отворени усисни вентили и подолго затворени издувни вентили.Мислам дека ќе има поголема експлозија подолго задржување поголемо греење и поктарок век на моторот

За долг век на моторот голема кубикажа малку кс.
1600cc или 75 ks
1600cc или 120ks
 

zocc

911
Член од
9 мај 2011
Мислења
2.912
Поени од реакции
1.678
Sum slusal deka i K&N Filtrite ja zgolemuvat silata na motorot i ja namaluva potrosuvackata..Dali imate iskustvo so tie filtri i dali e tocno toa sto tvrdat.?
Само со K&N филтер зголемувањето на силата е незначителна (повеке е маркетиншки трик), колку што може да добиеш толку може и да изгубиш. Не се препорачуваат на мотори со ниска коњажа ама пак имаш панел K&N филтер баш за нив. Со печурките полесно врти моторот и вади добар звук (ова од искуство, имав на civic vti) а во комбинација на чип и добар издув од грана е тогаш е друга работата.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom