бенелукс тјунинг кај Католичка во капиштец и на Ул.Александар Македонски бр.30Informaci za Skopskite rabotilnici za styling i tuning na koli.
Мислам дека има еден или двајца во Ѓорче и еден кај тутунски.Додаваат чипови еден чип има околу 11 kw или го освежуваат стариот софтвер,ама претежно на TDI бидејќи има поголем капацитет за додавање повеќе kw.Кај нас во вистинска смисла на зборот Tuning работилници не постојат. Може да најдеш места кај што ставаат ефтини спојлери, филтри, издуви ама тоа не е тоа, или се турски или бог знае од каде се. Ако мислиш на такви како што има во странство, е такви не постојат кај нас. Најблиску ке најдеш во Грција.
Така ми кажаа дека еден чип дава 11 kw,кога сакав да го тјунирам бмв то od 218кс на 250кс или 260ксНе е точно тоа дека еден чип дава 11 kw, различно е кај секој мотор и бренд на чип ( пример Honda Integra Type R со чип добива 7 kw). Точно дека кај TDi највеке се добива поради поголемата компресија, ама пак кај турбо бензиските се добива од прилика од 15 - 20 kw зборам од 2000 cc па нагоре (Impreza STi, EVO, Skyline итн.)
E па ако е така тогаш кај BMW-то од 218 кс плус 11 kw чип коњажата ке му биде 233 кс а не 250-260 кс. Или ти направиле филм или погрешно си разбрал.Така ми кажаа дека еден чип дава 11 kw,кога сакав да го тјунирам бмв то od 218кс на 250кс или 260кс
Немора да додаваат чипови...Додаваат чипови еден чип има околу 11 kw или го освежуваат стариот софтвер,ама претежно на TDI бидејќи има поголем капацитет за додавање повеќе kw.
Точно така, се сложувам, плус заборави да спомнеш дека не само компресија туку и појака мешавина се прави во однос на воздух/гориво. Ке спомнам пак, зависи од мотор до мотор колку ке накачи и од брендот на чипот. На атмосферски бензиски мотори 1.4, 1.6 разликата ке биде небитна/минимална, додека на TDI или турбо бензиски може да накачат од 20-40 кс, нели, со добар филтер и издув од грана.Немора да додаваат чипови...
Има неколку начини како да се изваде повеќе КС од моторот, а во последно најкористен е ремапирање (или менување на софтвер), јасно на чипови кои што го поддржуваат ремапот (мислам дека сите возила над 2003 го поддржуваат тоа, а како опција е поевтин).
И со едниот начин (ремап) и со другиот (промена на чип, за возилата кои што не го поддржуваат ремапот) принципот на работа е ист. Се зголемува количеството на гориво кое што се пушта, и се држат отворени подолго време усисните вентили (читај крева компресија моторот). Колку ќе добие моторот на сила, зависи прво колку фабрички е притиснат до максимум. Ако 1.9 TDI од 110 кс може да се подигне на 140, незначи дека 1.2 TSI може од 122 да се подигне на 160... Мада во глобала 10-15 кс можат да се добијат на сите возила.
А да, вреди да се спомни дека ако се ремапира чипот, некои производители ја прекинуваат гаранцијата на возилото (прајме муабет за нови возила што се под гаранција).
Да ама јас сакав да го тјунирам до максимум околу 260-270 кс и ќе требаше да ставам 3-5 чипа.Ми понудија опција за промена на софтвер,ама некои пријатели ме ставија во дилема во стилот што ќе ти е фабрика ставила кс колку треба тоа е оптеретување на моторот,трае помалку,троши повеќе.E па ако е така тогаш кај BMW-то од 218 кс плус 11 kw чип коњажата ке му биде 233 кс а не 250-260 кс. Или ти направиле филм или погрешно си разбрал.
1 kw = 1,34 кс
за некои работи си во право, ама го познаваш начинот на работа на моторот и КАКО вентилите работат?..и се држат отворени подолго време усисните вентили..
Ова за 3-5 чипа, прв пат слушам. Секој мотор си има еден единствен чип со прилагоден софтвер сместени во мала кутија. Ти нешто имаш смешано со работиве или јас се лажам.Да ама јас сакав да го тјунирам до максимум околу 260-270 кс и ќе требаше да ставам 3-5 чипа.Ми понудија опција за промена на софтвер,ама некои пријатели ме ставија во дилема во стилот што ќе ти е фабрика ставила кс колку треба тоа е оптеретување на моторот,трае помалку,троши повеќе.
Значи дека треба и друга брегаста а не само софтвер,само што ке се случи со подолго отворени усисни вентили и подолго затворени издувни вентили.Мислам дека ќе има поголема експлозија подолго задржување поголемо греење и поктарок век на моторотза некои работи си во право, ама го познаваш начинот на работа на моторот и КАКО вентилите работат?
Само со K&N филтер зголемувањето на силата е незначителна (повеке е маркетиншки трик), колку што може да добиеш толку може и да изгубиш. Не се препорачуваат на мотори со ниска коњажа ама пак имаш панел K&N филтер баш за нив. Со печурките полесно врти моторот и вади добар звук (ова од искуство, имав на civic vti) а во комбинација на чип и добар издув од грана е тогаш е друга работата.Sum slusal deka i K&N Filtrite ja zgolemuvat silata na motorot i ja namaluva potrosuvackata..Dali imate iskustvo so tie filtri i dali e tocno toa sto tvrdat.?