Како се нарекувале Македонците наспроти пропагандните тврдења!?

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
1814 год. период кога во „мода“ било да се идентификуваш како Бугарин, за да се разликуваш од Грците, а притоа да придонесиш и другите да почнат да те разликуваат преку тој средновековен етноним на племиња од турски производ, кои имале држава која му парирала на Византија. Имено 1814 г. е 50 г. покасно од излегувањето на „Историја Славенобугарска“, со која Паисиј Хилендарски ги повикал масите да се самоидентификуваат како Бугари, бидејќи во скора иднина можат целосно да бидат грцизирани под палка на Цариградската патријаршија. Делото на Паисиј е предвесник на она што следуваше во 1767 г. со укинувањето на Цариградската патријаршија.

Е сега кога под овие идеи, век и пол покасно од Паисиј и скоро век покасно по Крчовски, била создадена Бугарска нација како т.н. граѓанска нација, Мисирков излегува со теза дека името Бугарин во Македонија нема ниту историска, ниту научна поткрепа. На таа теза одговара познатиот, бугарски академик Александар Теодоров-Балан, кој преку статија му одговара на Мисирков како народот го сваќал терминот Бугарин, а со тоа читај и „бугарски јазик“, „култура“, „самоидентификација“.




Бугарин во тој период за масите значел православен христијанин од словенски произход (не грк). Затоа не ретко за тогашните „Бугари“ и рускиот цар бил „бугарски цар“.
Тоест тврдиш, дека Шапкарев просто бил модерен и не знаел што е или лажел? Тоа сакаш да ни кажеш?
Никаде не зборуваме за бугарин, а за простеjши jaзик бугарски.
Кога споменуваш Паисиj, да прашам на АСНОМ дали не се споменуваше истиот този Паисиj како македонец? Ако Паисиj зборува за историjaта на бугарите и е предвестник на укинуването на Охридската архиепископиja (нели вие велите не била бугарска)...што барал он тогава ?
Да допуштиме дека во времето на Паисиj било модерно да си бугарин, а што правиме со новоткритата историja на Петар Богдан во Италиja един век преди Паисиj? 70 глави, 200 страници во Модена...што ке правим?
[DOUBLEPOST=1553611782][/DOUBLEPOST]Аjде малце уште от Партениj Зографски от Галичник (тоа ти е далеку во Западна Македониja) да видим за jaзика, може?
Уште во почетокот :
Нашиот jaзик, како што е познато ,се делит на две главни наречиja от които едното се говори во Бугариja и Тракиja,а пак другото во Македониja.
http://www.strumski.com/books/PartenijZografski_Misli_za_Bolgarskiot_Jazik.pdf
Тоест за един човек от днешна Западна Македониja jaзикот е ист, само наречиjaта са различни.
 
Последно уредено:

Казаки

Атаманот - Army of Christ
Член од
2 септември 2011
Мислења
1.525
Поени од реакции
1.963
Тоест тврдиш, дека Шапкарев просто бил модерен и не знаел што е или лажел? Тоа сакаш да ни кажеш?
Никаде не зборуваме за бугарин, а за простеjши jaзик бугарски.
Кога споменуваш Паисиj, да прашам на АСНОМ дали не се споменуваше истиот този Паисиj како македонец? Ако Паисиj зборува за историjaта на бугарите и е предвестник на укинуването на Охридската архиепископиja (нели вие велите не била бугарска)...што барал он тогава ?
Да допуштиме дека во времето на Паисиj било модерно да си бугарин, а што правиме со новоткритата историja на Петар Богдан во Италиja един век преди Паисиj? 70 глави, 200 страници во Модена...што ке правим?
[DOUBLEPOST=1553611782][/DOUBLEPOST]Аjде малце уште от Партениj Зографски от Галичник (тоа ти е далеку во Западна Македониja) да видим за jaзика, може?
Уште во почетокот :

http://www.strumski.com/books/PartenijZografski_Misli_za_Bolgarskiot_Jazik.pdf
Тоест за един човек от днешна Западна Македониja jaзикот е ист, само наречиjaта са различни.
Тоа што населението го нарекувало рускиот цар, како бугарски цар, не значи дека тој бил Бугарин. Истото важи и за Шапкарев и за Партениј Зографски, па дури и за Паисиј. Како репер го зедов Паисиј, бидејќи тој се смета за основоположник на модерниот бугарски идентитет, а не дека пред него било празна страна и не постоела бугарска самоидентификација. Петар Богдан не го зедов за пример, бидејќи тој бил католик, а во 19 век јадрото на бугарскиот национален идентитет го сочинувале, пред се православни словени.

Словените на Балканот низ вековите на Османлиската империја, национално се самоидентификувале со државите пред доаѓањето на Турците, а тоа се српските деспотии и второто бугарско царство. Етнички и истовремено и религиозно (милет систем) се самоидентификувале како рисјани, рајатини, каури...

Името Бугарин, како што се гледа, до половината на XIX век немало за нашите предедовци поголемо значење од имињата: христијанин, рајатин и каурин.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Во народните песни не еднаш се употребува името „каурин” и „рајатин”, и „земја каурска” или „земја рајатска” во етнографско значење.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Не случајно во 19 век наеднаш нагло започнува експанзија на „бугарско“ име (како самоидентификација) во Македонија, кое во вековите претходно било или минорно или празна страна. Особено, после Паисиј и заживувањето на интересот на Русија, по примерот на Австро-Унгарија претходно, да развива бугарски православен идентитет, наместо католички дотогаш.

Вашите барања до нас се строго пропагандистички... Вие барате упорно во наши книги, учебници, филмови, песни... да нагласуваме дека преродбениците се самоидентификувале како Бугари, а јазикот го нарекувале бугарски, без притоа да им дадете шанса на нашите историчари да објаснат, причини и последици на појавата на етнонимот Бугарин во Македонија. Вашата модерна држава (1878г.) и историографија (1829 г.) се постари од нашите. И како таква вашата историографија со основоположникот Венелин е чисто пропагандистичка кон пределите на Македонија. Беше напишана и сеуште е дека средновековните Словени = Бугари, а дека Кирил и Методиј на пример го ширеле бугарскиот јазик, култура и цивилизација низ Европа. Додека во ниеден современ извор од средниот век до појавата на Второто бугарско царство, Словените во Македонија, па дури ни во денешна Бугарија не го нарекуваат нивниот јазик бугарски. Вашата квази-историографија за да го покрие овој факт, измисли термин т.е. кованица Староблгарски јазик, книжевност, култура...

Еве еден извадок од Методиевото житие, каде византискиот император Михаил се обратил на Светите браќа Кирил и Методиј со следните зборови:



"Вие сте Солуњани, а сите Солуњани чисто словенски зборуваат"

Современиците и сограѓани на Кирил и Методиј зборувале словенски јазик. Никаде не пишува бугарски, старобугарски или било каков бугарски, како што вие толкувате. Овој истиот јазик е коренот на јазикот кој подоцна Шапкарев, Партениј Зографски или било кој, под сплет на околности го нарекле бугарски. Меѓутоа тој јазик за нивните предци не бил бугарски, бидејќи нивните предци не било Турко-монголското племе Бугари.

Од среден век барајте го коренот на проблемот, а не од 19 век ;)
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Ако зборовите на председателот на вмро за тебе са приказни за мали деца здраве да е.
По потекло дел от мојата фамилија е од македонија ,можам да пишам колко што сакам.Пред Букурешт на Б'лгарија и беше признаено се до штип , кој што добил после тоа се гледа убаво.
Етничките македонци во Бугарија имат сите права на Б'лгарски грагани ,ги има на попис ако ги е страв можат и електронски да гласаат на попис ,имат организација имат вестник прават собири и се што сакат .Зашто не собрали 5000 луге за партија незнам
Проблемот е токму во тоа : -сите имате потекло од Македонија, затоа што сте Македонци. Но,јаничарите секогаш биле покрволочни од самите Турци, па не е за чудење и вашиот ваков однос кон Македонија и Македонците. Не гледате ли дека од вас извира глад за присвојување на територија? Или барем за зачувување на постојната што сте ја грабнале.
Каде си видел карта за голема Македонија? Сите карти кои ја прикажуваат Македонија поголема од постојнава, ја прикажуваат Македонија во ЕТНИЧКИТЕ граници, ни помалку ни повеќе. Каде тоа си видел карта на која Македонија е до Стара Загора? Или до Бургас? Каде си видел дека присвојуваме нешто ВАШЕ (иако и тоа ВАШЕ е дискутабилно) од историјата? Каде си прочитал дека ве негираме како нација? А НАПРОТИВ - ЗА СЕТО ОВА ДА ГО НЕГИРАМЕ И ПРИСВОЈУВАМЕ НИЕ ИМАМЕ АРГУМЕНТИ - за разлика од вас.

Никогаш нема да се откажете од тој ваш сон за грабеж на се што е Македонско. Како во легендата за ноќниот обезглавен јавач во Sleepy Hollow“ кој јавал без глава, па ги обезглавувал задоцнетите минувачи очајно барајќи ја својата глава. Исто како и него не сакате да си признаете дека сте обезглавени Македонци кои грабате по македонското ткиво обидувајќи се да си ја пронајдете “главата“ што сте ја изгубиле. Осудени сте на вечно страдање, за жал...
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
“Македонски Б'лгарин“ е кованица од типот - “дрвено железо“. Значи - невозможно нешто...
Тоа е бугарски психички компромис.
 
Член од
20 јули 2016
Мислења
7.631
Поени од реакции
4.931
Исто и Бугар едно значело пред 200 години друго значи денес.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Член од
20 јули 2016
Мислења
7.631
Поени од реакции
4.931
незнам какво е Бугар ,ние сме Б'лгари и това име го користим барем от 5 век .за ризточната римска империја (византија) до 12 век Б'лгари ,Мизи и Скити е исто и може во една реченица да ги сретнеш и трите ,тоа не го променува фактот како сме се нарекували самите.
За вас незнам, ама Македонците менувале имиња. Неморално е тоа да се злоупотребува од вас.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

placeb

place_b
Член од
21 јуни 2016
Мислења
3.342
Поени од реакции
3.119
Последно уредено од модератор:
Член од
18 февруари 2012
Мислења
1.273
Поени од реакции
930
...ниiе не сега се оддел'уаме од Бугариiа, и со тоа раздробуаме iедно создадено цело, но сме одделени и живиме веке оддел'но поеке од 25 години. Друзи не разделиiа и создадоа од нас и бугарите различен жиот, разни потребности, нерамен положаi. Друзи и не ни даваат да се соiединиме.

1. Мисирков jaвно се откажува од пишувањата во својата книшка објаснувајќи, дека „истапил како импровизиран политичар по македонското прашање". 2. До крајот на својот живот Мисирков напишува множество научни трудови, каде го брани бескомпромисно Бугарскиот карактер на словенското население во Македонија. 3. Секој кој е прочитал „За Македонцките работи" знае, дека и во неа Мисирков пишува, дека целото словенско население на Македонија, само се нарекува и се чуствува, како дел од Бугарската нација. Есенцијата на идеите на Мисирков до кpaj на животот му е собрана во една негова статија во вестник „20 Јули" издаван од Илинденската организација во Софија:
„Се нарекуваме ли ние Болгари или Македонци, ние секогаш се сознаваме како оделна, единна, совршенно одлична од Србите и со Бугарско национално сознание народност."
„Читателите на таа статија ќе бидат вероватно изненадени од грамадното противоречие, кое ќе сретнат во неа за разлика со оноа, кое го читале или можат да прочита во мојата брошура „За македонцките работи". За одгатнување на противоречието доста е да се припомни, дека , таму истапив, како импровизиран политичар по македонското прашање... Сета содржина на 6poшурата стоеше толку далеку од безпристрастната наука..." и т. н." Списание "Б'лгарска сбирка" 1910-1911г.

"...Идејата за оделен македонски народ е една итро скроена лага, за да имаат србите право барем на дел од Македонија".
"...Србиија ги владее земјата и телата на Македонците; душите им пак са во Бугарија и на Бугарија, за да бидеме добри словени треба да бидеме добри Бугари..."
"Koј е против Велика Бугарија тој е npoтив словенството..." 3 јануари. 1915 год.
"..Зошто Србите ја сакаат Македонија? Што српско има во таа чисто бугарска страна, која остава таква од 6-ти век и до денешен ден, покрај превратностите на историјската судба"Весник „Мир" од 8 март 1919 год.
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Народ и НАРОДНОСТИ се различни нешта. Македонците се НАРОД , а сите останатите кои живеат во Македонија а се припадници на други народи се викаат “народности“ (националности) а денес се нарекувани “национални малцинства“. Со името народности во Југославија се нарекуваа припадниците на албанската народност, унгарската народност и сл. Во Југославија имаше 5 (пет) НАРОДИ и не знам колку НАРОДНОСТИ.[DOUBLEPOST=1558026855][/DOUBLEPOST]
...ниiе не сега се оддел'уаме од Бугариiа, и со тоа раздробуаме iедно создадено цело, но сме одделени и живиме веке оддел'но поеке од 25 години. Друзи не разделиiа и создадоа од нас и бугарите различен жиот, разни потребности, нерамен положаi. Друзи и не ни даваат да се соiединиме.

1. Мисирков jaвно се откажува од пишувањата во својата книшка објаснувајќи, дека „истапил како импровизиран политичар по македонското прашање". 2. До крајот на својот живот Мисирков напишува множество научни трудови, каде го брани бескомпромисно Бугарскиот карактер на словенското население во Македонија. 3. Секој кој е прочитал „За Македонцките работи" знае, дека и во неа Мисирков пишува, дека целото словенско население на Македонија, само се нарекува и се чуствува, како дел од Бугарската нација. Есенцијата на идеите на Мисирков до кpaj на животот му е собрана во една негова статија во вестник „20 Јули" издаван од Илинденската организација во Софија:
„Се нарекуваме ли ние Болгари или Македонци, ние секогаш се сознаваме како оделна, единна, совршенно одлична од Србите и со Бугарско национално сознание народност."

„Читателите на таа статија ќе бидат вероватно изненадени од грамадното противоречие, кое ќе сретнат во неа за разлика со оноа, кое го читале или можат да прочита во мојата брошура „За македонцките работи". За одгатнување на противоречието доста е да се припомни, дека , таму истапив, како импровизиран политичар по македонското прашање... Сета содржина на 6poшурата стоеше толку далеку од безпристрастната наука..." и т. н." Списание "Б'лгарска сбирка" 1910-1911г.

"...Идејата за оделен македонски народ е една итро скроена лага, за да имаат србите право барем на дел од Македонија".
"...Србиија ги владее земјата и телата на Македонците; душите им пак са во Бугарија и на Бугарија, за да бидеме добри словени треба да бидеме добри Бугари..."
"Koј е против Велика Бугарија тој е npoтив словенството..." 3 јануари. 1915 год.
"..Зошто Србите ја сакаат Македонија? Што српско има во таа чисто бугарска страна, која остава таква од 6-ти век и до денешен ден, покрај превратностите на историјската судба"Весник „Мир" од 8 март 1919 год.
Пак вие “Србите та Србите“.
Да ве потсетам дека СРБИТЕ НЕ ПРИЗНАВААТ КАКО НАРОД. Ние се одделивме од Југославија на мирен начин и Србите со нас немаат проблем. Не можеш да ги окривуваш Србите за вашата грешна и глупава политика. Денес сме независна држава (ако ги исклучиме Американците :) ) и Србите немаат влијание кај нас. А вам кој ви е крив што сте глупави.
 
Член од
18 февруари 2012
Мислења
1.273
Поени од реакции
930
Народ и НАРОДНОСТИ се различни нешта. Македонците се НАРОД , а сите останатите кои живеат во Македонија а се припадници на други народи се викаат “народности“ (националности) а денес се нарекувани “национални малцинства“. Со името народности во Југославија се нарекуваа припадниците на албанската народност, унгарската народност и сл. Во Југославија имаше 5 (пет) НАРОДИ и не знам колку НАРОДНОСТИ.
пишува дека македонскија народ (нација) е совкупност от опишаните народности
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.265
Нација е едно, народ е друго.
Точно е дека нацијата е севкупност од народностите што живеат во таа држава, ама народот има друга дефиниција и НЕ МОЖЕ ДА БИДЕ СЕВКУПНОСТ.
НАРОДОТ Е ЕДНОСТ или со денес општо раширениот збор кој го знаат како “грчки“ напишано “ЕТНОС“.
 

Казаки

Атаманот - Army of Christ
Член од
2 септември 2011
Мислења
1.525
Поени од реакции
1.963
Ме немало некој ден на форумот и дежурните бларчета се разгракале на темата мислејќи дека ќе ми одговорат, без да прочитам и да вратам :ROFLMAO:

Епа да почнеме од почеток...

Рускиот цар е и бугарски, поради причина дека и до днес во земите на бившата царска Русиja живеат бугари. Тоа изобшто не е ново,нито страно. Нема врзка религиjaва ,кога станува збор за етноса. Има бугари православни, има бугари католици и ако са помалко. Петар Богдан е преди Паисиj и нема како да избегаш от тоа, човек што се смета за бугарин отново.
Прост факт дека не можеш да правиш директна смена на терминот бугари и словени е фактот дека Бугарската екзархиja е црква на етноса и поголем доказ от тоа што заради този етнофилетизам, Вселенската патриаршиja става схизма. Поголем доказ от тоа, здраве му кажи.
Нема што да се обеснува кога црно на бело пише. Во историjата има документи - има историja. Нема документи-нема истоирja. Се друго е проба да се манипулира.
„Прво па машко“ ... EPIC FAIL :facepalm: Се обидуваш да го објасниш мислењето на Балан, а тој многу добро објаснил зошто за Бугарите и рускиот цар бил бугарски. Точно дека не по народност, ама не и како што лупетараш ти дека бил бугарски, затоа што бугари живееле тогаш во Русија. :pos: Ова како Милошевиќ кога интерпретираше дека „кај што има дури еден Србин, и таму е Србија“. :tapp: Еве прочитај накратко уште еднаш...



Пошто не ти стана јасно, ќе те навратам наназад на еден многу цитиран од ваша страна автор Стефан Верковиќ. Се имате истепано да се перчите како тоа напишал „народни песни на македонските Бугари“, а никако да се осмелите да го цитирате неговото објаснување за таквиот наслов и за самоидентификацијата кај голем број од населението како Бугари. Епа ајде...



И сега пак ќе го цитирам вашиот екс-дежурен доктор на форумот Bratot кој дури беше активен бришеше патос со вашите ниски лаги и манипулации. Кој како на мали деца ви вадеше дефиниции за разликите помеѓу граѓански(политички) нации и етнички(историски) нации.

Сакам да споделам еден текст кој многу добро ги објаснува концептите на “граѓанска нација“ и “етничка нација“.

In striking contrast with the fake concept of 'civic nation', 'ethnic nation' is the real, historical nation, as it existed throughout centuries and millennia. By themselves and not through the involvement of an external factor, nations feature a common language, origin, religion, culture, and behavioral system.
History demonstrates that, on the basis of the aforementioned fundamental traits, nations can be identified unequivocally; because they represent a common communal feeling of distinct identity, true nations (i.e. 'ethnic nations') tend naturally and automatically to function as self-determined entities.
The 'ethnic nation', e.g. the historical nation, has been the only generator and promoter of historical civilizations as we have known them. By definition, an ethnic nation is more difficult to manipulate, maneuver and deceive than a fake, 'civic nation' that can be created on the spur of the moment. The general sum of all the characteristics of an ethnic nation forms the identity of the nation, and, as this is the result of a slow process that took centuries and millennia to be formed, it is practically impossible to extirpate.

http://megalommatis.blogspot.sk/2014/10/scotland-civic-nation-ethnic-nation-and.html
За тоа како изманипулиравте и како лажно ја пренесовте изјавата на Папата за новинарите, во некоја друга посоодветна тема :D

Еве го друг пример со малце поблизо до наши дни - Андон Косето.
Барал бугарска државна пензиja, како бугарин и како учестник во ослободителната борба за Македониja.
http://www.strumski.com/books/andon_kjoseto_pensija.pdf

И тоа ти е 1943 година. Речи почти средата на XX век и некои документи со 3-ма сведоци.
Еве ти телеграма од Ќосето не од 43та, него од 1948 год. кога веќе постоела македонска држава.



„Јас като боен другар на Гоце Делчев и Јане Сандански, поздрављавам вашиот исторически говор на Вториот конгрес на Н.Р. (Народната република) којшто ми вдахна надеж дека ќе се исполнат скоро идеалите, па НАШИОТ МАКЕДОНСКИ НАРОД да живее еден пат винаги (засекогаш) под еден покрив.“ - Андон Ќосето

И кога веќе се расфрлаш со барања за пензии, ќе те потсетам дека пред некоја година кај нас Архивот (т.е. Филип Петровски како директор) издаде илјадници страници сведоштва и баратели на Илинденски пензии од страна на војводи, курири, јатаци па се до најобични комити(четници). Многу од нив никогаш не стапнале во бугарско егзархиско школо, за разлика од повидните дејци, и нивното мислење е секогаш чисто и изворно, без влијание на никаква пропаганда.



Ова се сведоштва од илјадници учесници во револуционерните дејствија на ВМРО т.е. од комитите кои претставувале сржта на Организацијата, како нејзини најбројни членови. Потврдата била исто така, кристално чиста и педантна со најмалце 2-3 сведоци ;) И како таква еден еве една кратка изјава на еден четник со име Панзо Соколов:

„...Сметајќи дека сум лично докажал да сум зел живо участие во борбата, сметајќи дека сум сега по стари години без средства за живот оти моите синеи имаат толку приходи колку за нивното подржуене како семејни домакини за тоа молам. Президиумот на народното собрание да нареди една анкета по моето прашанје и да се не само на мене но и на другарите од Куманово и Кумановско признае правото на секој кој е земал участие во таква една слатка борба. Исто така и во борба за ослободуене од туторите Бугарите кои сакаа землјата да ја побугарат и во кое нешто не се имали успех.
Со овија образложенија молам да ми се признае и својството на револуционер и својството на материјална помош оти сега не сум ниту тргоец, ниту при имот кој би ми давал доходи.
Се што имам тое е борбата за ослободуене на Македонија.
Смрт на фашизмот слобода на народот.

Куманово, 12 јануари 1948 година.
Еве ти уште едно сведоштво од Иван Чамински (с. Владимирово, Беровско), комита во четата на Христо Чернопеев.

...Од 1941 година од началото не бех третиран од Бугарската влас и сотје добро со неја, но като ме разбраја за мојто минало каков сам бил и да сам работил са централистие. А тогај власта беше ложо настроена противу централистите, јас немах поворене во тогавашната власт, и не бех сметан за Илинденец, и бех отстранен...
А еве и сведоштво од Илинденка која истовремено била и егзархиска учителка во Кичевско:

...Извесно време беф учителка во селата Кичевски и во самиот град Кичево, каде работеф на националното македонско осазнание, за разлика од Бугарските учители јас предаваф на моите ученици на мајчиниот Македонски јазик и по казна од училишниот инспектор бех протерана од градот и ме префрлија во село Кнежино-Кичевско, каде развив уште по-голема дејност за Македонското национално чуство кај децата – ученици и народот. Секој пат бех прекорена од инспекторите учители који идеја тогај на инспекција за моето држане како Македонка...
Е сега ако сакаш нешто повеќе од обичниот македонски селанец во тоа време да научиш, ќе си трусниш 250 евра и ќе си ги купиш комплет сите 5 тома со преку 7000 страници вакви „горчливи“ сведоштва :icon_lol:
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
^^
По твоjaта логика, Бугарската екзархиja требало да иде - словенаска екзархиja.
Хубаво ама била обвинета во етнофилитизам.
Тоа ти е прост пример каква глупост ти е тезава - бугарин терминот се користил за словен.
Треба ли да гледаме подписите разликата, подчерк например. Бре,бре како жена почнал да пише Киосето, а 1943 подписот му разкривен. Бре,бре,бре...коj кого лаже.
Плашам се дека и от вашиот архив има издадени документи, каде седи нешто друго,а со фотуснота отдоле е обеснено како да се чита. :)
А за тоа коj што опишал, прашам се дека парите за антиквизациjaта завршиха, но па си получиха стипендиите, каде по Полска,каде другаде.
[DOUBLEPOST=1558299119][/DOUBLEPOST]
Гледав пред извесен период на вашата 24 блгарија, ВМРО било блгарско, па ме интересира зошто не се викале вбро туку ВМРО ?[DOUBLEPOST=1557921418][/DOUBLEPOST]Дури и денес имате партија вмро - бнд...
Ова ти е исто како оној вицот: Македонец во грција го прашуваат од каде си ? Овој и вели од Македонија...грциве велат нема Македонија, ова е Македонија...Овој изненаден вели па кај е грција да го **ам ?
Таа организациja во почеток има друго име. Сега можеш сам да провериш како се викала.
Само да прашам Одринско, дали е во Македониja и каква популациja имало тамо?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom