КАРГОВ-директорот на царина гази по судбината на многу фамилии

Член од
28 август 2007
Мислења
308
Поени од реакции
8
Ванчо Каргов директорот на царина гази по судбината на многу фамилии со затворањето на шпедициите,гази по деца мали кој се прехрануваат од тие што работат во шпедициите,со ова најмногу му нанесува штета на вработените и ја срами цела држава МАКЕДОНИЈА!!
Доста беше со синдромот самоуништување!!!
 
Член од
18 јуни 2009
Мислења
40
Поени од реакции
0
Kargov ne gazi ama bas nikoj ,covekot e vosocna figura vo carina.Pozadi nego ima luge koj gi vlecat potezite.On e samo proforma.
 
Член од
5 јуни 2007
Мислења
890
Поени од реакции
9
Ова по налог ја отвараш темава или што??? веќе пишувавме.. случајно ако си останал без работа а си бил шпедитер од Фершпед тогаш си бил тотално неспособен. Ако имаш и ш од шпедитерско работење особено по границиве тогаш знаеш дека нема вработен во шпедиција што нема барем 2-3 шпедиции променето.. но и да играме по твое.. што правиме со децата на вработените од Макошпед што ги остави на улица штерјо откако на ЧУДЕН начин ја откупи најголемата конкурентска шпедитерска куќа????
 
Член од
18 јуни 2009
Мислења
40
Поени од реакции
0
Makosped Fersped se zatvoreni po istiot sistem od istite pozadinski luge na ovaa vlast.
Sega mozat da si ja forsirat svojata spedicija.Inace Fersped veke 19 godini dava redovno plata i zaposluva 1000 luge.Zamena za fersped ke bide spedicija so edvaj 100 luge.
 
Член од
24 ноември 2008
Мислења
1.035
Поени од реакции
44
Ванчо Каргов директорот на царина гази по судбината на многу фамилии со затворањето на шпедициите,гази по деца мали кој се прехрануваат од тие што работат во шпедициите,со ова најмногу му нанесува штета на вработените и ја срами цела држава МАКЕДОНИЈА!!
Доста беше со синдромот самоуништување!!!
Па шо сега,го затворил го затворил и пролетер го затворија иако беше најголема македонска авто транспортна фирма па не слушнав тогаш, да плачеш,или тогаш ти беше арно си седеше у канцеларија и кур те болеше што се случува се додека штерче го имаше монополот и си земавте пари за глупости паркирање за камион 50 еу де бре :toe:
 
Член од
18 јуни 2009
Мислења
40
Поени од реакции
0
Па шо сега,го затворил го затворил и пролетер го затворија иако беше најголема македонска авто транспортна фирма па не слушнав тогаш, да плачеш,или тогаш ти беше арно си седеше у канцеларија и кур те болеше што се случува се додека штерче го имаше монополот и си земавте пари за глупости паркирање за камион 50 еу де бре :toe:
Da crkne komsijata da mu ja zemam kozata.
So vakvo sitenje samo ke si propagame.
 
Член од
5 јуни 2007
Мислења
890
Поени од реакции
9
дете пак те прашувам.. кој како го купи му ја зема зошто му ја зема дозволата на макошпед колку луѓе избрка и кај беше ти тогаш???
 
Член од
18 јуни 2009
Мислења
40
Поени од реакции
0
дете пак те прашувам.. кој како го купи му ја зема зошто му ја зема дозволата на макошпед колку луѓе избрка и кај беше ти тогаш???
Na Makosped mu ja zemaa dozvolata isto kako na Fersped.
Znaci pred 7-8 meseci po istiot zakon koj i samata drzava veli deka e restriktiven za golemite spedicii.
Samo toa bese ukalkulirano uste prviot den od doaganje na vlast .
Sepak e politicko zatvaranje i nema sto da se brani kargov.
 
Член од
5 јуни 2007
Мислења
890
Поени од реакции
9
Одговори целосно и имај си предвид што самиот ти си напиша погоре.. и не заборавај за отпуштените пред да им биде земена лиценцата..
 
Член од
18 јуни 2009
Мислења
40
Поени од реакции
0
Одговори целосно и имај си предвид што самиот ти си напиша погоре.. и не заборавај за отпуштените пред да им биде земена лиценцата..
Ne znam sto sakas da dokazes.
Prosto e kako den. Vladata go prevzema biznisot preku svoja firma.
Taka bese od 1998-2002 godina so Komteks .
Istorijata se povtoruva.
Site opravdania ne ti drzat voda ma kolku i da si pristrasen kon vladata.
 
Член од
5 јуни 2007
Мислења
890
Поени од реакции
9
Зошто се впушташ по инструкција во нешто што ниту го разбираш ниту пак го познаваш.. јасно ми е дека сака да се неутрализираат областите каде што промените се и најизразени па и најквалитетно спроведени.. и гледам и читам.. ама барем нека ве потковаат малку пред да ве пуштат вака ко топовско месо само контраефект правите..
Уште во времето на Комтекс, Фершпед успеа да смучка и да го превземе Макошпед.. како ? ќе си ги прашаш инструкторите.. по некој месец им ја проретчи прво дирекцијата па после почна да ги чисти луѓето и по граничните премини.. нормално тогаш никој не се одзва да спомене монопол, кој го купи и ЗОШТО го купи.. испраа тоа што испраа па преминаа кон нова фаза требење и на поситните шпедиции пошто се смени власта па комтекс експресно го притисна и затворија.. тоа ти е случај политички не ова.. мислам дека уште има милионски суми ненаплатен долг комтекс.. но за тоа во друга прилика.. јас бев лично сведок кога фершпед нападна со дампинг цени на најфреквентните гранични премини а таму каде што доминираше со цени над секоја логика.. и у фаца на сите им кажуваше да се знае кој е газда штерјо тука.. пресметај колку мали шпедиции има колку време грчевито се бореа.. колку пари инкасираше од терминал во речиси ЦЕНТАР на скопје надвор од сите логики... и сега го прекршил законот ама пази сега е штерјо во прашање не некои други обични смртници и готово црвена тревога.. папата е во опасност.. и ги користиме сите средства и ресурси.. за жал и ти си во тој кош .. смешни сте навистина.. ќе се зачудиш самиот колку луѓе во суштина го чекаа денот да се случи тоа што се случи а немаа ниту В ниту од влада ниту од вмро.. ама у ствари терајте нема никогаш зијан од топовско месо..
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
Лапнаа доста тие од Фершпед, сега друг нека крка.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom