Исхрана - првиот клучен фактор за постигнувањето на атлетско тело

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.376
Поени од реакции
27.413
Да имаш барем 2 оброци пред тренинг и уште 3 после тренинг.
И уште 2 после трите од после тренингот за вкупно 7.

Се додека не вежбаш ХИИТ, океј е на гладно трчање/лајт бодибилдинг. Ама не е страшно и да каснеш бананка со путер од кикирики саат и пол пред лајт бодибилдинг.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
7.113
Поени од реакции
5.310
Дечки ми треба некоја неделна програма за здрава исхрана за да го израмнам стомакот.
Потребни ми се идеи не здравите оброци(брза храна и слично) со што да ги заменам и во кој дел од денот?

Од физичка активност, играм фудбал два пати неделно по 90 минути, во план ми е да почнам + 1-2 пати трчање на лента но битно ми е да си ја средам и исхраната.
 

GavolRulz

hippopotomonstrosesquipedaliophobia
Член од
23 март 2008
Мислења
12.104
Поени од реакции
9.485
Дечки ми треба некоја неделна програма за здрава исхрана за да го израмнам стомакот.
Потребни ми се идеи не здравите оброци(брза храна и слично) со што да ги заменам и во кој дел од денот?

Од физичка активност, играм фудбал два пати неделно по 90 минути, во план ми е да почнам + 1-2 пати трчање на лента но битно ми е да си ја средам и исхраната.
realx3m forum, српски форум е, барај “rotacija uh” или “rotacija ugljenih hidrata”.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom